Najgorsza firma hostingowa na świecie. Chociaż nazwanie tego ,,czegoś" firmą to obraza dla innych. Totalne zero jakościowe jak i merytoryczne jeżeli chodzi o pracowników.
ZaletyBrak
WadyChyba wszystko
~apszu / 2019-08-19 17:35
Ocena: 2.00 / 5
Jestem klientem już prawie 10 lat i niestety, aktualnie muszę dodać negatywną opinię. Na początku zarówno jakość usług hostingowych jak i obsługi technicznej była ok. Niestety, z czasem zaczęła spadać aż doszła do takiego poziomu, że musieliśmy zrezygnować i przenieść się do innej firmy. Jeśli chodzi o konkretne zastrzeżenia, są to: niezapowiedziane awarie, brak reakcji obsługi technicznej w weekend i w godz. popołudniowych, liczne zmiany w konfiguracji zakłócające pracę usług, oporna pomoc helpdesku, drogie usługi w stosunku do oferowanej usługi. Szkoda, bo na początku ceniliśmy sobie pracę z tą firmą.
~Kaja / 2019-08-14 19:32
Ocena: 1.00 / 5
Fatalna jakość usług! Fatalna jakość informacji od tzw. konsultantów.Wiele problemów z hostingiem, funkcjonowaniem poczty, mailingiem , dokładnie - ZE WSZYSTKIM ! Wysokośc opłat i tempo ich wzrostu - dokładnie odwrotnie proporcjonalna do jakości usług. PRZESTRZEGAM przed skorzystaniem z usług 012 !!!
ZaletyBRAK ZALET
WadyWszystko to co w opinii i jeszcze więcej.
~Kangur / 2019-08-14 12:51
Ocena: 1.00 / 5
Wszystko już jest napisane, firma idzie na dno i nie widzi w tym żadnego problemu. Gratuluje i życzę wszystkiego dobrego. Wszystkim radze uciekać!!!!
Zaletybrak
Wadywszystko co można robić źle to robią
~DrDre / 2019-07-10 22:18
Ocena: 1.00 / 5
Byłem klientem Netlook.pl od bardzo wielu (ponad 10 lat) i zawsze to była rzetelna i atrakcyjna cenowo firma. Odkąd zaczęli podawać się jako O12.pl - masakryczny spadek jakości. Niekompetentny support. Przy zgłaszaniu sprawy trzy e-maile od trzech różnych pracowników i każdy poprzedni mówi, że odezwie się następny.
Dodatkowo bardzo nieprzyzwoita zagrywka - przez wiele lat płaciłem za serwer 65 złotych i nagle, zupełnie znienacka otrzymałem fakture proforma na... 492 ZŁOTE!
Fatalny support, awaryjność i opóźnienia. Celowe oporne zagrywki typu przesyłanie weryfikacji TRADYCYJNĄ POCZTĄ w nadziei, że klient machnie ręką i zgodzi się na wyższe stawki. Wszystkie poniższe komentarze mówią chyba same za siebie.
Osobom, które z przyzwyczajenia trzymają tam od lat pliki, polecam czym prędzej się ewakuować.
Zaletyobecnie brak
Wadysłaby i powolny support, biurokracja, podwyższanie cen o kilkaset procent bez uprzedniego informowania klienta, próby zatrzymywania na siłę przez przestarzałe metody weryfikacji
~Spajk / 2019-07-09 11:45
Ocena: 1.00 / 5
masakra, nic dodać nic ująć obsługa fatalna informacja i działanie BOK tragedia a do tego niesprawne funkcjonowanie serwerów
Zaletybrak
Wadywszystko!!!
~bany / 2019-06-29 12:49
Ocena: 1.00 / 5
Dramat !!! Paranoiczne warunki wydania kodu authinfo. Firma rejestruje domeny pod swoim imieniem pozbawiajac Cie jednoczesnie swobodnego zarzadzania domenami. Obsługa klienta chamska, bezczelna i niepomocna. Wszystkie rzeczy trzeba zalatwiac tradycja poczta i listem poniewaz email jest nieskuteczny. Procedury trawaja tygodniami. Jesli nie chcesz zniszczyc sobie nerwow jak ja (i sadzac po opiniach inni) omijaj szerokim łukiem tę oszukańcza firmę.
Zaletybrak
Wadyskandaliczne warunki wydania kodu authinfo
dramatyczny poziom obslugi klienta
kosmiczne ceny
~Dawny klient Netlook / 2019-04-30 16:10
Ocena: 1.00 / 5
Nie ma żadnego wsparcia dla klienta. Masz płacić i godzić się na wszystko. Totalne dno i pięć metrów mułu !!!
ZaletyŻadnych !
WadyDziałanie, obsługa, ceny !!!
~jk / 2019-04-19 20:22
Ocena: 1.00 / 5
Podwyżka x5 pzez 2 lata. (ze 194 na 984 !!!!)
Blokada usługi bez powiadomienia (ich własne maile nie przechodzą na adres na ich serwerze).
Janusze hostingu, omijać szerokim łukiem!!!
