Radzę trzymać się z daleka od tego bałaganu. Ciągłe utraty połączenia czy to po kablu czy nie, absolutne olewactwo ze strony supportu. Według nich wszystko działa jak należy, a w rzeczywistości tak nie jest. Granie w gry online jest praktycznie niemożliwe. Zdarza się, że ping skacze powyżej 2k! Upload też leży i kwiczy. Dużych plików nie ma szans nigdzie wysłać, bo najprawdopodobniej internet się wykrzaczy. Umowa niestety do sierpnia, więc jeszcze krew się napsuje. Nie mogę się doczekać zmiany usługodawcy. ABSOLUTNIE ODRADZAM.
Zaletyco jak co, ale czasem działa
cena znośna...
Wady...gdyby tylko to działało tak jak należy
beznadziejne pingi
niestabilność łącza
zerowa pomoc ze strony supportu
~fnjaserfneja / 2016-08-26 12:07
Ocena: 1.00 / 5
Problemy z wysokim pingiem, częste utraty połączenia z internetem, obsługa klienta nie jest w stanie pomóc, trzeba udowadniać problemy,
Zaletyżadnych
Wadywysoki ping
częste przerwy połączenia z internetem
czasami kompletne utraty internetu
~Marek / 2016-07-07 15:51
Ocena: 4.75 / 5
Polecam usługi tego operatora. Od ponad roku internet śmiga bez zastrzeżeń. W umowie 100Mb i tyle samo na speedteście.
rozłącza się co pare sekund, obsługa klienta totalne 0, muszę im udowadniać, że to z ich winy internet jest słaby a gdy im udowodnię to nie odpisują i nic nie robią z tym problemem, nie polecam
Zaletybrak
Wadyrozłącza się co pare sekund, obsługa klienta totalne 0, muszę im udowadniać, że to z ich winy internet jest słaby a gdy im udowodnię to nie odpisują i nic nie robią z tym problemem, nie polecam
~Zibi / 2016-06-14 15:46
Ocena: 5.00 / 5
Jestem bardzo zadowolony z internetu od Mynet. Technicy zamontowali sprzęt, przetestowali na wszystkich komputerach, wytłumaczyli dlaczego na starym komputerze internet jest wolniejszy. Bardzo miła i fachowa obsługa. Szybkość łącza na bardzo dobrym poziomie. Mam 60Mb za 49 zł.
ZaletyMiła obsługa, niezawodność, cena.
~Kasia / 2016-06-10 14:35
Ocena: 5.00 / 5
Solidna firma, internet działa szybko i bez problemów.
~Krzysiek / 2016-06-09 09:06
Ocena: 5.00 / 5
Od 3 lat korzystam z internetu światłowodowego i nigdy nie miałem z nim problemu. Mam 100 Mb za 59 zł co w porównaniu do konkurencji wypada nieźle. Poza tym niski ping i prędkość zgodna z umową. Polecam.
ZaletyJakość, cena, obsługa.
~Moris / 2016-06-02 09:55
Ocena: 1.75 / 5
Ludzie szerokim łukiem trzymać się od tego bo wściekła krew was co drugi dzień zalewać będzie. A
nie rzadko nawet codziennie.
Kumpel uciekł z t-mobile do nich i klnie na czym świat stoi co raz przylatuje do mnie coś z neta ściągnąć bo u niego nie da rady nawet filmu w 720p oglądnąć na YouTube.com
~Seba / 2016-05-18 14:41
Ocena: 5.00 / 5
Z czystym sumieniem mogę polecić firmę MyNET. Internet działa pięknie, profesjonalna i miła obsługa, zero problemów.
Zaletyparametry łącza, obługa
Wadybrak
100Mb za 59 zł
~Monika / 2016-05-15 20:50
Ocena: 5.00 / 5
Nie mogę do niczego się przyczepić. Internet działa cena 49 zł za 60Mb/s jet ok.
Zaletyniezawodność, obsługa, cena
WadyBRAK
~don marcino / 2016-04-14 21:26
Ocena: 1.75 / 5
UWAGA NA TEGO DOSTAWCE.
LEPIEJ SOBIE ODPUŚCIĆ NIŻ SIE DENERWOWAĆ PÓŹNIEJ na jakość tego internetu... Ręce mi opadają.... Kolega poniżej pisze że awaria raz w miesiącu. U mnie awaria jest jeden raz w tygodniu.... masakra jakość powala mam niby 6MB a chodzi 0,5Mb do 2Mb.... miazga, nic sie nie da zrobić. Ani pooglądać....
ZaletyŻADNE
WadyChyba same wady...
