Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Multimedia Polska (TV) opinie

Ocena na podstawie 605 opinii

1.39 / 5

  • Cena/Jakość
    1.33
  • Obsługa klienta
    1.29
  • Oferta
    1.55
  • Cena
    2.00
  • Niezawodność
    1.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Slawomir / 2022-03-03 15:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Dnia 01 03 wyłączono mi kablówkę i do dziś niepotrafia jej włączyć.Co dzień dzwonie po dwa razy i nic tylko mam czekać bo już włączają.Normalnie smiechawa pl.Ile to może trwać w czasach komputeryzacji.Jak już podpiszesz umowę to cię mają gdzieś.Jestem ciekawy kiedy się zlitują.Zobaczymy jak się zrechabilitują
    ZaletyBrak jak do tej pory
    WadyCiężko cokolwiek załatwić
    MiejscowośćKwidzyn
  • ~Sławek / 2020-06-01 15:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostatnio Internet LAN była bardzo słabej jakości. Przerywało połączenie w ciągu dnia. W dodatku teraz otrzymałem nową fakturę do zapłaty zamiast 39 zł to 67. Ja tej firmie już podziękuję.
    Zaletyjakoś działa
    Wadynie można zawrzeć umowy na czas równy warunkom promocji
    MiejscowośćGdańsk
  • ~SoapFroZze / 2018-08-23 00:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Takie ścierwo, że nawet kijem nie radzę dotykać, jeżeli szukasz internetu, to na pewno w multimedii go nie dostaniesz.
    Łącze ścina, często wywala pakiety, internet nie do użytku.
    WadyCały ten internet to jakiś żart
  • ~soniaczo / 2020-07-25 17:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Ignorowanie klienta ,arogancją, ciagly brak internetu i tv nie stabilny internet.zla jakość obrazu .najgorsza tv i internet.ciesze się ze odchodzę po 20 latach udręki i obiecanek ze bedzie lepiej.klsmstwo,i naciąganie.
    Wadystara instalacja brak jakiego kolwiek zainteresowania w obsłudze w skrzynkach zle złączki byle jakie kable itp
  • ~sosna / 2022-08-14 15:41
    Ocena: 1.00 / 5
    internet pakiet 300mb/s. nie dobija do 250 przesyłania nawet 10mb/s nie ma. nie przeszkadzało by mi to gdyby nie ciągłe przerwy w dostawie internetu
    Zaletybrak
    Wadywymienione
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Stan / 2021-06-27 20:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Kilka wizyt serwisanta i zawsze to samo w dzień umówiony serwisant nie wykrywa słabej siły sygnału tv a prędkość Internetu jest ok dzień po wizycie wszystko wraca tv ścina obraz a modem muszę kilka razy w ciągu dnia zresetować i tak od roku nie mam innej alternatywy jeżeli chodzi o Internet w tv można się pokusić o satelitę ale w końcu jest umowa z multimedia pytam sąsiadów czy mają podobnie odpowiadają że tak
    MiejscowośćKartuzy
  • ~Stanisław / 2019-05-14 20:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Czy to jest żart? Jeżeli tak to kiepski. Za taką cenę tyle usterek i brak stabilnego łącza? Przy pakiecie 30Mb - 10 to MAX, który ten internet wyciąga. Nie polecam.
    ZaletyNie ma
    WadyBrak stabilnego łącza, prędkość internetu nie zgodna z umową
    MiejscowośćLublin
  • ~Staszek / 2023-07-03 16:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsze gó**o z jakim miałem do czynienia modem do kosza nie da się oglądać telewizji do tego internet przerywa co kawałek !!!! Po zgłoszeniu sytuacji twierdzą że u nich wszystko w porządku... Krótko mówiąc unikać szerokim łukiem JM
    Zaletybrak
    WadyWszystko możliwe
    MiejscowośćTarnów
  • ~Syle / 2023-06-11 16:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno. Tak okresle prace konsultantow zatrudnionych ku pomocy. Zagineło dziecko. Jedyne o co prosilam to natychmiastowe wlaczenie roamingu dla dziecka w telefonie. Blagalam! Dziecko tułało sie od lokalu z wifi do lokalu bo szanowna multumedia 4 dni wlacza roaming. Na moje blagania, prosbe o kontakt z kierownictwem nikt nie ruszyl palcem. Dziecko zostalo bez roamingu bo zgloszenie wlaczenia czeka w kolejce! Jak mantrę, powtarzano proszę czekać. Na co psia mać? Kpina! Bezczelnosc.
