Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Multimedia Polska (TV) opinie

Ocena na podstawie 605 opinii

1.39 / 5

  • Cena/Jakość
    1.33
  • Obsługa klienta
    1.29
  • Oferta
    1.55
  • Cena
    2.00
  • Niezawodność
    1.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Obywatel / 2019-10-16 21:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet najgorszy jaki miałem. Pomoc techniczna to dno,codziennie mam przerwy w dostępie do internetu. Jak bedę miał możliwość rozwiązania umowy to to zrobię bo ta firma to tragedia. na infolinii to jak się nie trafi co zna się na robocie to tragedia bo jak nie to chyba tam przyjmują studentów co się nie znają.
    Zalety żadne
    Wadypomoc techniczna
  • ~olka / 2021-10-12 19:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Multimedia to porażka .Przez kilka godzin próbowałam się połączyć z nr 244 244 244, zgłosić awarię internetu.Przez kolejne minuty musiałam wysłuchać komunikatów które nic nie wnoszą .Następnie przez kolejne minuty uczono mnie w włączaniu i wyłączaniu kabelków z urządzenia i sieci, Miła pani powiedziała , że w ciągu 24 godzin ktoś się zgłosi.Nikt nie zadzwonił , nikt się nie zgłosił a internetu nie mam od tygodnia
    MiejscowośćŁódź
  • ~Ostry / 2023-05-25 14:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Oferta pięknie wygląda na umowie.
    Realizacja podłączeń, masakra potrafią nie przychodzić na umówiony termin oraz godziny montażu. Następny montaż znowu z poświęceniem kolejnego dnia.
    Zamontują i potrafią zrobić wszystko by jak najszybciej wyjść a nic nie jest skonfigurowane.
    Częste problemy z internetem.
    Sądzę że to ostatni raz podpisana umowa
    MiejscowośćKraśnik
  • ~oszukana / 2021-01-22 09:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Multimedia to jedna wielka tragedia. Nieuczciwość i beznadziejna jakość. W ubiegłym roku w połowie października przedłużyłam umowę na nową wyższą prędkość internetu telefonicznie. Montera umówili mi po dwóch tygodniach. Przedłużając umowę informowałam, że szczególnie zalezy mi na szybkim internecie, który będzie dostępny w kazdym pomieszczeniu (mieszkam w niewielkim mieszkaniu). Pani zapewniała, że bez problemu tak będzie, a gdyby był problem to zwykłe urządzenie wzmacniające sygnał wystarczy. Po wizycie montera okaząło się, że deklarowan prędkość 300 to bajeczka. Siedząc przy routerze miałam w okolicach 100. U córki 10... Urządzenie wzmacniające sygnał, zakupione za własne środki nie pomogło.
    Gdy chciałam odstąpić od umowy, niestety było juz za późno, a jakości nie mogłam sprawdzić zanim mi nie udostępnili deklarowanej prędkości. Żenada. Internet ostatnio ciagle się zacina, rwie. Trzeba ciagle restartować modem, zmieniać kanały na takie gdzie niby ma byc lepszy dostęp - bajeczka... (takich rad udzielili mi gdy zgłosiłam reklamację: prosze sobie zainstalować wifi analyzer, wtedy będzie Pani mogła wybrać kanał o lepszej dostępności, u nas wszystko jest ok. Ostatnio zmieniam kanały kilka razy dziennie i niestety nic, dalej się rwie lub wcale nie działa). Nauka zdalna nie jest łatwa w tej sytuacji. Przestrzegam, bo nie dość że jakość żadna, oszukują to jeszcze z deklarowanej prędkości ma się 30%.
    Gdy chce się zgłosić problem b biurze obsługi Klienta, można porozmawiać tylko z automatem, i wciskać kolejne przyciski w nadzieji, że w końcu odezwie się konsultant - niestety bez skutku. Jak jakimś cudem uda się porozmawiać z konsultantem, po kilkukrotnej próbie połączeń do różnych działów - operatorzy sa nieuprzejmi, robiąc z nas głupków i twierdząc, że z ich strony wszystko jest ok...
    Zaletybrak
    Wadyjak wyżej opisane
  • ~oszukany klient / 2019-10-24 19:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak internetu kilka razy dziennie, sekundowe rwanie łącza, wystarczy żeby nic nie obejrzeć ani w nic nie zagrać, katastrofa, tę firmę mozna polecić tylko najgorszemu wrogowi, nawet w tę opinię pisałem dwa razy bo w międzyczasie urwało internet, 19 wiek, syf i tyle
    Zaletybrak
    Wadyjedna wielka wada
    MiejscowośćKĘTRZYN
  • ~Pacek / 2021-08-17 20:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeżeli macie inne opcje, to bierzcie je w ciemno, tylko nie podpisujcie żadnej umowy z tą firmą. Cały czas problem z internetem, a od czasu do czasu także problem z telewizją. Dzwonienie na infolinie nie daje nic, konsultant normalnie śmieje się w słuchawkę.
