Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Otvarta opinie

Ocena na podstawie 689 opinii

3.52 / 5

  • Cena/Jakość
    3.70
  • Obsługa klienta
    3.16
  • Oferta
    3.74

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Andrzej / 2021-06-23 22:13
    Ocena: 2.33 / 5
    A ja jestem mega niezadowolony. Chciałem przenieść numer, to pani konsultantka najpierw pomyliła terminy i zamiast poczekać na wyznaczenie terminu przeniesienia przez poprzednią sieć, wyznaczyła termin dziesięciodniowy, jak zapytałem, czy nie będę z tego tytułu ponosił podwójnych kosztów, to stwierdziła, że zmieni termin na właściwy, czyli ten wyznaczony przez poprzedniego operatora. Po kilku dniach zadzwoniła, że musi anulować poprzednią umowę, bo nie potrafi zmienić terminów. Cały proces rozpocząłem od początku, przy czym wyżej wymieniona pani ( o zgrozo) chciała przenieść numer telefonu, który w sieci Otvarta był już od roku, a nie numer, którego dotyczyła sprawa. W końcu myślałem, że sprawa jest załatwiona, termin przeniesienia został ustalony, podpisałem umowę u kuriera i czekałem na dzień zmiany operatora. Jakie było moje zdziwienie, jak zadzwoniła do mnie konsultantka i zapytała, czy przypadkiem nie została u mnie podwójna umowa. Oczywiście nie została, bo i z jakiej racji!!! Zapewniony, że wszystko jest ok, czekam dalej na dzień przeniesienia numeru, nadchodzi ten dzień i......NIC, jestem nadal u poprzedniego operatora. Dzwonię do OTVARTEJ, a tam NIE MAJĄ MOJEJ UMOWY, mam ją skanować i odesłać. Pytam, JA??? A kto mi zwróci podwójne koszty abonamentu u dwóch operatorów??? Nie oni, bo oni nie odpowiadają za inna sieć!!! Chcę zrezygnować, mam pisać rezygnację i wypowiedzenie. Pytam czego wypowiedzenie, umowy, której nie mają??? Zwykłego przepraszam nikt nie potrafi powiedzieć, nikt nie czuje się winny, według nich wszystko jest normalnie. Ostrzegam i NIE POLECAM!!!!
  • ~Były klient / 2022-01-03 10:45
    Ocena: 2.33 / 5
    Za jedną nie opłaconą fakturę w trybie natychmiastowym zrywają umowę. Nie polecam tej firmy!
  • ~Czarny / 2020-04-11 23:11
    Ocena: 2.33 / 5
    Co z tego że oferta cenowa jest na początku bardzo atrakcyjna, jednak po kilku miesiącach zdecydowanie negatywnie oceniam działanie Otvartej, powód notorycznie dopisują rzekome połączenia Premium, których samemu nie można wyłączyć na ich stronie, trzeba napisać maila, połączenia które trwają od kilku sekund do dwóch minut.
    Pomimo wielokrotnych próśb telefonicznych o ich wyłączenie trzeba było czekać aż trzy miesiące aby doprosić się ich całkowitego zablokowania, oczywiście na każdej fakturze doliczali po parę złotych za usługi których tak naprawdę nigdy nie było.
    Kwota do 35 zł na połączenia Premium jest standardowa, to oczywiste oszustwo, bo jak się prosi o całkowitą blokadę takich połączeń przy zawieraniu nowej umowy to tak powinno być, niestety nie w Otvartej, pomimo zapewnień konsultanta że takie połączenia na pewno będą blokowane, właśnie takie praktyki stosowało Orange i w ten sposób stracili klienta z ośmioma numerami.
    Poziom kultury przez niektóre konsultantki Otvartej jest na żałośnie niskim poziomie i niektórych sformułowań nie można w ogóle nawet cytować, innymi słowy nie przeniosę kolejnych numerów do Otvartej, a te które już są przeniosę do innego operatora.
    ZaletyNa początku dobra oferta cenowa, możliwość miesięcznego wypowiedzenia umowy.
    WadyDopisywanie usług których faktycznie nie było, słaby zasięg internetu, bardzo niski poziom kultury części osób obsługujących klientów w BOK, nierealizowanie ustaleń stron przy realizowaniu umowy, nierzetelne i sprzeczne ze zdrowym rozsądkiem odpowiedzi reklamacyjne, zawsze odpowiada ta sama osoba, która w ogóle nie zna prawa i odsyła od razu do korzystania z prawa do drogi sądowej.
