Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Otvarta opinie

Ocena na podstawie 685 opinii

3.52 / 5

  • Cena/Jakość
    3.70
  • Obsługa klienta
    3.16
  • Oferta
    3.74

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~bartłomiej / 2021-03-01 17:14
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam dziadostwo blokuja internet telefony mimo płatnoścci
  • ~Mirek / 2021-02-26 19:25
    Ocena: 1.33 / 5
    Porazka. Oferta niby cenowo nie do przebicia. Ale... Za kazda glupote kaza ekstra placic. Taki model biznesowy... Chcesz zmienic wersje abonamentu, niewazne w gore czy w dol - koszt 10PLN, chcesz np przerejestrowac nr z osoby prywatnej na firme - niewazne ile masz numerow - to za kazdy nr licza sobie 29pln. Rozumiem ze maja koszty obslugi - ale jak mam 3 numery i chce przerejestrowac wszystkie na firme to nie sadze aby obsluga tej operacji dla 3 numerow byla wiele bardziej kosztowna niz dla jednego - a naliczanie za taka usluge 90pln to zwykle zdzierstwo.
    W dodatku jak przenosisz nr z innej sieci albo bierzesz nowy to oplata aktywacyjna jest tylko 24pln za nr. Gdzie tu sens i logika. W dodatku jesli przeszedles dawno - to teraz masz 11GB w pakiecie, gdy nowym daja 21GB - i zwiekszyc tego limitu po prostu nie ma opcji, nawet za oplata. To jest juz na prawde absurd. Chyba ze licza na to ze ktos skusi sie na ten ich internet, ale jesli chodzi o internet to oferta wcale rewelacyjna nie jest.
    No i roaming - wiadomo to nie jest oferta dla tych co czesto jezdza. I wielu osobom 2 pakiety wakacyjne po 2 tyg wystarcza - tyle ze bedac za granica juz tego pakietu nie aktywujesz. bo mozna to zrobic z ich strony ktora do logowania wymaga podania kodu sms, a jak masz go podac, jak jestes poza zasiegiem. Po prostu geniusz to wymyslil.
    Na koniec zasieg - nadajniki plusa, niby najwiekszy zasieg w Polsce... To jak wytlumaczyc ze w niektorych rejonach np Lubelszczyzny, telefon ledwie lapie zasieg. I nie trzeba do tego zadnego wygwizdowa. Miejscowosc 25km na poludnie od Lublina, siedziba gminy, poczta, szkola, a telefon w tej sieci ledwie lapie zasieg, ale czesciej go gubi, smsy przychodza z opoznieniem, albo wcale, a korzystanie z netu przez telefon w ogole nie wchodzi w rachube.
    ZaletyCena niektorych pakietow
    WadyOplaty dodatkowe za co sie tylko da i absurdalna ich wysokosc
    Slaby zasieg w niektorych rejonach
    Brak mozliwosci podwyzszenia limitu GB dla obecnych klientow
    Absurdalny sposob wlaczania pakietow roamingowych
  • ~Danuta / 2021-02-21 13:37
    Ocena: 4.33 / 5
    Jestem w Otvarta już prawie 2 lata i ani razu nie miałam sytuacji, gdy moje zgłoszenia nie zostały przyjęte. Wszystko zawsze było rozpatrzone w dłuższym lub krótszym czasie. Trochę nie rozumiem tych negatywnych opinii odnośnie obsługi klienta. Może nie jest idealnie, ale jest dobrze.
  • ~Sikora / 2021-02-19 21:24
    Ocena: 5.00 / 5
    Po ponad roku korzystania daję ocenę na maksa. Nigdy nie miałem problemów z siecią. Zasięg też ok.
  • ~Filipiak / 2021-02-16 15:06
    Ocena: 4.33 / 5
    Kilka miesięcy użytkowania i jest ok. Nie mam problemu z zasięgiem i net chodzi całkiem dobrze. Do tego całkiem fajna oferta. Pod tym względem chyba jedna z lepszych. Może trochę strona nie do końca jest ok, ale wszystko można na niej znaleźć.
