Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ internet opinie

Ocena na podstawie 19 opinii

1.58 / 5

  • Cena/Jakość
    2.00
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Oferta
    2.00
  • Parametry
    1.27
  • Cena
    1.47
  • Niezawodność
    1.33

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 1
  • ~Dorota / 2019-07-16 13:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostrzegam przed nimi. naliczyli 600 zł opłaty za roaming gdzie było zgłaszane że mieszka się w strefie przygranicznej i mieli wyłączyć tą opcję
    ich tłumaczenie to że aktywnie korzystało sie z usług
    to za co ja do cholery miałam płacić abonament za to że wydzwaniali kilka razy dziennie a telefon niech by leżał.
    żadne smsy nie przychodziły o stawkach
    oszuści i naciagacze
    MiejscowośćDorohusk
  • ~Przemek / 2019-07-12 07:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Usługa nazywa się Internet bez limitu. Po 7 _ 10 dniach kończy się limit 100 GB i zwalniają transfer do 1 Mb. Dramat najgorsza decyzja w życiu jeśli chodzi o umowy na 24 miesiące. Czekam tylko aby rozwiązać umowę. Obsługa nie rozumie o co chodzi. W latach 90 tych to byłoby ok ale dziś ten Internet to anachronizm.Najśmieszniejsze że nie mogę korzystać i im płacić za Vod przez Internet bo zaraz normalny transfer się kończy.
    ZaletyBrak
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~JOANNA / 2019-07-11 19:23
    Ocena: 1.50 / 5
    Absolutnie odradzam.Nie wiem co się stało ,ale jest to moja trzecia umowa na internet NC+ i czekam końca by zrezygnować.Od tego roku internet praktycznie nie działa.Do tej pory byłam bardzo zadowolona,ale teraz internet cały czas zrywa połaczenia.Zeby obejrzeć 20 min odcinek serialu muszę trzy razy resetować router i on sam przez ten czas dwa razy zrywa się.Korzystanie z poczty ,stron internetowych absolutnie nie mozliwe.Ten sam problem nie tylko na wifi ale w internecie na abonament w komórce.Z tego co wiem korzystają z PLAYa a to mówi samo za siebie.Porażka.
    ZaletyOBECNIE BRAK
    WadyNAGMINNIE ZRYWA POŁĄCZENIE,
    MiejscowośćMAZURY
  • ~Pawel / 2019-07-06 21:39
    Ocena: 1.25 / 5
    Nie polecam nikomu. Czekam do końca umowy i NIGDY WIĘCEJ internetu z nc plus.
    ZaletyBrak
    WadyNotorycznie się rozlacza
    Brak wsparcia na infolinii
    Wadliwy router
    100 GB nie kończy się po 7 dniach (nie wiem jakim cudem)
    Prędkość, a raczej powolnosc
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Tomek / 2019-07-02 06:51
    Ocena: 4.00 / 5
    Hula jak zły. Mam pakiet 100GB, router TP Link 5G i jestem zadowolony z usługi. Bez problemu oglądam VOD i YT na innych urządzeniach.
    MiejscowośćPolice
  • ~Irek / 2019-06-27 20:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam internet od polowy maja 2019 to znaczy dzialal 19 dni wymienilem router oraz karte SIM a internet nadal nie dziala . Po wielu reklamacjach dostalem emaila ze skonczyl sie limit 35 Gb i zostal mi odlaczony zero informacji ani sms po prostu maja czlowieka w dupie, chce zerwac umowe strasza karami
    MiejscowośćKoluszki
  • ~X3n1 / 2019-06-19 20:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak slow na ten internet.

    .








