strona 9 z 31
-
~Joanna / 2022-07-28 15:20
Od rana nie działa Internet w Sosnowcu, na fc odpowiedziano na moje pytanie że trwa usuwanie awarii i przyłączenie planowane jest na wczesne godziny popołudniowe, po czym informację skasowano, na oficjalnej stronie nic nie wspominają o awarii, a internetu jak nie ma tak nie ma, masakra -
-
~Johnny / 2018-12-09 16:04
Najgorszy gówniany dostawca Internetu jaki istnieje w Polsce, nigdy w życiu nie korzystajcie z ich usług, nawet jak Wam zaproponują nie wiadomo jakie niskie ceny. Usługa jest MASAKRYCZNA, najlepsze jest to, że wynajmując różne mieszkania zmuszony byłem do korzystania z ich usług dla niezależnych klientów i za każdym razem internet jest fatalnej jakości i awaryjny. Nie potrafią sobie poradzić z problemami technicznymi, mam baaardzo częste zerwania internetu na kilkadziesiąt sekund. Poza tym długotrwałe (kilkugodzinne) awarie są bardzo częste i zdarzają się kilka razy w kwartale. Jako, że pracuję przez internet i wymagane w mojej pracy jest stabilne i niezawodne łącze, nie jestem w stanie przez nich pracować. Poza tym tracę dane, bo ciągle mi zrywa połączenie i ciągle trafia mnie przez to szlag. A ceny za dostawę też nie są zbyt konkurencyjne.Nie znam bardziej gównianego i awaryjnego i zawodnego operatora niż Mulitimedia. UNIKAĆ JAK OGNIA! ZaletyNie znalazłem, choć na prawdę się starałem.Wady- FATALNY, awaryjny internet od wielu lat i nic z tym nie robią, sprawdzony w niezależnych mieszkaniach i dla niezależnych klientów.MiejscowośćGdańsk -
~Joss / 2023-08-26 08:05
Brak tv od 6 dni. Naprawa trwa codziennie według „obietnic” Infolinii.Beskuteczna naprawa. Ludzi robią w balona.Rachunki kosmiczne …..a za brak usługi. Rachunek będzie ten sam.Porażka!!!! Zaletyobecnie brak bo nic nie maWadybrak usługi, kontakt z InfoliniąMiejscowośćSzczecin Prawobrzeże -
~Kacper / 2020-11-21 02:10
Internet to droga krzyżowa i nie jest taki sam jak jest podany na umowie ZaletyBrakWadyInternet leży -
~Kamil / 2020-12-30 23:24
Korzystałem z firmy multimedia od 14 lat 12 lat było w porządku . Ale ostatnie 2 lata to totalne dno. Umowa na papierze dość dobra 300 mb + pakiet super box za 59,90 zł ale to na papierze ładnie wygląda i podczas podpisywania lub wyrażanie zgody na nową umowę i tyle z tej firmy pozytywów reszta to pasmo nie udolności operatora w każdym zakresie. Internet do 300mb występował tylko w zakresie 60-100mb, wifi z routera zacinało się i przerywało połączenie , zacinanie się nawet z kabla co jest nie dopomyślenia u innych operatorów , choć firma multimedia pobiera opłatę w wyskości 9 zł za bezprzewodową sieć multimedialną, próby wezwania technika kończyły się na przyjeździe i rozmowie "po co pana tak szybki internet" . Telewizja bardzo mierna zacina się piksele się pojawiała na dekoderze pomiar jakości sygnału wykazywał 20 procent przyjazd technika i ustawienie wzrastał do 30 2 dni i spowrotem do 20 i zakłócenia.Jest to spowodowane przestarzałą instalacją w bloku oraz brakiem fachowości . Udało mi się rozwiązać umoweę przed czasem zapłaciłem kary umownę i nie chcę mieć doczynienia z tą firmą . MiejscowośćWyszków -
~Katibi / 2019-01-09 20:34
Powiadomienie o rozwiązaniu współpracy ze strony klienta jest utrudnione. W efekcie dotarło do firmy Multimedia z trzydniowym opóźnieniem, gdzie po drodze był weekend. Firma oczywiście nie raczyła nas o tym poinformować. Skończyło się to tym, że teraz za miesiąc styczeń muszę zapłacić podwójnie, bo dodatkowo za nową firmę. A wystarczyło tak niewiele...poinformować nas...klientów od 3 lat. Nieładnie, nieładnie ZaletyBrakMiejscowośćLublin -
~Klient / 2020-11-01 13:17
Dziwnym trafem gdy z infolini dzwonią i pytają się czy nie chce Pan szybszego internetu i gdy im odmawiasz bo 60 mega Ci w zupełności starczy NAGLE oglądanie filmów, granie w różne gry, korzystanie po prostu z internetu jest NIEMOŻLIWE (już od kilkunastu dni). Na teście prędkości internetu z tego 60 zostaje maksymalnie 10.