    Zaletybrak
    Wadyco chwile przerwy w dostawie internetu, czasami takze telewizji
    MiejscowośćEłk
  • ~Pan Artur / 2022-11-28 10:56
    Ocena: 1.00 / 5
    BANDA OSZUSTÓW.!!!!!!!!To nie wybaczalne że ci oszuści dalej legalnie okradają ludzi.W kazdym innym państwie taka złodziejska firma zostaje zamknięta w trybie przyspieszonym SKANDALICZNE!!!!!!!!!!!
    ZaletyBrak
    WadyOSZUŚCI
    MiejscowośćPrzasnysz
  • ~Patryk / 2019-07-31 09:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta to jakaś żenada. Nic nie da się załatwić telefonicznie a czeka się godzinę.
    Internet też lipny, często przerywa a mobilny nie łapie prawie nigdzie.
    Zaletybrak
    Wadywszystko
    MiejscowośćRzeszów
  • ~Patryk / 2021-03-17 23:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Słaby internet i ciągłe awarie brak dostepu do internetu zanikający internet
    ZaletyŻadne
    WadyAwarie
    MiejscowośćEłk
  • ~Paulina / 2018-10-10 13:26
    Ocena: 1.00 / 5
    3 faktury z rzędu mam doliczane róze opłaty z 3 miesięcy faktura z paździednika po raz kolejny zawiera opłaty za sierpień, wrzesień oraz paździednik... kwota do teraz nie jest taka jak powinna być, załsaniają sie słabymi wymówkami, naciągają okropnie. Bardzo nie polecam, naciągacze
    Zaletybrak
    WadyPo wejściu do biura w gdyni mam wrażenie że czas cofnął się kilkadziesiąt lat... Jaka firma takie biura. Naciągają, kwoty na fakturach nie zgodne z umową
    MiejscowośćGdynia
  • ~PAWEL / 2021-05-13 17:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Pisanie opinii na temat nierzetelnej i oszukańczej obsługi klientów w bok. to niepotrzebna strata czasu jak wyjaśnił mi gburowaty pracownik takiego biura w Łodzi. Od dawna wiadomo że multimedia stosuje oszukańcze metody naliczania opłat za usługi a z komentarzy nic sobie nie robi i twierdzi że tak ma być.
    ZaletyBrak
    WadyGburowata obsługa klienta. Brak rzetelnej informacji o opłatach za usługi. Złe traktowanie klienta w bok.
    MiejscowośćŁódź
  • ~Pawel / 2022-03-02 15:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsze gówno w Polsce . Oni są tylko od brania pieniędzy a świadczenie usług zawartych w umowie mają w d......
    MiejscowośćGóra Ropczycka
  • ~Paweł / 2017-11-13 07:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Niekorzystne oferty z pakietami lojalnościowymi.
    Droga telewizja. Bałagan w obsłudze klienta.
    ZaletyBrak.
    WadyBrak zalet.
  • ~Paweł / 2020-10-13 20:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziadostwo, wywala co 5 minut. Serwisanci przyjeżdżają w ciągu 2 miesięcy 7 razy i nie potrafią naprawić usterki. Namawiają na kupno wzmacniaczy, które nie działają przez to, że internet w ogóle nie działa. Jak dzwonie na infolinie czekam 40 minut to wyłączają się bo znają już mój numer klienta.
    Zaletybrak
    Wadywywala internet co chwile
    MiejscowośćLublin
  • ~Paweł / 2022-09-22 20:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziś pojawiły się u mnie problemy z internetem internet co kilka minut znika na około 1-2minuty i tak od trzech godzin. Po 20 minutach oczekiwania na połączenie z konsultantem pani stwierdziła że parametry ma idealne i nic nie widzi. Oczywiście próbuje przerzucić winę na mój sprzęt. Tłumaczę na czym polega usterk i dostaję pierwszą poradę dnia - proszę zadzwonić w momencie jak internetu nie będzie. Tłumaczę że właśnie tak zrobiłem ale w ciągu 20 minut oczekiwania na połączenie internet kilka razy pojawiał się i znikał. Oczywiście pani nic nie może zrobić. Na szczęście zdarzył się cud - w trakcie naszej pogawędki internet znika. Konsternacja bo parametry idealne a modem się wylogowuje z sieci. Pani rozkłada ręce, ale ma dlamnoe drugą poradę dnia wyślę do mnie technika 21 października czyli ZA MIESIĄC, bo we Wrocławiu mają tylko dwóch techników. Humorystycznie zapytałem czy to będzie w 2022 roku bo nie wiem jak sobie w kalendarzu przypomnienie ustawić. Brak kompetencji, próba zrzucenia winy na sprzęt klienta, w końcu brak wykwalifikowanego personelu technicznego do usuwania awarii. Jednym słowem żenada
    ZaletyBrak
    WadyJak wyżej
    MiejscowośćWrocław
  • ~phi / 2021-04-07 12:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy operator. Ich infolinia ot jakis zart... zamiast polaczyc z konsultantem mamy automatyczny serwis ktory nic nie naprawia za to traci sie pol godziny klikajac w kolejne cyferki na telefonie. A gdy juz tracimy nerwy to serwis stwierdza wspanialomyslnie ze juz nam pomogl i rozlacza sie.