Korzystam Rok, 60zł za takie g...., PORAŻKA
~Michał / 2016-04-09 11:11
Ocena: 2.50 / 5
porażka, potrafią tylko brać kasę i guzik robić, w razie awarii obiecują szybką naprawę (np. do 2 godzin), a tak na prawdę to ciągnie się to po kilka dni, a jakąś awarie mają średnio raz w miesiącu
Zaletycena
Wadyzawodność internetu, tempo napraw awarii,
od września 2015
~Michal / 2016-04-04 23:56
Ocena: 2.50 / 5
Internet przerywa od dwóch miesięcy ,gdy zadzwoniłem na infolinie przyjechał specjalista który nie był w stanie naprawić połączenia.Drugi raz ponownie nie udało się nic zrobić ,a teraz gdy dzwonie z prośbą o wysłanie fachowca dostaje informacje ,że zjawi się w ciągu kilku dni po czym nikt nie przyjeżdża .Odradzam komukolwiek korzystanie z usług tej firmy.
~el_blondino / 2016-03-26 13:06
Ocena: 4.50 / 5
witam
a ja nic zlego nie powiem na neta kupilem 100mega szło mi tylko 40 przyjechal technik u niego na laptopie ok 100 mb
zmienilem lapka i tez mam 100mb ludzie nazekacie a pewnie macie to samo albo karte wifi 30mb i kupione 200mb a chodzi tylko 30mb i czemu ???
Zaletydobry kontakt mily technik
Wadybrak
1 rok
~Dominik / 2016-03-17 15:21
Ocena: 1.75 / 5
No niestety to samo co u wszystkich. Internet BADZIEW!!!! zrywa sie, chodzi nie chodzi i tak w kolko. Slaba jakość internetu. Z tego co można pochwalić to obsluge i tyle
~ostrzegam / 2016-03-07 14:12
Ocena: 1.00 / 5
OSTRZEGAM PRZED TYM DOSTAWCĄ INTERNETU. TOTALNA PORAŻKA. MOŻNA POPAŚĆ W PARANOJĘ I DOSTAĆ NERWICY BĘDĄC ICH KLIENTEM. TEN INTERNET TO TOTALNY BADZIEW, NIE MA NIC WSPÓLNEGO Z PRAWDZIWYM ŚWIATŁOWODEM. ŁĄCZE JEST ZRYWANE ŚREDNIO 6-7 RAZY DZIENNIE. BRAK JAKIEJKOLWIEK POMOCY Z ICH BIURA OBSŁUGI. KLIENT JEST DLA NICH WAZNY TYLKO DO MOMENTU PODPISANIA UMOWY, NIC INNEGO SIĘ NIE LICZY, POTEM TYLKO TRZEPAĆ KAPUCHĘ I ZADOWOLENI. MAM WRAŻENIE, ŻE CZUJĄ SIĘ BEZKARNI I MAM NADZIEJĘ, ŻE KTOŚ SIĘ NIMI WRESZCIE ZAINTERESUJE. MOŻE UOKIK? PRZESTRZEGAM!
ZaletyŻADNYCH ,ABSOLUTNIE ŻADNYCH
WadyZRYWANIE ŁĄCZNA, OBSŁUGA KLIENTA, NIEKOMPETENTNY DZIAŁ SERWISOWY
PÓŁ ROKU, 59ZŁ, 100MBS
~adamogkm / 2016-03-01 13:17
Ocena: 1.75 / 5
Niestety internet tak słaby, że w praktyce uniemożliwia jakąkolwiek czynność. Co 2 minuty brak internetu na kolejne 60 sekund i tak codziennie od 3 miesięcy. Kilkunastokrotne próby kontaktu z firmą nie przyniosły absolutnie żadnego efektu. Jedynie aroganckie stwierdzenie, że umowę można rozwiązać tylko w przypadku 30 dniowego całkowitego braku dostępu do internetu (sic!). Sprawa na pewno będzie zgłoszona do UOKiK.
Nie narzekajcie na swój bieżący internet, bo wierzcie może być DUŻO gorzej.
Zaletybrak
Wadyniedziałający internet (po prostu) ; brak reakcji ze strony serwisu
6 miesięcy
~porazka / 2016-02-20 22:41
TRAGEDIA. Trzymajcie się od nich z daleka. Skusiło mnie hasło "światłowód" i 100 MB... wypowiedzialem umowę netii i przeszedlem do mynet. I to był największy błąd jaki mogłem zrobić. 10mb/s w netii było o niebo lepsze niż niestabilny internet z mynet. Ciągłe awarię, TRAGICZNY serwis i brak kompetentnych osób, a co najważniejsze - brak chęci pomocy i rozwiązania problemu. Planuję zgłosić sprawę do UOKiK i jak najszybciej wrócić do netii lub neo.
59 zl/msc, 7 msc
~Krzysiek / 2016-02-19 07:21
Ocena: 2.50 / 5
Zdecydowanie nie polecam. Jakość usługi co najmniej przeciętna, wysokie pingi, deklarowana prędkość praktycznie nie jest osiągana, do tego ciągłe zwisy i kilku-kilkunastosekundowe przerwy na łączu. Do tego kiedy pojawiła się awaria uniemożliwiające całkowite korzystanie z Internetu, firma szantażuje mnie, że nie przyśle technika, póki całkowicie nie wyrównam nieopłaconych faktur... Dno.