Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ internet opinie

Ocena na podstawie 127 opinii

1.36 / 5

  • Cena/Jakość
    1.67
  • Obsługa klienta
    1.52
  • Oferta
    1.67
  • Parametry
    1.27
  • Cena
    1.38
  • Niezawodność
    1.19

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 7
  • ~Piotr / 2022-12-11 14:50
    Ocena: 2.25 / 5
    Internet 300mb/s aktualnie 2mb/s korzystanie ze zwykłej przeglądarki to challenge a wejście w jakąkolwiek rozgrywkę w trybie online to cud na skale kraju ping kosmos, jakoś internetu tragiczna nie polecam :)
    ZaletyDobra jakość telewizji
    WadyJakość internetu, przesył danych, ping, tragiczny internet
    MiejscowośćTurek
  • ~Dominik / 2022-10-29 12:10
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam, podczas rozgrywki online wyrzuca z serwerów . Nie polecam
    MiejscowośćZgierz
  • ~Piotr / 2022-09-24 11:15
    Ocena: 3.50 / 5
    posiadam 2 tydzień internet mobilny od canal+ i czytając wcześniejsze wpisy mam wrażenie że osoby wypowiadające się nie mają pojęcia o technologii mobilnego internetu. Mieszkam na wsi mam do nadajnika 4km w linii prostej router połączony z anteną zewnętrzną i prędkość pobierania około 50mbit/s a wysyłania 25-30mbit/s. Dużo zależy od mocy i jakości pobieranego przez router sygnału, oglądam filmy w 4K z Dolby Atmos w Netflix zero zacięć i problemów z transferem bez względu na porę dnia. Router ma wybrane pasmo 1800MHz bez agregacji. Infrastruktura bts-a to własność Play. Przez 4lata miałem internet od Orange także mobilny jakościowo porównywalny ale droższa oferta
    MiejscowośćDOBRZYNIEWO
  • ~Joanna / 2022-06-23 17:24
    Ocena: 1.00 / 5
    jeśli opinia ma pomóc innym to moja będzie przestrogą by z oferty canal+ nie korzystać, ja z niej niestety skorzystałam, zawarłam umowę abonencka z opcją dostawy dekodera, sprzęt dostałam, zgodnie z instrukcją zaczęłam aktywować usługę i tu moje szczęście się skończyło, wielkokrotne kontakty z doradcami z usługi pomocy skutkowały tym ze przyjęto zgłoszenie, które miało być załatwione w kilka dni, minął tydzień i nic, nawet żadnej informacji lub życzeń bym pisała na Berdyczów, zbywają mnie stwierdzeniem że sprawę przekazali do Francji albo że jest w dziale technicznym To nie jest ani dobra obsługa ani tym bardziej dobra usługa - Joanna
    Zaletybrak
    Wadywszystkie
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Slawek / 2022-05-27 20:21
    Ocena: 1.25 / 5
    Po zaniku pradu za kazdym razem musze od nowa uruchamiać i konfigurować dekodery multiroom . Trzeba wpisywac haslo do wifi i aktywować główny potem drugi dekoder to samo . Porażka
  • ~Kabekes / 2022-05-24 09:49
    Ocena: 3.75 / 5
    No to ja mam inne doświadczenia niż zdecydowana większość. Owszem, to co czytam poniżej u mnie zgadza się w w wielu punktach. Zachęta do zawarcia umowy na "Internet bez limitu" skusiła jak widać nie tylko mnie. Myślałem, że tylko ja się dałem tak wpuścić w maliny... a tu proszę, mam towarzystwo:) Za to krecha jak cholera, ale ja w umowie znalazłem co to znaczy "bez limitu danych"... tyle, ze dopiero po jakichś 2 miesiącach od podpisania umowy. W tylule umowy jest jak wół "internet bez limitu danych (100) - tylko bądź tu mądry co to jest to 100... dowiesz się po pierwszym miesiącu użytkowania:) Ale co do reszty to się nie zgadzam. U mnie śmiga jak burza. Co prawda wyciągam "tylko" jakiś 70-80 Mb/s ale to i tak lepiej niż miałem na stacjonarnym od Netii w Toruniu. Wyprowadziłem się na wieś w pandemii i nie za bardzo było z czego wybierać - więc padło na canal+ bo chodziło też o TV i chciałem płacić 