Nic tylko czekać na koniec umowy i pożegnanie się z nimi. Jakość usługi mizerna tak jak załatwianie problemów z ich strony...
Zdecydowanie nie polecam.ZaletyLegendy głoszą, że kiedyś jakieś byłyWadyTe same co u wszystkich klientów. Zacznijcie słuchać ludzi to wyjdziecie na tym lepiej tak jak My.MiejscowośćGdynia -
~Klient / 2023-09-21 20:54
Masakra cena w górę o 15 % obsługa w biurze kiepska nic nie wiedzą Technik to jakaś porażka .Będę chyba zmuszony wypowiedzieć umowę z winy dostawcy która w umowie zapewnia obsługę techniczną której nie ma. Nie polecam. ZaletyMile dziewczyny w biurze próbuje coś tłumaczyć ale do końca same nie wiedzą co robić.WadyDrogo . Brak obsługi technicznej. Słaba jakość.MiejscowośćCzęstochowa -
-
~kris / 2019-04-06 17:26
Jakość usługi na poziomie technologicznym roku 2000,cena kosmos,Zero promocji dla stałych klientów do tego jakiś idiota wpadł na genialny pomysł wyrwania kilku groszy od klientów za tzw odsetki totalne dno. OŚWIADCZAM ŻE TO MOJA OSTATNIA UMOWA Z TĄ DZIADOWSKĄ FIRMĄ nigdy więcej!!! Zaletyżadnych zero null null!Wadymnóstwo same wadyMiejscowośćtoruń -
~Krzysztof / 2020-03-21 12:50
Dzwoni konsultant dn 21.03 2020 z propozycją przedłużenia umowy proponuje przedłużenie za tą samą kwotę co dotychczas czyli 95zł.Za chwilę dzwonię do biura obsługi z zapytaniem i z nadzieją wynegocjowania niższej ceny a tu zdziwienie bo kolejny konsultant proponuje już cenę o 10zł wyższą.Mówię że chyba zrezygnuje z usług w całości rozwiązując umowę.I teraz najlepsze konsultant straszy że po rozwiązaniu umowy chociaż za 10dni się kończy, zapłacę ponad 500!!!!!zł opłaty za miesiąc(telewizja i internet 30mb po kablu)500zł!!!ZŁODZIEJE.Ludzie nie zawierajcie umów z tym dziadostwem ZaletyŻadnych(jakość jak na obecne czasy tragedia)WadyCeny (oszuści i złodzieje) jakośćMiejscowośćToruń -
~Kub / 2019-11-06 15:56
Wlasnie zrezygnowałem z usług tej firmy,Nie polecam. Fatalna obsługa i abonamet z kosmosu.Za przedłużenie umowy zaproponowano mi abonamet 54 zł brutto za 20 mb/s internetu.Kpina jakaś! ZaletybrakWadyobsługa, cenyMiejscowośćJaslo -
~Kuba / 2023-08-16 11:29
„Panie” pracujące za karę; nie znają podstawowych procedur. Na infolini coś innego, w salonie coś innego . Na SMS rachunki przychodzą inne , na maila inne, a na stronie jeszcze inne ZaletyBrakMiejscowośćMielec -
~lisowski / 2020-04-29 11:45
14 dni jestem bez netu.Dwoje dzieci w wieku szkolnym.Dokupuje net u operatora kom.Codzienne tel .do multimediów to strata czasu.Kto może to omijać szerokim łukiem.slabi są.slabi są! ZaletyBrakWadyWszystkoMiejscowośćtrzebinia -
~Marian / 2020-01-16 19:01
Jako długoletni klient ostrzegam innych , sprawdzajcie kiedy kończy się Wam promocja , ponieważ dostaniecie fakturę tak jak mnie to spotkało ponad 100 % wyższa, w dodatku musisz zapłacić za 2 kolejne miesiące jak wypowiesz umowę odrazu , biuro w Warszawie od roku zlikwidowanie , najbliższe podobno w Sochaczewie , infolinia odbiera tylko dzial gdzie przedluzaja umowy , rezygnacja z umowy tylko na piśmie powiedziano mi , dekoder i pilot wysyla sie do Gdyni , ale wszystko podobno, aż dziwne że nikt się nie zainteresował jeszcze ta firmą... WadyNieuczciwe podejście do klientaMiejscowośćWarszawa -
