Ocena oferty internetu "300GB" 100 dzień + 200 noc.
Sieć bazuje na nadajnikach Plusa ale ma znacznie słabszy sygnał.
Obsługa klienta jak zwykle na infoliniach, jeden powie to drugi tamto.
1go każdego miesiąca przez ok 10-12 godzin nie ma dostępu do internetu "bo pakiet się aktywuje".
Reklamacje z automatu są odrzucane bo firma nie posiada żadnego narzędzia czy aplikacji do kontrolowania transferu (to co jest podawane w portalu 24/7 podobno może aktualizować się do 30 dni).
Fakt iż na fakturze zużycie wyniosło 70GB a internet został wyłączony nie jest dla OTVARTA żadnym powodem do uznania reklamacji.
UWAGA!!! zużycie pakietu dziennego automatycznie kasuje pakiet nocny
ZaletyJak w okolicy nie ma żadnej innej opcji to mus korzystać
WadyZasięg
Obsługa klienta która "nic nie może"
Brak nadzoru zużycia pakietu
Kasowanie pakietu nocnego po wyłączeniu pakietu dziennego