strona 4 z 31
- « poprzednia
- 1 ...
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- nastepna »
-
~denver / 2023-06-14 19:05
najgorszy dostawca internetu na rynku. ciągłe przerwy w dostępie do usługi. utrudniają rozwiązanie umowy -
-
~T. / 2023-06-13 09:28
Nie warto, jeżeli jest jakakolwiek alternatywa to wybierzcie innego dostawcę.
Każdy zapis w umowie, który pozwala podnieść cenę zostanie zastosowany.
0,01 zł brakuje we wpłacie cofną upust za terminową płatność.
Teraz mogą podnosić cenę o inflację, zapis zastosowali po 3 miesiącach od podpisania umowy o cały roczny wzrost inflacyjny i to od cen podstawowych.
Jakość świadczonych usług, też kiepsko. Trzeba robić co pewien czas testy szybkości i zgłaszać reklamację.
A do kompletu usług doliczają jeszcze opłatę za utrzymanie łącza.ZaletyBrakWadyBrak uczciwościMiejscowośćKamyk -
~Użytkownik MULTIMEDIA / 2023-06-12 08:35
Gdyby się dało nie dać ani jednej gwiazdki - uczyniłbym to. Odradzam każdemu, kto w ogóle się zastanawia nad usługami tej firmy. ZaletyBRAKWadySzkoda się rozpisywać, wszystko jest na nie.MiejscowośćChelm -
~Syle / 2023-06-11 16:56
Dno. Tak okresle prace konsultantow zatrudnionych ku pomocy. Zagineło dziecko. Jedyne o co prosilam to natychmiastowe wlaczenie roamingu dla dziecka w telefonie. Blagalam! Dziecko tułało sie od lokalu z wifi do lokalu bo szanowna multumedia 4 dni wlacza roaming. Na moje blagania, prosbe o kontakt z kierownictwem nikt nie ruszyl palcem. Dziecko zostalo bez roamingu bo zgloszenie wlaczenia czeka w kolejce! Jak mantrę, powtarzano proszę czekać. Na co psia mać? Kpina! Bezczelnosc.
Kazdemu po kolei z was empatyczna firmo zycze takiego piekla. Kiedy blagacie o włączenie roamingu, co uratowaloby sytuację w godzinę, zamiast tego jestescie zbywani. I nikt doslownie nikt nie pochyla sie nad blaganiem.
Żenada. Jestescie po prostu nieludzmi.Sprawa kwalifikuje się do tvZaletyŻadnych -
~Xyz / 2023-06-08 00:13
Tragedią to to ciężko nazwać. Obsługa klienta lepsza by była przy rozmowie z małpami, oferta jest świetna szkoda tylko że na papierze, nic się nie pokrywa, bo internetu nie ma co 2dni. Stosunek ceny do jakości? Gdyby mi ktoś dopłacił w życiu bym nie podpisał umowy drugi raz. ZaletyBrakWadyWszystko co możliwe co 2 dni nie ma internetu szczególnie nie polecam lepsza cytryna z dwoma kablami. Nie idzie się dodzwonić 40/50 minut oczekiwania, "technicy" nie potrafią od 3 miesięcy zdiagnozować problemu. Nie polecam, odradzam.MiejscowośćTarnów -
~Agata / 2023-06-05 23:46
Już od roku mamy problem z tą firmą, nie działa nic za co płacę. WadyNiekompetentni pracownicyMiejscowośćKwidzyn -
~Xdem2 / 2023-05-26 22:18
Nie polecam internetu od tej firmy ,są momenty że internetu wogóle nie ma . WadyBrak internetu -
~Ostry / 2023-05-25 14:48
Oferta pięknie wygląda na umowie.
Realizacja podłączeń, masakra potrafią nie przychodzić na umówiony termin oraz godziny montażu. Następny montaż znowu z poświęceniem kolejnego dnia.
Zamontują i potrafią zrobić wszystko by jak najszybciej wyjść a nic nie jest skonfigurowane.
Częste problemy z internetem.
