Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Multimedia Polska (TV) opinie

Ocena na podstawie 605 opinii

1.39 / 5

  • Cena/Jakość
    1.33
  • Obsługa klienta
    1.29
  • Oferta
    1.55
  • Cena
    2.00
  • Niezawodność
    1.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~A.W. / 2018-10-09 14:04
    Ocena: 1.33 / 5
    Firma ktora naciaga klijentow, robi wszystko obiecujac, kiedy podpiszesz umowe juz cie maja. daja nagrywarki ktore nie nagrywaja lub beda to robic w przyszlosci, przysylaja technikow ktorzy nie znaja sprzetu lub karza sobie przeczytac umowe obslugi bo jak w moim przypadku nie do konca byli przeszkoleni.Chcialem wypowiedziec umowe to przetrzymuja terminy reklamacyjne. Obiecuja podpisanie umowy na kolejny termin na conajmniej poprzednich warunkach i lepszych ale to fikcja. Dostaje sprzet do nagrywania ale tylko z nazwy,mam dokupic kable dodatkowe /to juz nie dotrzymanie umowy/ ktore mimo zakupu i podlaczeni przez technika firmy nie spelniaja swojej roli. POZOSTAJE TYLKO DROGA SADOWA ,UWAZAJCIE.
    ZaletyPiekne rozmowy tylko do momentu podpisania umowy
    Wadyj.w
    MiejscowośćGliwice
  • ~Adw / 2019-12-25 16:21
    Ocena: 1.33 / 5
    Koniec promocji to automatyczne potrojenie oplat, zalezy im na kliencie tylko jak sie zlozy rezygnacje. Wczesniej eielominutowe czekanie na infolinii az ktos odbierze.
  • ~Alina / 2021-12-11 07:01
    Ocena: 1.33 / 5
    Pomoc techniczna czas oczekiwania na telefonie 40 min potem przez 20 min słyszę za minutę będziesz połączony nikt nie odebrał ta infolinia to fikcja
    ZaletyBrak
    WadyFatalny stosunek do klienta
    MiejscowośćWarszawa
  • ~andrzej.13_49 / 2018-03-05 19:28
    Ocena: 1.33 / 5
    wciskanie starszym osobom niechcianych pakietów TV cyfrowej i niechcianych ubezpieczeń mieszkania .Umowy rzekomo zawarte przez telefon.92-letniej kobiecie wciśnięto takie pakiety jak;pakiet dzieci w MMP,pakiet Filmy i seriale w MMP,Play Now-wynegocjuj,HBO HD Max solo.Dodać należy że Mama ogląda tylko dwa programy.Nieświadoma zagrożeń nie zareagowała na czas iteraz każą jej płacić zamiast 56zł 82zł.73gr.
    Wadywszystkie plus pazerność.
    MiejscowośćP{łock
  • ~dałam sie złapać a OFERTĘ Świąteczną i / 2020-02-22 19:36
    Ocena: 1.33 / 5
    UWAŻAJ Na OFERTY dziś są a jutro będzie następna, a ty wiążesz się na 2 lata, a jak musisz zrezygnować, bo usługa okaże się niemożliwa do wykonania, to Cię obciążą karą umowną.
    Ja dałam się złapać na ofertę Świąteczną, miała być ważna do świąt TV&internet, przed samymi świętami zamiast poinformować mnie, że nie ma możliwości założenia interentu kablowego, złapali mnie na ofertę i założyli mi TV mimo, że nie mogę korzystać z internetu kablowego, bo TV jest podłączone do niego. Reklamacji nie uwzględnili. Zamiast rozwiązać problem techniczny, odsyłają do sądu.
    Zalety3 miesiące gratis, żeby ściągnąć klienta.
    Wadynie powinni podłączać TV, wiedząc, że nie mogą podłączyć internetu kablowego w OFERCIE TV&internet, tym bardziej że jest to umowa na 2 lata, obarczona karą umowną.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~denver / 2023-06-14 19:05
    Ocena: 1.33 / 5
    najgorszy dostawca internetu na rynku. ciągłe przerwy w dostępie do usługi. utrudniają rozwiązanie umowy
  • ~Dora / 2023-05-22 07:53
    Ocena: 1.33 / 5
    Dno! Kpią z klienta, non stop awarie, nie odbierają telefonów...ogólnie dno!
