Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Otvarta opinie

Ocena na podstawie 689 opinii

3.52 / 5

  • Cena/Jakość
    3.70
  • Obsługa klienta
    3.16
  • Oferta
    3.74

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~On / 2020-12-31 20:04
    Ocena: 1.33 / 5
    Wniosek o przeniesienie numeru odrzucony - dane są prawidłowe na co mam dowód.
  • ~ED11 / 2020-12-31 10:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Próbowałem przenieść numer z A2mobile do tego operatora. Termin wyznaczono na 21 grudnia. Niestety coś nie zadziałało bo nadesłana karta nie logowała się z sieci. Próbowałem w 3 różnych telefonach i nic. Wczoraj 30 grudnia dostałem nową kartę ale problem pozostał ten sam - nie mogę dzwonić i nikt się do mnie nie dodzwoni. Zostałem pozbawiony podstawowego numeru telefonu i nie mogę się zalogować na przykład w banku.
    Kupiłem tymczasowo numer w innej sieci i działa ale chyba straciłem dobry numer który miałem od 25 lat.
    Otvarta wystawiła już fakturę za aktywację, której nie mogę i nie zamierzam zapłacić.

    Potencjalnych klientów Otvartej przestrzegam.
    Czuję że sprawa zakończy się w sądzie.
    Za jakiś czas napiszę jak sprawa się potoczy.
    WadyPrzeniesienie numeru to zbyt trudne zadanie dla tego operatora
  • ~Oszukany / 2020-12-28 13:58
    Ocena: 2.00 / 5
    To jest jedno wielkie OSZUSTWO. Nie ma szans na uwolnienie się od tego operatora. Przy próbie przeniesienia odrzucają każdy wniosek tłumacząc, że jest źle wypełniony. Nie ma takiej możliwości ponieważ dane u nowego operatora były wypełnione automatycznie przez bank poprzez usługę MojeID.
    Próbuję już 3 miesiąc od nich się uwolnić - PRZESTRZEGAM !!!.
    WadyNie ma szans na uwolnienie się od tego operatora. Przy próbie przeniesienia odrzucają każdy wniosek tłumacząc, że jest źle wypełniony.
  • ~MrChaos / 2020-12-22 11:13
    Ocena: 2.33 / 5
    Te same problemy opisane przez wszystkich tutaj, czyli kiepski, znikający zasięg i człapiący internet. I tutaj, żeby była jasność - nie piszę, że internet nie działa, nie piszę, że prędkość że jest zawsze niska tylko, że zdarzają się sytuacje, kiedy prędkość spada poniżej 1mbit/s na dłuższy okres zarówno przy uplodzie lub downlodzie na dłuższy czas, co uniemożliwia efektywną pracę. Zdarzają się również sytuacje, kiedy zasięg w telefonie jest totalnie martwy i gdy ktoś dzwonił nawet nie wiemy, że dostaliśmy telefon, ponieważ nie dostajemy żadnego powiadomienia - tak jakby telefonia wpadała momentami w "czarną dziurę."
    Oczywiście po zadzwonieniu na infolinię okazuje się, że przyczyna leży po MOJEJ stronie. W tak krytykowanym tutaj PLAYu takie rzeczy nie miały miejsca. Dodatkowo potwierdzam, że osoby pracujące na infolinii są zwyczajnie niemiłe i obchodzą się nowym klientem, które chce rozwiać wątpliwości w niektórych kwestiach z poczuciem wyższości, co być może jest działaniem celowym.
    Po spóźnieniu się kilku dni z płatnością - całkowita blokad zarówno internetu mobilnego jak i telefonu, co przy pracy zdalnej jest całkowicie nie do przyjęcia. Aż trudno było mi uwierzyć, że coś takiego miało miejsca.