~Młoda / 2019-07-11 11:37
W firmie Multimedia Polska pracują osoby niekompetentne! Drugi rok z rzędu przy przedłużaniu umowy mam do czynienia ze składaniem reklamacji, ponieważ osoba obsługująca nie zapisała promocji lub nie uwzględniła moich wymagań. Dodatkowo serwis telefoniczny podaje inne informacje na temat cen dot. promocji niż informacje uzyskane w biurze - kwoty podane przez serwis telefoniczny są dużo wyższe. Współpraca z firmą Multimedia Polska jest bardzo trudna! Zaletynie maWadyNajważniejsza - niekompetencja osób zatrudnionych!MiejscowośćSzczecin -
~mrvlo / 2020-02-12 18:48
3 lata męki. Przy nowej umowie obiecywali, że jak będą problemy to serwis od razu rozwiąże. G. prawda. Na infolinii przez tydzień "Jest awaria w okolicy". Nikt nie pomoże. Jakość usług spadła do 0. MiejscowośćOlsztyn -
-
~nik / 2018-09-17 19:27
widać jedno brak szacunku do abonentów zamiast informowania o ewentualnych zmianach niema nic. Jak abonenci mają czerpać informacje jak biuro abonenta nic nie wie że pozycja programu TVP INFO się zmienia informacji brak o wielu innych rzeczach na stronie niema nic .O kolejnym pikniku owszem jest .PYTANIE DLA CZEGO ABONENCI są traktowani jak by nic nie mieli do gadania . ZaletybrakWadybrak informowania o zmianach na stronie .MiejscowośćKalisz -
~Pan Paweł / 2023-06-21 18:40
Bardzo droga, niczym nie wyróżniająca się oferta. Od roku jest fatalnie, internet przynajmniej raz w tygodniu nie działa. ZaletybrakWadyinternet do dupy, wysoka cena, manipulancka umowa -
~Pomorzanin / 2022-03-12 18:41
Dzień dobry. Zamówiłem wraz kablówką i internetem telewizję internetową Multimedia Go. Najpierw przez tydzień 3 konsultantów z infolinii nie potrafiło mi pomóc w zalogowaniu. Kiedy czwartemu się udało, okazało się, że wyskakuje informacja o treści (dosłownie!) "ups, nic tu nie ma, ale nie przejmuj się!" Jakby ktoś dał si w pysk i się uśmiechał. To jeszcze nie wszystko. Zwycięzca został dział techniczny Multimedia Go. Po zgłoszeniu problemu otrzymałem mejla: "Z przykrością informujemy iż nie jesteśmy w stanie usunąć zgłoszonej usterki. Zapraszamy do złożenia rezygnacji z pakietu Multiscreen telefonicznie pod numerem..." Bez komentarza, bo muszę szukać szczęki ZaletyOdkrycie nieznanych obszarów niekompetencjiWadyBrak wstyduMiejscowośćSzczecin -
~por.Chesterfield / 2019-11-09 23:28
Nie wszystkie kanały mozna odbierac,z internetu zrezygnowałam juz dawno,zdzierają z ludzi ile sie da,np.obecne (9.11.2019) na 138 kanałów mozna ogladac kilkanascie bo.." dekoder nie podłaczony poprawnie.." monopolista na zamojskim rynku i dlatego ciągle tkwie tym syfie ZaletybrakWadywszystko co najgorsze..tylko płac coraz więcej za barachłoMiejscowośćZamość
strona 9 z 31