1 rachunek a nie 5. Nie wziąłem 4K ale TV mam 4K - więc jak odpalę aplikację HBO Max, Netflixa czy Playera z aplikacji w TV to leci 4K i to bez problemu... tyle, że tylko gdy mam pełny pakiet - bo jak spada do 1Mb to oczywiście nie da rady. Korzystam więc z tego rzadko, jak już naprawdę chcę coś porządnego obejrzeć, bo wiadomo że takie 4K żre GB na potęgę. Przy codziennym oglądaniu kinowego filmu ledwie starczy na 10-15 dni. Jeśli odpalam aplikacje z tunera canal+ to wszystko działa bez zarzutu w HD. Nawet gdy skończy się normalna prędkość, czyli gdy spada do 1Mb ładuje mi się wszystko - najlepiej idzie na Netlixie i Canal+, HBO trochę gorzej ale też daje radę. Tidal w jakości Master - bez problemu. Po wykorzystaniu 100 Mb Master się zacina, ale w jakości CD bez zarzutu. Po wykorzystaniu "przydziału" jakość obrazu oczywiście siada-pewnie tak spada do 720, ale od bidy da radę. Tak więc... owszem, cudo to nie jest, ale nie potwierdzam, że jest aż tak źle. Modem mam swój - został mi jakiś Huawei E3372 po T-mobile, więc żadne cudo, ale działa. Na samym początku miałem jakiegoś staruszka po Polsacie i też działało. Router mam już nie za 5 zł D-link... no ale to już rzecz wtórna - zaczyna się przecież od modemu który podłączam do routera przez USB. I tak to u mnie wygląda-jakiś cud czy co, bo wychodzi, że wszyscy mają kichę. Fakt, że umowa to majstersztyk... dla Canal+ oczywiście nie klienta - pułapka za pułapką, od krzykliwej reklamy "internet bez limitu danych" zaczynając. No ale stare przysłowie pszczół mówi, żeby umowy czytać przed podpisaniem... a nie po. Przyznaję, że popełniłem ten błąd.
    ZaletyPrędkość - u mnie bez zarzutu.
    Mogę oglądać Netflix nawet po wykorzystaniu pełnej prędkości.
    WadyTo nie jest internet bez ograniczania prędkości bez względu na wielkość miesięcznego transferu.
    Uwaga na określenie w umowie" internet bez limitu danych.
    MiejscowośćBysław
  • ~Marcin / 2022-05-11 17:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Pomyłka!!!!
    Oszukiwanie jest na porządku dziennym. W umowie zapis że po zakończeniu korzystania z usług należy zwrócić sprzęt. Jednak podczas odbioru sprzętu zapewnienia słowne że sprzętu nie trzeba dodawać. Pamiętając tę rozmowę po rozwiązaniu umowy sprzęt został w starym domu podczas przeprowadzki. Niestety później rachunek na kwotę ponad 1400 zł (8 lat korzystania z nc+ i dekodera). Oczywiste jest że nawet gdybym zwrócił sprzęt, nie mógłby on być wykorzystany przez nast klienta. Ta praktyka służy tylko do naciągania klientów. 8 lat płacenia za usługę a potem dowalić jeszcze karę.
    Pozdrawiam team z nc+.
    ZaletyBrak
    WadyBardzo zła obsługa klienta, wręcz ignorancja.
    MiejscowośćOzorków
  • ~Agata / 2022-03-23 11:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet bez limitu , okazał się internetem 100GB.Zacina się , nie można oglądać filmów. Totalna porażka. 183 zł, co miesiąc wyrzucone w tzw.błoto. Nigdy więcej.
    ZaletyBrak
    WadyInternet praktycznie żaden.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Zdzisław / 2022-02-10 11:38
    Ocena: 1.75 / 5
    W Listopadzie 2021 podpisałem umowę internet na kartę bez limitu danych do TV smart miało być na 2 lata za 9 zł m-c. Na początku zrywał połączenie, netflix ładował sie 3 x w ciągu 10 min, totalna porażka. Wymieniłem ruter na TP Link i się poprawiło na dostatecznie. Teraz dostałem rachunek na 68 zł??? Na monit odpisali że miałem na 3 miesiące gratis potem 59,99 i dodatkowo 9 zł bezpieczny internet. Postanowiłem drążyć temat i okazało się że TO bez limitu to mit a dostępne jest 100 GB potem kilka kbs. ODRADZAM NIE KUPUJCIE tego GÓWNA dołączam się do pozwu zbiorowego za oszustwo