    ZaletyNic
    WadyWszystko-obsługa klienta, dostarczany internet..dno,
  • ~dsn / 2019-12-21 21:12
    Ocena: 1.33 / 5
    2 dni czekania na reakcję op zgłoszeniu usterki, w dobie codziennej pracy z internetem - niewyobrażalne. Po pół roku zmagania się z rozłączeniami, lagami, fatalnym przepływem danych - NIE STWIERDZONO USTERKI. Prędkość średnia z miesiąca to ok 10% tej z umowy. To jest kpina. Działa jak DSL od TP dzielony na 15 osób 10 lat temu...
    ZaletyRzadko spotykane poprawne działania
    Wadyj/w
    MiejscowośćDąbrowa Tarnowska
  • ~Fabian / 2023-12-23 12:30
    Ocena: 1.33 / 5
    Multimedia najgorsze co by mogło być nie ma internetu na ulicy jerozolimskiej i polnej w tomaszowie Mazowieckim zawsze jakieś problemy i awarie są i router miał być jeden z lepszych A jest najgorszy wstyd jak tak można.

    23.12.2023
    ZaletyNie ma żadnych
    WadyWyłączyli internet na święta masakra
    MiejscowośćTomaszów Mazowiecki
  • ~fyz / 2020-10-16 14:17
    Ocena: 1.33 / 5
    multimedia polska vectra niema zamiaru informować abonenta o zmianach w ofercie programowej i o zmianie operatora też nie .ignorowanie abonenta to standard tej firmy ,abonent dowiaduje się po fakcie .
    Zaletybrak
    Wadysame wady .ignorowanie abonenta ,brak rzetelnej informacji na piśmie o zmianie operatora na vectra tv .brak przedstawienia oferty programowej nowego operatora .
    MiejscowośćKalisz
  • ~Gogi / 2022-01-31 16:41
    Ocena: 1.33 / 5
    Firma porażka - najbardziej obsługa na infolinii. Obiecują wszystko o co pytasz, mimo że nie ma. Reklamacja - to już czarna rozpacz. Niby załatwione, ale nie ma w systemie. Zgłaszasz znowu ale zapisują co innego. I zmieniają zakres reklamacji.
    Moja rada - ominąć się nie da, ale wszystko na piśmie i umowy i reklamacje. Nic na telefon, bo bezczelnie kłamią!
    ZaletyDostępność sygnału jeśli jest
    WadyObsługa klientów, brak szacunku, kłamstwo co do usług, wielkosci opłat, reklamacja
    MiejscowośćKętrzyn
  • ~Greg7118 / 2021-12-04 21:03
    Ocena: 1.33 / 5
    Mega prędkości, dobre sobie !!
    Internet do przeglądania stron internetowych nic więcej. Jakakolwiek gra online to mega opóźnienia gra niczym z terytorium Afryki a nie środka Europy. Nie polecam nikomu, nie nabierać się na te ich super prędkości w super cenie bo to bubel w ładnym papierku
    Wszystko dosłownie jest problemem dla obsługi technicznej. Zła rozgrywka online to na pewno wina gry. Nie ważne, że u 9/10 osób działa dobrze tylko na multimedii poniżej krytyki.
    Od momentu wchłonięcia przez Vectrę dno totalne.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko jeśli chodzi o internet. Jak ktoś chce sobie poprzeglądać olxa allegro czy fejsbuka to się nada.
  • ~Jakub / 2022-04-26 20:11
    Ocena: 1.33 / 5
    Paranoja co chwile awaria, dzwonie na infolinie 2 razy miał juz ktoś przyjechac i ani razu nikogo nie było mam lepszy telefon z telefonu ni z po kablu bardzo mocno nie polecam
    Zaletybrak
    Wadycaiągłe awarje ping po 400
    MiejscowośćKartuzy
  • ~Jakub / 2022-07-19 01:22
    Ocena: 1.33 / 5
    Internet co chwilę się wiesza jak 13-sto látka z depresją. Nie polecam nikomu chyba że ktoś chce napsuc sobie nerwów
    ZaletyBrak zalet
    WadyWszystko związane z tą marką
    MiejscowośćGorzów Wielkopolski
  • ~Jakub / 2022-12-08 21:27
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie potrafią rozwiązać problemu od około dwóch miesięcy, notoryczne, uniemożliwiające korzystanie z internetu spadki prędkości przesyłu. 10 telefonów na infoliinię i rozmowy z działem pomocy technicznej, 3 wizyty techników, wymiana gniazda sieciowego, modemu, a problem nadal występuje bez żadnych zmian. Nie polecam, szkoda nerwów i pieniędzy. Jedynym plusem jest to, że można trafić na sympatycznych techników, rozumiejących problem klienta w odróżnieniu do całej reszty tej patologicznej zgraji. Ogólnie nie polecam, 3/10 jedynie z uwagi na to, że spory czas działało poprawnie.
