Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Otvarta opinie

Ocena na podstawie 714 opinii

3.46 / 5

  • Cena/Jakość
    3.63
  • Obsługa klienta
    3.11
  • Oferta
    3.69

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marek / 2021-10-03 07:47
    Ocena: 2.00 / 5
    Niestety nie podzielam dobrej opinii, u mnie zaczelo sie od pakietu wakacyjnego, ktory istnieje tylko z nazwy.
    Po uruchomieniu nie moge dzwonić z HR, także kontakt z BOk nic nie dał. Poinformowano mjie ze mam szukac sieci ręcznie co i tak nic nie dalo
    ZaletyCena
    WadyBrak roamingu
  • ~Robert / 2021-09-30 09:25
    Ocena: 2.00 / 5
    Często pomimo dobrego zasięgu często brak internetu lub nie można się dodzwonić. Obsługa klienta na bardzo słabym poziomie, mówią że nie mają na to wpływu i tyle. Uciekam gdzie indziej po roku.
    Zaletycena
    Wadybrak inernetu lub brak możliwości rozmów pomimo dbrego zasięgu bardzo często
  • ~Dorota / 2021-09-29 06:50
    Ocena: 5.00 / 5
    Korzystam z sieci od wielu lat, jestem b.zadowolona. Żadnych uwag nie wnoszę, nie ma takiej potrzeby. Gratuluję. Polecam. Życzę powodzenia.
  • ~Dżordż Chamilton / 2021-09-25 20:01
    Ocena: 3.33 / 5
    Po niemalże roku korzystania z internetu w sieci (pakiet 100+200 GB) rezygnuję. Było dosyć dobrze, ale zdarzały się problemy z dostępem, co w Plusie, który mam równolegle, się nie zdarza. Pewnie moje oceny byłyby znacznie niższe gdyby nie posiadanie drugiej sieci zastępczej.
    Wady- kiepski panel klienta (również wizualnie)
    - nieaktualne zużycie w panelu klienta
    - kompletny brak możliwości weryfikacji zużycia (brak wyszczególnienia z podaniem czasów i ilości przesłanych danych)
  • ~Jacek / 2021-09-24 16:10
    Ocena: 3.00 / 5
    Zero info na stronie że życzą sobie 0,85 gr za MMSa w tych czasach. To kpina i robienie ludzi w balona. Spadam od nich. Reszta usługi ok.
  • ~Aleksandra / 2021-09-23 17:29
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM. Jeśli będzie z czymkolwiek problem, to nie ma z kim rozmawiać. Koszmarna obsługa klienta. W tych czasach to nie do pomyślenia. Pracownik odbierający telefony arogancki, bezczelny i zwyczajny prostak.
  • ~Jan / 2021-09-16 00:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet TRAGEDIA. W nocy gaśnie, potrafi się wyłączyć na 3 godziny
    WadyBardzo słaba jakość internetu
  • ~Romek / 2021-08-29 12:47
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo atrakcyjna oferta, żadnych problemów, po przeniesieniu numeru z play jestem bardzo zadowolony, polecam.
  • ~Piotr / 2021-08-26 16:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam! W poprzedniej sieci miałem 10gb internetu i wystarczało, tutaj z kolei mam 31gb filmy oglądam w takiej samej rozdzielczości, a w połowie miesiąca wykorzystałem NIBY 20gb. Obsługa klienta 2/5.
  • ~Jane / 2021-08-24 20:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Potwierdzam opinie - przeniesienie numeru z tej sieci to była katorga. Zajęło mi to około 3 miesięcy. Jeżeli ktoś z Was nadal ma z tym problem zgłoście się do Urzędu Komunikacji Elektronicznej - bardzo mi pomogli, zarówno bardzo miła Pani na infolinii jak i odpowiedzi na moją sprawę były przysłane sprawnie mailem. Otvarta dużo krwi mi napsuła bezpodstawnie odrzucając wnioski. Trzymajcie się i nie poddawajcie, ja wreszcie mam normalny zasięg u innego operatora i mogę rozmawiać bez przerw w środku miasta, wcześniej się nie dało!