    ZaletyBrak
    WadyNc+
    MiejscowośćPoznań
  • ~RomanoItaliano / 2019-05-30 20:40
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet jest dobry gdy:
    -Mamy w dupie to czy jest stale czy nie, żeby był
    -Gówno którego nie da się używać
    -Podczas pobierania w prędkością powyżej 5 Mb/s internet sam z siebie się rozłącza , do najbliższej Anteny mam w lini prostej około 300m nastepna jest w odleglosci okolo 450m i obie obsługują NC+(play udostępnia firmie swoje usługi czyli tak czy siak do dupy a wiem ze jest tam sprzęt firmy w której play ma swój roaming wewnetrzny)
    -Generalnie nikomu nie polecam , sprzęt jakość śmietnik, Routery które firma NC+ oferuje są nie do zaktualizowania jedyne co można zrobić to wgrać openwrt ponieważ bazowy software to jakiś śmiech na sali
    Pozdrawiam :)
    ZaletyBrak :)
    WadyUmowa w NC+ ;)
    MiejscowośćPoznań
  • ~xnxdmxklx / 2019-03-31 20:21
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest dno totalne, u mnie internet nie działa wgle. Jak kropka na stanie to nic nie da się zrobić. Trzeba walczyć z tym 30 minut żeby i tak później po 5 minutach było tak samo.
    ZaletyNie ma
    WadyInternet jest do dupy
    MiejscowośćWejherowo
  • ~Michał / 2019-03-23 10:04
    Ocena: 2.25 / 5
    Uwaga....!!! Nie wchodź na YouTube 4 popołudnia i znika 100gb. Petarda czekam na koniec umowy.
    Cholera.
    ZaletyPffff...
    WadyNie wiem jak to sprawdzić. Ale 100gb to na pew o nie 100gb.
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Agnieszka / 2019-03-19 07:58
    Ocena: 5.00 / 5
    Dzień dobry od wczoraj jestem klientem nc+telewizj Internetu jestem pod wrażeniem jak bardzo telewizja się zmienila w nc+i jakość Internet chodzi bardzo szybko chwilę miałam problem podłączyć się z Internetem ale udało się jaką jest jakość oglądania w telewizji
    ZaletyFantastycznie się ogląda jakość telewizję a Internet jest bardzo szybki jestem pod wrażeniem
    MiejscowośćŁódź
  • ~Robercik / 2019-02-13 09:24
    Ocena: 2.25 / 5
    Niestety nikomu nie polecę tego internetu. Płacę, a nie używam, bo się nie da używać
    ZaletyBiorą w pakiecie z tv i telefonem było taniej
    WadyPrzed każdorazowym użyciem trzeba zrestartować modem i router
    MiejscowośćRadom
  • ~BOLO / 2018-12-25 17:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziadowstwo szmmelc i chlam za co im placimy Wykipujac film na vod i chcac go nagrac na dysc ktory jest w zestawie dekodera tracimy pieniadze , w nastempstwie dekoder sie laduje bez konca to jest oszustwo ktore sie skaczy w Strasburgu.Za cos co placimy i to nie jest nasze ,wniosek jeden komuna byla i jest Czyli wydymac na Maxa Reklamy idiotyczne tylko w polsce po 20 min w zadnym kraju Europy tego nie ma , ale tym co zarabiaja to huk klada na nas ,bo maja nas w glebokij DDDDE.Czas to ZBOJKOTOWAC !!!!!!!
    WadyDno
    MiejscowośćMazury
  • ~Mirosław / 2018-11-21 12:32
    Ocena: 1.25 / 5
    Internet LTE katastrofa codziennie kilka razy się zrywa a jakość połączenia fatalna nie da się pracować chociaż mieszkam dwa km od nadajnika co miesiąc muszę płacić 75 zł złodziejstwo reklamacje nie uwzględniane
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Eszyk / 2018-11-07 19:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet masakra. Poczatkowo pakiet 30gb bylo malo wiec wziąłem 100gb. Mialo kosztowac 59.90zl miesiac pozniej nie przedluzylem umowy i podniesli mi abonament na 95.00zl!!!! Nikt mnie nie poinformowal ze oplata wzrosnie. Poza tym internet notorycznie sie zawiesza. Nie pomaga reset. Trzeba wylaczyc z pradu na kilka minut. Czasem zaskoczy a czasem trzeba sie męczyć 30min zeby w koncu skorzystac z internetu.pisalem reklamacje. Bezskutecznie. Do tego dziwne kwoty na rachunku. Co miesiac sie myla o okolo 20zl(na korzysc nc+ rzecz jasna). Wowczas musze kazdego miesiaca dzeonic na infolinie i czekac na kolsuntanta okolo 15 minut. Wtedy robia korekte faktury. Trwa to okolo godziny!!! Masakra nikomu nie polecam jak starsza osoba podpisze umowe to bedzie okradana co miesiac.