    Zaletyoferta, internet
  • ~PatkaRyc / 2021-02-15 16:59
    Ocena: 5.00 / 5
    od 12 miesięcy mam u nich abonament telefoniczny, ten z nielimitowanymi rozmowami i smsami do wszystkich sieci i 21 GB internetu w pakiecie. Nie mam zastrzeżeń, usługi świadczone na wysokim poziomie, zgodnie z umową.
  • ~Orel / 2021-02-09 10:12
    Ocena: 2.00 / 5
    Internet to porażka spowalnia albo w ogóle nie w weekendy tragedia.Do faktury dopisują SMS płatne bez podania kiedy .ja wogole nie SMS uje.
    ZaletyBtak
  • ~Wiesław / 2021-02-03 13:50
    Ocena: 1.67 / 5
    Do wszystkich cen doliczają vat a raz w miesiącu budzą esemesem w środku nocy bo wyłączają i włączają pakiet internetowy
  • ~Piotr / 2021-02-01 00:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Mimo umowy na limit transferu dodatkowy
    200GB w nocy, nie istnieje. Ponadto transfer nie zeruje się wraz z kolejnym miesiącem.
    Nie ma możliwości kontaktu
  • ~zamknięta / 2021-01-31 23:11
    Ocena: 2.67 / 5
    Przenosiłam numer z sieci Otvarta do innej. Przeniesienie numeru było wyznaczone na godzinę 00:00. Otvarta wyłączyła numer co najmniej 2 godziny przed czasem uruchomienia numeru w innej sieci. Niestety po moim długotrwałym edytowaniu dokumentu wymagającego zatwierdzenia profilem zaufanym, do którego użycia potrzebny jest kod z sms, całą pracę nad dokumentem szlag trafił, bo nie można już bylo odebrać kodu do logowania wysłanego sms! Poza tym telefon mógł być potrzebny z wielu innych ważnych powodów, ale Otvarta ma to gdzieś bo klient już odchodzi. Pierwszy raz spotkałem się z taką arogancją przy przenoszeniu numeru
    ZaletyTania
    Wady1. Arogancja wobec klienta, opisana powyżej.
    2. Brak możliwości włączenia pakietu wakacyjnego (roamingu) poza zasięgiem polskich nadajników, ze względu na logowanie na stronie za pomocą kodu otrzymanego przez sms, którego nie można już odebrać
    3. Prymitywna strona www
  • ~Fikus / 2021-01-30 12:00
    Ocena: 4.00 / 5
    z cenami zejść do takiego minimum kosztów nie tracąc na jakości usług.
    bardzo polecam
    Zaletytanio i dobrze
    Wadyw śnieżyce słaby internet
  • ~Lutek / 2021-01-28 20:18
    Ocena: 3.33 / 5
    Ogolnie przeszedlem do tej sieci z tmobile bo mialem dosyc oszukanczych zagrywek i kombinowania przy rachunkach,wydawalomi sie ze Otavrta to polska siec i chcialem byc patriota i dac zarobic swoim.I teraz ogolnie to nawet spoko bylo ,alejak postanowailem przzeniesc numer z powodu slabego zasiegu internetu do Orange to sie zaczela jazda,ponad dwa miesiace nie chcieli mnie puscic i ciagle odrzucali zgloszenie o przeniesienie ktrore operatorzy wysylaja miedzy soba.Ciagle cos im nie pasowalo i dane sienie zgadzaly mimo ze kazdy operator i tak bierze dane klienta (firmy) z biku lub gusu .Setki maili i telefonow na infolinie.Dopiero jak zaczalem ich straszyc UOKiK to odpuscili.Nie wyobrazalem sobie nawet ze ,moga tacy zlosliwi ludzie byc,zdecydowanie odradzam ta sieć.
  • ~Darek B. / 2021-01-19 08:39
    Ocena: 1.67 / 5
    Zdecydowanie najgorsza sieć z jaką miałem do czynienia.
