Ciągłe nękanie sms, mail, listy że zostanie wyłączona telewizja analogowa (od pierwszych sms mija już pół roku i działa). Na zapytanie konsultanta w punkcie we Władysławowie:
A: Kiedy wyłączycie tv analogową ?
B: "nie wiem kiedy wyłączymy ale wyłączymy",
A: no dobra to oferujecie w zamian ?
B: "pakiet telewizji cyfrowej".
A: Będę płacił tyle samo ?
B: "za kanały co Pan ma to 10 zł. więcej".
A: A co z umową pozostaje na czas nieokreślony ?
B: "nie, nie cena o 10 zł. większa jak Pan podpisze umowę na 24 miesiące"
Osoby (starsze osoby) które załatwiały swoje sprawy przede mną też narzekały, że ten konsultant "nabił ich w butelkę" przepisał im umowy z tv analogowej na cyfrową i dorzucił promocyjne pełen pakiet tv na 3 miesiące i zapomniał powiedzieć, że po 3 miesiącach cały pakiet zostaje i trzeba ze niego płacić ~ 200 zł za miesiąc. Wykorzystując wiek tych ludzi wciskał im też prąd z multimedi a potem przychodziły faktury z multimedi i energii :-)Zaletybrak
Wadynierzetelna obsługa, wciskanie dodatkowo płatnych usług na siłę,
Władysławowo - Punkt obsługi klienta