Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ internet opinie

Ocena na podstawie 6 opinii

1.00 / 5

  • Cena/Jakość
    1.00
  • Obsługa klienta
    1.00
  • Oferta
    1.00
  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.00
  • Niezawodność
    1.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 1
  • ~Eszyk / 2018-11-07 19:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet masakra. Poczatkowo pakiet 30gb bylo malo wiec wziąłem 100gb. Mialo kosztowac 59.90zl miesiac pozniej nie przedluzylem umowy i podniesli mi abonament na 95.00zl!!!! Nikt mnie nie poinformowal ze oplata wzrosnie. Poza tym internet notorycznie sie zawiesza. Nie pomaga reset. Trzeba wylaczyc z pradu na kilka minut. Czasem zaskoczy a czasem trzeba sie męczyć 30min zeby w koncu skorzystac z internetu.pisalem reklamacje. Bezskutecznie. Do tego dziwne kwoty na rachunku. Co miesiac sie myla o okolo 20zl(na korzysc nc+ rzecz jasna). Wowczas musze kazdego miesiaca dzeonic na infolinie i czekac na kolsuntanta okolo 15 minut. Wtedy robia korekte faktury. Trwa to okolo godziny!!! Masakra nikomu nie polecam jak starsza osoba podpisze umowe to bedzie okradana co miesiac.
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~eluchna / 2018-11-06 15:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Paskudnie mnie oszukali.Miałam mieć internet,a okazało się,że nie mam zasięgu wcale.Za instalację anteny miałam zapłacić ok.200zł,a okazało się że muszę zapłacić 480zł.Płacę teraz za coś co nie działa/internet/.Jednym słowem wielcy oszuści i basta.
    Zaletyżadnych
    Wadywiele
    MiejscowośćOkolice Pasłęka
  • ~klientka nc+ / 2018-10-15 00:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam internetu z NC+ obiecują prędkość do 300 mb/s a mam zaledwie 6 mb/s. Konsultant każe wyciągać baterię z modemu albo resetować do ustawień fabrycznych - co oczywiście nie zmienia prędkości więc stwierdza,że mam za grube ściany w domu i że nie siedzę przy oknie i za dużo osób korzysta z internetu w moim mieście (wróżka a nie konsultant) czyli moja wina, że mam taką prędkość- totalne brednie, ewidentnie widać (nawet z opinii,które tu są umieszczone), ze mają problem u siebie. Cena za te całe 6 mb to 70 zł co miesiąc - tragedia!
    A zapomniałabym, że Konsultant nawet nie chciał przyjąć mojej reklamacji telefonicznie - mam się udać do punktu obsługi klienta w moim mieście !
    Miejscowośćoświęcim
  • ~klient nc / 2018-09-27 19:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam internetu mobilnego z nc +
    Pół roku działał dobrze . Nagle praktycznie przestał działać, ale chwilami się łączył i zaraz rozłączał. Zaznaczam,że mieszkam na terenie dużego miasta chociaż na jego obrzeżach i z tego internetu korzystałam wyłącznie w miejscu mojego zamieszkania. Na moją reklamację podano całe mnóstwo czynników , dlaczego internet może nie działąć (np zbyt wiele urzadzeń korzystających itp)(Sprzęt czyli modem i router WiFi działa bez zarzutu -sprawdziłam korzystając z karty innego dostawcy). oraz podano informację , ze operator nie zgłosił żadnych awari.
    Ustaliłam że NC+ korzysta wyłącznie z nadajników Play. Zatem sama zadzwoniłam do PLAY i okazało się,że są jakieś poważne remonty na terenie miasta i w związku z tym są poważne problemy z sygnałem bo główny nadajnik jest wyłączony i nie wiadomo kiedy zostanie podłączony.Zaznaczam,że W telefonach jest możliwość roamingu, więc jak jest problem z dostępem do internetu to w sieci komórkowej automatycznie jesteśmy przełączani na nadajniki innego operatora np TMobile. Jednak NC nie daje takiej alternatywy w przypadku internetu mobilnego. Po uzyskaniu informacji o awarii nadajnika PLAY ponowiłam reklamację do NC . Ktoś w końcu w Obsłudze klienta sprawdził i potwierdził,że faktycznie operator zgłosił odłączenie kilku nadajników i ma się to zakończyć 28.09.2018 przepraszając jednocześnie za błędnie udzieloną poprzednią odpowiedź. Jednak poinformował jednocześnie,że reklamacja i tak nie będzie uznana, ponieważ nie było całkowitego braku sygnału (mam jakieś niewielkie zużycie z 35 GB przysługującego mi miesięcznego limitu- (jak wspominałam wyżej - chwilami internet łączył się i za chwilę rozłączał więc coś tam ściągnął) a poza tym przypomniano mi,że jest to internet mobilny. Więc rozumiem, że mam sobie jeździć np do W-wy z laptopem by np. przeczytać pocztę czy zapłacić rachunki. Dziś jest 27.09 - internet działa trochę w nocy w dzień nadal prawie wogóle. Umowy z nc na pewno nie przedłużę nie tylko dlatego,że teraz internet nie działa ale też ze względu na sposób załatwienia mojej sprawy , Pierwsza reklamacja została odrzucona bez rzetelnrgo podejścia do sprawy i sprawdzenia co się faktycznie dzieje z nadajnikami w moim mieście czyli "kopiuj wklej odpowiedź". Sama musiałam im podać na tacy ,że nadajniki nie działają.
    Odradzam więc Wam wiązania się z Nc.
    WadyJak podpiszesz umowę - działa nie działa i tak będziesz płacił
    MiejscowośćPłock
  • ~wsciekla za bezczelnosc / 2018-09-21 15:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Podpisałam umowe na tv z pakietem internetu z Orange w marcu br. Podpisując umowę, bylam zapewniana, ze oferta obejmuje rowniez firmy - podpisałam wiec umowe na prowadzona przeze mnie dzialalnosc gospodarcza. Po jakims czasie nc+ zadzwonilo do mnie, ze jesli chce miec internet, musze podpisac umowe cesji (pomiedzy moja firma a mna).