    Pojechalem za granicę, dowiedziałem się że nie mam możliwości wykonywania połączeń bez uprzedniego zameldowania 48h przed wyjazdem gdzie się przemieszczam - komedia :) Pakiet internetu po wyczerpaniu trzeba dokupić ale można 1GB, po chwili mi zniknął chociaż nikt nie używał w domu internetu bo był środek nocy a urządzenia odłączone. Po dokupieniu kolejnych 1GB całą dobę nie mogłem się doprosić o uruchomienie pakietu, słyszałem "u nas wszystko działa". Nie jestem laikiem, z zawodu informatyk, potrafię rozpoznać ściemnianie w sprawach technicznych.
    Do tego nieresponsywna strona internetowa!!! w 2021 roku, korzystanie z niej na telefonie to koszmar.
    Odradzam tą sieć, jedyny plus to że można rozwiązać umowę bo jest bezterminowa :)
    Zaletymożna rozwiązać umowę od ręki, co polecam zrobić
    Wadyarogancja obslugi, beznadziejna prędkość łacza nie taka jak deklarowana, największy pakiet to i tak za mały limit na te czasy, ogólnie firma "ćwirek" dla mnie
  • ~Tomek / 2021-01-08 18:41
    Ocena: 2.33 / 5
    Ogólnie na pierwszy rzut oka fajnie niski abonament ale na tym się kończy co prawda z połączeniami nie ma problemu, a z internetem to co chwile braki całkowite albo brak lte. Jeśli otvarta korzysta z nadajników plusa to czemu ogranicza internet celowo, za który się płaci. Mam również internet mobilny z plusa i tam problemów nie ma. Co do obsługi klienta to po prostu złożone reklamacje olewają.
    Wadybraki internetu
  • ~ED11 / 2021-01-08 12:21
    Ocena: 4.00 / 5
    31 grudnia opisałem problemy z przeniesieniem numeru do tej sieci.
    Oto ciąg dalszy historii:
    Często dzwoniłem na infolinię by dowiedzieć się co zrobili ale nikt nie wiedział co robić. Infolinia działa tylko w dni robocze do 22.00.
    Zażądałem mailowo podania nazwiska osoby odpowiedzialnej za moją sprawę i złożyłem reklamację na reklamacje@otvarta.pl.
    5 stycznia dostałem maila że powinno już być OK. Włączyłem telefon i o dziwo wszystko zadziałało! Mogłem dzwonić, SMS-ować i używać internetu.
    Straciłem jednak możliwość odbierania kodów z bankowości internetowej (SMS-y z banków nie dochodzą).
    Musiałem zmienić numer w bankowości na inny.
    W sumie przeniesienie numeru do Otwartej trwało 24 dni z czego przez 14 dni byłem pozbawiony numeru i bankowości internetowej.
    Od kilku dni korzystam z Otvartej i nie narzekam, jednak cała sprawa kosztowała mnie masę nerwów i czasu na pisanie i dzwonienie do operatora.
    Mam nadzieję że to już koniec kłopotów z nimi i za rok będę naprawdę zadowolony.
    ZaletyAtrakcyjna oferta
    WadyKrótko działająca infolinia.
    Małe zaangażowanie personelu w rozwiązywanie problemów.
  • ~Maciek / 2021-01-05 18:14
    Ocena: 2.33 / 5
    Chciałbym się dowiedzieć czy udało się komuś już przenieść numer z sieci otvarta do innej. Proszę o kontakt jak się za to zabrać jeżeli wszystkie wnioski odrzucają.
  • ~On / 2020-12-31 20:04
    Ocena: 1.33 / 5
    Wniosek o przeniesienie numeru odrzucony - dane są prawidłowe na co mam dowód.
  • ~ED11 / 2020-12-31 10:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Próbowałem przenieść numer z A2mobile do tego operatora. Termin wyznaczono na 21 grudnia. Niestety coś nie zadziałało bo nadesłana karta nie logowała się z sieci. Próbowałem w 3 różnych telefonach i nic. Wczoraj 30 grudnia dostałem nową kartę ale problem pozostał ten sam - nie mogę dzwonić i nikt się do mnie nie dodzwoni. Zostałem pozbawiony podstawowego numeru telefonu i nie mogę się zalogować na przykład w banku.
    Kupiłem tymczasowo numer w innej sieci i działa ale chyba straciłem dobry numer który miałem od 25 lat.
    Otvarta wystawiła już fakturę za aktywację, której nie mogę i nie zamierzam zapłacić.