    Kazdemu po kolei z was empatyczna firmo zycze takiego piekla. Kiedy blagacie o włączenie roamingu, co uratowaloby sytuację w godzinę, zamiast tego jestescie zbywani. I nikt doslownie nikt nie pochyla sie nad blaganiem.
    Żenada. Jestescie po prostu nieludzmi.Sprawa kwalifikuje się do tv
    ZaletyŻadnych
  • ~Sylwek / 2023-08-24 12:32
    Ocena: 1.00 / 5
    W Szczecinie od paru dni brak internetu oraz telewizji kablowej . Żart w tych czasach to średniowiecze?? A za rachunki trzeba płacić Najgorsze jest to że oni sami nie wiedzą kiedy naprawią awarię
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Szlag mnie trafi / 2023-03-21 07:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem Klientem Multimediów od 10 lat, nie bardzo jest w moim mieście z czego wybierać. Często bywało, że w piątki wieczorem TV robiło się jak 50 lat temu - czarno-białe na cały weekend. Oczywiście jak udało się jeszcze zgłosić problem, to absolutnie nic z tym przez 2 dni nie robiono. Aktualnie 2 raz aneksuje umowę na 12 miesięcy, rok temu robiłam to przez infolinię, 2 krotnie wystawiono mi wyższą, niż umawiana, fakturę. Szarpanina trwałą 2 miesiące, kazano! mi opłacić wyższą fakture, bo maja 14 dni na rozpatrzenie mojej reklamacji i odsłuchanie rozmowy, gdzie podpisywana była umowa. Potem wystawiono znowu zawyżoną fakturę.. no żeby nie powiedzieć złodzieje to powiedzieć mało. Teraz dzieje się to samo, wysłane zgłoszenie, bo aneksowana umowa była na inną kwotę niż faktura. Miałą być odpowiedż po 2 dnia, przyszła po 6 - ze daja do Działu Reklamacji, który ma kolejne 14 dni na rozpatrzenie umowy.. ja serio nie wiem jakim trzeba być DEBILEM, zeby jak sie z Klientem powatrza 3 razy jaka bedzie kwota nowej umowy, a fakturę wysyła się na inna.. Oczywiscie na Infolinię przez 6 h się nie dodzowniłam, słuchałam sobie tylko automatu..
    Zaletyyyy ? BRAK
    Wadyczasem rwie internet, wiesza dekoder, bram możliwości kontaktu telefonicznego, zgłoszenia internetowe zamiast 2 dni rozpatrywane są 5-6-7 dni.
    MiejscowośćJasło
  • ~T. / 2023-06-13 09:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie warto, jeżeli jest jakakolwiek alternatywa to wybierzcie innego dostawcę.
    Każdy zapis w umowie, który pozwala podnieść cenę zostanie zastosowany.
    0,01 zł brakuje we wpłacie cofną upust za terminową płatność.
    Teraz mogą podnosić cenę o inflację, zapis zastosowali po 3 miesiącach od podpisania umowy o cały roczny wzrost inflacyjny i to od cen podstawowych.
    Jakość świadczonych usług, też kiepsko. Trzeba robić co pewien czas testy szybkości i zgłaszać reklamację.
    A do kompletu usług doliczają jeszcze opłatę za utrzymanie łącza.
