Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netflix opinie

Ocena na podstawie 757 opinii

2.12 / 5

  • Oferta
    2.10
  • Cena/Jakość
    2.07
  • Obsługa klienta
    2.22

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Edyta / 2023-07-02 00:06
    Ocena: 1.67 / 5
    Jestem użytkownikiem Netflixa od 4 lat. Najdroższy pakiet, 5 profili... I co? Na nic mi 5 profili, skoro dzieci na studiach nie mogą teraz korzystać, bo walka ze współdzieleniem konta.
    Oglądaliśmy mało, ale płaciło się co miesiąc na zasadzie "niech będzie, coś tam może obejrzymy", ale teraz dziękuję bardzo. Rezygnuję.
    "Powodzenia" Netflixie
    ZaletyTeraz to już nie wiem
    WadyBlokada dla użytkowników z innego IP (spoza "gospodarstwa domowego"
    MiejscowośćWroclaw
  • ~Euina95 / 2022-12-30 00:17
    Ocena: 1.67 / 5
    Oglądałam właśnie serial przekleta po. Co netflix daje pierwszy sezon jakiegoś serialu jak niezamierza być drugi po co robię ludziach nadzieje
    WadyNiedokonczanie serialu
    MiejscowośćDąbrowa Górnicza
  • ~Grzegorz / 2021-07-30 00:08
    Ocena: 1.67 / 5
    Niepodoba mi się podejście do klienta. Mieszkam za granica.
    W obecnym kraju oprócz ojczystego jest tylko niemiecki angielski turecki rosyjski.