    Potencjalnych klientów Otvartej przestrzegam.
    Czuję że sprawa zakończy się w sądzie.
    Za jakiś czas napiszę jak sprawa się potoczy.
    WadyPrzeniesienie numeru to zbyt trudne zadanie dla tego operatora
  • ~Oszukany / 2020-12-28 13:58
    Ocena: 2.00 / 5
    To jest jedno wielkie OSZUSTWO. Nie ma szans na uwolnienie się od tego operatora. Przy próbie przeniesienia odrzucają każdy wniosek tłumacząc, że jest źle wypełniony. Nie ma takiej możliwości ponieważ dane u nowego operatora były wypełnione automatycznie przez bank poprzez usługę MojeID.
    Próbuję już 3 miesiąc od nich się uwolnić - PRZESTRZEGAM !!!.
    WadyNie ma szans na uwolnienie się od tego operatora. Przy próbie przeniesienia odrzucają każdy wniosek tłumacząc, że jest źle wypełniony.
  • ~MrChaos / 2020-12-22 11:13
    Ocena: 2.33 / 5
    Te same problemy opisane przez wszystkich tutaj, czyli kiepski, znikający zasięg i człapiący internet. I tutaj, żeby była jasność - nie piszę, że internet nie działa, nie piszę, że prędkość że jest zawsze niska tylko, że zdarzają się sytuacje, kiedy prędkość spada poniżej 1mbit/s na dłuższy okres zarówno przy uplodzie lub downlodzie na dłuższy czas, co uniemożliwia efektywną pracę. Zdarzają się również sytuacje, kiedy zasięg w telefonie jest totalnie martwy i gdy ktoś dzwonił nawet nie wiemy, że dostaliśmy telefon, ponieważ nie dostajemy żadnego powiadomienia - tak jakby telefonia wpadała momentami w "czarną dziurę."
    Oczywiście po zadzwonieniu na infolinię okazuje się, że przyczyna leży po MOJEJ stronie. W tak krytykowanym tutaj PLAYu takie rzeczy nie miały miejsca. Dodatkowo potwierdzam, że osoby pracujące na infolinii są zwyczajnie niemiłe i obchodzą się nowym klientem, które chce rozwiać wątpliwości w niektórych kwestiach z poczuciem wyższości, co być może jest działaniem celowym.
    Po spóźnieniu się kilku dni z płatnością - całkowita blokad zarówno internetu mobilnego jak i telefonu, co przy pracy zdalnej jest całkowicie nie do przyjęcia. Aż trudno było mi uwierzyć, że coś takiego miało miejsca.
    Po bliższemu wejrzeniu w umowę okazuje się, że cennik obowiązujący na stronie jest OFERTĄ PROMOCYJNĄ. Natomiast właściwą ceną np. przy kupnie pakietu 17,99 zł jest 77, 99 zł i właśnie to jest hak na osoby, które spóźnią się wpłatą i przez dwa tygodnie nie opłacą abonamentu, żeby dowalić takie kary. Plus jest tam kilka zapisów dodatkowych, które powodują, że abonament może wpaść jak śliwa w kompot. Dodatkowo opłaty Aktywacyjne - też promocyjne - teraz wiadomo dlaczego. Wg mnie jest to celowe działanie. Dodatkowo logowanie się do panelu klientach nie wymaga hasła lecz kodu jednorazowego podanego w SMSie, co stwarza pole do ataku na dane wrażliwe w przypadku przechwycenia karty SIM, bo nie wiadomo, co może wydarzyć się po blokadzie karty.
    Przeniesienie numeru w toku. Czy można prosić o kontakt osoby, które miały tutaj problem z przeniesieniem numeru lub mają problem dla ewentualnego potwierdzenia powyższych problemów i obgadania sprawy personalnie? Jeśli utrudnianie sprawy z przeniesieniem numeru jest celowe to sprawy nie można tak po prostu zignorować.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4411
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2903
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2523
Mobile Vikings
Ocena: 4.58, ilość opinii: 1227
Lajt Mobile
Ocena: 4.11, ilość opinii: 971
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4398
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2549
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1999
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1183