Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Multimedia Polska (TV) opinie

Ocena na podstawie 605 opinii

1.39 / 5

  • Cena/Jakość
    1.33
  • Obsługa klienta
    1.29
  • Oferta
    1.55
  • Cena
    2.00
  • Niezawodność
    1.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Kropka / 2018-08-17 12:34
    Ocena: 1.67 / 5
    Pierwszy raz w życiu mam do czynienia z tak beznadziejną formą komunikacji z firmą. Infolinia jest nawigowana w taki sposób, że kompletnie nic tam nie można załatwić a połączenie z człowiekiem jest wręcz cudem. Jestem zażenowana i już żałuje, że zdecydowałam się na uslugi tej firmy. Sam montaż trwał w moim przypadku dwa tygodnie bo serwisant raz w ogóle się nie zjawił , kolejnym razem nie wiedział co zrobić aż w końcu przyszedł po dwóch tygodniach i tak podłączył , że internet nie działa. I teraz szukaj wiatru w polu bo jedyny numer dostępny dla klientów to numer infolinii, gdzie można co najwyżej stracić czas i nerwy.
    MiejscowośćBielsko-Biała
  • ~KUbson3 / 2018-08-15 10:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Multimedia to jakiś żart, internet raz jest raz niema . Jak już jest to 1mb/s więc o graniu w gry wymagające internetu nie ma mowy. NIE POLECAM.
    ZaletyBrak
    WadyInternet telewizja.
    MiejscowośćGdynia
  • ~rcj / 2018-08-13 15:11
    Ocena: 1.67 / 5
    - umowy trzeba podpisywać razem z wciskanymi na siłę usługami , bo inaczej nie można !!
    - nawet rezygnacja z tych zbędnych usług 1 dzień po podpisaniu umowy!!! - (wcześniej nie można podobno !!!!) nie uchroni przed dodatkowymi opłatami
    - prostej reklamacji nie idzie załatwić przez infolinię - mam sobie iść i załatwiać reklamację sam w "moim biurze obsługi" nie w "ich" tylko "moim" oczywiście nikt mi nie da nawet numeru telefonu do tego biura, za to wszędzie jest nr infolinii gdzie nic niemogące "blondynki" marnują mój czas!!!
    - firma beznadziejna, ogólnie jeden wielki burdel nie radzący sobie z obsługą klienta.
  • ~Kasia / 2018-07-30 13:16
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet przerywa. Nie dziala w odleglosci 10 metrow od routera. Infolinia to zart. Posluchac mozna tylko maszyny, jesli twoj problem odbiega od opcji ktore maszyna moze zaproponowac,to pomocy nie dostaniesz,bo z konsulantem sie nie polaczysz. Proba kontaktu przez chata na FB, poki co - po 2,5 h - nieudana. Cisza. nie polecam
    Zaletynie widze
    Wadyprzerwy w dostawie, trudny kontakt z konsultantem/infolinia.
    Miejscowośćolsztyn
  • ~AGAAGA / 2018-07-17 09:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadzieja. Obsługa klienta baaardzo nie miła. Naciagacze i tyle . Podnosza opłaty bez uprtzedzenia . Internet co chwile sie rozłącza . NIE POLECAM !
    ZaletyZERO ZALET
    WadyBEZNADZIEJNA OBSŁUGA KLIENTA , NET BEZNADZIEJA , WSZYSTKO NA DUZE NIEE
    MiejscowośćSzczecin
  • ~mariom460 / 2018-07-17 09:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy operator z jakim miałem okazję współpracować. Na każdym kroku chcą klienta zrobić w bambuko. Ciężko cokolwiek z nimi załatwić.
    Zaletybrak
  • ~kadia / 2018-07-02 16:01
    Ocena: 1.00 / 5
    bardzo nie miła obsługa klienta .. nie można załatwić wielu rzeczy online a jak już się dodzwoni do pani to ta jest niemiła i nie pomocna !! niepolecam !!
  • ~Aga / 2018-06-04 11:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to jakas kpina. Wypowiedzialam umowe I sie zacZelo - Zawsze Cos znajda by klienta naciagnac. OBSLUGa klienta fatalna. Odradzam!
    MoZe komus by sie chcialo tym zajac I jakies pismo do rzecznika praw konsumenta? Chętnie bym się dołączyła
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~adrz / 2018-05-29 09:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne dno !!! Obsługa koszmarna !!! Zgłoszenie usterki jedna wielka męka !!! Traktują klienta jak zło konieczne !!! Zdecydowanie ni POLECAM!!!
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~nik / 2018-05-10 14:32
    Ocena: 1.00 / 5
    multimedia polska robi jedynie abonenta w balona .kanały niby odkoduje ale na kilka godzin a potem płać .W na ciąga na usługi które są nie korzystne dla abonenta ale wyplątać się nie da łatwo . obsługa brak elementarnej wiedzy tylko regułka wyuczona i to wszystko .
    Zaletybrak
    Wadysame
  • ~taxer / 2018-04-03 16:08
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorszy syf jaki powstal na ziemii
    "Postaraj się napisać trochę dłuższą opinię. Podaj więcej szczegółów dotyczących Twoich własnych doświadczeń z tą usługą / tym produktem."
    co mam wiecej napisac? dziala tragicznie ciagle przerywa i tyle :)
    Zaletyco takiego? zalety? u nich nie istnieje takie cos :)
    Wadybywa ze po 20-30 razy dziennie potrafi sie rozlaczyc internet na 2-3min, czasami nie ma nawet pol dnia :).
    MiejscowośćCzęstochowa
  • ~kalewal / 2018-03-17 23:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy operator w Polsce, to jest po prostu oszust..
