Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Multimedia Polska (TV) opinie

Ocena na podstawie 605 opinii

1.39 / 5

  • Cena/Jakość
    1.33
  • Obsługa klienta
    1.29
  • Oferta
    1.55
  • Cena
    2.00
  • Niezawodność
    1.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~tig / 2019-10-04 13:24
    Ocena: 1.00 / 5
    oferta programowa kiepska . Informowanie o zmianach w ofercie programowej cyfrowej tv nie istnieje ,jedynie zapchaj dziury dodawanie .A jak konkurencja robi to już nie POLSAT CYFROWY POTRAFI ,UPC POTRAFI , pozostali też a multimedia polska nie robi nic dla poprawienia oferty oraz dla abonenta by nie odszedł do konkurencji .
    Zaletybrak
    Wadybrak informowania o zmianach w ofercie programowej tv i radia
    Miejscowośćtokio
  • ~tm1970 / 2018-12-12 15:36
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam bo:często zrywa połączenie na kilkadziesiąt sekund , w teście predkości uzyskuje maksymalnie 50% deklarowanego połączenia,ukryte podwyżki kosztów od deklarowanych w umowie ( obowiązek dodatkowych tj niepotrzebnych usług które można rozwiązać ale dopiero od trzeciego okresu płatności ,konieczność przedłużania umowy (zapomnienie o tym skutkuje bardzo wysokimi rachunkami przez 2 kolejne miesiące)
    Zaletynie ma zalet
    MiejscowośćGdynia
  • ~TOMASZ / 2020-04-18 22:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści i złodzieje. Moja pierwsza umowa opiewała na kwotę 70zł miesięcznie. Następnie wypowiedziałem umowę, bo PAMIĘTAJCIE NORMALNE NEGOCJACJE WCHODZĄ W GRĘ DOPIERO PO WYPOWIEDZENIU UMOWY i udało mi się wynegocjować 50 zł/m. Następnie po zakończeniu wynegocjowanej umowy zaczęli mi przysyłać faktury po 100 zł/ miesiąc. Nigdy na taką kwotę umowy nie podpisywałem, umowy kompleksowej też nie, A Z USŁUG NIE KORZYSTAŁEM. Tu nie chodzi o pieniądze, ale o fakt - jesteśmy na każdym kroku oszukiwani. Do tego należy dodać, że przez rok usługi nie działały a ja musiałem płacić, ale to temat na pózniej . Dla mnie to OSZUŚCI I ZŁODZIEJE. Jestem w trakcie zgłaszania sprawy do UOKIK i wszystkim proponuje to samo, jeżeli nie mają tam swojego człowieka to jak im karę nałożą to im gały wyjdą, a jak mają człowieka to trzeba atakować aż się ustrój zmieni. Są w trakcie przejęcia przez Vektrę
    MiejscowośćPuck
  • ~Tomasz / 2022-08-22 16:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej nie skorzystam już z usług tej firmy. Tragiczny sposób potraktowania klienta, po latach systematycznego płacenia i przymykania oczu na niedociągnięcia i awarie.
    MiejscowośćLublin
  • ~tomek / 2017-11-20 10:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie działa tak jak powinien, przerwy, zacięcia, wolne działanie, niestabilne.
    Zaletyświatłowód
    WadyCała reszta
    MiejscowośćIwkowa
  • ~Tragedia / 2021-04-14 15:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia opryskliwa obsługa, tragiczny internet.......................................
    Zaletybrak
    MiejscowośćWarszawa
  • ~true / 2022-06-24 13:59
    Ocena: 1.00 / 5
    obsluga klienta jak w sredniowieczu. opinie1/5 wszedzie, nie ma tam kogos z managementu kto by sie tym zajal?
    Wadyna kursy obslugi klienta powinni zaczac chodzic, zero wiedzy
  • ~Uzytkownik / 2021-12-21 18:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno totalne
    Nie polecam
    Syf nic nie dziala,kompletna porażka
    Czekanie na lini prawie godzine to jest jakas pomylka
    Nie popelniajcie bledu podpisujac z nimi umowe

