WadyBrak usługi W Unii Europejskiej
strona 28 z 36
- « poprzednia
- 1 ...
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- nastepna »
-
~Miro / 2022-09-11 13:57
Porażka ,w Unii Europejskiej brak usługi. Brak informacji ,nagle w europie jestes bez kontaktu ,nawigacji itd -
-
~Orel / 2021-02-09 10:12
Internet to porażka spowalnia albo w ogóle nie w weekendy tragedia.Do faktury dopisują SMS płatne bez podania kiedy .ja wogole nie SMS uje. ZaletyBtak -
~Oszukany / 2020-12-28 13:58
To jest jedno wielkie OSZUSTWO. Nie ma szans na uwolnienie się od tego operatora. Przy próbie przeniesienia odrzucają każdy wniosek tłumacząc, że jest źle wypełniony. Nie ma takiej możliwości ponieważ dane u nowego operatora były wypełnione automatycznie przez bank poprzez usługę MojeID.
Próbuję już 3 miesiąc od nich się uwolnić - PRZESTRZEGAM !!!.WadyNie ma szans na uwolnienie się od tego operatora. Przy próbie przeniesienia odrzucają każdy wniosek tłumacząc, że jest źle wypełniony. -
~Rafi / 2021-12-14 10:24
Nie polecam.Brak kontaktu z biurem obsługi,często problem z internetem i gdy się spóźnisz parę dni z zapłatą wyłączają rozmowy wychodzące na wszystkie numery jakie przeniosłeś do nich chociaż tylko na jeden spóźniłeś się z zapłatą i to aktywacji.Wyłączyli w niedziele a jest wtorek i dalej bez telefonów wszyscy bo jest problem z dodzwonieniem się do nich. Omijajcie szerokim łukiem bo już na początku same problemy. ZaletyDobra ofertaWadyBrak kontaktu z biurem obsługi,często problem z internetem,jeśli masz więcej numerów to blokują wszystkie chociaż spóźnisz się z zapłatą którego kolwiek. -
~Robert / 2020-12-19 21:30
W abonamencie jest opcja 5G,ale tylko na papierze. W rzeczywistości w centrum Warszawy i innych dzielnic maksymalnie jest LTE+ z kosmiczną prędkością 4,78Mbps.Zaś Ping wynosi 78ms ZaletyzeroWady5G tylko w teorii -
~Robert / 2021-09-30 09:25
Często pomimo dobrego zasięgu często brak internetu lub nie można się dodzwonić. Obsługa klienta na bardzo słabym poziomie, mówią że nie mają na to wpływu i tyle. Uciekam gdzie indziej po roku. ZaletycenaWadybrak inernetu lub brak możliwości rozmów pomimo dbrego zasięgu bardzo często -
~Tytus / 2022-01-17 15:16
Ocena oferty internetu "300GB" 100 dzień + 200 noc.
Sieć bazuje na nadajnikach Plusa ale ma znacznie słabszy sygnał.
Obsługa klienta jak zwykle na infoliniach, jeden powie to drugi tamto.
1go każdego miesiąca przez ok 10-12 godzin nie ma dostępu do internetu "bo pakiet się aktywuje".
Reklamacje z automatu są odrzucane bo firma nie posiada żadnego narzędzia czy aplikacji do kontrolowania transferu (to co jest podawane w portalu 24/7 podobno może aktualizować się do 30 dni).
Fakt iż na fakturze zużycie wyniosło 70GB a internet został wyłączony nie jest dla OTVARTA żadnym powodem do uznania reklamacji.
UWAGA!!! zużycie pakietu dziennego automatycznie kasuje pakiet nocny
ZaletyJak w okolicy nie ma żadnej innej opcji to mus korzystaćWadyZasięg
Obsługa klienta która "nic nie może"
Brak nadzoru zużycia pakietu
Kasowanie pakietu nocnego po wyłączeniu pakietu dziennego -
~wojtek / 2020-07-25 18:38
Najpierw problem z dostawą (kurier odznaczył awizo i dokumenty leżały w firmie kurierskiej, mimo
że w domu byłem z dziećmi w związku "koronaferiami", przez kilka dni żadnego kontaktu ani ze strony operatora, ani firmy kurierskiej) Aktywacja numeru (przeniesienie od innego operatora) 5 dni po 3 telefonach (pierwszy telefon - aktywacja we wtorek, drugi telefon - aktywacja w czwartek, trzeci telefon aktywacja w piątek, ostatecznie nr został włączony w sobotę), po dwóch miesiącach umowa wypowiedziana - problem ze zwrotem nadpłaty. -
-
~wp / 2022-01-22 11:59
Niestety oferują 5g ale nie na jabłuszka-iphone - niestety nie wspierają takich telefonów Wadybrak 5g -
~Anna / 2019-04-19 07:26
Zamowilam internet, ktory praktycznie nie dziala. Po kilku dniach zglaszania do BOK nic sie nie zmienilo. Strony w ogóle sie nie lądują,1 strona w kilka minut) nie mowiac juz o podlaczeniu go do monitoringu, wtedy obraz jest zamrozony
Odradzam zakup.
Usługę przekazan do reklamacji -
~Bartosz / 2023-08-23 09:18
Po 1,5 roku rozwiązałem umowę - wiecznie problemy i rwanie połączenia, wymieniłem sprzęt (dwa razy, obecnie cały setup hula na orange u rodziny), obsługa klienta - tragedia. Czas wymienić operatora. ZaletyDostępne stałe ip w internecie komórkowymWadyTragicznie niestabilne, obsługa klienta poniżej jakiejkolwiek krytyki -
~Bolo / 2020-04-16 15:14
Oszuści miało być 21 giga
Dali 2
Sms rozmowy bez limitu
10 minut do. Wszystkich sieci itp. -
~Darek B. / 2021-01-19 08:39
Zdecydowanie najgorsza sieć z jaką miałem do czynienia.
