MiejscowośćWarszawa
strona 28 z 31
- « poprzednia
- 1 ...
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- nastepna »
-
~Janek / 2019-03-02 13:18
Również ostrzegam przed firmą Multimedia . Przedłużyłem umowę telefonicznie. Na maila miało przyjść potwierdzenie, czekałem tydzień nic, drugi telefon do Multimedia i nic. Za dwa tygodnie przychodzi wysoki rachunek, czyli wszystkie usługi bez promocji. Reklamacja trwała miesiąc, w międzyczasie drugi wysoki rachunek. Reklamacja wprawdzie została uznana, przyszły korekty faktur, ale trzeci miesiąc wysoki rachunek tym razem za telefon, a w umowie mam darmowe rozmowy no cóż uczciwi inaczej. -
-
~Zawiedziony / 2019-03-02 08:25
Ja mam bardzo złe doświadczenie z tą firmą kończy mi się umowa z dniem końca kwietnia zadzwoniłem w celu przedstawienia mi nowej oferty dowiedziałem się że mam płacić póżniej więcej za to samo ???????????? to jest kpina jak firma traktuje swoich klientów po czym powiedziałem ,że chcę pakiet wyższy plus dodatkowe pakiety sportowe ,wielokrotnie w rozmowie podkreślałem że chcę pakiet superbox Pani przedstawiła mi ofertę na co przystałem już myśląc że dostanę to o czym była rozmowa ,przypominam że podobne rozmowy są nagrywane i ku mojemu zdziwieniu delikatnie mówiąc multimedia podwyższyła cenę ,ale pakiet pozostał bez zmian a mianowicie startbox zadzwonilem do firmy aby to wyjaśnić kazano mi rozmawiać z tamtą Panią co z nią rozmawiałem niestety na obecną chwilę nie mam telefonu od tamtej Pani z czymś takim się nie spotkałem ???????????? żeby tak traktować klienta brak mi słów ... MiejscowośćCzęstochowa -
~życzliwy / 2019-02-20 16:30
informowanie o zmianach w ofercie programowej nie istnieje .Abonent zamiast tego odstaje wyuczoną regułkę ,kompetentnego pracownika tej firmy niema . oferta programowa to pomyłka . ZaletybrakWadywysoka cena co do usługi i oferty programowej .BRAK informowania o wprowadzanych zmianach kanał znika i nic za to .MiejscowośćKalisz -
~Michał / 2019-02-13 17:42
Banda złodzieji i oszustów którzy naciągają przy podpisaniu umowy. Budowalem dom i kończyła mi się umowa dzwonią i pytają czy przedłużam mówię że na 2 lata nie chce bo kończę budowę domu i mam zamiar sprzedać mieszkanie i się przeprowadzić pani mówi nie ma problemu sprzeda Pan mieszkanie to umowa zostanie rozwiązana. Sprzedałem mieszkanie a banda złodzieji wlepia mi kare za wcześniejszej rozwiązanie umowy.
Proszę na nich uważaćMiejscowośćCzęstochowa -
~życzliwy / 2019-02-13 14:59
widać jedno że zamiast realnego poprawienia oferty programowej w 2019 roku .Niema nic tylko w ciskanie zapchajdziur i wmawianie że cudo . Abonenci maja dosyć takiego traktowania i zaczną rezygnować i do konkurencji odejdą . poziom usług jest niski a cena z kosmosu ,poza tym informowanie o zmianach nie istnieje . ZaletybrakWadycena nie dostosowana do poziomu oferowanego .Miejscowośćkalisz -
~Ann / 2019-01-23 00:52
Oszuści, nie firma. Wiele lat pracowałam w tego typu sprzedaży i nigdy nie spotkałam się z czymś takim.