    Mam tel w Play bez limitów + internet 50GB + drugą kartę sim na internet 200 GB i płacę 60 zł netto W życiu nie dał bym świadomie za kartę z C+ 100 GB notabene kupioną przez nich od Play. No cóż nowy głupek (ja) będzie płacił do października 2023 po 60 zł
    ZaletyBRAK
    Wady Wszelkie 100GB za 60 zł. WIELKI KANT
    MiejscowośćSłupsk
  • ~Dawid / 2022-02-07 11:02
    Ocena: 1.25 / 5
    Podczas rozmowy z przedstawicielem z nc+
    Mówiłem 5 razy że chce internet bez limitowy, odpowiedział że mają taki i mi wcisnol neta z limitem 100gb.. Próbuję rozwiązać z nimi umowę, obliczyli ze będzie mnie to kosztować 1300zl. Poprosiłem o wysłanie mi rozmowy z przedstawicielem, ale jest Cisza.. Internecie średnio co 3 godziny się zacina i muszę go resetować.. Będę się męczyć z nim 2 lata. Porażka! Nie przedłużę już z nimi umowy na telefony i tv!
    ZaletyBrak zalet.
    WadyLimit 100gb(zapewniano mnie ze jest bez limitu, chyba tylko w nazwie tak jest), zawieszanie się..
    MiejscowośćWarszawa
  • ~jerzy / 2022-01-25 20:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Gdzie w umowie pisze o przekroczeniu 100GB, gdzie internet szaleje na poziomie 1mb, to są jakieś kpiny,
    idzie z tym canałem w holerę, do kanału z nim, szajs zdzierstwo i tyle, dobrze że umowa mi się kończy,nie będę płacił wyzyskiwaczom.
    Zaletyszajz
    Wadyszajz
    MiejscowośćKaków
  • ~Marek / 2022-01-20 00:51
    Ocena: 2.50 / 5
    Bardzo wolny transfer. Wiesza się. Nie ma wyboru routerów - tylko jeden badziew.
    MiejscowośćKalisz
  • ~cruyff / 2021-12-02 19:11
    Ocena: 1.50 / 5
    najgorzy projekt z jakim miałem do czynienie canal plus miałem od poczatku jego istnienia w Polsce
    Zaletybrak
    Wadyzanikanie programu co nie ma miejsca w Viaplay i polsat boks plus złodzieje wykluczają dziennie kika programów filmowych słynny klucz brak dogadania z unią w sprawie nieletnich
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Megi / 2021-11-20 17:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet w ogóle nie działa a mam niby bez limitu a do obsługi klienta nie da się dodzwonić, jestem ciekawa za co ja płacę jeżeli nic nie działa pozdrawiam
    WadyInternet
    MiejscowośćPoznań
  • ~Michał / 2021-10-26 16:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo zła usługa i za droga ,Przez pięć dni jest internet jako taki reszta niema. .Miało być bez limitu a jest tylko 100 mb/s. Po wykorzystaniu jest 0,45 mb/s i nie można się połączyć z nikim.
    Zaletybrak
    Wadycały internet jest wadą
    MiejscowośćBytom
  • ~Wojciech / 2021-09-22 22:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Potwierdzam. Wielkie G.W.O.
    Mam Netflix i nie mogę normalnie oglądać filmów,bo oczywiscie FUUL Pakiet i sziiittt!!!!!!
  • ~Jan / 2021-09-22 22:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Witajcie,
    powiem krotko ! KUPA GOWNA !!!
    trzeba zrobic skarge zbiorowa !!!
    kto jest za ????
    Tel 505123666
    Wady1000
    MiejscowośćKarpacz
  • ~Sebastian / 2021-09-22 17:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet ciągle zanika, jeżeli jest to o predkości maksymalnie kilkunastu Mb/s, zamiast obiecywsnych blisko 300 Mb/s. Nie da się używać do pracy zdalnej, szkoły zdalnej ani do oglądania netflixa i canal plus VOD.
    Reklamacja odrzucana, bo to usługa mobilna i mogę sobie z niej korzystać tam gdzie nie ma przeszkód terenowych i ... grubych ścian. Chciałem zrezygnować z uslugi bo nie działa prawidłowo to straszą karami ponad 1000 pln.