    ZaletyBrak
    WadySlaba obsluga slaba szybkosc slaba jakos wszystko slabe zakonczcie dzialalnosc
  • ~Użytkownik MULTIMEDIA / 2023-06-12 08:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Gdyby się dało nie dać ani jednej gwiazdki - uczyniłbym to. Odradzam każdemu, kto w ogóle się zastanawia nad usługami tej firmy.
    ZaletyBRAK
    WadySzkoda się rozpisywać, wszystko jest na nie.
    MiejscowośćChelm
  • ~Użytkownikdoczasu / 2018-11-21 20:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Na wszelkie mozliwe sposoby bede odradzal!!!
    Uswiadom babcie , dziadka bo glownie na ludziach starszej daty robia przekrety , nie majacym wiedzy wspolczesnej ; oferujac swoja "promocje" tak jak to nazywaja!!! Z automatu , po okresie trwania umowu nie zablokuja Ci tv czy netu , tylko po kilku miesiacach uswiadomia cie ze masz zadluzenie ktore wynika z tego iz promocja sie skonczyla i twoj rachunek wzrosl o 70%.
    BAGNO - NIE WCHODZ WE WSPOLPRACE !!!!!!!!!!
    MiejscowośćDębica
  • ~vbn / 2019-12-31 16:02
    Ocena: 1.00 / 5
    informowanie abonenta o zmianach nie istnieje . multimedia polska ma w nosie abonenta .wciskanie usług a potem wycofywanie rakiem a abonent zostaje w opałach sam nie może się wycofać z tego bagna w które został wciągnięty podstępnie usługa prąd przykład .
    Zaletybrak
    Wadyinformowanie o zmianach niema .porady jak się wyplątać niema tylko jedno i samo powtarzanie jak mantrę regułek .
    Miejscowośćmaroko
  • ~vfh / 2019-05-30 13:24
    Ocena: 1.00 / 5
    UPC potrafi POLSAT CYFROWY też bonusy dać abonentom a multimedia polska nie da nic . Robi z abonenta kpiny zamiast poprawy oferty programowej niema nic .dekodery taje kupuje i się psują Zapchaj dziury dawać tylko potrafią dać .
    Zaletybrak
    Wadyinformowania o zmianach w ofercie programowej brak .promocji brak konkurencja daje oni nie Bo multimedia polska niema tego słowa promocja .
    MiejscowośćKalisz
  • ~vgy / 2020-05-12 12:45
    Ocena: 1.00 / 5
    UPC potrafi dać bonusy abonentom a multimedia polska nic .abonenta ma w nosie .UPC DAJE CANAL + w bonusie a tu nic .informacji o zmianie operatora niema ,traktuje się abonenta jak skarbonkę .Ale abonent może z rezygnować i odejść do konkurencji .np orange tv ,polsat cyfrowy .
    Zaletybrak
    Wadyignorowanie abonenta .brak informowania o zmianie operatora na vectra tv 31 .01 2020
    MiejscowośćKalisz
  • ~vht / 2019-07-06 10:55
    Ocena: 1.00 / 5
    multimedia polska w prowadza usługę nagrywania abonentom bez posiadanej nagrywarki to kpiny .Informowanie o zmianach w ofercie programowej tv i radia nie istnieje . Na swojej stronie jedynie o kolejnym pikniku informacja jest. Brak kompetencji w biurze abonenta to standard jedynie w ciskanie zapchaj dziur których nie chce żaden z abonentów .
    Zaletybrak
    Wadyw ciskanie zapchaj dziur bez zgody abonenta przez telefon . narzucanie swojego zdania przez konsultanta tej firmy .
    MiejscowośćKalisz
  • ~vhy / 2020-03-25 18:11
    Ocena: 1.00 / 5
    konkurencja daje bonusy dla abonentów a multimedia polska nic .POLSAT odkodowuje kanały ,UPC ,VECTRA TV . A tu nic jak zawsze nic .
    Zaletybak
    Wadyinformowanie o zmianach niema , o zmianie operatora niema wcale .
    MiejscowośćKalisz
  • ~vhy / 2020-04-03 11:46
    Ocena: 1.00 / 5
    informowanie o tym że POLSAT romans zmieni nazwę na seriale od 6 04 2020 niema nic . konkurencja daje bonusy odkodowuje dla abonenta kanały CANAL + sport HD 1,2 i wiele innych .A tu nic kpiny .
    Zaletybrak
    Wadyinformowanie informacji o tym że POLSAT ROMANS ZMIENI nazwę na seriale niema wcale .
    MiejscowośćKalisz
  • ~vny / 2020-02-25 18:00
    Ocena: 1.00 / 5
    informacji o tym że vectra tv przejęła multimedia polska od 31 01 2020 nie ma . abonenci dowiedzą się ostatni po fakcie . oferta programowa nie jest aktualizowana na stronie zmian tam w cale nie ma żadnych a są .konkurencja nie śpi .
    Zaletybrak
    Wadyawarie jak pada , niema informacji o tym że vectra przejęła a piszą że abonent dostanie pismo tylko po fakcie .
    MiejscowośćKalisz
  • ~vny / 2020-07-26 13:18
    Ocena: 1.00 / 5
    obsługa ignoruje abonenta jedynie to że stara się, wciskać zapchaj dziury do oferty programowej . brak jakiej informacji o zmianie w ofercie programowej kanał jest a potem znika i wytłumaczenia niema . pojawia się potem zapchaj dziura indyjska i cacy .
    Zaletybrak
    Wadyignorowanie abonenta .brak informacji o jakich zmianach w ofercie programowej .
    MiejscowośćKalisz
  • ~vxc / 2019-11-28 14:57
    Ocena: 1.00 / 5
    widać jedno informowanie o zmianach w ofercie programowej nie istnieje .kanał był i znika potem pojawia się zapchaj dziura indyjska i cacy . A dogadywanie się w biurze abonenta to chyba cud tam pracują bez elementarnej wiedzy .odkodowywanie na jeden dzień canal+ to kpiny są mamienie tylko .
    Zaletybrak
    Wadybrak informowania o zmianach w ofercie programowej cyfrowej .
    Miejscowośćkair
  • ~vxd / 2020-02-04 15:53
    Ocena: 1.00 / 5
    widać że informowanie o przejęciu przez VECTRA TV niema nic .Abonenci nie mają żadnej informacji jaka umowa będzie obowiązywać i warunki o tym nic niema .dlaczego ?
    Zaletybrak
    Wadyinformowanie o przejęciu przez vectra tv niema nic .
    MiejscowośćKalisz
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2268
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1668
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 746
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 467
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 317
Toya (TV)
Ocena: 4.28, ilość opinii: 217
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4545
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2961