Nie jestem zadowolona z Otvartej , po dwóch miesiącach nowego użytkownika mają w nosie, to już moje nie pierwsze problemy z Otvartą. Dotychczas u poprzedniego operatora wystarczyło mi 40 GB w internecie mobilnym (domowym) , ale skoro przenosiłam numery telefonów do Otvartej, to przeniosłam się również z internetem domowym, wcześniej wystarczało te 40 GB, a teraz po 20 dniach lutego już rzekomo zużyłam ponad 100 GB(miesięcznego limitu) , co powoduje że nie mam internetu domowego w ogóle, po zalogowaniu się do obsługi modemu występuje BRAK USŁUGI! , po zgłoszeniu tego problemu do Otvartej, nie widzą problemu, bo wg nich zużyłam limit 100 GB i nie pomogą.ZaletyBrak, same problemy i nieustające kłopoty
WadyOdcinają internet, oszukują z ilością użytych danych, niechętna do pomocy obsługa, ignorancja dla klienta