  • ~Józef / 2021-08-21 13:48
    Ocena: 2.00 / 5
    Internet to wielka porażka.NIe dość że nie dziala tam gdzie działają inne sieci to jeszcze w ogóle nie działa w roamingu za granicą np. w Niemczech. Poza tym nie ma możliwości dokupienia samego internetu a jedynie doładowanie łącznie z rozmowami.Wykorzystując limit 11GB łączność z internetem przestaje działać.Jednym słowem bardzo kiepska oferta abonamentowa za 13,99 zl!
  • ~Paula / 2021-08-18 23:22
    Ocena: 2.67 / 5
    Po 1,5 miesiąca zrezygnowałam... Szkoda czasu, nerwów itd... mmsy nie są wysyłane, Internet makabra.. nigdy nie miałam tak fatalnego internetu.
  • ~asandrzej / 2021-08-13 20:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Volte na stronie podają że jest bezpłatne a po przeniesieniu numeru że w ofercie nie posiadają. Kpina i żenada.
    ZaletyCena
    WadyNiesłowny partner, oszust - inaczej trudno nazwać. Udają że są prawie Plusem
  • ~zrub / 2021-08-03 09:15
    Ocena: 2.67 / 5
    Od trzech miesięcy próbuję przenieść nr do innej sieci, niestety z tej sieci nie można przenieść numeru. Więc jak zamierzacie kiedyś numer przenieść gdzie indziej to należy te sieć omijać z daleka.
    WadyTotalna porażka z obsługą klienta.
  • ~MJ / 2021-07-18 09:10
    Ocena: 5.00 / 5
    minoł rok kiedy przeniosłem numer do sieci Otvarta jestem bardzo zadowolony płace tyle ile mam płacic zadnych ukrytych kosztów wszystko jest ok. polecam.
    Zaletyniskie opłaty dużo internetu w tym abonamecie SMS rozmowy bez limitu na komórki i stacjonarne.
    Wadybrak.
  • ~Ehe / 2021-07-14 23:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat ,dramat i jeszcze raz dramat . Nigdzie w Polsce nie jestem w stanie przejrzeć swobodnie strony internetowej nie wspominając o załączonych zdjęciach czy filmach . Internet włącza się kiedy chce i szybkość transeru jest załamująca . Mmsy ,których się nie da skonfigurować to kolejna farsa . Do minusów dołączam obsługę klienta ,która jest zawsze żenująco odpychająca odpowiadając tak zdawkowo ,ze nie ma się ochoty rozwiązać własnego problemu .
    Nie polecam się fatygować ta firma ,nawet ten szybki okres wypowiedzenia nazbyt się dłuży
    ZaletyZerooooo
    WadyJak w opisie
  • ~nn / 2021-07-14 01:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Od początku problemy techniczne. Postępowałam zgodnie z instrukcją i lipa. Zadzwoniłam na infolinię to dowiedziałam się, że oni nie są od pomocy technicznej. Udało się ale tylko na modemie mobilnym. Każdy inny sprzęt nie działało, po powrocie do modemu na nowo ustawienia trzeba zapisywać. Masakra.
    Kiedy transfer dzienny chylił się ku końcowi, napisałam meila z zapytaniem czy można dokupić. Odpowiedź że tylko pakiet 1 lub 3 GB. Nie urządzało mnie to. Stwierdziłam, że poczekam do północy o skorzystam z nocnego transferu. Ani razu z niego nie korzystałam. I tu kolejna niespodzianka. Transfer nocny nie działał. Napisałam do nich meila z informacją a tu się okazało, że zablokowali mojego meila i nie mogę im przesłać żadnej wiadomości. Z innego adresu meila wysłałam do nich wiadomość bez problemu. Niesmak pozostał. Jak można tak traktować klienta to nie rozumiem. Jedyny plus w całej tej sytuacji, że mogę wypowiedzieć umowę i nie będę się męczyć z tą firemką. Porażka.