Pojechalem za granicę, dowiedziałem się że nie mam możliwości wykonywania połączeń bez uprzedniego zameldowania 48h przed wyjazdem gdzie się przemieszczam - komedia :) Pakiet internetu po wyczerpaniu trzeba dokupić ale można 1GB, po chwili mi zniknął chociaż nikt nie używał w domu internetu bo był środek nocy a urządzenia odłączone. Po dokupieniu kolejnych 1GB całą dobę nie mogłem się doprosić o uruchomienie pakietu, słyszałem "u nas wszystko działa". Nie jestem laikiem, z zawodu informatyk, potrafię rozpoznać ściemnianie w sprawach technicznych.
Do tego nieresponsywna strona internetowa!!! w 2021 roku, korzystanie z niej na telefonie to koszmar.
Odradzam tą sieć, jedyny plus to że można rozwiązać umowę bo jest bezterminowa :)Zaletymożna rozwiązać umowę od ręki, co polecam zrobićWadyarogancja obslugi, beznadziejna prędkość łacza nie taka jak deklarowana, największy pakiet to i tak za mały limit na te czasy, ogólnie firma "ćwirek" dla mnie -
~Darek Leszy / 2020-12-09 15:14
Najgorsza sieć z jaką miałem do czynienia. Dzisiaj znowu wyłaczyliście mi internet, na infolinii konsultant wie tylko tyle że nie macie żadnej zgłoszonej awarii (JA ZGŁASZAM AWARIĘ!) i mam żonglować kartami modem i smartphone i szukać sam rozwiązania. Mam dwa kierunki informatyczne za sobą, oglądanie diod na modemie przerabiałem w liceum.
Płatnosci dostajecie w terminie, a jakoś usług jak z czasów internetu wdzwanianego. Działacie na sieci PLUS, a transfer macie o połowę wolniejszy. Jak wyjechałem za granicę na urlop, wyłaczyliście mi możliwość dzwonienia, okazało się że trzeba dobę wcześniej wam zgłosić chęć korzystania z telefonu za granicą, ale można to zrobić dwa razy w roku tylko - totalne jaja... Internetu też za granicą nie ma i nie można dokupic. Ponowne uruchomienie usługi trwało 24h w trakcie których błąkałem się po obcym kraju bez sieci, GPSa i kontaktu z rodziną. Jedyny plus że można rozwiązać z wami umowę bez czekania na upłynięcie 2 lat, jak w innych sieciach, z czego skwapliwie skorzystam i zachęcam wszystkich niezadowolonych do tego samego. Nara! -
~gosc546 / 2020-12-16 10:08
Po zużyciu zaledwie 5 gb z 21 gb internet spowalnia i można EWENTUALNIE wysyłać wiadomości na messengerze i whatsappie. Natomiast by wyszukać coś w internecie (google) nie otwiera strony. Nie polecam. Zaletyniska cenaWadybardzo zła jakośc internetu JUŻ W DRUGIM MIESIĄCU ABONAMENTU. -
~Ja / 2023-07-01 21:43
Mialo byc za 10 PLN w praktyce nigdy nie dostalem faktury mniejszej niz 25 PLN a czasami i 35 PLN. Za 3 GB internetu w pakiecie i dodatkowo platne sms, mms i minuty to jakas porazka. ZaletyBrakWadyCena uslugi -
-
~józefina / 2024-06-14 10:53
Próba przeniesienia numeru tragiczna, telefon na kartę trzy razy zamówienie anulowane przez konsultantki, nie mam już ochoty na otvartą, przeszła mi. ZaletycenaWadykonsultantki kompletnie ignorujące maile -
~Laki / 2023-01-03 18:14
Bardzo słaba jakość obsługi klienta odradzam opłacałem telefon prawie 2lata i po tym czasie mogę śmiało powiedzieć że nie polecam i przenoszę się do premiummobile. ZaletyCenaWadyJakość obsługi klienta -
~Maciej / 2025-07-15 17:46
Masakra, obsługa klienta bezczelna. Długo czas oczekiwania na połączenie się. Panienka nie potrafi znaleźć w bazie klienta. Blokują usługi pomimo nadpłaty na kącie ZaletyBrakWadyDużo -
~miroslawa s / 2021-12-30 18:15
Okropna obsluga klienta! Moja mam nie oplacila 2 rachunkow z racji, iz spedzila kilka miesiecy w szpitalu. Lezy sparalizowana i moze ruszac jedynie glowa. Chcialam przedluzyc jej umowe, ale konsultanci w ogole nie chcieli pomoc. Jednen z nich gdy probowalam wytlumacyzc sytuacje, krzyknal "mnie to G.. obchodzi!" i sie rozlaczyl. Dopiero po kilku razach ktos stwierdzil, ze moge zaplacic kilkaset zlotych, aby odzyskac numer. Placilam za niego duze pieniadze a operator go zwyczajnie ukradl! Nie moge nawet zalogowac sie do banku albo na epuap! Podobne sytuacje spotkaly moich znajomych. Okropna firma! ZaletynicWadychamska obsluga
strona 28 z 36
- « poprzednia
- 1 ...
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- nastepna »