Sądzę że to ostatni raz podpisana umowaMiejscowośćKraśnik -
-
~Dora / 2023-05-22 07:53
Dno! Kpią z klienta, non stop awarie, nie odbierają telefonów...ogólnie dno! ZaletyNicWadyWszystko-obsługa klienta, dostarczany internet..dno, -
~ANNA / 2023-05-17 20:21
Punkt obsługi klienta w Gorzowie Wlkp. To katastrofa. Obsługa niekompetentną, nie potrafią załatwić jak się okazało po rozmowie z Panią z infolinii prostej sprawy. Nie wiem po co jest ten punkt. Brak szacunku do klienta i chęci pomocy. ZaletyPomocna i miłą obsługą na infoliniiWadyNiekompetentną i arogancką obsługa punktu w Gorzowie Wlkp.MiejscowośćGorzów Wielkopolski -
~Papcio / 2023-05-15 20:56
Multimedia Tarnów. Płacę za usługę której router nie obsługuje. Od kilku tygodni nie można się doprosić o jego wymianę na nowszy model który już obsługuje to za co płacę. Mówią , piszą milutko ale i tak mają klienta gdzieś. MiejscowośćTarnów -
~Mirosław Skrzypka / 2023-04-30 14:21
Słaby internet i szkoda gadać na temat obsługi i jakości tego ścierwa Zaletyzaleta jest taka że fajnie się rzuca routerem o podłogęWadyinternet ssie, nie można spokojnie obejrzeć filmów na różnych platformach, internet najczęściej się pieprzy o godzinach 13-14, jak wtedy najwięcej robię roboty na komputerzeMiejscowośćZimna Wódka -
~hiroszima / 2023-04-16 13:35
Ta firma to dramat. Obsługa panelu ebok w 21 wieku to jest jakiś żart, przykładowo faktura wystawiona od dwóch tygodni, ale nie można ani jej ściągnąć, ani jej podejrzeć, ale trzeba za nią zapłacić! MiejscowośćOlsztyn -
~Elżbieta / 2023-04-15 22:55
Płacę za usługę, która nie jest świadczona w należyty sposób. Żenada, jak można pobierać pieniądze za tak fatalne usługi. -
~LUCKA / 2023-04-14 18:50
Nie polecam, drogo , kanały słabe , ciągły brak Internetu ZaletybrakWady-obsługa na infolinii
-drogo
-słaba ofertaMiejscowośćBytom -
~Assele / 2023-04-13 22:40
Internet jest tragiczny. Codzinnie jest brak internetu. WadyCodzinnie brak internetu.MiejscowośćKętrzyn -
-
~Multi srultu / 2023-04-12 00:18
Największe gówno ewer. Co chwila brak sygnału. Za każdym razem trzeba resetować urządzenie. Do tego ta debilna melodia, która wywołuje odruch wymiotny. Nigdy więcej!!!
-
~Eowyn / 2023-04-06 20:36
Od tygodnia nie mam Wi-Fi. Z tego powodu po rozmowie z konsultantem zmieniłam umowę. Następnego dnia technicy multi mieli skonfigurować mi router, ale nie mogli tego zrobić, bo nie mieli informacji, że powinna mieć ten bezprzewodowy internet. Od tamtej pory tamtego konsultanta nie mogę złapać, nie oddzwania mimo próśb, a ja wciąż nie mam Wi-Fi! Jest mi bardzo potrzebny, bo mieszkam z kimś kto pracuje zdalnie i okupuje kabel, a ja szukam pracy i muszę rozsyłać CV. Każdy,z kim rozmawiam, mówi mi co innego. Ta infolinia to jakiś koszmar ZaletyBrakWadyNiekompetencja pracownikówMiejscowośćGdynia -
~Wojtek / 2023-04-02 07:56
Multimedia to nieporozumienie!!!
Zacznę od tego, że jakość sygnału itp. jest bez zarzutu, zawsze działa, ale obsługa klienta....
Kto nie podpisywał z firmą Multimedia umowy ten życia nie zna.
Od 8 lat podpisuje umowę co roku i zawsze coś jest nie tak , za każdym razem reklamacja tylko raz została uznana jedynie częściowo ????
Poza tym zawsze jest uznawana, ale czy to o to chodzi?
Jeśli ktoś zapyta dlaczego nadal korzystam to zawsze dział utrzymania klienta na przeprosiny dokładał mi coś za darmo gdzie się to względnie opłacało i ten dział działa jak należy.
Ale pierwsza instancja czy to jacyś podwykonawcy czy kto nie wiem, ale skala problemu w moim przypadku była tak ogromna i rażąca, że dawałem się na to nabierać, ale mam dość reklamacji problemów itp. dlatego idę po rozum do głowy i nareszcie kończę ta tragiczna współpracę.
Pamiętajcie, kończąca rozmowę zawsze mówcie czyli reasumując za to o czym Pan/Pani wspomniała będę płacił tyle brutto bez ukrytych kosztów na cały czas trwania umowy!
Bez takiego zakończenia nie ma szans na skuteczną reklamacje , a od konsultanta sprzedawcy prawdy się nie dowiesz.
Na obsłudze klienta w tej firmie mógłbym się doktoryzować.
Powtarzam na chwilę obecną stratny nie byłem, ale zawsze była reklamacja bo okazywało się po czasie , że płace zamiast 120 zł np 200 złZaletyJakość sygnału, o ile w 2023 r można to nazwać zaletąWadySkandaliczne obsługa klienta , ceny od ustalonych różnią np. dwukrotnie ????
Reklamacja po podpisaniu umowy jest jak kolejny dzień w biurzeMiejscowośćWrocław -
~Artemis / 2023-03-31 14:54
Niestety nie przeczytałam opinii zanim zdecydowałam się na podpisanie umowy. Na co dzień mieszkam za granicą i korzystam z internetu tylko jak przyjeżdżam do Polski. Jak dotąd za każdym razem kiedy byłam internet nie działał. Łącznie z tym ze już pierwszego dnia po instalacji światłowodu była awaria i trzeba było wzywać techników. Za drugim razem w związku z tym, ze było to przed Świętami nikt nie raczył nawet przyjechać do naprawienia usterki więc zostałam bez internetu podczas całego pobytu w Polsce. Zgłosiłam reklamacje jednak reklamacja nie została uznana, chciałam zgłosić ponownie powiedzieli, ze kolejnym etapem jest droga sądowa. Nie polecam, najgorszy dostawca internetu! ZaletybrakWadywszystko
strona 4 z 31
- « poprzednia
- 1 ...
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- nastepna »