strona 29 z 35
- « poprzednia
- 1 ...
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- nastepna »
-
~Jane / 2021-08-24 20:02
Potwierdzam opinie - przeniesienie numeru z tej sieci to była katorga. Zajęło mi to około 3 miesięcy. Jeżeli ktoś z Was nadal ma z tym problem zgłoście się do Urzędu Komunikacji Elektronicznej - bardzo mi pomogli, zarówno bardzo miła Pani na infolinii jak i odpowiedzi na moją sprawę były przysłane sprawnie mailem. Otvarta dużo krwi mi napsuła bezpodstawnie odrzucając wnioski. Trzymajcie się i nie poddawajcie, ja wreszcie mam normalny zasięg u innego operatora i mogę rozmawiać bez przerw w środku miasta, wcześniej się nie dało! -
-
~Józef / 2021-08-21 13:48
Internet to wielka porażka.NIe dość że nie dziala tam gdzie działają inne sieci to jeszcze w ogóle nie działa w roamingu za granicą np. w Niemczech. Poza tym nie ma możliwości dokupienia samego internetu a jedynie doładowanie łącznie z rozmowami.Wykorzystując limit 11GB łączność z internetem przestaje działać.Jednym słowem bardzo kiepska oferta abonamentowa za 13,99 zl! -
~Paula / 2021-08-18 23:22
Po 1,5 miesiąca zrezygnowałam... Szkoda czasu, nerwów itd... mmsy nie są wysyłane, Internet makabra.. nigdy nie miałam tak fatalnego internetu. -
~asandrzej / 2021-08-13 20:05
Volte na stronie podają że jest bezpłatne a po przeniesieniu numeru że w ofercie nie posiadają. Kpina i żenada. ZaletyCenaWadyNiesłowny partner, oszust - inaczej trudno nazwać. Udają że są prawie Plusem -
~zrub / 2021-08-03 09:15
Od trzech miesięcy próbuję przenieść nr do innej sieci, niestety z tej sieci nie można przenieść numeru. Więc jak zamierzacie kiedyś numer przenieść gdzie indziej to należy te sieć omijać z daleka. WadyTotalna porażka z obsługą klienta. -
~MJ / 2021-07-18 09:10
minoł rok kiedy przeniosłem numer do sieci Otvarta jestem bardzo zadowolony płace tyle ile mam płacic zadnych ukrytych kosztów wszystko jest ok. polecam. Zaletyniskie opłaty dużo internetu w tym abonamecie SMS rozmowy bez limitu na komórki i stacjonarne.Wadybrak. -
~Ehe / 2021-07-14 23:57
Dramat ,dramat i jeszcze raz dramat . Nigdzie w Polsce nie jestem w stanie przejrzeć swobodnie strony internetowej nie wspominając o załączonych zdjęciach czy filmach . Internet włącza się kiedy chce i szybkość transeru jest załamująca . Mmsy ,których się nie da skonfigurować to kolejna farsa . Do minusów dołączam obsługę klienta ,która jest zawsze żenująco odpychająca odpowiadając tak zdawkowo ,ze nie ma się ochoty rozwiązać własnego problemu .
Nie polecam się fatygować ta firma ,nawet ten szybki okres wypowiedzenia nazbyt się dłużyZaletyZeroooooWadyJak w opisie -
~nn / 2021-07-14 01:49
Od początku problemy techniczne. Postępowałam zgodnie z instrukcją i lipa. Zadzwoniłam na infolinię to dowiedziałam się, że oni nie są od pomocy technicznej. Udało się ale tylko na modemie mobilnym. Każdy inny sprzęt nie działało, po powrocie do modemu na nowo ustawienia trzeba zapisywać. Masakra.
