Od trzech miesięcy nasza firma jest w Otvartej, miało być tak pięknie i pomimo faktu iż na początku zawierania umów kilkukrotnie składaliśmy dyspozycje o blokowaniu opłat o podwyższonej opłacie już po raz drugi Otvarta zawyża nam faktury.
Kolejne dyspozycje nic nie dają, na składane reklamacje pracownik BOK proponuje nam na drogę sądową, nie pozostaje nic innego jak zakończyć współpracę z firmą która nie ma nic wspólnego z rzetelnością, przestrzegam zatem wszystkich chętnych, ceny owszem są atrakcyjne, wypowiedzenie tylko jeden miesiąc ( całe szczęście ) ale do piszą Wam w kolejnych fakturach usługę której nie zlecaliście.
Blokady są fikcyjne, dziś ją zlecasz po tygodniu zamiast darmowego połączenia musisz zapłacić kilkanaście złotych.
Tak działa operator Otvarta, za kilka złotych doliczonych nikt przy zdrowych zmysłach nie skieruje sprawy do sądu i na to właśnie liczą szefowie Otvartej ZaletySzybkość połączenia z BOK.
Dobry zasięg oraz internet.
Polski operator
WadyDopisywanie notorycznie usług do faktur, pomimo założonych blokad.
Brak udowodnienia na jakich warunkach została zawarta umowa, powinien być zapis rozmów telefonicznych.
Brak rzetelnego wyjaśnienia sporu, operator od razu wskazuje drogę sądową pomimo wad prawnych zawartych w odpowiedzi reklamacyjnej.