Zaletybrak
Wadytechnicznie słabo, wsparcie beznadziejne, traktowanie klienta - poniżej krytyki
~Bull / 2019-03-25 18:07
Ocena: 1.00 / 5
Przez prawie dwa tygodnie nie działa mi poprawnie poczta i strona internetowa, na zgłoszenia odpowiadają, że nad tym pracują i z niezależnych przyczyn... i tak bez końca, co zupełnie paraliżuje mi firmę. Ale absolutną wisienką na torcie jest po drugim tygodniu obstrukcji prośba z ich strony, aby im przesłać informację o której godzinie i do jakiego adresata była kierowana poczta... rzecz w tym, że w obie strony nie docierały setki maili. Zmuszony byłem przenieść usługę do bardziej profesjonalnego dostawcy i radzę wszystkim omijanie tego dalekim łukiem...
~Jarek / 2019-02-26 12:34
Ocena: 1.00 / 5
Skok na kasę stałych klientów - wzrost opłat o 400%!
Rezygnacja z usług wiąże się z trudnościami w uzyskaniu kodu Authinfo.
ZaletyBrak
~Kamila / 2019-02-19 13:31
Ocena: 1.00 / 5
Koszmarne wsparcie techniczne, od miesięcy nie jestem w stanie otrzymać korekty źle wystawionej faktury i się rozliczyć. Komunikacja jak z betonową ścianą, bardzo drogie usługi. Zero wsparcia i pomocy.
~Zenon / 2019-02-18 12:26
Ocena: 1.00 / 5
Przedłużanie usług w podwyższonej czterokrotnie cenie. AUTHINFO niby mogą wysłać po dostarczeniu wniosku fizyczna poczta.
Mam tylko malo wazna wizytówkę, wiec olewam sprawę, ale fajnie gdyby ktoś to przeanalizował mocniej. Wielokrotne podwyższanie opłat troche nieprzyjemnie pachnie.
ZaletyBrak
~peker / 2019-02-15 10:17
Ocena: 4.00 / 5
dostałem proforme do zapłaty w tym roku i nie do wiary . z kwoty / 2 lata temu do kwoty 200 rok temu do kwoty 500zł w tym roku
~Nalik / 2019-02-03 16:35
Ocena: 1.75 / 5
Jestem/byłem (?) klientem od blisko 20 lat, przetrwałem różne zmiany prawne i organizacyjne, ale to, co się tu dzieje teraz to po prostu kryminał. W poprzednich okresach info o kończącym się okresie abonamentowym przysyłali na 3 tygodnie przed terminem, a potem powtórne przypomnienie na tydzień przed. W każdym powiadomieniu była proforma ze stałą ceną za usługę. Teraz dostałem maila z proformą na 400% (naprawdę!) wyższa kwotę. Mail przyszedł po terminie. Wysłałem żądanie authinfo jestem ciekaw, czy będą problemy z odzyskaniem kodu i innych informacji niezbędnych do zmiany operatora. Nie dość, że łamią w ten sposób przepisy unijne i krajowe dotyczące usług, to jeszcze poczta zacinała się notorycznie, a przez kilka dni w ogóle nie było dostępu do serwerów. Dramat. Ludzie, uciekajcie z tej firmy!
Zaletybrak
Wadyszkoda czasu na pisanie
~PabloGT / 2019-01-11 14:09
Ocena: 1.00 / 5
To jest jakaś kpina nie firma! Skok na kase o 400%! Traktują klienta jak barana do golenia! A wszystko w akompaniamencie regulaminu !
Firma skandaliczna! Skok opłat o 400%! Natychmiast zrezygnowałem z usług. Spotkało się to z utrudnianiem przesłania kodu Authinfo, Kilkukrotne nieprzyjmowanie wniosków o jego wydanie pod co raz to nowym wydumanym pretekstem. Traktowanie klienta jak głupca, którego można zbyć i wmówić idiotyczną bajkę. Od dziś zaczynam z czarnym pijarem tej pseudofirmy. Niezależnie moi prawnicy otrzymali polecenie zajęcia się tą amatorską firemką na drodze prawnej.
ZaletyŻadnych
WadySame wady
~NickYoung / 2018-10-22 12:32
Ocena: 1.00 / 5
Dramatyczna jakość usług i obsługi. Nieżyciowe podejście do klienta.
~Kara / 2018-10-20 20:08
Ocena: 1.00 / 5
Wsparcie techniczne -10, cena -10.
Od czasu nastania o12.pl próbuje uciec, ale mam tam strony kilku klientów od dobrych 10 lat.
Wszystko działało bez zarzutu aż 012.pl zablokowało część stron. Działają tylko czyste HTMLe, WP i Joomla leżą i kwiczą nie da się postawić na nowo! Pomoc techniczna nie istnieje! Te same strony na serwerach u innych operatorów hulają! MASAKRA ODRADZAM
Zaletynie ma
Wadysame
~Marcin / 2018-10-18 04:42
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo duże koszta co do roku poprzedniego. Wsparcie techniczne do niczego. Trzeba długo czekać na reakcję. Nie polecam.