Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Multimedia Polska (TV) opinie

Ocena na podstawie 605 opinii

1.39 / 5

  • Cena/Jakość
    1.33
  • Obsługa klienta
    1.29
  • Oferta
    1.55
  • Cena
    2.00
  • Niezawodność
    1.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~MultimidietaPolsza / 2019-06-07 12:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to największa pomyłka z jakią się spotkałem. Internetu nie mam codziennie, trzeba specjalnie wchodzić aby go zresetować inaczej nie działa. Pokazuje ze jest ale go nie ma. Osobiście nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyCała firma to jedna wielka wada
    MiejscowośćMielec
  • ~N / 2021-01-19 17:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszukiwanie przy przedłużeniu i zrywaniu umowy. Obsługa fatalna, panie z infolinii niemiłe i zwyczajnie głupie.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~nabity w balon przez multimedie / 2020-09-22 20:43
    Ocena: 1.00 / 5
    dekodery wielka kicha dźwięk się spóźnia obraz się zacina
    Instalator tłumaczy ze wina wejścia HDMI na telewizorze tak na obu u mnie w domu u sąsiada to samo
    witam w klubie oszukanych przez multimedia pisa do nich bez odzewu
    pani która przyjęła zgłoszenia każe pisać listownie skargę , 21 wiek po co poczta elektroniczna istnieje nabijanie klienta w butelkę odczekam te dwa lata i nigdy w życiu multimedii w moim domu
    oferta programowa to kicz to samo mam na telewizji naziemnej
    gdyby nie Internet dla syna nigdy bym nie dopuścił do tego by być klientem multimedia
    Zaletyzadnej pozytwnej wartosci
    Wadysame wady
    MiejscowośćNowy Dwór Gdański
  • ~NICKname / 2019-07-31 14:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam internet jest beznadziejny tak samo jak kanały w telewiz co dzień są przerwy techniczne obsługa nie odbiera telefonu
    ZaletyNie ma zalet
    WadyJest ich dużo
    MiejscowośćGdynia
  • ~NIE POWIEM / 2022-03-20 22:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza sieć jaka istnieje, internet potrafi wywalać po kilkanaście razy dziennie do tego prędkość kupiona 150mb/s a jest max 70mb/s ... złodzieje i oszuści
    Zaletybrak
    Wadywszystko co możliwe
    - wywala neta co kawałek
    - nie ma deklarowanej prędkości
    - zawsze problemy z internetem to nie ich wina
    MiejscowośćTarnów
  • ~Nieinteresujsie / 2023-01-24 21:21
    Ocena: 1.00 / 5
    oddajcie mi pieniądze ok? internet to guwno go ky5 multimedia zeby wam stary zdech
    Zaletybrak
    Wadywszystko co możliwe
    MiejscowośćWampierzó
  • ~niewazne15 / 2019-10-13 12:44
    Ocena: 1.00 / 5
    To sa jakies kpiny , place za internet ktory chodzi tak powoli ze sie strona nie chce zaladowac. Zenada zlodzieje pieniadze tylko biora powinni rozwiazac ta zj**** multimedie !!!
    ZaletyNie ma zadnych zalet
    WadySlaby internet
  • ~Niezado / 2023-08-04 14:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Radzę omijać szerokim łukiem.
    Podnoszą od września opłatę abonamentową w trakcie trwania umowy. Nie informowali o tym w czasie rozmowy sprzedażowej.
    Ceny z księżyca i tak są, a teraz będą bezkarnie podwyższać na podstawie jakichs wyssanych z palca danych GUS! Przecież to skandal.
    żyjemy w państwie bezprawia.
    Gdzie można to zgłosić i zerwać umowę bez ponoszenia dodatkowych opłat?
    ZaletyBrak
    WadyManipulowanie cenami, tj.podnoszenie ich wg widzimisie w trakcie trwania umowy bez możliwości bezkosztowego wycofania się przed upływem.
    Nie można przedłużając umowę zmienić pakietu tv na tańszy.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Niezadowolony / 2022-09-21 19:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet znowu muli. Oczywiście po dodzwonieniu się mówią że u nich wszystko w porządku.
    Zaletybrak
    Wadywszystko
    MiejscowośćKolbuszowa
  • ~niezadowolony klient / 2021-11-15 20:23
    Ocena: 1.00 / 5
    To NAJGORSZY z operatorów. PODŁĄCZYLI MI ZŁY MODEM, przez co przez dwa lata miałem słaby Internet. NIE DOSTAŁEM za to rekompensaty, ponieważ Infolinia jest tak skonstruowana, żeby NIE MOŻNA było łatwo połączyć się z konsultantem. Po GODZINACH spędzonych na infolinii , technicy, którzy przyszli przez dwa tygodnie nie potrafili naprawić problemu, a jeden NIE PRZYSZEDŁ W OGÓLE! Bez informacji, że go nie będzie , bez możliwości kontaktu. Cztery godziny siedzenia w domu i czekania na niego na darmo. Na infolinii wszyscy mają wszystko w du***. Prawda jest taka, że jak już zostaniesz klientem Multimediów, a pojawi się problem, to mają Cię w du***.
    Wady-Infolinia skonstruowana tak, żeby nie można było zgłosić problemu.
    -Niewykwalifikowani pracownicy, którzy nie potrafią rozwiązać problemu
    -olewactwo (technik nie przyszedł wyznaczonego dnia w ogóle, nie podając powodu)
    -zbywanie klienta na infolinii