    ZaletyBrak
    WadyBrak uczciwości
    MiejscowośćKamyk
  • ~tadeusz / 2019-03-29 13:47
    Ocena: 1.00 / 5
    NALEŻY SIĘ WYSTRZEGAĆ TEJ FIRMY
    NIE POLECAM

    - niejasna, nieczytelna umowa
    - dodatkowe usługi, które są dorzucane przy każdym przedłużeniu- należy je od razu wyłączać
    - słaba obsługa online
    - przy przedłużaniu umowy online, brakowało wysyłki potwierdzenia na mailu, musiałem się upominać
    - problemy techniczne
    Zaletystosunkowo niska cena (w okresie promocyjnym)
    Wady- niejasna, nieczytelna umowa,
    - dodatkowe usługi, które są dorzucane przy każdym przedłużeniu- należy je od razu wyłączać
    - słaba obsługa online
    - przy przedłużaniu umowy online, brakowało wysyłki potwierdzenia na mailu, musiałem się upominać
    - problemy techniczne
    MiejscowośćLublin
  • ~Taka prawda / 2020-05-10 16:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Maja klijenta w dupie! Patrza byle sprzedac, a jak juz to zrobia pluja na ciebie urzedniczym traikotem, ktorego nie ogarniesz ! I maja cie gdzies wtedy (czyli po podpisaniu cyrografu) nie jestes juz milym klijentem tylko niechcianym problemem. Niby mozesz zmienic lokacje... Gowno tam nigdzie nie maja.
    ZaletyNic
    WadyWszystko
    MiejscowośćSuwalki
  • ~Tarnowianin / 2023-08-17 19:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedyne co działa w tej "firmie" to dział wystawiania faktur/windykacji oraz niekiedy dział "telemarketingu" czyli po multimediowemu : obiecanki, cacanki.....później nowa rzeczywistość: brak usług (lub "ochłapy"),brak możliwości sprawdzenia, weryfikacji ( Obsługa posprzedażowa klienta to kpina - nie ma mowy o rozmowie telefonicznej - pracownicy pochowani są za systemem automatów, a próba rozmowy z kimkolwiek z nich kończy się zaraz po przedstawieniu problemu i uprzejmym przełączeniu na następne automaty. Nawet fizyczna wizyta w ich "salonie" nic nie pomaga, gdyż panie tam zatrudnione są jedynie do sprzedaży kolejnych "usług" a w reszcie spraw odsyłają do "centrali" - czyli nigdzie.
    Na szczęście udało mi się wypowiedzieć umowę ( po terminowej umowie nie dałem się naciągnąć na kolejne umowy terminowe i mogłem się uwolnić.
    Usługę internetu od owej firmy w moim domu przed laty zamówiła moja nieżyjąca już siostra. Niewiele na tym się znała, więc firma ją ustawicznie oszukiwała, wyłączając usługę bo np. była burza, albo w piątek- na weekend..
    Prędkość rzeczywista była na poziomie 1/10-1/5 tej deklarowanej, cały czas zacinki przerywanie pakietów itd...

    Ponieważ mieszkam w innym mieście a w domu bywałem okazjonalnie patrzyłem na to ze zgrozą ( mam porównanie jak dziąła konkurencja) ale siostra miała cierpliwość i tuptała albo do biura, lub dodzwaniała się ( wiele lat temu) i w końcu włączali.... później jak jej brakło, przepisałem usługę na mamę ( żeby mogła zapłacić faktury przez kompa i oglądnąć serial ...) ale nawet swiatłowód nic nie zmienił...
    W końcu posprawdzałem szybkości danych pakietowych z telefonu, oraz zapiski z multimediów ( jak działały )
    30-35 Mb/sek (z obiecanych 300) - od multimediów, i 180-240 ze zwykłego telefonu ...skonfigurowałem, przyuczyłem mame jak uruchomić router w telefonie....ogląda seriale i płaci rachunki za usługi, a od pażdziernika będziemy mieli jedną fakturę mniej....Jakie to szczęście!!!!
    Gdybym mieszkał na stałe w moim rodzinnym domu pewnie poszukałbym stałego łącza i pomimo tego ,że kazdy operator ma coś za uszami, jestem pewien, że multimedia górują w kwestii braku poszanowania klienta, niekompetencji, chciwości, nieuczciwości...( umowy najchętniej zawierane przez telefon, z niejasnym zapisem, e-bok - kpina - można z niego tylko sie dowiedzieć jaki haracz wymyślili ostatnio i jakie już jest opóźnienie w jego zapłacie, nic z rzetelnego zapisu i wyszczególnienia z jakiego tytułu są opłaty.
