Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Multimedia Polska (TV) opinie

Ocena na podstawie 605 opinii

1.39 / 5

  • Cena/Jakość
    1.33
  • Obsługa klienta
    1.29
  • Oferta
    1.55
  • Cena
    2.00
  • Niezawodność
    1.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~xhk / 2019-12-06 12:17
    Ocena: 1.00 / 5
    konkurencja daje promocje na święta a multimedia polska nie robi nic .co roku jest to samo POLSAT CYFROWY robi promocję na olimpiadę a tu jak zawsze nic .brak informowania abonenta o zmianach to standard .
    Zaletybrak
    Wadybarak informowania o zmianach w ofercie programowej i internetu .
    Miejscowośćcypr
  • ~Daniel / 2019-12-05 08:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga multimedia to oszuści! Po roku czasu podnoszą ceny! Bez poinformowania o tym, zaslaniaja się kończąca promocja, o której przy zakładaniu nikt was nie poinformuje, rachunki po 180zl OSZUŚCI
    ZaletyBrak
    WadyObsługa
    MiejscowośćWarszawa
  • ~JS / 2019-12-02 14:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo odradzam zawieranie umów z tą firma; umowa polega na mieszaniu w czasie promocjami, które nie zazębiają się ze sobą czyli (osobny czas na Internet osobny na TV i osobny na HD i inne usługi) wszystko to zrobione po to, żeby klienta zwyczajnie naciągnąć na pieniądze. Ponieważ aby przedłużyć bardzo skomplikowana umowę biuro zadzwoni ale jeśli jakaś promocja się kończy to firma już tego nie raczy zrobić tylko wysyła podwyższony rachunek - odczuwam w tym zamierzone działanie
    Podkreślam, że pewne informacje celowo są utajane przy rozmowie telefonicznej, z nadzieją i przekonaniem, że nikt nie kontroluje, dat przedłużania lub odwoływania.
    Zaletynie mogę znaleźć, bo taką jakość już wszyscy oferują
    Wadycena; obsługa; umowa; strona Internetowa; dostęp do informacji; infolinia
    MiejscowośćBytom
  • ~Michał / 2019-11-29 11:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Problem z do dzwonieniem się na infolinię, obsługa poniżej krytyki, internet i kablówka bez rewelacji nie za tą cenę co oferują!! najgorsza sieć kablowa jaką miałem, jeszcze na swój koszt sprzęt trzeba odsyłać bo punkty stacjonarne pokasowali. NIE POLECAM!!
    ZaletyBrak
    WadyObsługa infolinii poniżej krytyki, a jeszcze czas oczekiwania na połączenie to już tragedia.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~vxc / 2019-11-28 14:57
    Ocena: 1.00 / 5
    widać jedno informowanie o zmianach w ofercie programowej nie istnieje .kanał był i znika potem pojawia się zapchaj dziura indyjska i cacy . A dogadywanie się w biurze abonenta to chyba cud tam pracują bez elementarnej wiedzy .odkodowywanie na jeden dzień canal+ to kpiny są mamienie tylko .
    Zaletybrak
    Wadybrak informowania o zmianach w ofercie programowej cyfrowej .
    Miejscowośćkair
  • ~M / 2019-11-27 18:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Przeszedłem z innej firmy gdzie internet śmigał na wszystkich moich urządzeniach w domu- laptopy, telefony, tablety. Skusiła mnie niższa cena i teraz przeżywam DRAMAT. Jedne urządzenia działają, choć czasem zdarzają się przerwania co jest istotne jak się pracuje i korzysta z rozmów np. Skype. Na innych urządzeniach jest problem aby się w ogóle połączyć, trzeba resetować modem. Aby się dodzwonić do konsultanta ze zgłoszeniem problemu trzeba najpierw przejść przez automat z instrukcją i kilku stopniową weryfikacją. Czasem ze dwa razy trzeba przejść ten proces aby w końcu trafić na konsultanta. Coś zmienią w ustawieniach, starczy na parę dni i znów problem wraca.
    Gdyby nie pozytywne doświadczenia u poprzedniego dostawcy myślałbym, że problem jest po stronie moich urządzeń.
    ZaletyBrak
    WadyProblemy z nawiązaniem połączenia na niektórych urządzeniach które u innego dostawcy nie sprawiały żdanego problemu.
    Brak stabilności- rozłącza co jakiś czas na chwilę.
  • ~darmowaOpinia / 2019-11-25 20:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet - nieustanne awarie, utrudniony kontakt z obsługą, wysoki ping, prędkość często odbiega od deklarowanej
    ZaletyBrak
    WadyCzęste awarie
    Wysoki ping
    Kontakt z obsługą
    MiejscowośćGliwice
  • ~Marzena / 2019-11-22 18:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgłośiłam usterkę piątek o 14.44 pani mnie poinformowała że zaraz zgłosi dzwoniłam ponownie ale sekretarka już się odzywała że usterka będzie usunięta o 18 więc czekałam po 18 zadzwoniłam a sekretarka oznajmiła że jutro do 10 usterka będzie naprawiona chyba sobie żarty robią człowiek przyjedzie po pracy w piątek chce sobie odpocząć przed telewizorem a tu zonk ciekawe jak rozliczą opłatę przecież płacę za to co używam a zaznaczę że to już kilka razy się zdarzyło
    MiejscowośćŁabiszyn
  • ~Roki / 2019-11-22 10:16
    Ocena: 4.00 / 5
    Korzystam już kilkanaście lat i nie pamiętam ile kat temu była ostatnia awaria Internetu czy tv. Kiedyś zepsuł się dekoder to wymienili praktycznie od ręki na nowy. Trzeba pilnować końca umów bo jak na czas się nie przedłuży a telefonu z ofertą się nie odbierze to można wpaść na standardowy wysoki cennik. No ale to już na własne życzenie.