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Niezadowolony klient. / 2020-01-21 20:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet znów nie działa. Dobrze że mam z komórki. Próba zgłoszenia na infolinii to odbijanie się o automat z infolinii. Na częste przerwania (praktycznie codziennie) nie ma recepty. Można usłyszeć że to wina innych sieci które zakłucają sygnał- ściema bo miałem net z innej firmy i nie miałem problemów.
    ZaletyCiut niższa cena która nie tłumaczy problemów z internetem.
    WadyProblemy z internetem
  • ~nik / 2018-05-10 14:32
    Ocena: 1.00 / 5
    multimedia polska robi jedynie abonenta w balona .kanały niby odkoduje ale na kilka godzin a potem płać .W na ciąga na usługi które są nie korzystne dla abonenta ale wyplątać się nie da łatwo . obsługa brak elementarnej wiedzy tylko regułka wyuczona i to wszystko .
    Zaletybrak
    Wadysame
  • ~nik / 2019-05-18 16:05
    Ocena: 1.00 / 5
    widać jedno że zamiast poprawy oferty programowej cyfrowej 2019 niema nic .Jedynie zapchaj dziury indyjskie . konkurencja nie śpi i robi bonusy dla abonentów a tu nic .oferta radia w multimedia polska tragedia informacji o zmianach niema .Obsługa w biurze abonenta brak kompetencji oraz obsługa techniczna i infolinia naciąganie na buble których nikt nie chce .
    Zaletybrak
    Wadybrak informowania o zmianach w prowadzanych zarówno w ofercie programowej tv i radia .
    MiejscowośćKalisz
  • ~nik / 2020-01-20 15:28
    Ocena: 1.00 / 5
    widać że podpuszczanie wychodzi multimedia polska najlepiej informują że odkodują CANAL + SPORT A tu nic z tego .O tym że vectra tv przejmie też nic niema bo abonent dowie się po fakcie .w ciąganie w usługi a potem wycofanie rakiem albo od sprzedanie ale o tym informacji brak że usługa prąd np sprzedana orange ale informacji o tym nie było wcale .
    Zaletybrak
    Wadybrak informowania o zmianach
    MiejscowośćKalisz
  • ~nik / 2020-01-28 17:05
    Ocena: 1.00 / 5
    informowanie o tym że VECTRA TV przejmie niema .Abonenci dowiedzą się po fakcie .Ale jak zostaną potraktowanie umowy zawarte tego nie wie nikt .traktowanie abonenta że informacji nie potrzebuje bo i tak zostanie .O tusz nie bo odejdzie do konkurencji .
    Zaletybrak
    Wadyinformowanie o zmianach operatora niema >VECTRA TV przejmie ale na jakich warunkach i oferta programowa kogo obowiązuje w końcu i do kiedy ?
    MiejscowośćKalisz
  • ~nik / 2020-12-25 15:33
    Ocena: 1.00 / 5
    W związku z wycofaniem kanałów sportowych POLSATU poważnie trzeba rozważyć odejście od vectra multimedia polska .chyba że oferta zostanie wzbogacona o kanały sportowe inne .znając vectra multimedia polska to 2021 nie zostanie nic dodane do oferty programowej . ignorowanie abonenta spowoduje odejścia masowe .
    Zaletybrak
    Wadyignorowanie abonenta , w prowadzanie kanałów za plecami abonenta i wycofywanie też bez powiadomienia na piśmie .
    Miejscowośćkalisz
  • ~nik / 2021-11-30 16:13
    Ocena: 1.00 / 5
    MultiMedia to gówno i żenada wiecznie zacinający się modem i obsługa klienta która myśli ze laskę robi jak odp na pytanie. Przedłużanie umowy gorsze warunki niż przy zakładaniu nowej umowy. Zje..ba...na na maxa firma trzymać się na 100km to za mało.(ps jak przyjdzie wam z bankiem bawić bo się płatność zawiesi bez internetu w połowie to będziecie wiedzieć o czym mówię.
    Zaletyxyz
    Wadywszystko
  • ~nik44 / 2018-09-27 11:20
    Ocena: 1.00 / 5
    widać jedno że informowanie abonenta o zmianach wychodzi im niekoniecznie dobrze . po za tym obsługa w biurze abonenta brak elementarnej wiedzy jedynie formułka i nic poza tym . oferta programowa cyfrowa to pomyłka zamiast jakości jest ilości tylko zapchajdziur .
    Zaletybrak
    Wadybrak elementarnej wiedzy w biurze oraz wprowadzanie abonenta na minę .
    Miejscowośćniema
  • ~Niki / 2022-08-30 17:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Koszmarna firma. Dziś kolejny raz nie działa internet. Jest 30.08, a technik ma przyjść naprawiać 16.09. Jakiś koszmar!
    MiejscowośćWroclaw
  • ~ntr / 2021-05-17 16:18
    Ocena: 1.00 / 5
    widać że vectra multimedia KALISZ niema zamiaru informować o tym kiedy i czy pojawi się w ofercie TVP 4k o tym nic niema . Filmax i filmax 4k też miał być a niema . abonenci w końcu odejdą do konkurencji i będzie klapa .A obiecywali tyle a to tylko strach w oczach był wywiązać się z obietnic nie zamierzają wcale bo poco .
    Zaletybrak
    Wadynie informowanie o zmianach w ofercie programowej 2021 na maj .niema nic
    Miejscowośćkalisz
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2268
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1668
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 746
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 467
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 317
Toya (TV)
Ocena: 4.28, ilość opinii: 217
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960