To NAJGORSZY z operatorów. PODŁĄCZYLI MI ZŁY MODEM, przez co przez dwa lata miałem słaby Internet. NIE DOSTAŁEM za to rekompensaty, ponieważ Infolinia jest tak skonstruowana, żeby NIE MOŻNA było łatwo połączyć się z konsultantem. Po GODZINACH spędzonych na infolinii , technicy, którzy przyszli przez dwa tygodnie nie potrafili naprawić problemu, a jeden NIE PRZYSZEDŁ W OGÓLE! Bez informacji, że go nie będzie , bez możliwości kontaktu. Cztery godziny siedzenia w domu i czekania na niego na darmo. Na infolinii wszyscy mają wszystko w du***. Prawda jest taka, że jak już zostaniesz klientem Multimediów, a pojawi się problem, to mają Cię w du***.Wady-Infolinia skonstruowana tak, żeby nie można było zgłosić problemu.
-Niewykwalifikowani pracownicy, którzy nie potrafią rozwiązać problemu
-olewactwo (technik nie przyszedł wyznaczonego dnia w ogóle, nie podając powodu)
-zbywanie klienta na infolinii
MiejscowośćOlsztyn