Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Multimedia Polska (TV) opinie

Ocena na podstawie 607 opinii

1.39 / 5

  • Cena/Jakość
    1.33
  • Obsługa klienta
    1.29
  • Oferta
    1.55
  • Cena
    2.00
  • Niezawodność
    1.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Adrian / 2022-03-14 20:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, doradzam omijanie dużym łukiem. Strata czasu oraz pieniądze.
    ZaletyBrak
    WadyMasa, brak kontaktu, trzy krotnie odmówiono serwis w dniu serwisu. Porażka totalna, infolinia to fikcja
    MiejscowośćRzeszów
  • ~Pomorzanin / 2022-03-12 18:41
    Ocena: 1.33 / 5
    Dzień dobry. Zamówiłem wraz kablówką i internetem telewizję internetową Multimedia Go. Najpierw przez tydzień 3 konsultantów z infolinii nie potrafiło mi pomóc w zalogowaniu. Kiedy czwartemu się udało, okazało się, że wyskakuje informacja o treści (dosłownie!) "ups, nic tu nie ma, ale nie przejmuj się!" Jakby ktoś dał si w pysk i się uśmiechał. To jeszcze nie wszystko. Zwycięzca został dział techniczny Multimedia Go. Po zgłoszeniu problemu otrzymałem mejla: "Z przykrością informujemy iż nie jesteśmy w stanie usunąć zgłoszonej usterki. Zapraszamy do złożenia rezygnacji z pakietu Multiscreen telefonicznie pod numerem..." Bez komentarza, bo muszę szukać szczęki
    ZaletyOdkrycie nieznanych obszarów niekompetencji
    WadyBrak wstydu
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Klient / 2022-03-09 17:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma na świecie. Nie polecam tej firmy bubel i chłam. Każdy kto może niech omija ja z daleka.zero kontaktu z firmą.polaczenie się z infolinia graniczy z cudem. Nie odbierają tylko infolinia cały czas każe wybierać a nie można normalnie do człowieka się dodzwonić. Przyjmują zgłoszenia o awarii i nie przyjeżdżają na nią nie informując nikogo. Brak punktu multimedia jest tylko Vectra gdzie nic nie załatwisz. Firma tragedia,większego główna nie widziałam. Klientów mają za nic
    WadyBubel, najgorsza firma świata, brak kontaktu z człowiekiem tylko infolinia czyli sekretarka, awrie aby usunąć czekasz ponad 2 tygodnie
    MiejscowośćWarszawa
  • ~PTR / 2022-03-07 21:54
    Ocena: 3.00 / 5
    Padły mi wszystkie usługi. Dzwonię na pomoc techniczną, powinna jeszcze funkcjonować 15 min, słucham tych wszystkich durnych regułek po czym mnie rozłącza
    MiejscowośćŻory
  • ~Lukasz / 2022-03-05 13:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to kpina. Internet od 2 tygodni działa szybciej na komórce niż przez sieć.
    Nie można się dodzwonić tylko debilne automatyczne porady człowiek wysłuchuje.
    Zacznę poszukiwać alternatywy dla tego dostawcy internetu.
    MiejscowośćKościelna Wieś
  • ~Slawomir / 2022-03-03 15:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Dnia 01 03 wyłączono mi kablówkę i do dziś niepotrafia jej włączyć.Co dzień dzwonie po dwa razy i nic tylko mam czekać bo już włączają.Normalnie smiechawa pl.Ile to może trwać w czasach komputeryzacji.Jak już podpiszesz umowę to cię mają gdzieś.Jestem ciekawy kiedy się zlitują.Zobaczymy jak się zrechabilitują
    ZaletyBrak jak do tej pory
    WadyCiężko cokolwiek załatwić
    MiejscowośćKwidzyn
  • ~Pawel / 2022-03-02 15:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsze gówno w Polsce . Oni są tylko od brania pieniędzy a świadczenie usług zawartych w umowie mają w d......
    MiejscowośćGóra Ropczycka
  • ~Ela / 2022-03-01 16:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak internetu w telefonie na zewnatrz. Myślę że popełniłam wielki błąd podpisując umowę. W Orange nie miałam nigdy problemu internetem.
  • ~zeb / 2022-02-28 15:52
    Ocena: 2.00 / 5
    Wszystko ok do puki coś nie przestanie działać bo wtedy masz problem Na tę chwilę to najgorsze gówno na jakie wdepnołem mam nadzieję że po raz ostatni NIGDY WIECEJ MULTIMEDIOW NIGDY WIECEJ VECTRY
    ZaletyMam nadzieję że zbankrutują
    WadyWszystko gdy potrzebujesz pomocy
    MiejscowośćStalowa Wola
  • ~misiek / 2022-02-22 21:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Zazwyczaj rzadko wystawiam negatywne opinie ale sytuacja w Multimedia robi się ostatnio uciążliwa i beznadziejna.
    Internetu nie ma od 19.02.22 (sobota ) ..w dniu jutrzejszym mija 5 dzień i słyszy się tą samą informacje o przedłużającym się z dnia na dzień terminie naprawy, znów na następny dzień. Żadnej rzetelnej informacji kiedy usuną usterkę.. komunikat dość jasny dla klienta; odczep się człowieku jak będzie to będzie. . Oczywiście ,jak przyjdzie płatność za tv i internet trzeba zapłacić za całość miesiecznego abonamentu ???? Multimedia nie szanuje klientów.
    Umowę nie przedłużę .
    Internet wiecznie zawieszony lub spowolniony chociaż wykupiony jest duży pakiet.
    TV też często zawiesza się.!
    Nie polecam ..
    WadySłaby zasięk internetu, zawiesza się stary sprzęt i niewymienia się na nowy .
    MiejscowośćBarlinek