    Zaletymożna wypowiedzieć umowę z miesięcznym okresem wypowiedzenia
    Wadynie masz co liczyć na jakąkolwiek pomoc od nich, w tym techniczną
    blokują Twojego meila, żebyś nie mógł do nich napisać (nie rozumiem jaki mogą mieć w tym cel),
    transfer nocny nie działa
    cena okazuje się inna, reklamują się, że cena 100+200 GB 44,99 zł a na fakturze 53,99 zł.
  • ~art / 2021-07-03 08:05
    Ocena: 1.33 / 5
    tak naprawdę byłem ich klientem 7 dni , sieć traciła zasięg w centrum Wa-wy , jakość Internetu tragiczna , pomiary wykonane speedtestem , nie polecam nikomu tej sieci
    Zaletybrak
    Wadycała sieć
  • ~ilona / 2021-06-28 11:38
    Ocena: 2.00 / 5
    Właśnie rozpoczęłam proces przenoszenia do innego operatora. Powód to niestety internet który działa różnie. MMS nie działa. nie można zrobić procedury uaktualnienia MMS bo nie działa internet. Tani operator ale zawodny. Mnie to nie odpowiada, wolę płacić więcej ale mieć pewność. Mój poprzedni operator drogi ale przez ponad 10 lat nie miałam problemów. Potwierdzam zły stosunek operatorów.Są niecierpliwi ponieważ muszą odpowiadać na takie same pytania. Przecież klient nie zna wielu spraw dlatego pyta. UCIEKAM.
    Zaletytania oferta.
    WadyZawodny operator. Słaba obsługa.
  • ~Andrzej / 2021-06-23 22:13
    Ocena: 2.33 / 5
    A ja jestem mega niezadowolony. Chciałem przenieść numer, to pani konsultantka najpierw pomyliła terminy i zamiast poczekać na wyznaczenie terminu przeniesienia przez poprzednią sieć, wyznaczyła termin dziesięciodniowy, jak zapytałem, czy nie będę z tego tytułu ponosił podwójnych kosztów, to stwierdziła, że zmieni termin na właściwy, czyli ten wyznaczony przez poprzedniego operatora. Po kilku dniach zadzwoniła, że musi anulować poprzednią umowę, bo nie potrafi zmienić terminów. Cały proces rozpocząłem od początku, przy czym wyżej wymieniona pani ( o zgrozo) chciała przenieść numer telefonu, który w sieci Otvarta był już od roku, a nie numer, którego dotyczyła sprawa. W końcu myślałem, że sprawa jest załatwiona, termin przeniesienia został ustalony, podpisałem umowę u kuriera i czekałem na dzień zmiany operatora. Jakie było moje zdziwienie, jak zadzwoniła do mnie konsultantka i zapytała, czy przypadkiem nie została u mnie podwójna umowa. Oczywiście nie została, bo i z jakiej racji!!! Zapewniony, że wszystko jest ok, czekam dalej na dzień przeniesienia numeru, nadchodzi ten dzień i......NIC, jestem nadal u poprzedniego operatora. Dzwonię do OTVARTEJ, a tam NIE MAJĄ MOJEJ UMOWY, mam ją skanować i odesłać. Pytam, JA??? A kto mi zwróci podwójne koszty abonamentu u dwóch operatorów??? Nie oni, bo oni nie odpowiadają za inna sieć!!! Chcę zrezygnować, mam pisać rezygnację i wypowiedzenie. Pytam czego wypowiedzenie, umowy, której nie mają??? Zwykłego przepraszam nikt nie potrafi powiedzieć, nikt nie czuje się winny, według nich wszystko jest normalnie. Ostrzegam i NIE POLECAM!!!!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4957
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4103
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3185
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2723
Mobile Vikings
Ocena: 4.53, ilość opinii: 1351
Lajt Mobile
Ocena: 3.78, ilość opinii: 1211
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4632
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2071
INEA
Ocena: 2.18, ilość opinii: 1195