    Infolinia nie jest pomocna. Dział reklamacji nie dysponuje historią zerwań na routerze. Odpisują jakieś ogólniki.

    Masakra. Na infolinii po Peselu się nie połączysz. Musisz mieć nr abonenta. Jak Cię przełączają do innego konsultanta, to za każdym razem musisz się autoryzować. Unikać!
    ZaletyBrak
    WadyCała usługa jest do bani!
    MiejscowośćMyślęcinek
  • ~Niezadowolona / 2021-09-01 12:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Internet praktycznie w ogóle nie działa. Strona ładuje się godzinami, po czym wyskakuje komunikat, że jakość internetu jest słaba i proszę spróbować ponownie lub nie ma połączenia z internetem. Reset, zmiana lokalizacji routera nic nie pomagały.

    Napisałam do nich, że chcę zrezygnować z umowy wcześniej, bo intrenet po prostu nie działa, a ja nie zamierzam płacić za coś z czego nie korzystam i to nie z mojej winy. Dodam, że na stronie jest napisane, że można wcześniej zrezygnować z umowy bez podania konkretnego powodu.
    Dostałam odpowiedź, że moge zrezygnować z umowy kiedy chcę, ale muszę płacić za usługę do końca trwania umowy. Jeśli nie będę chciała płacić, to będę musiała zapłacić karę umowną za zerwanie umowy w wysokości 700 zł. Masakra... ciekawe dlaczego nie napisali tego na stronie. To zwyczajne oszustwo.
    Zapytałam, z jakiej racji mam płacić za usługę, z której nie korzystam. I złożyłam reklamację licząc na to, że dział techniczny zajmie się moją sprawą. Dostałam odpowiedź, że reklamacji nie przyjęli.
    Reasumując, brak podejścia do klienta, brak jakiejkolwiek chęci rozwiązania problemów.
    ZaletyBrak
    WadyBrak internetu
    MiejscowośćOpatów
  • ~Kuba / 2021-08-30 19:33
    Ocena: 1.75 / 5
    Nie wiem nic nie działa nie można oglądać filmy ścina się muszę szukać cały czas zasięgu max 2 urządzenia mogą być połączone ale i tak ścina słaby zasięg moi rodzice kupują swój internet ja używam 1 rutera a mój brat 2 żeby zbyt mocno nie ścinało i tak ścina pozdrawiam
    ZaletySłaby zasięg
    WadyŚcina
    MiejscowośćSitno Zbójno
strona 1 z 7
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.65, ilość opinii: 3408
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.05, ilość opinii: 2997
UPC Internet
Ocena: 1.85, ilość opinii: 2905
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2492
Play Online
Ocena: 1.78, ilość opinii: 1926
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1815
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 2961
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 2868
Plus
Ocena: 1.42, ilość opinii: 1980
T-Mobile
Ocena: 1.53, ilość opinii: 1742
mBank
Ocena: 1.72, ilość opinii: 1484
Orange Neostrada
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1152