MiejscowośćHonolulu
strona 26 z 31
- « poprzednia
- 1 ...
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- nastepna »
-
~Ziutek / 2019-08-05 19:33
Oszuści. Podpisywałem umowę na Internet 60 Mb, z możliwością opcji na 2 lata lub na rok ,z możliwością aneksu na kolejny rok na tych samych warunkach. Niestety gdy chciałem dokonac aneksu, dowiedziałem się, że "pani nie może odsłuchac rozmowy" i zaproponowano mi opłatę dwukrotnie wyższą. A ponieważ spóźniłem się 3 dni z ewentualnym wypowiedzeniem, poinformowano mnie, że za ostatni miesiąc po wypowiedzeniu za internet 60 MB zapłacę cenę cennikową ....499 PLN. I chyba bedę musiał podpisac umowę na 2 lata, bo w tym przypadku nie będzie mi się kalkulowało przechodzić do konkurencji. Zdychajcie w piekle, oszuści. Ja nie zbiednieję. Ale nikt z moich znajomych i sąsiadów nie podpisze umowy z waszym kurwidłkiem, już moja w tym głowa. xD -
-
~giełąb / 2019-08-05 18:34
nieraz mam 10000 pingu przestaje działać co kilka tygodni i nie polecam no chyba że chcecie dobre sanki Zaletymożna zrobić jojo z ruteraWadywszystko -
~NICKname / 2019-07-31 14:55
Nie polecam internet jest beznadziejny tak samo jak kanały w telewiz co dzień są przerwy techniczne obsługa nie odbiera telefonu ZaletyNie ma zaletWadyJest ich dużoMiejscowośćGdynia -
~Patryk / 2019-07-31 09:32
Obsługa klienta to jakaś żenada. Nic nie da się załatwić telefonicznie a czeka się godzinę.
Internet też lipny, często przerywa a mobilny nie łapie prawie nigdzie.ZaletybrakWadywszystkoMiejscowośćRzeszów -
~rty / 2019-07-30 10:51
wszyscy inni operatorzy kablowi dodają nowe kanały do ofert programowych .A multimedia polska nie da nic .Bo woli abonentowi powiedzieć jeżeli chcesz to płać . informowanie o zmianach brak jedynie naciąganie przez przedstawicieli handlowych na gnioty których nikt nie chce . ZaletybrakWadywciskanie zapchaj dziur do oferty programowej i brak informacji o tym co multimedia polska na podwyżkę POLSATU CYFROWEGO od września 2019Miejscowośćkalisz -
~Marta / 2019-07-29 13:16
Zastanawia mnie zmiana operatora TV jak pomysle ze mam isc w Pazdzierniku do kolejki odchoda mnie checi przedluzania umowy.Nie spotkalam sie nigdzie z takimi kolejkami chyba ze ulekarza specjslisty. ZaletyZ przyzwyczajenia msm od latWadyObsluga Klienta czeka sie do 2 godzMiejscowośćTarnów -
~Grażyna / 2019-07-27 17:40
Od rana nie ma Internetu. Informacja z BOK - awaria do 30 lipca godz. 14.00. Mamy 27 lipca.... 3 dni będą usuwać awarię? MiejscowośćŚwinoujście -
~Marek / 2019-07-26 10:26
Infolinia to pomyłka żądają nr.klienta bo inaczej Cię nie połączy, kto normalny ma na wierzchu nr.klienta ,dlatego człowiek się rozkancza WadyPo co ten nr klientaMiejscowośćNowa Ruda -
-
~gogo / 2019-07-18 13:26
Miałem zamiar skorzystać z oferty na Internet 60 Mb/s, świeża ulotka
reklamowa w bloku, oferta 6 miesięcy za 1 zł, potem 18 miesięcy za 24 zł
miesięcznie. (Inne opcje z ulotki to: 120 Mb/s za 30 zł, 300 Mb/s za 49 zł)
Przy telefonicznym zawieraniu umowy okazało się abonament to ok. 33 zł.
Przy kolejnej rozmowie z opiekunem budynku całkowite lekceważenie
klienta, teksty typu "nie wiem, nie obchodzi mnie co jest na ulotce", na
informację o zwróceniu się do instytucji ochrony konkurencji i klienta czy
nagłośnieniu sprawy w mediach typu TVP, ponownie lekceważąca postawa i
osobista uwaga opiekuna budynku, że "TVP kłamie". Całkowite dno. Jestem
zdziwiony że taka postawa dużej ogólnopolskiej firmy jest w ogóle możliwa.
