strona 30 z 35
- « poprzednia
- 1 ...
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- nastepna »
-
~Aleksandra / 2021-09-23 17:29
NIE POLECAM. Jeśli będzie z czymkolwiek problem, to nie ma z kim rozmawiać. Koszmarna obsługa klienta. W tych czasach to nie do pomyślenia. Pracownik odbierający telefony arogancki, bezczelny i zwyczajny prostak. -
-
~Alert / 2020-08-31 08:42
Żenada. Jakość obsługa. Umowę zawierałam telefonicznie. Konsultantka źle wpisała adres mail. Dostawałam od razu agresywne sms o braku wpłaty. Postawnowiłam to zweryfikować. Firma nie wpadła na ten pomysł. Zakłada, że klient po prostu nie płaci. Miesiąc później znowu dostałam inf. o braku wpłaty. Tym razem nie otrzymałam sms to i nie wiadomo co i ile miałabym zapłacić. W sobotę otrzymałam inf. o braku wpłaty. Skontaktowałam się z obsługą, która niekoniecznie zorientowana była w abonamencie. Powiedziała, ze w poniedziałek lub wtorek tel. może zostać zablokowany. Nie pomogła inf. moja, o tym, ze już płacę. I , że jeśli nie mam inf. w formie sms czy maila co i ile mam zapłacić to jak mam płacić? Niestety tegoż samego dnia 3 godziny po uzyskaniu sms zostałam zablokowana. Odradzam wszystkim chcącym tańszy abonament. Najwyraźniej jakość jest proporcjonalna do tych 'niskich cen" Pani z obsługi niczym robot powtarza" w czym mogę pomóc' a nie pomaga...słucha a później powtarza 'w czym mogę pomóc" - tragikomedia ZaletybrakWadybrak człowieczeństwa -
~Aloe / 2020-02-26 19:00
Nie jestem zadowolona z Otvartej , po dwóch miesiącach nowego użytkownika mają w nosie, to już moje nie pierwsze problemy z Otvartą. Dotychczas u poprzedniego operatora wystarczyło mi 40 GB w internecie mobilnym (domowym) , ale skoro przenosiłam numery telefonów do Otvartej, to przeniosłam się również z internetem domowym, wcześniej wystarczało te 40 GB, a teraz po 20 dniach lutego już rzekomo zużyłam ponad 100 GB(miesięcznego limitu) , co powoduje że nie mam internetu domowego w ogóle, po zalogowaniu się do obsługi modemu występuje BRAK USŁUGI! , po zgłoszeniu tego problemu do Otvartej, nie widzą problemu, bo wg nich zużyłam limit 100 GB i nie pomogą. ZaletyBrak, same problemy i nieustające kłopotyWadyOdcinają internet, oszukują z ilością użytych danych, niechętna do pomocy obsługa, ignorancja dla klienta -
~Ana / 2022-04-06 21:20
Obsługa klienta i chęć pomocy na poziomie zero. Kiedy nie mozna sie zalogować do systemu osoba odbierające telefony radzi sie zalogować do systemu… nic bez tego nie da sie załatwić a pomocy zadnej ZaletyBrakWadyWszystko -
~Andrzej / 2020-08-05 20:01
gówno sieć, odradzam korzystania z tej sieci, zostałem bez telefonu już drugi dzień czekam na podłączenie, tylko rachunki przychodzą do zapłaty -
~Andrzej / 2022-06-01 17:51
firma nie odpowiada na wiadomości email dot. wypowiedzenia umowy - konsekwentnie olewa klienta i nie podejmuje prób kontaktu skandal. Sprawa nadaję się do UOKIK absolutnie odradzam usługi tej firmy.
-
~Anna / 2020-12-21 15:59
Ze względu na brak zasięgu próbuję przenieść numer do innego operatora. I zaczął się cyrk. Otvarta odrzuca każdy wniosek o przeniesienie twierdząc że wniosek jest niepoprawnie wypełniony kiedy wszystko jest w porządku. Na Infolinii totalna ignorancja...