    ZaletyNiezawodność, szeroka oferta, pomoc techniczna na telefonie, czacie i www, ebok.
    WadyMogło by być taniej. Małe zaangażowanie w sprawy klienta.
    MiejscowośćKalisz
  • ~Zadowolony Marek / 2019-11-22 09:39
    Ocena: 5.00 / 5
    Od lat korzystam z usług tej firmy, wszystko zawsze działa jak trzeba, internet po WiFi 100-120 , czego chcieć więcej :) telewizja nie zrywa nagrywarka działa w 100 %, dodatkowym plusem jest możliwość odtworzenie niektórych programów których nie zdążyliśmy obejrzeć
    ZaletyTelewizja++
    Stabilny Internet ++
    Szybki modem ++
    Profesjonalna obsługa ++
    Niedrogie usługi
    WadyBrak
  • ~dlugoletniklient / 2019-11-21 20:34
    Ocena: 4.67 / 5
    Internet śmiga jak należy. Telewizja nie ścina.
    ZaletyTanio
    Dobra oferta programowa
    Przy przedłużeniu umowy można coś ugrać
    Dobra obsługa na infolini
    WadyBrak
    MiejscowośćDębica
  • ~man / 2019-11-16 15:24
    Ocena: 1.00 / 5
    haha , ale was nabijamy w butelke pozdrawiamy Multimedia , tak to można nsapisać, płączcie i płacćie , to naz rozkaz ! :)
    Wadyumowy w trakcje wzrasstają i 100%
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Jan / 2019-11-15 15:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Z daleka od tej firmy słaby internet umowy tak jak w banku drobny druczek a puzniej trzeba było czytać
    ZaletyBrak
    WadyArogancja urzędników
    MiejscowośćKalisz
  • ~Mateusz / 2019-11-12 10:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Regularny brak połączenia z internetem. płacę za łącze 20Mb/s gdzie rzeczywista moc połączenia to aż zawrotne 4mb/s ...
    Zaletybrak
    Wadywysoka cena, często zrywa połączenie, regularny brak internetu, bardzo niska prędkość w stosunku do prędkości w umowie. Infolinia oraz kontakt z klientem stoi na poziomie co najmniej mizernym.
    MiejscowośćKościerzyna
  • ~por.Chesterfield / 2019-11-09 23:28
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie wszystkie kanały mozna odbierac,z internetu zrezygnowałam juz dawno,zdzierają z ludzi ile sie da,np.obecne (9.11.2019) na 138 kanałów mozna ogladac kilkanascie bo.." dekoder nie podłaczony poprawnie.." monopolista na zamojskim rynku i dlatego ciągle tkwie tym syfie
    Zaletybrak
    Wadywszystko co najgorsze..tylko płac coraz więcej za barachło
    MiejscowośćZamość
  • ~Sławomir / 2019-11-07 07:58
    Ocena: 2.67 / 5
    Bywają dni, że telewizja cyfrowa co kilka-kilkanaście minut się wyłącza i wtedy trzeba restartować dekoder. Szybkość internetu jedynie na łączu kablowym zbliżona do nominalnej, natomiast wifi (mimo że router też z oferty Multimedia) to porażka - bardzo wolny i bardzo słaby zasięg (w pokoju 2 ściany od routera już gubi sygnał). Generalnie marnie, niestety w moim budynku jeśli chodzi o sieci kablowe multimedia jest monopolistą i jestem na nich skazany.
    ZaletyInternet kablowy.
    WadyWifi bardzo wolne i słaby zasięg, zacinająca sie telewizja cyfrowa, po zacięciu program nie wraca samoistnie tylko wymagany restart dekodera; cena za usługę.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Kub / 2019-11-06 15:56
    Ocena: 1.33 / 5
    Wlasnie zrezygnowałem z usług tej firmy,Nie polecam. Fatalna obsługa i abonamet z kosmosu.Za przedłużenie umowy zaproponowano mi abonamet 54 zł brutto za 20 mb/s internetu.Kpina jakaś!
    Zaletybrak
    Wadyobsługa, ceny
    MiejscowośćJaslo
  • ~Janek / 2019-11-06 07:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia kompletna w kazdym aspekcie. Omijac szerokim lukiem
    ZaletyBrak
    WadyJakosc,obsluga klienta, cena
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Reset / 2019-11-05 22:03
    Ocena: 2.00 / 5
    jestem długoletnim klientem zawsze byłem zadowolony,ale wszystko się zmieniło internet praktycznie nie działa obsługa i serwis nie miła -zalecenia resetowanie i testy efekt żaden,wmawia się klientowi że przesył jest w pożądku wina komputera oczywiście bzdura zmiana rutera i komputera nic nie zmienia chyba że na gorsze.Jeśli nie potrzebujesz internetu a lubisz dzwonić do biura obsługi robić testy i resetować modem to oczywiście polecam,wciskanie kitu gratis.
    Zaletytelewizja narazie działa.
    Wadymultimedia internet serwis.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Kaccer / 2019-11-03 21:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Mamy światłowody od miesiąca i codziennie są problemy z internetem. Czasami się nie da włączyć głupiego filmiku na niskiej jakości, a najlepsze jest to, że mamy 300 mb/s a nie uzyskujemy nawet 1/4 tego.
    WadyWszystko
    MiejscowośćTrzebinia
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2266
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1662
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 741
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 605
CDA Premium
Ocena: 1.65, ilość opinii: 310
Toya (TV)
Ocena: 4.19, ilość opinii: 194
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4473
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4413
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3884
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3493
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2925