    Po bliższemu wejrzeniu w umowę okazuje się, że cennik obowiązujący na stronie jest OFERTĄ PROMOCYJNĄ. Natomiast właściwą ceną np. przy kupnie pakietu 17,99 zł jest 77, 99 zł i właśnie to jest hak na osoby, które spóźnią się wpłatą i przez dwa tygodnie nie opłacą abonamentu, żeby dowalić takie kary. Plus jest tam kilka zapisów dodatkowych, które powodują, że abonament może wpaść jak śliwa w kompot. Dodatkowo opłaty Aktywacyjne - też promocyjne - teraz wiadomo dlaczego. Wg mnie jest to celowe działanie. Dodatkowo logowanie się do panelu klientach nie wymaga hasła lecz kodu jednorazowego podanego w SMSie, co stwarza pole do ataku na dane wrażliwe w przypadku przechwycenia karty SIM, bo nie wiadomo, co może wydarzyć się po blokadzie karty.
    Przeniesienie numeru w toku. Czy można prosić o kontakt osoby, które miały tutaj problem z przeniesieniem numeru lub mają problem dla ewentualnego potwierdzenia powyższych problemów i obgadania sprawy personalnie? Jeśli utrudnianie sprawy z przeniesieniem numeru jest celowe to sprawy nie można tak po prostu zignorować.
  • ~Wala / 2020-12-22 09:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak słów.30GB wykorzystane w przeciągu kilku dni na same sporadyczne przeglądanie stron www. W PLAY zużywałam do 5GB miesięcznie. Jeśli ktoś nie chce zostać oszukany, to omijajcie szerokim łukiem Otvartą. Zobaczymy jeszcze co się będzie działo jak będę chciała przenieść numer do innej sieci.
    Zaletycena
    Wadyinternet to jakaś farsa
  • ~Anna / 2020-12-21 15:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Ze względu na brak zasięgu próbuję przenieść numer do innego operatora. I zaczął się cyrk. Otvarta odrzuca każdy wniosek o przeniesienie twierdząc że wniosek jest niepoprawnie wypełniony kiedy wszystko jest w porządku. Na Infolinii totalna ignorancja...

    Jeżeli ktoś znalazł sposób jak się od nich uwolnić to proszę o informację w komentarzu.
  • ~Robert / 2020-12-19 21:30
    Ocena: 2.00 / 5
    W abonamencie jest opcja 5G,ale tylko na papierze. W rzeczywistości w centrum Warszawy i innych dzielnic maksymalnie jest LTE+ z kosmiczną prędkością 4,78Mbps.Zaś Ping wynosi 78ms
    Zaletyzero
    Wady5G tylko w teorii
  • ~gosc546 / 2020-12-16 10:08
    Ocena: 1.67 / 5
    Po zużyciu zaledwie 5 gb z 21 gb internet spowalnia i można EWENTUALNIE wysyłać wiadomości na messengerze i whatsappie. Natomiast by wyszukać coś w internecie (google) nie otwiera strony. Nie polecam.
    Zaletyniska cena
    Wadybardzo zła jakośc internetu JUŻ W DRUGIM MIESIĄCU ABONAMENTU.
  • ~Marcin / 2020-12-14 10:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Naciągacze! Za kilka dni spóźnienia w spłacie 8 zł zerwali umowę i chcą 300 zł za przywrócenie numeru! Złodziejstwo!
    ZaletyBrak
    WadyZłodzieje!
  • ~Pinokio / 2020-12-10 16:15
    Ocena: 3.00 / 5
    Operator porażka. 2 lata w sieci, 5 kart SIM. Nareszcie koniec. Tanio to nie wszystko.
    ZaletyTylko niska cena.
    Wady1. Na starcie nic nie działa SMSy( zły nr centrum usług)
    2. MMS-y i internet konfiguracja wszystkiego z palca.
    3. Zasięg generalnie tylko na roamingu wewnętrznym LTE to fikcja poza miastem.
    Kończę, nie zostaję, nie wracam, nie polecam.