    Nagrywam wszystkie rozmowy z nimi i ich o tym informuję.
    Faktury nie zgadzają się z umową, są oczywiście wyższe. Reklamacja - to sprawdzimy - wszystko jest okey taka jest ich odpowiedź.Jest to decyzja ostateczna.
    Nikt kto ma możliwość skorzystać z oferty innego operatora niech Multimedia omija z daleka.
    Zaletyżadnych
    Wadywszystkie
    MiejscowośćNowa Ruda - Dolnośląskie
  • ~andrzej.13_49 / 2018-03-05 19:28
    Ocena: 1.33 / 5
    wciskanie starszym osobom niechcianych pakietów TV cyfrowej i niechcianych ubezpieczeń mieszkania .Umowy rzekomo zawarte przez telefon.92-letniej kobiecie wciśnięto takie pakiety jak;pakiet dzieci w MMP,pakiet Filmy i seriale w MMP,Play Now-wynegocjuj,HBO HD Max solo.Dodać należy że Mama ogląda tylko dwa programy.Nieświadoma zagrożeń nie zareagowała na czas iteraz każą jej płacić zamiast 56zł 82zł.73gr.
    Wadywszystkie plus pazerność.
    MiejscowośćP{łock
  • ~Ewelina / 2018-02-26 18:09
    Ocena: 2.00 / 5
    Zainteresowanie klkentem uaktywnia się w momencie jak ten chce wypowiedzieć umowę, wówczas pojawiają się promocje, Jak już przedłuzysz umowę to okazuje się ze to co powiedział pan na infolini jest nieaktualne bo promocja już minęła. W odpowiedzi otrzymyjesz maila o treści: przepraszamy za niedogodności.
    MiejscowośćWrocław
  • ~tomek / 2017-11-20 10:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie działa tak jak powinien, przerwy, zacięcia, wolne działanie, niestabilne.
    Zaletyświatłowód
    WadyCała reszta
    MiejscowośćIwkowa
  • ~Paweł / 2017-11-13 07:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Niekorzystne oferty z pakietami lojalnościowymi.
    Droga telewizja. Bałagan w obsłudze klienta.
    ZaletyBrak.
    WadyBrak zalet.
  • ~becik777 / 2017-08-22 22:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Szkoda slow,beznadzieja,wylaczyli mi tv i int.przez 3 dni tlumaczylam kretynom,ze pomylili kable,ze odlaczyli mnie zamiast kogos innego,mialam racje.Ale to ja naciskalam,oni mieli to gdzies.Zaden pracownik nie mial czasu,aby w 3 min. to naprawic.Zero przeprosin,zadnej satysfakcji finansowej.Po prostu dno konsumenckie.
    Zaletyzalet brak
    Wadywszystko
  • ~janczyk / 2017-03-16 11:00
    Ocena: 3.33 / 5
    mam internet i tv w multimedia od 10 lat.. Internet wybieram zawsze najwolniejszy , transfery są słabe , ale plus jest taki ze awarie zdarzają si e sporadycznie 3-4 razy w roku i sa natychmiast rozwiazywane ..w ciągu 3-4 godzin.. Tylko raz w ciagu tych 10 lat zdarzyło sie ze tv i sieć nie działały dluzej niz 1 dzień.
    Polecam multimedie ze względu na internet.. Natomiast jesli zalezy wam bardziej na tv niz sieci to lepiej przejsc do konkurencji ze względu na mniejszą ilosc kanałów HD .. na SD nie narzekam
    Zaletyniezwodnośc
    Wadyoferta
  • ~Sebulba / 2016-10-31 22:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, naciagactwo, niemozliwy kontakt w razie awarii. Wszystko tylko nie to dziadostwo! Co chwile zmieniaja i blokuja kanaly.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko inne.
    Od 3 lat
  • ~zenek / 2016-06-17 10:37
    Ocena: 1.33 / 5
    Ciągłe nękanie sms, mail, listy że zostanie wyłączona telewizja analogowa (od pierwszych sms mija już pół roku i działa). Na zapytanie konsultanta w punkcie we Władysławowie:
    A: Kiedy wyłączycie tv analogową ?
    B: "nie wiem kiedy wyłączymy ale wyłączymy",
    A: no dobra to oferujecie w zamian ?
    B: "pakiet telewizji cyfrowej".
    A: Będę płacił tyle samo ?
    B: "za kanały co Pan ma to 10 zł. więcej".
    A: A co z umową pozostaje na czas nieokreślony ?
    B: "nie, nie cena o 10 zł. większa jak Pan podpisze umowę na 24 miesiące"

    Osoby (starsze osoby) które załatwiały swoje sprawy przede mną też narzekały, że ten konsultant "nabił ich w butelkę" przepisał im umowy z tv analogowej na cyfrową i dorzucił promocyjne pełen pakiet tv na 3 miesiące i zapomniał powiedzieć, że po 3 miesiącach cały pakiet zostaje i trzeba ze niego płacić ~ 200 zł za miesiąc. Wykorzystując wiek tych ludzi wciskał im też prąd z multimedi a potem przychodziły faktury z multimedi i energii :-)
    Zaletybrak
    Wadynierzetelna obsługa, wciskanie dodatkowo płatnych usług na siłę,
    Władysławowo - Punkt obsługi klienta
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2266
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1662
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 743
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 605
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 311
Toya (TV)
Ocena: 4.19, ilość opinii: 194
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4475
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4414
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3884
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3493
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2926