Obsługa klienta to jakaś żenada. Nic nie da się załatwić telefonicznie a czeka się godzinę.
Internet też lipny, często przerywa a mobilny nie łapie prawie nigdzie.
Zaletybrak
Wadywszystko
MiejscowośćRzeszów
~rty / 2019-07-30 10:51
Ocena: 1.00 / 5
wszyscy inni operatorzy kablowi dodają nowe kanały do ofert programowych .A multimedia polska nie da nic .Bo woli abonentowi powiedzieć jeżeli chcesz to płać . informowanie o zmianach brak jedynie naciąganie przez przedstawicieli handlowych na gnioty których nikt nie chce .
Zaletybrak
Wadywciskanie zapchaj dziur do oferty programowej i brak informacji o tym co multimedia polska na podwyżkę POLSATU CYFROWEGO od września 2019
Miejscowośćkalisz
~Marta / 2019-07-29 13:16
Ocena: 2.67 / 5
Zastanawia mnie zmiana operatora TV jak pomysle ze mam isc w Pazdzierniku do kolejki odchoda mnie checi przedluzania umowy.Nie spotkalam sie nigdzie z takimi kolejkami chyba ze ulekarza specjslisty.
ZaletyZ przyzwyczajenia msm od lat
WadyObsluga Klienta czeka sie do 2 godz
MiejscowośćTarnów
~Grażyna / 2019-07-27 17:40
Ocena: 2.67 / 5
Od rana nie ma Internetu. Informacja z BOK - awaria do 30 lipca godz. 14.00. Mamy 27 lipca.... 3 dni będą usuwać awarię?
MiejscowośćŚwinoujście
~Marek / 2019-07-26 10:26
Ocena: 2.67 / 5
Infolinia to pomyłka żądają nr.klienta bo inaczej Cię nie połączy, kto normalny ma na wierzchu nr.klienta ,dlatego człowiek się rozkancza
WadyPo co ten nr klienta
MiejscowośćNowa Ruda
~gogo / 2019-07-18 13:26
Ocena: 1.00 / 5
Miałem zamiar skorzystać z oferty na Internet 60 Mb/s, świeża ulotka
reklamowa w bloku, oferta 6 miesięcy za 1 zł, potem 18 miesięcy za 24 zł
miesięcznie. (Inne opcje z ulotki to: 120 Mb/s za 30 zł, 300 Mb/s za 49 zł)
Przy telefonicznym zawieraniu umowy okazało się abonament to ok. 33 zł.
Przy kolejnej rozmowie z opiekunem budynku całkowite lekceważenie
klienta, teksty typu "nie wiem, nie obchodzi mnie co jest na ulotce", na
informację o zwróceniu się do instytucji ochrony konkurencji i klienta czy
nagłośnieniu sprawy w mediach typu TVP, ponownie lekceważąca postawa i
osobista uwaga opiekuna budynku, że "TVP kłamie". Całkowite dno. Jestem
zdziwiony że taka postawa dużej ogólnopolskiej firmy jest w ogóle możliwa.
STANOWCZO NIE POLECAM KORZYSTANIA Z ŻADNYCH USŁUG TEJ FIRMY.
Zaletynie ma
Wadykłamstwo na początku możliwej współpracy
MiejscowośćŁódź
~Ewa / 2019-07-14 12:23
Ocena: 1.00 / 5
Miała być promocja przez pierwsze trzy miesiące, oczywiście faktury przychodziły na pełną kwotę. Do każdej faktury trzeba pisać reklamację. Montaż to zupełnie inna historia. Mimo iż w podłodze jest specjalna rurka aby w niej umieścić kabel fachowiec rzucił go na podłodze. Odliczam dni do końca umowy.
ZaletyBrak
WadyPo podpisaniu umowy firma nie poczuwa się do żadnej odpowiedzialności. Liczy się tylko wyrwanie kasy od klienta
MiejscowośćOlsztyn
~Młoda / 2019-07-11 11:37
Ocena: 1.33 / 5
W firmie Multimedia Polska pracują osoby niekompetentne! Drugi rok z rzędu przy przedłużaniu umowy mam do czynienia ze składaniem reklamacji, ponieważ osoba obsługująca nie zapisała promocji lub nie uwzględniła moich wymagań. Dodatkowo serwis telefoniczny podaje inne informacje na temat cen dot. promocji niż informacje uzyskane w biurze - kwoty podane przez serwis telefoniczny są dużo wyższe. Współpraca z firmą Multimedia Polska jest bardzo trudna!
Zaletynie ma
WadyNajważniejsza - niekompetencja osób zatrudnionych!
MiejscowośćSzczecin
~Beata / 2019-07-08 18:20
Ocena: 1.00 / 5
UWAGA UWAGA!!! Jeżeli ktokolwiek będzie miał ochotę na wykupienie usługi internet telewizje w tej firmie niech się zastanowi tysiąc razy. OSZUŚCI, OSZUŚCI, OSZUŚCI,OSZUŚCI. Za oddanie sprzętu zapłaciłam kasę. Sprzęt wzięli, kasę każą zapłacić.