Kiedy transfer dzienny chylił się ku końcowi, napisałam meila z zapytaniem czy można dokupić. Odpowiedź że tylko pakiet 1 lub 3 GB. Nie urządzało mnie to. Stwierdziłam, że poczekam do północy o skorzystam z nocnego transferu. Ani razu z niego nie korzystałam. I tu kolejna niespodzianka. Transfer nocny nie działał. Napisałam do nich meila z informacją a tu się okazało, że zablokowali mojego meila i nie mogę im przesłać żadnej wiadomości. Z innego adresu meila wysłałam do nich wiadomość bez problemu. Niesmak pozostał. Jak można tak traktować klienta to nie rozumiem. Jedyny plus w całej tej sytuacji, że mogę wypowiedzieć umowę i nie będę się męczyć z tą firemką. Porażka.Zaletymożna wypowiedzieć umowę z miesięcznym okresem wypowiedzeniaWadynie masz co liczyć na jakąkolwiek pomoc od nich, w tym techniczną
blokują Twojego meila, żebyś nie mógł do nich napisać (nie rozumiem jaki mogą mieć w tym cel),
transfer nocny nie działa
cena okazuje się inna, reklamują się, że cena 100+200 GB 44,99 zł a na fakturze 53,99 zł. -
-
~art / 2021-07-03 08:05
tak naprawdę byłem ich klientem 7 dni , sieć traciła zasięg w centrum Wa-wy , jakość Internetu tragiczna , pomiary wykonane speedtestem , nie polecam nikomu tej sieci ZaletybrakWadycała sieć -
~ilona / 2021-06-28 11:38
Właśnie rozpoczęłam proces przenoszenia do innego operatora. Powód to niestety internet który działa różnie. MMS nie działa. nie można zrobić procedury uaktualnienia MMS bo nie działa internet. Tani operator ale zawodny. Mnie to nie odpowiada, wolę płacić więcej ale mieć pewność. Mój poprzedni operator drogi ale przez ponad 10 lat nie miałam problemów. Potwierdzam zły stosunek operatorów.Są niecierpliwi ponieważ muszą odpowiadać na takie same pytania. Przecież klient nie zna wielu spraw dlatego pyta. UCIEKAM. Zaletytania oferta.WadyZawodny operator. Słaba obsługa. -
~Andrzej / 2021-06-23 22:13
A ja jestem mega niezadowolony. Chciałem przenieść numer, to pani konsultantka najpierw pomyliła terminy i zamiast poczekać na wyznaczenie terminu przeniesienia przez poprzednią sieć, wyznaczyła termin dziesięciodniowy, jak zapytałem, czy nie będę z tego tytułu ponosił podwójnych kosztów, to stwierdziła, że zmieni termin na właściwy, czyli ten wyznaczony przez poprzedniego operatora. Po kilku dniach zadzwoniła, że musi anulować poprzednią umowę, bo nie potrafi zmienić terminów. Cały proces rozpocząłem od początku, przy czym wyżej wymieniona pani ( o zgrozo) chciała przenieść numer telefonu, który w sieci Otvarta był już od roku, a nie numer, którego dotyczyła sprawa. W końcu myślałem, że sprawa jest załatwiona, termin przeniesienia został ustalony, podpisałem umowę u kuriera i czekałem na dzień zmiany operatora. Jakie było moje zdziwienie, jak zadzwoniła do mnie konsultantka i zapytała, czy przypadkiem nie została u mnie podwójna umowa. Oczywiście nie została, bo i z jakiej racji!!! Zapewniony, że wszystko jest ok, czekam dalej na dzień przeniesienia numeru, nadchodzi ten dzień i......NIC, jestem nadal u poprzedniego operatora. Dzwonię do OTVARTEJ, a tam NIE MAJĄ MOJEJ UMOWY, mam ją skanować i odesłać. Pytam, JA??? A kto mi zwróci podwójne koszty abonamentu u dwóch operatorów??? Nie oni, bo oni nie odpowiadają za inna sieć!!! Chcę zrezygnować, mam pisać rezygnację i wypowiedzenie. Pytam czego wypowiedzenie, umowy, której nie mają??? Zwykłego przepraszam nikt nie potrafi powiedzieć, nikt nie czuje się winny, według nich wszystko jest normalnie. Ostrzegam i NIE POLECAM!!!! -