    ZaletyCzasami przyślą sympatycznego technika
    Wadykonsultanci działu technicznego niezbyt mili, sprawiają wrażenie mało kompetentych.
    również odnoszę wrażenie, że komunikacja i dokumentacja usterek odbywa się na kartkach A5 pocztą gołębiową
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Janek / 2019-03-02 13:18
    Ocena: 1.33 / 5
    Również ostrzegam przed firmą Multimedia . Przedłużyłem umowę telefonicznie. Na maila miało przyjść potwierdzenie, czekałem tydzień nic, drugi telefon do Multimedia i nic. Za dwa tygodnie przychodzi wysoki rachunek, czyli wszystkie usługi bez promocji. Reklamacja trwała miesiąc, w międzyczasie drugi wysoki rachunek. Reklamacja wprawdzie została uznana, przyszły korekty faktur, ale trzeci miesiąc wysoki rachunek tym razem za telefon, a w umowie mam darmowe rozmowy no cóż uczciwi inaczej.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Jankoj7 / 2021-12-29 17:05
    Ocena: 1.33 / 5
    Całkowity brak szacunku do klienta - Infolinia telefoniczna: czas czekania z telefonem przy uchu ok. 1 godz. Oczekiwanie w punkcie obsługi: 2 godz. (w tym wypełnianie przez panią z okienka dokumentacji dot. przedłużenia umowy 0,5 godz.). Oczekiwanie z uwagi na COVID-19 poza budynkiem na zimnie, brak jakiejkolwiek informacji dot. kolejności wejścia. Wydawane numerki różnią się w zależności od rodzaju usług, więc trudno ustalić w jakiej kolejności należy wchodzić - w dobie COVID-19 klient ma grzecznie stać na mrozie i czekać, ale nie ma nikogo kto wyszedłby i powiedział klientowi kiedy jest jego kolej - wyświetlacz numerków w środku, a może należałoby go zamontować na zewnątrz i dać ludziom szanse na oczekiwanie np. w samochodach? Za odstanie 2 godzin okazało się, że przedłużenie umowy będzie mnie kosztowało 10 zł - to jakieś jaja wymagać opłaty za lojalność i dalszą chęć korzystania z usług?!
    ZaletyNie dostrzegam.
    WadyObsługa klienta rodem z głębokiej komuny.
    MiejscowośćCzchów, woj. małopolskie
  • ~Janusz.B / 2023-08-25 20:06
    Ocena: 1.33 / 5
    Witam.
    W Szczecinie nie ma sygnału multimedia od 4 dni, dzisiaj dodzwoniłem się do konsultanta który odczytał mi komunikat ze swojej strony o treści ,, awaria po stronie zakładu energetycznego" otóż chciałbym poinformować że nie jest to prawdą i firma multimedia taką informacją próbuje przerzucić swoją odpowiedzialność na inny podmiot. Po krótkiej rozmowie oraz przekazaniu informacji że takim komunikatem obciąża operatora energetycznego konsultant zmienił front i poinformował mnie że właśnie w tym akurat momencie rozmowy zmieniono komunikat na ,,bardziej złożone problemy". Stanowisko operatora Multimedia jest wyjątkowo nieprofesjonalne, by nie powiedzieć żenujące a całą sprawę i zasłanianie się działaniem firmy dostarczającej energię elektryczną zamierzam zgłosić do UOKiK.
    WadyKontakt z infolinią.
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Jeb@ć multimedie / 2022-06-19 22:56
    Ocena: 1.33 / 5
    Chcesz obejrzeć film ? Haha zapomnij na umowie 320mb/s a film się nie załaduje nawet a pobrać już nie wspomnę 3 dni pobierania 2.5gb żałosne
    ZaletyBrak
    WadyWszystko co z nimi związane
  • ~Jk / 2023-07-06 22:23
    Ocena: 1.33 / 5
    Odbiór telewizji cyfrowej MASAKRA .Obraz "pikseluje się" , rozjeżdża, zawiesza. Zmiany programów . Programy powielają się. NIE POLECAM !!!!
    ZaletyBrak
    WadyBardzo zły odbiór telewizji cyfrowej
    MiejscowośćSkarszewy
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2268
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1668
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 746
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 467
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 317
Toya (TV)
Ocena: 4.28, ilość opinii: 216
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3913
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3496
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960