    Czy może ktoś mi to wyjaśnić. Czy mogę to otwarcie nazwać Dyskryminacja ?
  • ~Horr / 2023-03-30 22:26
    Ocena: 1.67 / 5
    80 % filmów i seriali to lipa nie da sie tego ogladac takie wpadki i przewidywalny scenariusz jak w bajkach dla dzieci czasami zdazy sie jakad perelka ale ogólnie nie ma co oglądać
    MiejscowośćNowa Dęba
  • ~jasiek / 2025-05-25 16:51
    Ocena: 1.67 / 5
    Niby wszystko OK, niestety pazerność platformy jest nie do wytrzymania.
    Niby mam 5 kont w gospodarstwie, niestety córka i syn w akademiku nie pooglądają, nawet w domu jest problem jak chcesz oglądać w sieci komórkowej bo netflix sprawdza urządzenie po adresie IP. Nawet nie wspomnę o sytuacji kiedy zmienia mi się adres IP w Orange też dostaję komunikaty, że mój telewizor nie należy do gospodarstwa!!!!
    Obsługa klienta 1 * tylko dlatego, że niema możliwości złożenia zażalenia na w/w problem. Chcę przeprosić Pana z którym rozmawiałem bo nie on jest temu winien ale to On zebrał cięgi.
    Zaletyobecnie brak
    Wadyciągłe podejrzenia o kradzież (częste komunikaty ze jakieś urządzenie nie należy do gospodarstwa)
    co za tym idzie brak możliwości spokojnego oglądania poza domem lub w domu ale na komórce.
    MiejscowośćKraków, Worcław, Katowice
  • ~K / 2024-02-03 12:25
    Ocena: 1.67 / 5
    Witam
    12 grudnia 23 wróciłam do oglądania za 29 zł zapłaciłam.
    Wróciłam Po roku myślałam, że są nowe filmy !?
    Nowych filmy jest bardzo mało, te same filmy są co oglądałam w roku 2018 r Masakra !12.01.24 chciałam zrezygnował! 5 stycznia samoistnie z mojego konta bankowego została poprawa kwota 60 zł bez mojej zgody!
    Zadzwoniłam i złożyłam reklamację!
    Miałam, kłopot i duży niesmak !
    Konczem zwrócili mi 30 zł I musiałam mieć konto do końca, czyli do 12 lutego 24, ale tak się nie stało 31.01.24 zostało mi zablokowane konto netflix! Czuję się oszukana za miesiąc i 12 dni 19 zapłaciłam 60 zł!
    MiejscowośćWrocław
  • ~Kamil / 2019-07-19 00:34
    Ocena: 1.67 / 5
    Zalecieli w bambuko serial dom z papieru miał być dostępny od 19.07 czekaliśmy z kolegami 00.01 dnia 19.07 brak sezonu 3 ,jest godzina 00.32 nadal brak , chcieliśmy sobie zrobić nocny maraton , niestety Netflix pracuje chyba od 9.00-14.00
    ZaletyBrak
    WadySpóźniają się
    MiejscowośćOpole
  • ~Karimast / 2019-01-09 15:55
    Ocena: 1.67 / 5
    Zadna rewelacja .wszystkie filmy mozna obejrzeć w necie lub tv satelitarnej.Po co im nabijac kase skoro do wszystkiego jest darmowy dostęp. Niech szukają Jeleni.,zawsze jakis sie trafi.
    ZaletyZadne
    WadyWysoka cena i slaby wybór
    MiejscowośćPlock
  • ~kasiu_kasiu / 2021-05-16 13:21
    Ocena: 1.67 / 5
    Tragiczna lektorka,złe tłumaczenie lub brak lektora. Oferta filmowa nuda
    WadyZ tygodnia na tydzień gorzej.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Krkr133 / 2024-05-28 16:46
    Ocena: 1.67 / 5
    Netflix jako platforma z filmami spoko, ale usuwają najlepsze i to w majgorszy sposób np. dodadzą 3 sezon pewnego serialu, ale poprzednie usuną poprzednie 2 sezony i np nowy urzytkownik moze nie wiedzieć ze ogląda serial odrazu od 3 sezonu. Jak mają cos usuwać to odrazu cały serial a nie początek, a koniec zostawić, a pozatym teraz jest juz wiecej bardziej opłacalnych platform/stron z filmami.
    ZaletySpoko filmu
    WadyWykupili 3 sezon a nr 1 i 2 usunęli
  • ~Krojc / 2023-09-05 16:05
    Ocena: 1.67 / 5
    Przecież tu niema co oglądać. Nudne filmy i seriale
    WadyNic ciekawego
    MiejscowośćRacibórz
  • ~Krzysztof , Szczęsny 54 / 2021-11-03 01:39
    Ocena: 1.67 / 5
    Jest słabo za dużo filmów bez tłumaczenia na polski język i za dużo filmów z wątkiem jedno polciowym to jest ble
    ZaletyDobra jakość filmów
    WadyNie ma filmów w polskim tłumaczeniem chociaz Netflix jest sprzedawany w pl I nie ma dostępności do wszystkich filmów w sesie tłumaczenia płacę wymagam
    MiejscowośćObecnie PL i UK
  • ~Lere / 2020-11-13 16:04
    Ocena: 1.67 / 5
    Totalna porażka. Większość filmów bez lektora- co jest skandalem za tą cenę. Nowości to odgrzewane kotlety sprzed dziesiątek lat. Dominują przeważnie słabe, nudne produkcje, których nie da się oglądać.
    ZaletyJakość obrazu, niezacinanie sie filmów
    WadyNotoryczny brak lektora. Słabe produkcje. Mało nowości. Stare filmy.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Maciej / 2021-12-27 23:27
    Ocena: 1.67 / 5