Rachunek po roku 3krotnie wyższy. Rok wcześniej dział utrzymania klienta obiecuje ekstra warunki i informuje, iż są one na stałe. Po roku rachunek zamiast 80zł przychodzi 300zł. Odpowiedź BOKu? "Umowa zawarta na okres czasu i promocja też na okres czasu". Nieistotne są ustalenia zawarte w nagrywanej rozmowie czy mailach. Sprawę zgłaszam wyżej, to jest jawne oszustwo.ZaletyżadneWadynon stop znikający zasięg internetu, oszustwo w rachunkachMiejscowośćSzczecin -
~Ll / 2019-01-22 17:55
Genaralnie chodzi zeby naciągnąć klienta po zakończeniu umowy. Oplata wzrasta 3 krotnie a na niektóre usługi 10x. Mimo że maja formularz rezygnacji w ebok i potwierdzeniu przez konsultanta ze jest ok to po kilku dniach jak nowy miesiąc informuja ze wypowiedzenie nieważne i trzeba płacić lolejny miesiac podwyższona stawkę. Naciaganie. Nigdy wiecej Multimedia ZaletyBrakWadyJak w opiniiMiejscowośćWarszawa -
~TERESA / 2019-01-14 16:22
FIRMA NIE DO POLECENIA INNYM. DOT. REKLAMACJI 622/2019. PRZEDSTAWICIEL OFEROWAL TELEFONICZNIE ZUPELNIE CO INNEGO A CO INNEGO PRZEŁĄCZYLI. ZaletyNIE MA
ZADNYCH ZALETWadyFIRMA NIE WIAYGODNAMiejscowośćCZĘSTOCHOWA -
-
~Sylwester / 2019-01-12 20:51
Raczej porównał bym ją do organizacji oszustów, każdemu radzę z daleka omijać firmę multimedia. Nawet nie zasługuje w nazwie z dużej litery:-). ZaletybrakWadywycofanie się bardzo utrudnione, oszukują na zwrocie sprzętuMiejscowośćŁódź -
~Katibi / 2019-01-09 20:34
Powiadomienie o rozwiązaniu współpracy ze strony klienta jest utrudnione. W efekcie dotarło do firmy Multimedia z trzydniowym opóźnieniem, gdzie po drodze był weekend. Firma oczywiście nie raczyła nas o tym poinformować. Skończyło się to tym, że teraz za miesiąc styczeń muszę zapłacić podwójnie, bo dodatkowo za nową firmę. A wystarczyło tak niewiele...poinformować nas...klientów od 3 lat. Nieładnie, nieładnie ZaletyBrakMiejscowośćLublin -
~życzliwy / 2019-01-03 16:20
wszyscy potrafią dać promocje dla abonenta a multimedia polska ma abonenta w nosie i nic nie da .jedynie o zmianie cenny poinformuje .UPC POLSKA potrafi dać promocję ,POLSAT CYFROWY też A MULTIMEDIA POLSKA NIC NIE DA tylko płać i dziwi się że abonenci dochodzą . ZaletybrakWadywysoka cena do oferowanych usług .brak informowania abonenta o zmianach w ofercie programowej . Obsługa techniczna tragedia , robienie problemów abonentowi proponowanie czegoś a potem rakiem się wycofanie abonent w malinach jest.MiejscowośćKalisz -
~Rafff / 2019-01-02 16:34
Tragedia !!! Zakupiłem internet o prędkości 120 MB, a mój transfer wynosi 1,4 mb, po zgłoszeniu problemu ( co nie jest takie łatwe, bo przez 10 minut musisz pogadać z automatem po czym i tak trzeba pisać z ebooka)otrzymałem informację, że wszystko jest ok ;/ WadyUsługa nie zgodna z umową, brak możliwości kontaktu telefonicznego. Zgłaszanie problemu trwa tydzień, bo chcą, zeby tydzień robić testy ;/MiejscowośćChrzanów -
~Krzysztof / 2018-12-30 11:32
Witam, i odradzam miałem tv Internet i telefon na jednej umowie.nadszedł koniec umowy i napisałem że rezygnuje z niej. Po zakończeniu dostałem rachunek na 350zl, pomyślałem chyba was poje.... Dzwonię odbiera kobieta niekompetentna i opryskliwa jak by miała miesiączke.Tłumacze że skończyła mi się umowa i że napisałem rezygnację.Kobieta mówi no tak napisał Pan rezygnację ale nie napisał Pan Z jakiej usługi Pan rezygnuje. Haha zapytałem tej kobiety ile miałem umów?. No jedną. To czego Pani nie rozumie?. Dalej nie chce mi się pisać bo niema sensu. ODRADZAM!!!. ZaletyJak chcesz trafić do psychiatry to polecamWadyJak nie chcesz zwariować to olej tą firmęMiejscowośćGdynia -
~bardzoniezadowolonyklient / 2018-12-23 01:16
Przestrzegam!! Najgorsza firma!!! Po zakończeniu okresu umowy zamiast po ludzku przejść na ta sama ofertę tylko na czas nieokreślony to zwiększają abonament ponad dwukrotnie bez informowania!! Po pół roku się zorientowałem, ze mam niedopłatę 450zl jak mi odcięli! Do tego beznadziejna jakość połączenia i tandetny router oraz dekoder tv! ???????????? -
~bardzoniezadowolonyklient / 2018-12-23 01:16
Przestrzegam!! Najgorsza firma!!! Po zakończeniu okresu umowy zamiast po ludzku przejść na ta sama ofertę tylko na czas nieokreślony to zwiększają abonament ponad dwukrotnie bez informowania!! Po pół roku się zorientowałem, ze mam niedopłatę 450zl jak mi odcięli! Do tego beznadziejna jakość połączenia i tandetny router oraz dekoder tv! ???????????? MiejscowośćGdańsk -
~tm1970 / 2018-12-12 15:36