  • ~Damian / 2020-04-18 14:06
    Ocena: 2.33 / 5
    Generalnie fajna oferta ale zamówiłem kartę, która idzie do mnie kurierem juz ponad 2 tygodnie. Jak na razie to mogę tylko stwierdzić, że obsługa klienta na poziomie jak z piosenki Lady Pank. Ponadto straszny minus za godziny pracy infolinii. Co do samych usług to zrezygnowałem z usług sieci, nawet nie rozpocząwszy korzystania z niej, ponieważ Pani na infolinii poinformowała mnie, że 3 raz nie wyślą przesyłki, która ani razu do mnie nie dotarła co zabawne oni twierdzą że z winy kuriera, a DHL, że z winy nadawcy czyt. sieci Otvarta. Obsługa klienta poniżej wszelkiej krytyki. Dno totalne. Nikomu nie polecam, mają klienta w głębokim poważaniu. Z takim podejściem to nie wróżę tej firmie długiej bytności na rynku. Szczerze ODRADZAM każdemu, a ofertę można znaleźć lepszą choćby w LajtMobile (te same warunki, niższa cena) i bardziej cywilizowana obsługa.
    ZaletyBRAK
    Wadyobsługa klienta
  • ~Doux-Doux / 2022-08-29 19:11
    Ocena: 2.33 / 5
    Co tanie, to drogie. Najgorsza firma, w jakiej korzystaliśmy firmowo z usług telekomunikacyjnych. Sprzeczne informacje podawane przez konsultantów. O nadpłacie nawet się nikt nie zająknie, mają problem z policzeniem salda i niesłusznie przysyłają dokumenty do zapłaty środków, które są dawno wpłacone. Natomiast niedopłata z automatu blokuje wszystkie numery bez powiadomienia firmy. Nie polecam, a wręcz odradzam każdemu, kto się zastanawia.
  • ~Erwin / 2020-02-05 14:34
    Ocena: 2.33 / 5
    Jestem w otvartej od 5 miesięcy. Skusilea mnie niska cena oraz 2gb roamingu.
    17,99 zł nigdy nie zapłaciłem ponieważ mmsy są płatne. A wiadomo, ze dłuższy sms zawsze jest wysyłany jako MMS. Raz zdąrzylo mi się wykorzystać transfer przed czasem i dokupiłem 1gb bez zapytania o cenę. Jakież było moje zdumienie gdy na fakturze odczytałem kwotę do zapłaty 70zl. 1gb w otvartej kosztował mnie ok 50zl.
    To nic. Wyobrażacie sobie, że można 21gb limitu wykorzystać w 14 dni? Tak mi sie stało w kolejnym miesiącu (chyba myśleli, że złapali frajera który dokupuje gigabajty za chore pieniądze)
    Acha. Wisienką na torcie w tej sieci jest wyłączanie usług po spóźnieniu się z zapłatą faktury. Zero połączeń telefonicznych i zero internetu. Bez jakiegokolwiek przypomnienia sms-em. W otvartej uważają, że wysłanie faktury na maila z terminem płatności jest wystarczające. Miło by było gdyby państwo wysłali smsa z przypomnieniem o płatności. Wracam do a2mibile gdzie wszystko jest przyjaźniejsze.
    Acha.. Ten darmowy transfer który otvarta gwarantuje po wykorzystaniu swojego pakiet GB nawet nie starcza na załadowanie jakiejkolwiek strony.
    Na obsługę klienta nie narzekam ale też nie chwale. Są neutralni (trzeba tylko długo czekać w kolejce żeby się z kimś połączyć)
    Nie polecam mimo ceny.
    ZaletyŻadne
    WadyPłatne mmsy. Zawsze zapłacicie więcej niż 17.99
  • ~Katarzyna / 2024-10-15 11:17
    Ocena: 2.33 / 5
    Brak roamingu po wykupieniu pakietu. Internet tylko w Polsce.
    ZaletyCena w Polsce
    WadyBrak internetu za granicą w uni też
  • ~Klaudia / 2022-10-08 07:32
    Ocena: 2.33 / 5
    Jako jedyna ze znajomych nie miałam sieci w kraju UE, inni automatycznie dostali GB roamingu ja musiałam się męczyć cały wyjazd bez internetu. Jedna wielka porażka. Dzwoniłam na infolinie dla nich problemu nie ma, wystarczyło w kraju aktywować jakiś pakiet, z granica trzeba płacić za aktywacje. No tak inni normalnie maja automatycznie, kto mógł wiedzieć ze będzie trzeba takie pierdoly robić. Nie polecam.
    ZaletyNiska cena
    WadyNie działa w UE
  • ~Kris / 2021-10-23 07:37
    Ocena: 2.33 / 5
    Umowę podpisałem a nie dostałem karty SIM. Fatalna obsługa. Na szczęście już po podpisaniu umowy została rozwiązana z winy Otvarta. Nie poniosłem kosztów 24 PLN z racji obsługi więc stawia ich to w trochę lepszym świetle. Choć za błąd który popełnili nigdy do nich nie wrócę.
