Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Otvarta opinie

Ocena na podstawie 714 opinii

3.46 / 5

  • Cena/Jakość
    3.63
  • Obsługa klienta
    3.11
  • Oferta
    3.69

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~LOL / 2022-08-31 09:19
    Ocena: 2.00 / 5
    Od dłuższego czasu (ok 1 rok) w losowych momentach miesiąca przestaje działać internet LTE. Połączenie niby jest, zasięg prawie full. Ping jakiejkolwiek strony zwraca same utracone pakiety. Mam ofertę na intenet mobilny ze stałym IP. W chwili, kiedy nie mam internetu w mojej ofercie wystarczy, że zmienię APN nawww.mobilny.pl i nagle internet ożywa tylko nie ze stałym adresem IP. Przerwy tego rodzaju zdarzają się regularnie. Oczywiście całkowity brak reakcji ze strony infolinii.
    Naliczanie zużycia danych na portalu otvarta to kolejna kpina z Klienta i uważam, że celowe zagranie, aby ludzie nie byli w stanie skutecznie kontrolować swojego zużycia pakietu. Kiedyś na portalu zużycie pakietu aktualizowało się na żywo. Z dnia na dzień przestało. Dzwoniąc na infolinię dowiedziałem się, że nie mają możliwości, aby na portalu odświeżało się na żywo. Polecili stosowanie krótkich kodów typu *136#. Z tym, że wysłanie takiego kodu z poziomu routera LTE jest karkołomne. Muszę przełączyć router z trybu LTE na tryb EDGE, wysyłam kod, dostaję odpowiedź i przełączam się na LTE.
    Do niedawna była możliwość oceny firmy Otvarta w serwisie Google. Dziś już takiej możliwości nie ma ... ciekawe dlaczego :):) Otvarta ma ocenę społeczności na podobnym poziomie jak przychodnie i szpitale finansowane z NFZ :):)
  • ~Łukasz / 2021-12-25 20:35
    Ocena: 2.00 / 5
    Porażka. Niby Plus, ale w wersji poniżej standardu. Zasięg fatalny w porównaniu choćby z Play. Obsługa dramatyczna - nic się nie da, ja nic nie wiem, nie mogę tego zrobić, etc.
    ZaletyNie ma
    WadySame wady
  • ~Maciek / 2023-01-06 09:16
    Ocena: 2.00 / 5
    Najgorsza z jakiej korzystałem .
    Naliczano mi połączenia i wiadomości SMS których nie wykonywałem . Reklamacja nic nie dała , twierdzono że takowe miały miejsce.
    Wcześnie w innych sieciach takie sytuacje nie miały miejsca. Po przenosinach do innej sieci , również nie ,więc o co chodzi ??? Tylko w pierwszym miesiącu nie było problemu. Nie chcę już więcej słyszeć o tej sieci. ????
    ZaletyBrak
    WadyMieszkam w jednym z większych miast Polski, a będąc w marketach zasięg był okropny.
    Naliczanie do rachunków rozmów czy SMS , które nie miały miejsca.
  • ~Marek / 2021-10-03 07:47
    Ocena: 2.00 / 5
    Niestety nie podzielam dobrej opinii, u mnie zaczelo sie od pakietu wakacyjnego, ktory istnieje tylko z nazwy.
    Po uruchomieniu nie moge dzwonić z HR, także kontakt z BOk nic nie dał. Poinformowano mjie ze mam szukac sieci ręcznie co i tak nic nie dalo
    ZaletyCena
    WadyBrak roamingu
  • ~Mati / 2020-04-22 22:57
    Ocena: 2.00 / 5
    Uwaga, koszt rejestracji nie jest duzy bo tylko 25 zl jednorazowo, ale to stracone pieniadze.
    Problemy z siecia, z dostepem do internetu. Ich strona internetowa (portal na ktorym mozna kupowac pakiety itp. to jakas zenada niedopracowana, na ktorej jednym kliknieciem mozna niechacy kupic pakiety roznorodne...)
    Ogolnie duzo rozpisywania...
    Nie polecam!
    Zaletyoferta brzmi tanio, zeby zwabic klientow
    WadyNaciaganie na kazdym kroku. Ukryte koszta.
  • ~Miro / 2022-09-11 13:57
    Ocena: 2.00 / 5
    Porażka ,w Unii Europejskiej brak usługi. Brak informacji ,nagle w europie jestes bez kontaktu ,nawigacji itd
    WadyBrak usługi W Unii Europejskiej
  • ~Orel / 2021-02-09 10:12
    Ocena: 2.00 / 5
    Internet to porażka spowalnia albo w ogóle nie w weekendy tragedia.Do faktury dopisują SMS płatne bez podania kiedy .ja wogole nie SMS uje.