STANOWCZO NIE POLECAM KORZYSTANIA Z ŻADNYCH USŁUG TEJ FIRMY.Zaletynie maWadykłamstwo na początku możliwej współpracyMiejscowośćŁódź -
~Ewa / 2019-07-14 12:23
Miała być promocja przez pierwsze trzy miesiące, oczywiście faktury przychodziły na pełną kwotę. Do każdej faktury trzeba pisać reklamację. Montaż to zupełnie inna historia. Mimo iż w podłodze jest specjalna rurka aby w niej umieścić kabel fachowiec rzucił go na podłodze. Odliczam dni do końca umowy. ZaletyBrakWadyPo podpisaniu umowy firma nie poczuwa się do żadnej odpowiedzialności. Liczy się tylko wyrwanie kasy od klientaMiejscowośćOlsztyn -
~Młoda / 2019-07-11 11:37
W firmie Multimedia Polska pracują osoby niekompetentne! Drugi rok z rzędu przy przedłużaniu umowy mam do czynienia ze składaniem reklamacji, ponieważ osoba obsługująca nie zapisała promocji lub nie uwzględniła moich wymagań. Dodatkowo serwis telefoniczny podaje inne informacje na temat cen dot. promocji niż informacje uzyskane w biurze - kwoty podane przez serwis telefoniczny są dużo wyższe. Współpraca z firmą Multimedia Polska jest bardzo trudna! Zaletynie maWadyNajważniejsza - niekompetencja osób zatrudnionych!MiejscowośćSzczecin -
~Beata / 2019-07-08 18:20
UWAGA UWAGA!!! Jeżeli ktokolwiek będzie miał ochotę na wykupienie usługi internet telewizje w tej firmie niech się zastanowi tysiąc razy. OSZUŚCI, OSZUŚCI, OSZUŚCI,OSZUŚCI. Za oddanie sprzętu zapłaciłam kasę. Sprzęt wzięli, kasę każą zapłacić. Zaletynie maWadyNa czym mogą to opłaty biorą.Jak by mogli to by z człowieka skórę zdarli i sprzedaliMiejscowośćŁódź -
~vht / 2019-07-06 10:55
multimedia polska w prowadza usługę nagrywania abonentom bez posiadanej nagrywarki to kpiny .Informowanie o zmianach w ofercie programowej tv i radia nie istnieje . Na swojej stronie jedynie o kolejnym pikniku informacja jest. Brak kompetencji w biurze abonenta to standard jedynie w ciskanie zapchaj dziur których nie chce żaden z abonentów . ZaletybrakWadyw ciskanie zapchaj dziur bez zgody abonenta przez telefon . narzucanie swojego zdania przez konsultanta tej firmy .MiejscowośćKalisz -
~Piter / 2019-07-02 21:27
Banda złodzieji Praktykują naliczanie opłat nie informując klientow Infolinia obiecuje nisze rachunki a po podpisaniu umowy naliczają więcej niż było w propozycji konsultanta WadyPraktykują naliczanie dodatkowych opłat bez informowania kliientowMiejscowośćSzczecin -
~harryd1 / 2019-06-26 11:56
Firma to jedno wielkie dziadostwo. Zalogowanie się aby opłacić fakturę - niemożliwe, w biurze obsługi, aby nieroby wydrukowały fakturę kolejka na 5 godzin (drukowanie trwa kilka sekund), internet działa jak chce. BOK melduje komunikat, że adres mailowy nie istnieje jak również nr klienta. W biurze obsługi chamstwo i kompletny brak zainteresowania klientem natomiast atmosfera jak na rybach jeżeli chodzi o łowienie nowych jeleni. ZaletyBRAKWadyWSZYSTKOMiejscowośćKWIDZYN -
~asd / 2019-06-24 14:22
tragedia . faktura miala byc na 40zl przyszla na 80... ZaletybrakWadyduzoMiejscowośćgorzow -
-
~Artur / 2019-06-15 09:46
Próbują wydymać mnie na kasę. Nie wiem który to już raz. Że niby umowa, regulamin... Ostrzegam przed tą firmą. Od ośmiu lat jestem ich abonentem i strach wypowiedzieć umowę bo skroją człowieka regulaminowo.Aczkolwiek wyjścia no ma. Raz jeszcze ostrzegam potencjalnych frajerów ZaletyBuhahahaWadyBrak czasu na opisMiejscowośćCzęstochowa -
~Ala / 2019-06-13 16:48
Najgorsza firma z jaką kiedykolwiek przyszło mi współpracować, najgorszy dostawca internetu, telewizji oraz tragiczna obsługa klienta. Zmuszona byłam podpisać z nimi umowę na wynajmowanym mieszkaniu ze względu na lokalizację, ale szczerze odradzam. Jeśli macie jakąkolwiek inną możliwość na usługi telekomunikacyjne wybierzcie kogokolwiek innego! Wadycałość działania tej firmy to jedna wielka wadaMiejscowośćWrocław -
~lowaaa / 2019-06-10 13:28
co z was za barany, po co płącić za telewizję jak jest darmowa ! , ponad 30 programów jest na naziemniej, a przecież i tak się ogląda może z 5 programów,
pełno ludzi już poprzechodziło na naziemną a wysię bawicie w jakieś multimedie, upc i inne badziewia -
~MultimidietaPolsza / 2019-06-07 12:55
Ta firma to największa pomyłka z jakią się spotkałem. Internetu nie mam codziennie, trzeba specjalnie wchodzić aby go zresetować inaczej nie działa. Pokazuje ze jest ale go nie ma. Osobiście nie polecam ZaletyBrakWadyCała firma to jedna wielka wadaMiejscowośćMielec
strona 26 z 31
- « poprzednia
- 1 ...
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- nastepna »