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~eluchna / 2018-11-06 15:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Paskudnie mnie oszukali.Miałam mieć internet,a okazało się,że nie mam zasięgu wcale.Za instalację anteny miałam zapłacić ok.200zł,a okazało się że muszę zapłacić 480zł.Płacę teraz za coś co nie działa/internet/.Jednym słowem wielcy oszuści i basta.
    Zaletyżadnych
    Wadywiele
    MiejscowośćOkolice Pasłęka
  • ~klientka nc+ / 2018-10-15 00:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam internetu z NC+ obiecują prędkość do 300 mb/s a mam zaledwie 6 mb/s. Konsultant każe wyciągać baterię z modemu albo resetować do ustawień fabrycznych - co oczywiście nie zmienia prędkości więc stwierdza,że mam za grube ściany w domu i że nie siedzę przy oknie i za dużo osób korzysta z internetu w moim mieście (wróżka a nie konsultant) czyli moja wina, że mam taką prędkość- totalne brednie, ewidentnie widać (nawet z opinii,które tu są umieszczone), ze mają problem u siebie. Cena za te całe 6 mb to 70 zł co miesiąc - tragedia!
    A zapomniałabym, że Konsultant nawet nie chciał przyjąć mojej reklamacji telefonicznie - mam się udać do punktu obsługi klienta w moim mieście !
    Miejscowośćoświęcim
  • ~klient nc / 2018-09-27 19:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam internetu mobilnego z nc +
    Pół roku działał dobrze . Nagle praktycznie przestał działać, ale chwilami się łączył i zaraz rozłączał. Zaznaczam,że mieszkam na terenie dużego miasta chociaż na jego obrzeżach i z tego internetu korzystałam wyłącznie w miejscu mojego zamieszkania. Na moją reklamację podano całe mnóstwo czynników , dlaczego internet może nie działąć (np zbyt wiele urzadzeń korzystających itp)(Sprzęt czyli modem i router WiFi działa bez zarzutu -sprawdziłam korzystając z karty innego dostawcy). oraz podano informację , ze operator nie zgłosił żadnych awari.
    Ustaliłam że NC+ korzysta wyłącznie z nadajników Play. Zatem sama zadzwoniłam do PLAY i okazało się,że są jakieś poważne remonty na terenie miasta i w związku z tym są poważne problemy z sygnałem bo główny nadajnik jest wyłączony i nie wiadomo kiedy zostanie podłączony.Zaznaczam,że W telefonach jest możliwość roamingu, więc jak jest problem z dostępem do internetu to w sieci komórkowej automatycznie jesteśmy przełączani na nadajniki innego operatora np TMobile. Jednak NC nie daje takiej alternatywy w przypadku internetu mobilnego. Po uzyskaniu informacji o awarii nadajnika PLAY ponowiłam reklamację do NC . Ktoś w końcu w Obsłudze klienta sprawdził i potwierdził,że faktycznie operator zgłosił odłączenie kilku nadajników i ma się to zakończyć 28.09.2018 przepraszając jednocześnie za błędnie udzieloną poprzednią odpowiedź. Jednak poinformował jednocześnie,że reklamacja i tak nie będzie uznana, ponieważ nie było całkowitego braku sygnału (mam jakieś niewielkie zużycie z 35 GB przysługującego mi miesięcznego limitu- (jak wspominałam wyżej - chwilami internet łączył się i za chwilę rozłączał więc coś tam ściągnął) a poza tym przypomniano mi,że jest to internet mobilny. Więc rozumiem, że mam sobie jeździć np do W-wy z laptopem by np. przeczytać pocztę czy zapłacić rachunki. Dziś jest 27.09 - internet działa trochę w nocy w dzień nadal prawie wogóle. Umowy z nc na pewno nie przedłużę nie tylko dlatego,że teraz internet nie działa ale też ze względu na sposób załatwienia mojej sprawy , Pierwsza reklamacja została odrzucona bez rzetelnrgo podejścia do sprawy i sprawdzenia co się faktycznie dzieje z nadajnikami w moim mieście czyli "kopiuj wklej odpowiedź". Sama musiałam im podać na tacy ,że nadajniki nie działają.
    Odradzam więc Wam wiązania się z Nc.
    WadyJak podpiszesz umowę - działa nie działa i tak będziesz płacił
    MiejscowośćPłock
  • ~wsciekla za bezczelnosc / 2018-09-21 15:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Podpisałam umowe na tv z pakietem internetu z Orange w marcu br. Podpisując umowę, bylam zapewniana, ze oferta obejmuje rowniez firmy - podpisałam wiec umowe na prowadzona przeze mnie dzialalnosc gospodarcza. Po jakims czasie nc+ zadzwonilo do mnie, ze jesli chce miec internet, musze podpisac umowe cesji (pomiedzy moja firma a mna).