    ZaletyBtak
  • ~Oszukany / 2020-12-28 13:58
    Ocena: 2.00 / 5
    To jest jedno wielkie OSZUSTWO. Nie ma szans na uwolnienie się od tego operatora. Przy próbie przeniesienia odrzucają każdy wniosek tłumacząc, że jest źle wypełniony. Nie ma takiej możliwości ponieważ dane u nowego operatora były wypełnione automatycznie przez bank poprzez usługę MojeID.
    Próbuję już 3 miesiąc od nich się uwolnić - PRZESTRZEGAM !!!.
    WadyNie ma szans na uwolnienie się od tego operatora. Przy próbie przeniesienia odrzucają każdy wniosek tłumacząc, że jest źle wypełniony.
  • ~Rafi / 2021-12-14 10:24
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam.Brak kontaktu z biurem obsługi,często problem z internetem i gdy się spóźnisz parę dni z zapłatą wyłączają rozmowy wychodzące na wszystkie numery jakie przeniosłeś do nich chociaż tylko na jeden spóźniłeś się z zapłatą i to aktywacji.Wyłączyli w niedziele a jest wtorek i dalej bez telefonów wszyscy bo jest problem z dodzwonieniem się do nich. Omijajcie szerokim łukiem bo już na początku same problemy.
    ZaletyDobra oferta
    WadyBrak kontaktu z biurem obsługi,często problem z internetem,jeśli masz więcej numerów to blokują wszystkie chociaż spóźnisz się z zapłatą którego kolwiek.
  • ~Robert / 2020-12-19 21:30
    Ocena: 2.00 / 5
    W abonamencie jest opcja 5G,ale tylko na papierze. W rzeczywistości w centrum Warszawy i innych dzielnic maksymalnie jest LTE+ z kosmiczną prędkością 4,78Mbps.Zaś Ping wynosi 78ms
    Zaletyzero
    Wady5G tylko w teorii
  • ~Robert / 2021-09-30 09:25
    Ocena: 2.00 / 5
    Często pomimo dobrego zasięgu często brak internetu lub nie można się dodzwonić. Obsługa klienta na bardzo słabym poziomie, mówią że nie mają na to wpływu i tyle. Uciekam gdzie indziej po roku.
    Zaletycena
    Wadybrak inernetu lub brak możliwości rozmów pomimo dbrego zasięgu bardzo często
  • ~Tytus / 2022-01-17 15:16
    Ocena: 2.00 / 5
    Ocena oferty internetu "300GB" 100 dzień + 200 noc.
    Sieć bazuje na nadajnikach Plusa ale ma znacznie słabszy sygnał.
    Obsługa klienta jak zwykle na infoliniach, jeden powie to drugi tamto.
    1go każdego miesiąca przez ok 10-12 godzin nie ma dostępu do internetu "bo pakiet się aktywuje".
    Reklamacje z automatu są odrzucane bo firma nie posiada żadnego narzędzia czy aplikacji do kontrolowania transferu (to co jest podawane w portalu 24/7 podobno może aktualizować się do 30 dni).
    Fakt iż na fakturze zużycie wyniosło 70GB a internet został wyłączony nie jest dla OTVARTA żadnym powodem do uznania reklamacji.
    UWAGA!!! zużycie pakietu dziennego automatycznie kasuje pakiet nocny
    ZaletyJak w okolicy nie ma żadnej innej opcji to mus korzystać
    WadyZasięg
    Obsługa klienta która "nic nie może"
    Brak nadzoru zużycia pakietu
    Kasowanie pakietu nocnego po wyłączeniu pakietu dziennego
  • ~wojtek / 2020-07-25 18:38
    Ocena: 2.00 / 5
    Najpierw problem z dostawą (kurier odznaczył awizo i dokumenty leżały w firmie kurierskiej, mimo
    że w domu byłem z dziećmi w związku "koronaferiami", przez kilka dni żadnego kontaktu ani ze strony operatora, ani firmy kurierskiej) Aktywacja numeru (przeniesienie od innego operatora) 5 dni po 3 telefonach (pierwszy telefon - aktywacja we wtorek, drugi telefon - aktywacja w czwartek, trzeci telefon aktywacja w piątek, ostatecznie nr został włączony w sobotę), po dwóch miesiącach umowa wypowiedziana - problem ze zwrotem nadpłaty.