    Wiele filmów bez lektora a w tych w których już jest tłumacz nienadąrza za akcją i tak dzieje się coś zupełnie innego niż to co czyta lektor.
    ZaletyWiększości tytułów nie ma u konkurencji.
    WadyBrak lektora lub źle dobrany lektor do akcji.
    MiejscowośćKnurów
  • ~Magdalenn / 2023-09-12 11:28
    Ocena: 1.67 / 5
    Witam,dokonałam zakupu przez swojego operatora Play pakietu podstawowego za 29 zł,pakiet został pomyślnie aktualizowany,na dowód tego otrzymałam potwierdzenie w formie wiadomości,po jakimś czasie przyszła mi kolejna wiadomość o akywowanym pakiecie ale już z wyższą kwotą czyli pakiet standardowy za 43 zł,co gorsza prognoza kolejnego naliczania rachunku jest powiększona nie o 29 zł a o 43 zł mimo że w aplikacji Play 24 mam włączony pakiet PODSTAWOWY a NIE STADARDOWY….
    Jedna firma odwołuje się do drugiej w celu wyjaśnienia sprawy a rozwiązania sprawy jak nie było tak nadal nie ma i otrzymałam tylko informacje,że muszę czekać aż mi przyjdzie oficjalny rachunek w tedy mogę składać reklamacje na tej podstawie,dramat jednym słowem mówiąc…
    Sama platforma Netflix w moim przypadku z wcześniejszego korzystania działała pod żadnym zarzutem ale taka sytuacja którą wyżej opisała nie powinna mieć prawa miejsca jeżeli chcą mieć nowych klientów.
    Tak,że uważajcie za nim coś zakupicie dodatkowego przez swojego operatora!!!!
    WadyBłędne naliczanie sumy za pakiet wykupiony
    MiejscowośćWrocław
  • ~Marek / 2020-03-03 13:34
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam shit wydajesz 40 zł nie dość że pobiera ci z internetu to jeszcze nie obejrzysz tego czego chcesz.
    ZaletyObsługa
    WadyOgraniczone filmy
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Mariola / 2019-04-23 13:06
    Ocena: 1.67 / 5
    W zeszłym miesiącu anulowałam subskrycję bo nie byłam zainteresowana dłużej korzystania z Netflixa , dzisiaj sprawdziłam czy została pobrana z mojego konta opłata... Oczywiście, moje zdziwienie było bo ją pobrali... Naciąganie i nic więcej... Ciekawe czy w przyszłym miesiącu będzie podobnie...
    Zaletybrak
    Wadypobieranie kasy mimo anulowania subskrycji konta
    MiejscowośćCzarnków
  • ~Marta / 2017-01-21 08:48
    Ocena: 1.67 / 5
    Oferta beznadziejna typu stare, dawno puszczone w tv hity. Zaden z nowszych, wysoko ocenianych filmow nie jest dostepny. Nie polecam.
    ZaletyJakosc audio/video
    WadyOferta w Polsce tak beznadziejna, ze zniecheca calkowicie.
  • ~Martyna / 2023-05-02 20:31
    Ocena: 1.67 / 5
    Najgorsza platforma, usuwają najlepsze filmy/seriale nie ma co oglądać .
    MiejscowośćKonin
  • ~Max / 2024-09-26 09:02
    Ocena: 1.67 / 5
    Blokują możliwość oglądania jeśli urządzenie nie jest w tej samej sieci. Mam 3 tv podłączone do 3 gsm ale nie mogę oglądać jednocześnie bo wywala mnie gdy ten pierwszy ogląda. Rozmawiałem z nimi ale bez skutku. Tak jest i już więc chciałem odzyskać pieniądze lub zmienić na standart ale też nie można. NIC nie można. Złodzieje nie chcą uznać reklamacji choć potwierdzają, że jest to problem u nich. Po za tym jak ktoś chce mieć STANDART to przy nowym koncie z automatu dostaje PREMIUM, a jak chcesz zmienić to dopiero w następnym okresie zapłaty. Co za kolejne manipulowanie dla zysków. ok skończył się czas 1mc wiec chcę zmienić plan ale nie mogę bo nie ma pieniędzy na koncie więc doładowałem 60 pln i chce zmienić ale wyskakuje info że dopiero będzie to działać w kolejnym okresie rozliczeniowym. Te złodzieje w ten sposób okradli mnie bo nie dość że nie mogę oglądać po za domem lub nawet w domu to wmuszają na siłę premium. ZŁODZIEJE. Rezygnuje z ich praktyk. Mam w d. ich wolę poczekać na tortternytach.
    Zaletynie ma
    WadyBlokują możliwość oglądania po za 1 IP. Nie zmieniają planów i wypychają premium za 60 pln. NIe ma karty na 33 pln czy 48 pln.
    MiejscowośćWwa
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2275
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.48, ilość opinii: 1686
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 757
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 606
CDA Premium
Ocena: 1.65, ilość opinii: 326
Toya (TV)
Ocena: 4.37, ilość opinii: 250
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4683
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4499
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3958
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3207
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3024