Jeżeli ktoś znalazł sposób jak się od nich uwolnić to proszę o informację w komentarzu. -
~antoni / 2022-03-03 19:02
Nie polecam tej sieci jest to najgorsza sieć, jadą na nadajnikach plusa, internet słabo chodzi- nie jest stabilny, zmieniając operatora nie oddają numerów Zaletynie ma zaletWadynapisane wyżej -
-
~asandrzej / 2021-08-13 20:05
Volte na stronie podają że jest bezpłatne a po przeniesieniu numeru że w ofercie nie posiadają. Kpina i żenada. ZaletyCenaWadyNiesłowny partner, oszust - inaczej trudno nazwać. Udają że są prawie Plusem -
~Avathar / 2023-09-17 18:14
Najwieksze dziadostwo z jakim miałem doczynienia, dramat.... ZaletybrakWadybrak roamingu, nawet rozmów nie mozna w roamingu włączyć na stałe, brak jakiegokolwiek serwisu 3 miesiące bujali się z problemem, obsługa systemu tylko w Polsce, potwierdzenie sms który CI nie przyjdzie za granicą :( wszystko tak zrobione aby wyciągać kasę za każdą najmniejszą rzecz, skur.....stwo jakich mało. Trzymać się z daleka.
NIE POLECAM -
~bartłomiej / 2021-03-01 17:14
nie polecam dziadostwo blokuja internet telefony mimo płatnoścci -
~Bibi / 2023-07-24 08:28
Masakra. Zasięg zero. W dwa dni zeszło zużycie danych 22 GB!!!!! Tylko przyglądając zwykłe strony. Na infolinii dowiedziałam się że no trudno, musiałam dużo siedzieć i stąd takie zużycie. 2 dni. Nie polecam. Co tanie to gówniane. ZaletyZero -
~Bogdan / 2020-12-04 10:18
Totalna porażka. Fatalny kontakt. Beznadziejna obsługa.
Próbuję przenieść numery od tego niby operatora i same problemy (odrzucają wnioski nowego operatora).
Podczas próby wyjaśnienia Pani odpowiada, że nie powie mi co jest nie tak !!! a numeru nie przeniosą !!!
Odradzam. -
~Bogdan / 2022-02-23 21:39
Zgubili moją umowę i nie chcą w związku z tym dokonać aktywacji. Trzykrotnie musiałem wysyłać im zeskanowane dokumenty. Minął tydzień, dalej brak usług. Twierdzą, że podpis na skanie jest dla nich nieczytelny. Zupełne dno, nie polecam. Totalny Polski Ład w firmie. -
~Bs / 2024-01-02 12:10
Nie polecam. Przekroczysz termin płatności blokują numer na kilka dni. Zapłacisz, czekasz 3 dni na odblokowanie numeru. Brak szacunku do klienta. Obsługa to wielka jedna pomyłka. Omijać szerokim łukiem. Blokada oznacza połączenia do numeru i wykonywanie połączeń. W razie nagłej potrzeby nikt do Ciebie się nie dodzwoni. ZaletyCenaWadyNie szanują klientow -
~Cwaniak / 2022-08-08 15:31
Zasięg zerowy wszystko dodatkowo płatne zachęcają tanim abonamentem a rachunki przychodzą kosmiczne nie polecam -
-
~Cybula66 / 2024-07-31 16:27
Przestrzegam przed tą firmą jeden nie zapłacony abonament i wyłączają numer telefonu. By go odzyskać trzeba zapłacić 300 zł kaucji i 150 zł aktywacji. Po prostu oszuści i złodzieje. Jak nie uda mi się odzyskać numeru telefonu to podam ich do sądu. Gnoje i naciągacze. Zaletynie maWadynaciągacze -
~Daro / 2023-09-09 19:27
Słaby zasięg brak roamingu i długi okres na rozwiązanie umowy nie polecam jak najdalej od tej firmy -
~ED11 / 2020-12-31 10:07
Próbowałem przenieść numer z A2mobile do tego operatora. Termin wyznaczono na 21 grudnia. Niestety coś nie zadziałało bo nadesłana karta nie logowała się z sieci. Próbowałem w 3 różnych telefonach i nic. Wczoraj 30 grudnia dostałem nową kartę ale problem pozostał ten sam - nie mogę dzwonić i nikt się do mnie nie dodzwoni. Zostałem pozbawiony podstawowego numeru telefonu i nie mogę się zalogować na przykład w banku.
Kupiłem tymczasowo numer w innej sieci i działa ale chyba straciłem dobry numer który miałem od 25 lat.
Otvarta wystawiła już fakturę za aktywację, której nie mogę i nie zamierzam zapłacić.
Potencjalnych klientów Otvartej przestrzegam.
Czuję że sprawa zakończy się w sądzie.
Za jakiś czas napiszę jak sprawa się potoczy.WadyPrzeniesienie numeru to zbyt trudne zadanie dla tego operatora -
~Edek / 2022-09-25 21:10
Ta sieć powinna się nazywać porazka Budzisz się w Unii bez telefonu
strona 30 z 35
- « poprzednia
- 1 ...
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- nastepna »