  • ~wp / 2022-01-22 11:59
    Ocena: 2.00 / 5
    Niestety oferują 5g ale nie na jabłuszka-iphone - niestety nie wspierają takich telefonów
    Wadybrak 5g
  • ~Anna / 2019-04-19 07:26
    Ocena: 1.67 / 5
    Zamowilam internet, ktory praktycznie nie dziala. Po kilku dniach zglaszania do BOK nic sie nie zmienilo. Strony w ogóle sie nie lądują,1 strona w kilka minut) nie mowiac juz o podlaczeniu go do monitoringu, wtedy obraz jest zamrozony
    Odradzam zakup.
    Usługę przekazan do reklamacji
  • ~Bartosz / 2023-08-23 09:18
    Ocena: 1.67 / 5
    Po 1,5 roku rozwiązałem umowę - wiecznie problemy i rwanie połączenia, wymieniłem sprzęt (dwa razy, obecnie cały setup hula na orange u rodziny), obsługa klienta - tragedia. Czas wymienić operatora.
    ZaletyDostępne stałe ip w internecie komórkowym
    WadyTragicznie niestabilne, obsługa klienta poniżej jakiejkolwiek krytyki
  • ~Bolo / 2020-04-16 15:14
    Ocena: 1.67 / 5
    Oszuści miało być 21 giga
    Dali 2
    Sms rozmowy bez limitu
    10 minut do. Wszystkich sieci itp.
  • ~Darek B. / 2021-01-19 08:39
    Ocena: 1.67 / 5
    Zdecydowanie najgorsza sieć z jaką miałem do czynienia.
    Pojechalem za granicę, dowiedziałem się że nie mam możliwości wykonywania połączeń bez uprzedniego zameldowania 48h przed wyjazdem gdzie się przemieszczam - komedia :) Pakiet internetu po wyczerpaniu trzeba dokupić ale można 1GB, po chwili mi zniknął chociaż nikt nie używał w domu internetu bo był środek nocy a urządzenia odłączone. Po dokupieniu kolejnych 1GB całą dobę nie mogłem się doprosić o uruchomienie pakietu, słyszałem "u nas wszystko działa". Nie jestem laikiem, z zawodu informatyk, potrafię rozpoznać ściemnianie w sprawach technicznych.
    Do tego nieresponsywna strona internetowa!!! w 2021 roku, korzystanie z niej na telefonie to koszmar.
    Odradzam tą sieć, jedyny plus to że można rozwiązać umowę bo jest bezterminowa :)
    Zaletymożna rozwiązać umowę od ręki, co polecam zrobić
    Wadyarogancja obslugi, beznadziejna prędkość łacza nie taka jak deklarowana, największy pakiet to i tak za mały limit na te czasy, ogólnie firma "ćwirek" dla mnie
  • ~Darek Leszy / 2020-12-09 15:14
    Ocena: 1.67 / 5
    Najgorsza sieć z jaką miałem do czynienia. Dzisiaj znowu wyłaczyliście mi internet, na infolinii konsultant wie tylko tyle że nie macie żadnej zgłoszonej awarii (JA ZGŁASZAM AWARIĘ!) i mam żonglować kartami modem i smartphone i szukać sam rozwiązania. Mam dwa kierunki informatyczne za sobą, oglądanie diod na modemie przerabiałem w liceum.
    Płatnosci dostajecie w terminie, a jakoś usług jak z czasów internetu wdzwanianego. Działacie na sieci PLUS, a transfer macie o połowę wolniejszy. Jak wyjechałem za granicę na urlop, wyłaczyliście mi możliwość dzwonienia, okazało się że trzeba dobę wcześniej wam zgłosić chęć korzystania z telefonu za granicą, ale można to zrobić dwa razy w roku tylko - totalne jaja... Internetu też za granicą nie ma i nie można dokupic. Ponowne uruchomienie usługi trwało 24h w trakcie których błąkałem się po obcym kraju bez sieci, GPSa i kontaktu z rodziną. Jedyny plus że można rozwiązać z wami umowę bez czekania na upłynięcie 2 lat, jak w innych sieciach, z czego skwapliwie skorzystam i zachęcam wszystkich niezadowolonych do tego samego. Nara!
  • ~gosc546 / 2020-12-16 10:08
    Ocena: 1.67 / 5
    Po zużyciu zaledwie 5 gb z 21 gb internet spowalnia i można EWENTUALNIE wysyłać wiadomości na messengerze i whatsappie. Natomiast by wyszukać coś w internecie (google) nie otwiera strony. Nie polecam.
    Zaletyniska cena
    Wadybardzo zła jakośc internetu JUŻ W DRUGIM MIESIĄCU ABONAMENTU.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4957
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4103
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3185
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2723
Mobile Vikings
Ocena: 4.53, ilość opinii: 1351
Lajt Mobile
Ocena: 3.78, ilość opinii: 1211
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4632
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2071
INEA
Ocena: 2.18, ilość opinii: 1195