    ZaletyAtrakcyjne ceny, choć nie mogłem z nich skorzystać
    WadyMenel pod mostem lepiej obsługuje klienta:)
  • ~Maciek / 2021-01-05 18:14
    Ocena: 2.33 / 5
    Chciałbym się dowiedzieć czy udało się komuś już przenieść numer z sieci otvarta do innej. Proszę o kontakt jak się za to zabrać jeżeli wszystkie wnioski odrzucają.
  • ~Maria / 2022-05-31 13:09
    Ocena: 2.33 / 5
    Rezygnuję przez brak internetu za granicą. Duży pakiet internetu w Polsce, smsy i połaczenia za darmo, tani pakiet. Zasięg w mniejszych miejscowościach czasem zerowy.
    Zaletytanio
    Wadybrak internetu w roamingu za granicą
    brak zasięgu w małych miejscowościach - zarówno telefon, jak i internet (mimo że mapa pokazuje, że zasięg jest)
  • ~MrChaos / 2020-12-22 11:13
    Ocena: 2.33 / 5
    Te same problemy opisane przez wszystkich tutaj, czyli kiepski, znikający zasięg i człapiący internet. I tutaj, żeby była jasność - nie piszę, że internet nie działa, nie piszę, że prędkość że jest zawsze niska tylko, że zdarzają się sytuacje, kiedy prędkość spada poniżej 1mbit/s na dłuższy okres zarówno przy uplodzie lub downlodzie na dłuższy czas, co uniemożliwia efektywną pracę. Zdarzają się również sytuacje, kiedy zasięg w telefonie jest totalnie martwy i gdy ktoś dzwonił nawet nie wiemy, że dostaliśmy telefon, ponieważ nie dostajemy żadnego powiadomienia - tak jakby telefonia wpadała momentami w "czarną dziurę."
    Oczywiście po zadzwonieniu na infolinię okazuje się, że przyczyna leży po MOJEJ stronie. W tak krytykowanym tutaj PLAYu takie rzeczy nie miały miejsca. Dodatkowo potwierdzam, że osoby pracujące na infolinii są zwyczajnie niemiłe i obchodzą się nowym klientem, które chce rozwiać wątpliwości w niektórych kwestiach z poczuciem wyższości, co być może jest działaniem celowym.
    Po spóźnieniu się kilku dni z płatnością - całkowita blokad zarówno internetu mobilnego jak i telefonu, co przy pracy zdalnej jest całkowicie nie do przyjęcia. Aż trudno było mi uwierzyć, że coś takiego miało miejsca.
    Po bliższemu wejrzeniu w umowę okazuje się, że cennik obowiązujący na stronie jest OFERTĄ PROMOCYJNĄ. Natomiast właściwą ceną np. przy kupnie pakietu 17,99 zł jest 77, 99 zł i właśnie to jest hak na osoby, które spóźnią się wpłatą i przez dwa tygodnie nie opłacą abonamentu, żeby dowalić takie kary. Plus jest tam kilka zapisów dodatkowych, które powodują, że abonament może wpaść jak śliwa w kompot. Dodatkowo opłaty Aktywacyjne - też promocyjne - teraz wiadomo dlaczego. Wg mnie jest to celowe działanie. Dodatkowo logowanie się do panelu klientach nie wymaga hasła lecz kodu jednorazowego podanego w SMSie, co stwarza pole do ataku na dane wrażliwe w przypadku przechwycenia karty SIM, bo nie wiadomo, co może wydarzyć się po blokadzie karty.
    Przeniesienie numeru w toku. Czy można prosić o kontakt osoby, które miały tutaj problem z przeniesieniem numeru lub mają problem dla ewentualnego potwierdzenia powyższych problemów i obgadania sprawy personalnie? Jeśli utrudnianie sprawy z przeniesieniem numeru jest celowe to sprawy nie można tak po prostu zignorować.
  • ~Nie polecam / 2024-03-28 04:01
    Ocena: 2.33 / 5
    Uwaga to działa w oparciu o nadajniki Plusa najgorszej pod względem zasięgu sieci w Polsce Jak poszukacie to plus ma ponad 3000 mniej stacji bazowych niż T-Mobile i Orange i ponad1500 mniej niż Play To się przekłada na szybkość rozładowania baterii i dostępu do uslug
    ZaletyTaniość
    WadyFatalny zasięg w oparciu o Plusa
  • ~Stick / 2024-10-21 16:43
    Ocena: 2.33 / 5
    Otvarta jest polską wirtualną siecią działającą na nadajnikach Plusa. Ukraińską wirtualną siecią działającą także na nadajnikach Plusa jest Klucz_Mobile. Firma jest zarejestrowana w Polsce jako Kkucz-Telekomunikacja ale właścicielem jest Ukrainiec i większość telefonicznego BOK-u ma akcent mocny wschodni.