~Piotr / 2021-06-18 00:41
Witam.Nabywszy kolejny okres czasu "przygody" z firmą OTVARTA.Wyrażam swe zadowolenie z podjętej decyzji współpracy(tz. bycia klijentem firmy OTVARTA).Podkreślić chcę,że BOK tej firmy jest jej silną stroną.Ostatnio wpadłem w panikę z powodu faktury.Dzwoniąc do biura obsługi klijenta zostałem należycie wysłuchany;poinformowany co,kiedy i gdzie.Cieszę się,że Ta firma prowadzi swą działalność na obszarze całej Polski.Pozdrawiam -
~Legio Patria Nostra / 2021-06-14 22:48
Kupiłem coś / internet za 45zł i telefon z internetem za 18zł miesięcznie, działał ją tylko rozmowy(gdyż nadal za te usługi płacę), może i mieszkam w nieciekawym miejscu(nie mam zasięgu plusa) ale kocham je. Te makieterki są bardzo nieprzyjemne(okazałem się bardziej nieprzyjemny) odpowiedź-to nie ich wina, że nie mam zasięgu, bądź mam słaby/przecież ja nie siedzę a bunkrze jak hitler/. Jedyny plus(tyko nie ta sieć) to że umowa jest na czs nie określony, bo bym bulił przez 2 lata. ZaletyUmowa na czas nie oznaczonyWadyBrak roamingu, brak obsługi 24/7(weekendy
i święta mają wolne), 200 giga w noc to ściema, jak wykożystasz 100 giga(te zasadnicze), to masz figę z makiem z 200 w noc, taka tania ściema -
~Lucjan / 2021-05-04 22:24
Jestem zadowolony z uslug telefonii w Otvartej. Na poczatku mialem niedoplaty ( z polecenia zaplaty ) ale dostawalem smsy z informacja i robilem doplaty. Nikt mnie nie blokowal w polaczeniach. Teraz zaczynam korzystac z internetu ( 11 GB ) i jest ok. Nie wiem czy po wykorzystaniu GB bede rozlaczony z internetem, czy wejde w lejek ale za tak niski abonament to jestem pozytywnie nastawiony do uslug Otvartej. -
~Józef / 2021-05-04 17:19
Po półrocznym abonamencie jestem bardzo zadowolony z usług Otvarta. Zasięg bardzo dobry, żadnych problemów z obsługą. ZaletyKonkurencyjna cena, dobra obsługa, żadnych telefonów z nagabywaniem na nowe usługi. -
~Kacper / 2021-04-30 18:14
Nie polecam. Dwa numery telefonów zablokowane z powodu opóźnienia jednodniowego opłaty abonamentu. Cóż niektórym się wydaje że za niska cenę mogą wszystko. Mogą...bardzo szybko stracić klientów. Moja ocena - 1. -
-
~Anna / 2021-04-04 22:03
Mam dwa nr telefonu w Otvartej i póki co jestem zadowolona. Zastanawiam się dlaczego inni klienci tak nisko oceniają Psnstwa usługi ? Ja ocenia na 5 i mam nadzieję, że się nie zawiodę ???? ZaletyTanio i wszystko działa jak należy :)WadyBrak -
~Tommy / 2021-03-31 16:43
Nie polecam. Oszustwo. Po braku płatności blokują numer. Chcesz go przywrócić zawierasz na nowo umowę za zawyżoną kwotę, i musisz wpłacić kaucję w wysokości 300 zł, która rzekomo Ci zwrócą po 6 miesiącach płacenia zawyżonego abonamentu. Zaletyniska cena na startWadypełno ukrytych opłat -
~Katarzyna / 2021-03-29 18:18
Zapomniałam opłacić FV, po 2 tygodniach zamiast wiadomości z przypomnieniem nastąpiła blokada połączeń itp. oraz komunikat, aby zadzwonić na infolinię, na którą nie da się dodzwonić, bo przecież usługi są zablokowane... ZaletycenaWadyblokada połączeń po nieopłaceniu FV -
~Joanna / 2021-03-07 15:37
Witam
Pracowalam u waszych kpnkurentow .
Jestem zachwycona wasza oferta oraz super obsluga. Jest natychmiastowa i zetelna . w innych firmach naciagalo sie ludzi totalnie. Tu mam wyjasnione rzetelne wszystko . . Az trudno mi uwierzyc . Ale jestem juz z mobile rok . ssssuuuper
Asia
strona 29 z 35
- « poprzednia
- 1 ...
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- nastepna »