    Mam nadzieję , że rynek zweryfikuje firmę i spotka ją to, na co zasłużyła...Zresztą kłopoty sa na pewno, bo skąd ten podział na Vectrę...Dla mnie to bankrut, który jeszcze chce się nachapać pieniędzy...
    Zaletybrak
    Wadytylko wady
    MiejscowośćTarnów
  • ~taxer / 2018-04-03 16:08
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorszy syf jaki powstal na ziemii
    "Postaraj się napisać trochę dłuższą opinię. Podaj więcej szczegółów dotyczących Twoich własnych doświadczeń z tą usługą / tym produktem."
    co mam wiecej napisac? dziala tragicznie ciagle przerywa i tyle :)
    Zaletyco takiego? zalety? u nich nie istnieje takie cos :)
    Wadybywa ze po 20-30 razy dziennie potrafi sie rozlaczyc internet na 2-3min, czasami nie ma nawet pol dnia :).
    MiejscowośćCzęstochowa
  • ~Ted. / 2022-08-24 17:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Próbowałem dodzwonić się pod numery 244244244 / 255 celem wyjaśnienia niejasności w aneksie zawartym przez telefon .Chciałem zapytać dlaczego w aneksie zawartym przez telefon nie ma daty rozpoczęcia i zakończenia trwania umowy ??? Tym bardziej ,że umowa zawarta rok wcześniej przez telefon była niezgodna z wcześniejszymi ustaleniami i tym samym wprowadzono mnie w błąd co mogło skutkować wysokimi opłatami za usługi !!!
    Niestety, pod tymi telefonami nie ma takiej opcji aby to wyjaśnić ...
    Aby więc wyjaśnić te niedociągnięcia należy do siedziby Multimedia udać się osobiście .
    WadyBrak możliwości wyjaśnienia przez telefon niejasności w umowach
    MiejscowośćGdynia
  • ~TheX225 / 2019-09-27 01:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Stanowczo nie polecam, beznadziejna jakość usług.
  • ~thommy181 / 2022-02-05 13:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Od 11 ;ay jestem użytkownikiem Multimedia i w zasadzie przez cały czas można mieć jakieś zastrzeżenia. Zawsze gdy się nie złoży wypowiedzenia to nowa umowa opiewa na bajońskie sumy. Jedynie z działem utrzymania klienta można wynegocjować dobre warunki. Po fuzji z Vectrą jest totalne olewatorstwo w stosunku do klienta, który płaci za usługi. Spychologia i ignorancja wszelkich problemów z jakimi się kontaktuje rozmówca. Obecnie mam umowę ważną od 1 stycznia 2022 roku. Rzekomo nie ma jej w systemie i jeden dział spycha odpowiedzialność na drugi. Mistrzynią była Pani z infolinii, która stwierdziła, że niepotrzebnie dzwonię, bo wczoraj dałem pismo i telefonowałem i teraz mam czekać do 30 dni na rozpatrzenie. Telewizja z pakietami premium opłaconymi nie odbiera, a tylko na jednym telewizorze i to z brakami. Nikt nie jest w stanie pomóc, bo jest weekend. Firma może i dobra jak chodzi o ceny, ale obsługa to żart i jeśli coś trzeba sprostować lub jest usterka od razu się dowiadujesz, że to Tobie nie działa, a odpowiedź na pismo do 30 dni.
    ZaletyNa chwilę obecną brak
    WadyWad jest sporo. Póki działa usługa i nie ma problemu to OK. Jeśli chcesz coś załatwić w BOK musisz być ukierunkowany na to, że człowiek po drugiej stronie słuchawki wypnie się na ciebie. A jeszcze się dowiesz, że niepotrzebnie dzwonisz.
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Tibijczyk / 2019-05-24 15:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy nie miałem styczności, z tak fatalnym dostawcą internetu. Zdecydowanie nie polecam i radzę uciekać jak najdalej od tej firmy
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćGdynia
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2268
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1668
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 746
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 467
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 317
Toya (TV)
Ocena: 4.28, ilość opinii: 217
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4545
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2961