  • ~Tomek / 2019-09-18 14:21
    Ocena: 2.33 / 5
    Na dziś mała ilość punktów sprzedaży, a czas realizacji zamówienia przez Internet to blisko tydzień.
  • ~Tomek / 2021-01-08 18:41
    Ocena: 2.33 / 5
    Ogólnie na pierwszy rzut oka fajnie niski abonament ale na tym się kończy co prawda z połączeniami nie ma problemu, a z internetem to co chwile braki całkowite albo brak lte. Jeśli otvarta korzysta z nadajników plusa to czemu ogranicza internet celowo, za który się płaci. Mam również internet mobilny z plusa i tam problemów nie ma. Co do obsługi klienta to po prostu złożone reklamacje olewają.
    Wadybraki internetu
  • ~Tomek / 2022-05-06 13:51
    Ocena: 2.33 / 5
    Jeszcze miesiąc temu napisałbym tak jej wszyscy: rewelacja. Niestety od kilku tygodni działanie internetu przypomina czasy połączenia dial up. Prędkość nie pozwala na bezstresowe przeglądanie stron. Strony lądują się dosłownie po kilka minut. Oglądanie filmów całkowicie niemożliwe. TRAGEDIA. Nie wiem czy czasem rozdawnictwo kart uchodźcom nie przeciazylo sieci Plusa. Kiedyś tak, dziś mówię zdecydowanie NIE.
    ZaletyKiedyś działało
    WadyNie nadaje się do niczego.
  • ~virimen / 2023-08-23 09:19
    Ocena: 2.33 / 5
    Niestety zasięg jest niestabilny i nieporównywalnie mały.
    Roaming (po wcześniejszym zgłoszeniu) tylko 2 razy w roku przez 2 tyg. i dotyczy tylko rozmów i SMS-ów.
    Jednym słowem - PORAŻKA.
    ZaletyCana
    WadyInternet, zasięg, Roaming.
  • ~Arkus 519 / 2020-05-28 09:39
    Ocena: 2.00 / 5
    Witam Przeniosłem Nr telefonu z v PlaY Już przy przeniesieniu wystąpiły problemy , czas na aktywację numeru i finalizację usługi 14 dni czekania Zaznaczam że nr w Play nie był związany umową Usługę uruchomiono mi 11 maja 2020 r Już 25-05-2020 obudziła mnie niespodzianka to jest po 14 dniach ,telefon zablokowany Żadnej inormacji o zaległości sms czy maila Cieszyłem się 14 dni nową siecią Powód Windykacja ! Próbuję sprawdzić o co chodzi logując się do konta , widnieje zaległość niestety faktury nie można otworzyć ,czarna magia Zapłaciłem kwotę 24zł natychmiastowym przelewem w ciemno i czekam trzeci dzień na włączenie telefonu Prowadzę działalność i na szczęście mam drugi nr w innej sieci

    Moje wnioski
    Cena za abonament jest bardzo kusząca połowe mniejsza niż w Play ale usługa odbiega znacznie od konkurencyjnych sieci Podejście do klienta też odbiega od standardów i praktyk w innych sieciach Dlatego też z pozostałymi numerami telefonów raczej nie przeniosę do OTVARTA
    ZaletyCena abonamentu
    WadyKomunikacja obsługa klienta problemy z prędkością internetu Nieczytelne warunki umowy ukrywane przy zawieraniu umowy
  • ~Broda355 / 2022-12-22 19:35
    Ocena: 2.00 / 5
    Po miesięcznej przygodzie z siecią OTVARTA czas się pożegnać i ZAMKNĄĆ. Obsługa klienta to jakaś porażka, na pytanie dla czego w centrum miasta wojewódzkiego nie mam zasięgu i czy można sprawdzić tego przyczyny odpowiedź Pani konsultantki brzmiała ,,nie wiem, nie da się". Zasięg sieci jak w latach 90-tych. Po miesiącu męczarni w sieci 5G ciśnie się na usta wiązanka słów ogólnie przyjętych za wulgarne. Jeszcze miesiąc okresu wypowiedzenia i psychiczny odpoczynek od szukania zasięgu w mieszkaniu.
    P.S Taki byłem mądry, że wziąłem też numer dla żony i dziecka, dzięki czemu lista wrogów się powiększyła.
    WadyFatalny zasięg a w zasadzie jego brak
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1271
Lajt Mobile
Ocena: 3.98, ilość opinii: 1036
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186