  • ~Łukasz / 2020-12-10 15:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Potwierdzam to co pisze reszta. Infolinia to po prostu jakiś śmiech na sali. Rozumiem że tanio, ale chyba lepiej trochę więcej zapłacić i mieć normalną obsługę.
    Zaletyżadnych
    WadyObsługa klienta - infolinia
  • ~Darek Leszy / 2020-12-09 15:14
    Ocena: 1.67 / 5
    Najgorsza sieć z jaką miałem do czynienia. Dzisiaj znowu wyłaczyliście mi internet, na infolinii konsultant wie tylko tyle że nie macie żadnej zgłoszonej awarii (JA ZGŁASZAM AWARIĘ!) i mam żonglować kartami modem i smartphone i szukać sam rozwiązania. Mam dwa kierunki informatyczne za sobą, oglądanie diod na modemie przerabiałem w liceum.
    Płatnosci dostajecie w terminie, a jakoś usług jak z czasów internetu wdzwanianego. Działacie na sieci PLUS, a transfer macie o połowę wolniejszy. Jak wyjechałem za granicę na urlop, wyłaczyliście mi możliwość dzwonienia, okazało się że trzeba dobę wcześniej wam zgłosić chęć korzystania z telefonu za granicą, ale można to zrobić dwa razy w roku tylko - totalne jaja... Internetu też za granicą nie ma i nie można dokupic. Ponowne uruchomienie usługi trwało 24h w trakcie których błąkałem się po obcym kraju bez sieci, GPSa i kontaktu z rodziną. Jedyny plus że można rozwiązać z wami umowę bez czekania na upłynięcie 2 lat, jak w innych sieciach, z czego skwapliwie skorzystam i zachęcam wszystkich niezadowolonych do tego samego. Nara!
  • ~andy76 / 2020-12-04 17:06
    Ocena: 3.00 / 5
    Dziś mój pierwszy dzień w tej sieci, Portal klienta praktycznie nieosiągalny, nim SMS z kodem weryfikacyjnym przyjdzie to jego ważność wygasa. I tak w kółko, aż się zrezygnuje - może o to chodzi.
    Umowa jest pokrętna, wszystkie korzyści są w promocjach. To wygląda na pułapkę, tylko nie wiem na co.
    Na wszelki wypadek już rozglądam się za innym operatorem.
    ZaletyOferta reklamowana na stronie OTVARTEJ jest bardzo dobra.
  • ~JA / 2020-12-04 10:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo źle tylko dlatego, że nie mogę ocenić niżej. Nie będę się rozpisywał bo widzę, że wszyscy mają dokładnie takie same problemy wszystko to prawda.
    ZaletyBrak
    Wadyukryte informacje, brak jasnych zasad, brak możliwości przeniesienia numeru, płatne mms, infolinia porażka. NIE POLECAM!!!
  • ~Bogdan / 2020-12-04 10:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka. Fatalny kontakt. Beznadziejna obsługa.
    Próbuję przenieść numery od tego niby operatora i same problemy (odrzucają wnioski nowego operatora).
    Podczas próby wyjaśnienia Pani odpowiada, że nie powie mi co jest nie tak !!! a numeru nie przeniosą !!!
    Odradzam.
  • ~wojtek001 / 2020-12-03 15:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety kompletna porażka !! piętrzące sie dodatkowe koszta , znikający internet , przeciętnie miesięcznie nie płaci sie 17pln , a jak pisali poprzednicy około 45 !! i to przy sporadycznych rozmowach !!
    A teraz najważniejsze , NIE MA OPCJI aby się wypisać - nie wierzysz ?
    SPRÓBUJ !! próbowałem u konkurencji w CZTERECH rożnych firmach konkurencji - efekt ten sam
    Wniosek wypełniony nieprawidłowo !!