nie polecam bo:często zrywa połączenie na kilkadziesiąt sekund , w teście predkości uzyskuje maksymalnie 50% deklarowanego połączenia,ukryte podwyżki kosztów od deklarowanych w umowie ( obowiązek dodatkowych tj niepotrzebnych usług które można rozwiązać ale dopiero od trzeciego okresu płatności ,konieczność przedłużania umowy (zapomnienie o tym skutkuje bardzo wysokimi rachunkami przez 2 kolejne miesiące) Zaletynie ma zaletMiejscowośćGdynia -
-
~Johnny / 2018-12-09 16:04
Najgorszy gówniany dostawca Internetu jaki istnieje w Polsce, nigdy w życiu nie korzystajcie z ich usług, nawet jak Wam zaproponują nie wiadomo jakie niskie ceny. Usługa jest MASAKRYCZNA, najlepsze jest to, że wynajmując różne mieszkania zmuszony byłem do korzystania z ich usług dla niezależnych klientów i za każdym razem internet jest fatalnej jakości i awaryjny. Nie potrafią sobie poradzić z problemami technicznymi, mam baaardzo częste zerwania internetu na kilkadziesiąt sekund. Poza tym długotrwałe (kilkugodzinne) awarie są bardzo częste i zdarzają się kilka razy w kwartale. Jako, że pracuję przez internet i wymagane w mojej pracy jest stabilne i niezawodne łącze, nie jestem w stanie przez nich pracować. Poza tym tracę dane, bo ciągle mi zrywa połączenie i ciągle trafia mnie przez to szlag. A ceny za dostawę też nie są zbyt konkurencyjne.Nie znam bardziej gównianego i awaryjnego i zawodnego operatora niż Mulitimedia. UNIKAĆ JAK OGNIA! ZaletyNie znalazłem, choć na prawdę się starałem.Wady- FATALNY, awaryjny internet od wielu lat i nic z tym nie robią, sprawdzony w niezależnych mieszkaniach i dla niezależnych klientów.MiejscowośćGdańsk -
~AA / 2018-12-07 13:24
1. BOK to kpina - zachęcają do korzystania z automatycznego biura, ale nawet to zwykłe biuro to automat bez szansy na rozmowę z konsultantem. Nie mam faktury za ostatni miesiąc. Nie dowiem się dlaczego bo w automatycznym BOK nie ma takiej opcji, a z konsultantem się nie połączysz. Wybranie w automacie opcji "duplikat faktury" kończy się "błędem autoryzacji" gdy wpisuję mój nr klienta z f-ry. A w stacjonarnych BOK dzikie tłumy - to jasne, w końcu niewiele da się załatwić przez telefon, a poza tym przez telefon trzeba się bardzo pilnować by nie oszukali
2. W umowach były zakazane klauzule - wyrokiem sądu dostali 5 mln kary, MM odwoływała się, ale nie wiem z jakim skutkiem. Trzeba sprawdzać treść umowy pod kątem takich klauzul.
3. Podsuwają umowę z wstępnie zakreślonymi zgodami na przetwarzanie danych - sprzedawca nie chce tego zmieniać i twierdzi, że bez nich nie można podpisać umowy. Mnie się udało, ale część osób się podda, lub nie podda się sprzedawca.
4. Podpisując umowę, nawet osobiście w BOK, można wykreślić (zrezygnować) niektóre usługi (np. ich antywirus), a potem jakimś dziwnym trafem są na fakturze.
5. Gdy dzwonili do mnie namawiając na przejście na cyfrówkę, w każdej takiej rozmowie podawali inne informacje odnośnie oferty, także w kwestiach technicznych (bujdy o lepszej jakości obrazu, a zapomnieli dodać że zależy to od rozdzielczości sygnału z kabla i rozdzielczości tv, zresztą w ofercie programy HD to ułamek).
6. Na koniec próba oszustwa - po kolejnej odmowie przejścia na cyfrówkę zadzwoniła kobieta, chyba "działu utrzymania klienta" i mówi, że skończyła mi się promocja na internet i od kolejnego miesiąca będę mieć wyższy rachunek. Tylko, że moja promocja skończyła się jakiś rok wcześniej.Zaletyna razie nie widzęWadyPo zmianie umowy i przyspieszeniu internetu konieczna była wymiana modemu, z którym stary router nie chciał działać. Nowy router (dobrej jakości) działa, ale jakoś tej większej szybkości nie łapie, co widać w speedteście.MiejscowośćŁódź -
~aga / 2018-11-28 12:31
oszuści i złodzieje! Każda kolejna umowa jest dużo droższa od poprzedniej. Gdy zawierasz umowę przez telefon to potem okazuje się, że dostajesz rachunek zawyżoną niespodziankę. Umówiłam się na 11 zł a wystawili 149 zł. Chociaż powinien to być miesiąc jeszcze starej umowy czyli za 98 zł. Zaletytelewizja działaWadyoszukują przy zawieraniu umowyMiejscowośćŁódź -
~Babcia / 2018-11-25 17:01
Rok temu podpisana umowa na telefon komórkowy. W pakiecie brak internetu !!!! Brak możliwości wysyłania MMS !!! Po próbie włączenia MMS (włączeniu transmisji danych) zaczęli naliczać po 50 - 70 zł miesięcznie za internet w telefonie. Pani w okienku Multimedia stwierdziła jednoznacznie, że abonament nie posiada możliwości transmisji danych i opłaty są niepoprawnie naliczone. Ale wysłali wezwanie do zapłaty. Po złożeniu reklamacji przez Rzecznika Praw Konsumenta są nawet skłonni zwrócić pieniądze pod warunkiem podpisania kolejnej umowy na telefon. Brak słów.
strona 28 z 31
- « poprzednia
- 1 ...
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- nastepna »