    Po pol roku chce wreszcie skorzystac z internetu i co sie okazuje? ze nigdy nawet nie zaczeli zapewniac mi internetu, nie mają juz tego pakietu i nc+ proponuje mi:
    1) niezwrocenie kasy za internet, ktorego mi przez 6 miesiecy nie zapewniali!
    2) aneks do istniejacej umowy, na podstawie ktorego bede miec internet z play, ktory to aneks wydluzylby moja umowe o kolejne pol roku!!

    KOnsultant byl jeszcze na tyle bezczelny, ze stwierdzil, ze to nie ich sprawa, ze nie dostalam swojego internetu (ktory byl czescia pakietu, na ktory umowe podpisalam), ze informacje na ich stronie to tylko informacje marketingowe.

    NIE POLECAM
    MiejscowośćSulejówek
  • ~niestety klient nc / 2018-09-12 20:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam wiązać się z nc w zakresie internetu mobilnego . Od ponad pół roku jestem ich klientem mam umowę na TV z GO TV wraz z internetem. Kupiłam też od nich modem + ruter WFi, żeby wszystko działało jak należy- i przez pół roku nie miałam zastrzeżeń. Od początku września 2018 internet praktycznie przestał działać. Na moją reklamację Nc odpowiedziało,że mogą być tego różne przyczyny i odesłali mnie do punktu technicznego sprawdzania sprzętu - ale z ich strony jest podobno wszystko ok i powołali się jednocześnie na jakiś tam paragraf umowy. Sprzęt na pewno działa jak należy - o czym poinformowałam w reklamacji -internet działą jak używam karty sim od innego dostawcy. Wychodzi na to ,że przez półtora roku będę płacić za usługę , do której nie mam dostępu.
    Zaletybrak
    Wadyjw
    MiejscowośćPłock
strona 1 z 1
Dodaj własną opinię »

Pytania i odpowiedzi

Dodaj pytanie »

Zobacz również

Netia Szybki Internet
Ocena: 2.16, ilość opinii: 2226
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.59, ilość opinii: 1767
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.71, ilość opinii: 1590
VECTRA
Ocena: 1.70, ilość opinii: 1527
UPC Internet
Ocena: 2.05, ilość opinii: 1221
Play Online
Ocena: 1.93, ilość opinii: 1196
mBank
Ocena: 2.15, ilość opinii: 380
Flixbus
Ocena: 2.08, ilość opinii: 206
Link4
Ocena: 1.62, ilość opinii: 199
ITAKA
Ocena: 2.90, ilość opinii: 128
nju mobile
Ocena: 3.46, ilość opinii: 89
Netflix
Ocena: 3.28, ilość opinii: 66