Zaletynie ma
WadyNa czym mogą to opłaty biorą.Jak by mogli to by z człowieka skórę zdarli i sprzedali
MiejscowośćŁódź
~vht / 2019-07-06 10:55
Ocena: 1.00 / 5
multimedia polska w prowadza usługę nagrywania abonentom bez posiadanej nagrywarki to kpiny .Informowanie o zmianach w ofercie programowej tv i radia nie istnieje . Na swojej stronie jedynie o kolejnym pikniku informacja jest. Brak kompetencji w biurze abonenta to standard jedynie w ciskanie zapchaj dziur których nie chce żaden z abonentów .
Zaletybrak
Wadyw ciskanie zapchaj dziur bez zgody abonenta przez telefon . narzucanie swojego zdania przez konsultanta tej firmy .
MiejscowośćKalisz
~Piter / 2019-07-02 21:27
Ocena: 1.00 / 5
Banda złodzieji Praktykują naliczanie opłat nie informując klientow Infolinia obiecuje nisze rachunki a po podpisaniu umowy naliczają więcej niż było w propozycji konsultanta
WadyPraktykują naliczanie dodatkowych opłat bez informowania kliientow
MiejscowośćSzczecin
~harryd1 / 2019-06-26 11:56
Ocena: 3.00 / 5
Firma to jedno wielkie dziadostwo. Zalogowanie się aby opłacić fakturę - niemożliwe, w biurze obsługi, aby nieroby wydrukowały fakturę kolejka na 5 godzin (drukowanie trwa kilka sekund), internet działa jak chce. BOK melduje komunikat, że adres mailowy nie istnieje jak również nr klienta. W biurze obsługi chamstwo i kompletny brak zainteresowania klientem natomiast atmosfera jak na rybach jeżeli chodzi o łowienie nowych jeleni.
ZaletyBRAK
WadyWSZYSTKO
MiejscowośćKWIDZYN
~asd / 2019-06-24 14:22
Ocena: 1.00 / 5
tragedia . faktura miala byc na 40zl przyszla na 80...
Zaletybrak
Wadyduzo
Miejscowośćgorzow
~Artur / 2019-06-15 09:46
Ocena: 1.00 / 5
Próbują wydymać mnie na kasę. Nie wiem który to już raz. Że niby umowa, regulamin... Ostrzegam przed tą firmą. Od ośmiu lat jestem ich abonentem i strach wypowiedzieć umowę bo skroją człowieka regulaminowo.Aczkolwiek wyjścia no ma. Raz jeszcze ostrzegam potencjalnych frajerów
ZaletyBuhahaha
WadyBrak czasu na opis
MiejscowośćCzęstochowa
~Ala / 2019-06-13 16:48
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma z jaką kiedykolwiek przyszło mi współpracować, najgorszy dostawca internetu, telewizji oraz tragiczna obsługa klienta. Zmuszona byłam podpisać z nimi umowę na wynajmowanym mieszkaniu ze względu na lokalizację, ale szczerze odradzam. Jeśli macie jakąkolwiek inną możliwość na usługi telekomunikacyjne wybierzcie kogokolwiek innego!
Wadycałość działania tej firmy to jedna wielka wada
MiejscowośćWrocław
~lowaaa / 2019-06-10 13:28
Ocena: 3.00 / 5
co z was za barany, po co płącić za telewizję jak jest darmowa ! , ponad 30 programów jest na naziemniej, a przecież i tak się ogląda może z 5 programów,
pełno ludzi już poprzechodziło na naziemną a wysię bawicie w jakieś multimedie, upc i inne badziewia
~MultimidietaPolsza / 2019-06-07 12:55
Ocena: 1.00 / 5
Ta firma to największa pomyłka z jakią się spotkałem. Internetu nie mam codziennie, trzeba specjalnie wchodzić aby go zresetować inaczej nie działa. Pokazuje ze jest ale go nie ma. Osobiście nie polecam
ZaletyBrak
WadyCała firma to jedna wielka wada
MiejscowośćMielec
~vfh / 2019-05-30 13:24
Ocena: 1.00 / 5
UPC potrafi POLSAT CYFROWY też bonusy dać abonentom a multimedia polska nie da nic . Robi z abonenta kpiny zamiast poprawy oferty programowej niema nic .dekodery taje kupuje i się psują Zapchaj dziury dawać tylko potrafią dać .
Zaletybrak
Wadyinformowania o zmianach w ofercie programowej brak .promocji brak konkurencja daje oni nie Bo multimedia polska niema tego słowa promocja .
MiejscowośćKalisz
~Wojtek / 2019-05-28 11:50
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy operator jaki istnieje na rynku. Zasięg i funkcjonowanie zarówno telewizji jak i internetu woła o pomstę do nieba. Naliczają pieniądze za absolutne wszystko. W momencie zakończenia abonamentu bez jakiegokolwiek sygnału zaczęli wystawiać fakturę na przeszło 200 zł, która wcześniej wynosiła 59 zł
ZaletyNie widzę jakichkolwiek
WadyObsługa klienta tragiczna. Nie informowanie klienta o nowej ofercie i automatyczne naliczanie strasznie wysokich opłat.
MiejscowośćWarszawa
~Skicken / 2019-05-26 13:03
Ocena: 1.00 / 5
Bardziej smieciowego internetu nie znajdziesz na rynku.Lepiej juz zaplacic za wlasna kastracje niz za ta usluge.Zawodne polączenie internetowe to normalka,filmy to ty najwyzej oglądac bedziesz w 1p.Nie mówiac juz o grach gdzie ping co gre wynosci 2000ms. Ogolnie nie polecam.