    Znajomy udal sie w tej sprawie do UOKIK , ma ten sam problem
    NIE MA MOZLIWOSCI wypisania sie od nich
    Na zakonczenie - ciastko - spóżnij sie z zapłatą chocby 1 dzien , a bez uprzedzenia zostaniesz wyłączony całowicie
    Pozegnasz sie ze swoim numerem na zawsze !! , no chyba ze zaplacisz prawie 600 pln !!
    Bezzwrotnie !!
    Zaletyzero zalet
    Wadykontakt z obsługą klienta , panny są sfrustrowane rozmowa z klientami
    niemożność zrezygnowania z uslugi !!!
    calkowita blokada i utrata wszystkich danych po spoznieniu sie z zaplata
    oraz wiele innych , nie odradzam ale OSTRZEGAM !!
  • ~Adam / 2020-11-30 13:12
    Ocena: 1.33 / 5
    Po 3 miesiącach zaczeli doliczać sms-y premium do rachunku. Z 14 zł zrobiło się nagle 45zł. Nieuczciwy operator-unikać!
    Zaletybrak
    Wadyokradanie klientów
  • ~Mariusz / 2020-10-28 19:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam. Przeniosłem nr do tej sieci, ponieważ oferta wydawać się ciekawie. Jednak po kilku miesiącach chc~ ucie jak najdalej od tego operatora. O co chodzi? Działają na nadajnikach sieci Plus, tyle że ja mam w speed teście internet, 0.85 Mbps, a koledzy z sieci macierzystej Plusa od 20 do 30 Mbps. Na moje zgłoszenia nikt nie odpowiada, totalna zlewka. Chcę od kilku dni przenieść nr do innego operatora, to blokuję to przeniesienie, twierdząc że nowy operator źle wypełnienia wniosek do przeniesienia. Może tą sieć nazywa s3 OTWARTA jak chcesz do niej dołączyć, ale jak chcesz z niej odejść, to jest ZAMKNIĘTA. Pamiętajcie, że sieci, które działają na nadajnikach sieci macierzystych nigdy nie dadą wam internetu tak szybkiego jak te macierzyste. One może dają go dużo więcej, ale prędkość jest masakrycznie słaba.
    ZaletyBrak
    WadySłaby internet, utrudnianie przeniesienia numeru telefonu do innego operatora, brak wsparcia dla klientów odchodzących, niemoc aby poprawić zgłoszony problem.
  • ~Piotr / 2020-10-16 10:33
    Ocena: 5.00 / 5
    Moja przygoda z firmą OTVARTA rozpoczęła około 10-ciu mięsięcy temu.Najpierw znalazłem oferty kilku firm z tej branży;po przyjrzeniu się ich ofertą dla siebie wybrałem ofertę firmy OTVARTA.Dzwoniąc do biura w sprawie przeniesienia nr.telefonu zostałem w pełni poinformowany co i jak.Tak też po przeniesieniu mego numeru telefonu do OTVARTA moja współpraca z tą firmą jest na wysokim poziomie,trzymam rękę na pulsie jeśli rozchodzi się o rozliczenia z firmą OTVARTA i wszystko się zgadza.Firma ta jest na PIĄTKĘ i daję Jej dwa ++ za obsługę klienta;czyli Obsługa klienta według mnie jest na SZÓSTKĘ-rzetelna i pełna kultury i opanowania(przedmiotu sprawy i osobistego opanowania).Pozdrawiam
  • ~Zaciekawiony / 2020-10-08 19:01
    Ocena: 4.67 / 5
    Jestem w otvartej od roku,nie miałem żadnych problemów z niczym,internet działa dobrze,rachunki są takie jak powinny być.Trochę problemów miałem by skonfigurować tel pod sieć i tyle.Szkoda że w romingu nie ma dostępu do internetu
    ZaletyPrzejrzysta oferta,zasięg w porządku internet też
    WadyBrak dostępu do internetu w romingu
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1271
Lajt Mobile
Ocena: 3.98, ilość opinii: 1036
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186