    Parodia.
    Zaletybrak
    WadyBOK nie dziala, internet co chwile sie zawiesza, brak kontaktu z jakakolwiek zywa osoba.
    MiejscowośćPruszcz Gdanski
  • ~Piotr / 2019-09-03 19:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Byliśmy stałymi klientami przez 17 lat i jak się teraz okazało to niestety ale Multimedia nie szanuje stałych klientów tylko patrzą aby docenić nowych i to każdy powinien się zastanowić czy warto do nich przejść.
    Moja mam jak była w biurze w Kaliszu to od kierowniczki usłyszała że może najwyższy czas aby odeszła jak jej się nie podoba oferta którą przedstawili.
    No niestety słaby internet telewizja nawet chociaż kanały potrafią zmienić bez wiedzy i postanowili aby płacić jeszcze więcej bo stali klienci.
    Niestety ale nie polecam nikomu,a wręcz odradzam przechodzenie do multimedi.
    WadyBrak ofert dla stałych klientów,
    Bardzo niemiła obsługa przez kierowniczkę BOK w Kaliszu
    Wolny internet za wysoką cenę
    MiejscowośćKalisz
  • ~Piotr / 2020-04-04 17:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma usług internetowych z jaką się spotkałem. Przy zawieraniu umowy zostałem zapewniony, że usługa łącza internetowego zostanie założona w ciągu najbliższego tygodnia(najpewniej za dwa dni). Po tygodniu wykonałem telefon - dowiadując się, że dopiero dzisiaj zlecenie zostało przekazane i będzie wykonane w tym tygodniu. Po następnym tygodniu wykonuję kolejny telefon - mają być w najbliższy poniedziałek. We wtorek otrzymuję wiadomość, że z związku z epidemią zawieszają działalność obsługi technicznej, Ja to rozumiem, ale co z dwoma wcześniejszymi tygodniami, w których wedle zawartej umowy powinno odbyć się podłączenie?
    ZaletyNie poznałem - podobno w miarę szybkie łącze.
    WadyOpóźnienia,
    Terminowość usług,
    Kompetencje pracowników,
    Jakość usług,
    MiejscowośćTarnów
  • ~Piotr / 2023-11-27 21:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Recenzja jest następująca:
    -firma dno, brak wsparcia technicznego,
    -w dziale technicznym pracują ludzie z łapanki, na zgłoszenie, że po awarii nie działa mi internet (modem nie przesyła sygnału do routera, korzystam z WIFI), dział pseudo techniczny twierdzi, że oni gwarantują tylko internet na kablu i nie odpowiadają za to, że modem nie przesyła sygnału do routera (zaznaczam, że router jest nowy i sprawny), próbują zmuszać ludzi do zakupienia od nich całego sprzętu tj. modem + router, ponieważ jak masz router od innej firmy to twierdzą, że tylko na ich sprzęcie internet będzie działał. Kpina, jak za króla ćwieka, najlepiej korzystać z internetu tj. laptopa na kablu:)) przypominam mamy XXI wiek i wypadałoby modernizować sieć. Na szczęście mam prawnika w domu i kieruję sprawę na drogę sądową, zaczynam od zawiadomienia UOKiK- u o stosowaniu niedozwolonych praktyk w zakresie zmuszania użytkownika do kupowania ich sprzętu i odmowy reagowania na reklamacje konsumenckie. Zachęcam do zgłaszania skarg na tę firmę. Patologia taka, że aż ciężko uwierzyć, że coś takiego jeszcze jest na rynku. Materiały pomocne znajdziecie Państwo na stronie powiatowego rzecznika konsumenta- można do niego kierować sprawę, jeżeli nie mogą sobie Państwo pozwolić na prywatnego prawnika.
    Zaletybrak
    WadyFirma jest jedną wielko wadą
    MiejscowośćKalisz
  • ~Piotrek / 2021-04-14 14:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Zmiana kanałów, pytam czemu ma służyć? Czy naprawdę było to konieczne jak większość osób się przyzwyczaiła?
    ZaletyBrak
    WadyZmiany wprowadzają chaos
    MiejscowośćŁódź
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2268
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1668
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 746
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 467
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 317
Toya (TV)
Ocena: 4.28, ilość opinii: 217
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960