  • ~Wercol / 2022-02-20 20:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Wyrzuca co chwile neta, przegrałem przez to turniej w lolu. Obiecuję że już nigdy nie przedłużę umowy.
    ZaletyBrak
    MiejscowośćIwkowa
  • ~KLIENT / 2022-02-19 22:55
    Ocena: 2.00 / 5
    Dzisiaj tj.19.02.br.brak Internetu i tv, od 18;50 żaden konsultant nie odebrał telefonu, jestem bardzo rozczarowana jak klient jest traktowany, ale już nigdy nie przedlużę umowy.
    WadyBrak pogotowia w przypadku awarii w dni wolne
    MiejscowośćJaroty
  • ~Anakin / 2022-02-15 18:46
    Ocena: 1.67 / 5
    Bardzo często brak internetu. Czasami razem z TV, jak dzisiaj.
    Zaletybrak
    Wadydużo
    MiejscowośćGłowno
  • ~Justa / 2022-02-10 14:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam ! NAJGORSZE CO MOGLO MNIE SPOTKAC TO PODPISANIE KOLEJNEJ UMOWY! OSZUSCI ! Opłacam funkcję wi-fi, która jest nieaktywna. OSZUSCI twierdzą, że u nich w systemie jest wszystko w porządku. Śmiech ma sali!
    MiejscowośćGniewkowo
  • ~Kuba / 2022-02-07 14:09
    Ocena: 1.00 / 5
    ZŁODZIEJE jednym słowem, posiadałem nadpłatę w eboku, po kilkunastu mcach chciałem ją wypłacić, ponieważ wróciłem w rodzinne strony, jak się okazuje, nadpłata w magiczny sposób zniknęła...nikt nie wie gdzie xD kradną w biały dzień. Wynajmujący wypowiedział mi umowę mieszkania, chciałem przenieść usługę w kilka miejsc, niestety firma nie pozwoliła mi na to, ponieważ ważniejszym od uczciwej obsługi klienta było nałożenie na mnie kary w wysokości 700zł. Jak ognia unikać!!
    Zaletybrak
    Wadyza mało znaków
  • ~thommy181 / 2022-02-05 13:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Od 11 ;ay jestem użytkownikiem Multimedia i w zasadzie przez cały czas można mieć jakieś zastrzeżenia. Zawsze gdy się nie złoży wypowiedzenia to nowa umowa opiewa na bajońskie sumy. Jedynie z działem utrzymania klienta można wynegocjować dobre warunki. Po fuzji z Vectrą jest totalne olewatorstwo w stosunku do klienta, który płaci za usługi. Spychologia i ignorancja wszelkich problemów z jakimi się kontaktuje rozmówca. Obecnie mam umowę ważną od 1 stycznia 2022 roku. Rzekomo nie ma jej w systemie i jeden dział spycha odpowiedzialność na drugi. Mistrzynią była Pani z infolinii, która stwierdziła, że niepotrzebnie dzwonię, bo wczoraj dałem pismo i telefonowałem i teraz mam czekać do 30 dni na rozpatrzenie. Telewizja z pakietami premium opłaconymi nie odbiera, a tylko na jednym telewizorze i to z brakami. Nikt nie jest w stanie pomóc, bo jest weekend. Firma może i dobra jak chodzi o ceny, ale obsługa to żart i jeśli coś trzeba sprostować lub jest usterka od razu się dowiadujesz, że to Tobie nie działa, a odpowiedź na pismo do 30 dni.
    ZaletyNa chwilę obecną brak
    WadyWad jest sporo. Póki działa usługa i nie ma problemu to OK. Jeśli chcesz coś załatwić w BOK musisz być ukierunkowany na to, że człowiek po drugiej stronie słuchawki wypnie się na ciebie. A jeszcze się dowiesz, że niepotrzebnie dzwonisz.
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Gogi / 2022-01-31 16:41
    Ocena: 1.33 / 5
    Firma porażka - najbardziej obsługa na infolinii. Obiecują wszystko o co pytasz, mimo że nie ma. Reklamacja - to już czarna rozpacz. Niby załatwione, ale nie ma w systemie. Zgłaszasz znowu ale zapisują co innego. I zmieniają zakres reklamacji.
    Moja rada - ominąć się nie da, ale wszystko na piśmie i umowy i reklamacje. Nic na telefon, bo bezczelnie kłamią!
    ZaletyDostępność sygnału jeśli jest
    WadyObsługa klientów, brak szacunku, kłamstwo co do usług, wielkosci opłat, reklamacja
    MiejscowośćKętrzyn
  • ~anetek / 2022-01-31 09:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to jakiś żart olewaja klientów brak sygnału dwa dni nie można dodzwonić do konsultantów po godzinie oczekiwania stracilam cierpliwość
    ZaletySuper olewanie klientów maja do tego talent
    WadyKiepskiej jakości obraz jak jest , częste awarie , brak kontaktu z konsultantem
    MiejscowośćGorzów Wielkopolski
  • ~Jacob / 2022-01-16 02:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Te usługi można ubrać w jedno słowo „Porażka”
    MiejscowośćŚwidnica
  • ~Romek / 2022-01-03 13:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Muł nie internet... co jakiś czas zrywa połączenie, fatalna obsługa klienta…niesłychanie irytujący automat utrudnia połączenie z żywym człowiekiem (który i tak nie pomoże) OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM!!!!
    Zaletyżadnych
    WadyWszystko!!!
    MiejscowośćToruń
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2276
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.48, ilość opinii: 1686
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 757
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 607
CDA Premium
Ocena: 1.65, ilość opinii: 326
Toya (TV)
Ocena: 4.38, ilość opinii: 251
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4687
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3959
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3505
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3024