    Po pol roku chce wreszcie skorzystac z internetu i co sie okazuje? ze nigdy nawet nie zaczeli zapewniac mi internetu, nie mają juz tego pakietu i nc+ proponuje mi:
    1) niezwrocenie kasy za internet, ktorego mi przez 6 miesiecy nie zapewniali!
    2) aneks do istniejacej umowy, na podstawie ktorego bede miec internet z play, ktory to aneks wydluzylby moja umowe o kolejne pol roku!!

    KOnsultant byl jeszcze na tyle bezczelny, ze stwierdzil, ze to nie ich sprawa, ze nie dostalam swojego internetu (ktory byl czescia pakietu, na ktory umowe podpisalam), ze informacje na ich stronie to tylko informacje marketingowe.

    NIE POLECAM
    MiejscowośćSulejówek
  • ~niestety klient nc / 2018-09-12 20:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam wiązać się z nc w zakresie internetu mobilnego . Od ponad pół roku jestem ich klientem mam umowę na TV z GO TV wraz z internetem. Kupiłam też od nich modem + ruter WFi, żeby wszystko działało jak należy- i przez pół roku nie miałam zastrzeżeń. Od początku września 2018 internet praktycznie przestał działać. Na moją reklamację Nc odpowiedziało,że mogą być tego różne przyczyny i odesłali mnie do punktu technicznego sprawdzania sprzętu - ale z ich strony jest podobno wszystko ok i powołali się jednocześnie na jakiś tam paragraf umowy. Sprzęt na pewno działa jak należy - o czym poinformowałam w reklamacji -internet działą jak używam karty sim od innego dostawcy. Wychodzi na to ,że przez półtora roku będę płacić za usługę , do której nie mam dostępu.
    Zaletybrak
    Wadyjw
    MiejscowośćPłock
strona 1 z 1
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Netia Szybki Internet
Ocena: 2.15, ilość opinii: 2323
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.56, ilość opinii: 1926
VECTRA
Ocena: 1.71, ilość opinii: 1758
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.70, ilość opinii: 1632
UPC Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 1465
Play Online
Ocena: 1.91, ilość opinii: 1304
Flixbus
Ocena: 2.19, ilość opinii: 492
mBank
Ocena: 2.09, ilość opinii: 482
Link4
Ocena: 1.58, ilość opinii: 286
ITAKA
Ocena: 2.83, ilość opinii: 220
Netflix
Ocena: 2.89, ilość opinii: 127
nju mobile
Ocena: 3.17, ilość opinii: 123