Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Multimedia Polska (TV) opinie

Ocena na podstawie 605 opinii

1.39 / 5

  • Cena/Jakość
    1.33
  • Obsługa klienta
    1.29
  • Oferta
    1.55
  • Cena
    2.00
  • Niezawodność
    1.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~nik / 2020-01-20 15:28
    Ocena: 1.00 / 5
    widać że podpuszczanie wychodzi multimedia polska najlepiej informują że odkodują CANAL + SPORT A tu nic z tego .O tym że vectra tv przejmie też nic niema bo abonent dowie się po fakcie .w ciąganie w usługi a potem wycofanie rakiem albo od sprzedanie ale o tym informacji brak że usługa prąd np sprzedana orange ale informacji o tym nie było wcale .
    Zaletybrak
    Wadybrak informowania o zmianach
    MiejscowośćKalisz
  • ~Vvv / 2020-01-17 13:51
    Ocena: 2.33 / 5
    Kiepska obsługa klienta, na infolinii każdy co innego gada
  • ~Marian / 2020-01-16 19:01
    Ocena: 1.33 / 5
    Jako długoletni klient ostrzegam innych , sprawdzajcie kiedy kończy się Wam promocja , ponieważ dostaniecie fakturę tak jak mnie to spotkało ponad 100 % wyższa, w dodatku musisz zapłacić za 2 kolejne miesiące jak wypowiesz umowę odrazu , biuro w Warszawie od roku zlikwidowanie , najbliższe podobno w Sochaczewie , infolinia odbiera tylko dzial gdzie przedluzaja umowy , rezygnacja z umowy tylko na piśmie powiedziano mi , dekoder i pilot wysyla sie do Gdyni , ale wszystko podobno, aż dziwne że nikt się nie zainteresował jeszcze ta firmą...
    WadyNieuczciwe podejście do klienta
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Nowyw / 2020-01-14 15:49
    Ocena: 5.00 / 5
    haha płakać i płacić inaczej windykacja !
    ludzie to barany niesamowite
  • ~kwp / 2020-01-10 08:19
    Ocena: 2.33 / 5
    Odradzam .Place za 120MB net a dziala tragicznie,musze resetowac ruter kilkadziesiat razy w ciagu dnia,predkosc download teraz wg strony multimedia to 57,9MB a upload 14,9MB.To farsa za 70zl iesiecznie i to w Szczecinie nie na wsi.Nie polecam,niestety nie mam altterrnattywy ze sttalym laczem.ODRADZAM kazdemu,nawet po kablu nie mialem wiekszej predkosci pobierania jak 80MB.TOTALNE DNO,niekompetentni ludzie w bok,paranoja.
    Zaletystale lacze
    Wadyciagle resetowanie
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Beti / 2020-01-09 17:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Naciągacze , ciągle coś nowego naliczają .Trudno zakończyć z nimi umowę
    Infolinia - odsyłają człowieka od jednego konsultanta do drugiego
    ZaletyBrak
    Wadysame wady
    MiejscowośćChojnów
  • ~Michał / 2020-01-03 14:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje inaczej ich nie można nazwać!! Po zakończeniu umowy i rezygnacji dalej naliczają wymyślone faktury jak nie usługi i abonament poza promocją to dodatkową promocyjną fakture!!!! Potrafią tylko straszyć windykacją!!
    ZaletyBrak, obsługa poniżej zera!!
    WadyMultimedia to jedna wielka wada!!! Infolinia to totalne dno!!
    MiejscowośćWarszawa
  • ~vbn / 2019-12-31 16:02
    Ocena: 1.00 / 5
    informowanie abonenta o zmianach nie istnieje . multimedia polska ma w nosie abonenta .wciskanie usług a potem wycofywanie rakiem a abonent zostaje w opałach sam nie może się wycofać z tego bagna w które został wciągnięty podstępnie usługa prąd przykład .
    Zaletybrak
    Wadyinformowanie o zmianach niema .porady jak się wyplątać niema tylko jedno i samo powtarzanie jak mantrę regułek .
    Miejscowośćmaroko
  • ~Ewa / 2019-12-30 13:31
    Ocena: 1.67 / 5
    Brak obsługi i chęci dalszej współpracy po śmierci klienta. Wysłany akt zgonu i informacja w październiku listem i na stronie Multimedia gdzie stwierdzono że oświadczenie jest ale akt zgonu nie widzą. Taka strona jak i firma w obsłudze po sprzedaży. Nikt nie jest zainteresowany może podpisaniem nowej umowy. Po co sprzedaż jednostronna przedstawiciel przyjeżdża instaluje naciaga na pakiety ale kiedy umowa ulega rozwiązaniu to żaden przedstawiciel nie przyjeżdża i nie zabiera swojego sprzętu tylko zmusza się do dostarczenia do punktu dekodera bo inaczej nalicza opłaty karne. Firma którą nie pracuje na swój wizerunek i polecenie innym osoba. Na dziś firma której się nie poleca.
    ZaletyŻadne
    WadyNaciąganie i brak zainteresowania klientem po sprzedaży sztywny regulamin i brak empatii czy chęci pomocy.
    MiejscowośćSulęcin
  • ~AR / 2019-12-29 23:31
    Ocena: 1.67 / 5
    Bardzo nieetyczna i o bardzo niskiej moralności firemka. Umowa jest tak sformowana żeby klient już za pierwszy okres po zakończeniu okresu umownego zapłacił kwotę co najmniej x2. W moim przypadku ze 165 zł rachunek wzrósł do prawie 400 zł. Klientem byłem od kilku jak nie kilkunastu lat. Nikt nie zadzwonił z informacją, że umowa się skończyła i przeszła na inne warunki. Zawierając umowę obiecali że przypomną. Na pytanie dlaczego tak się nie stało padła odpowiedź, że nie było udzielonych zgód na przedstawienie ofert handlowych. Bzdura - w ramach zawartej umowy i że przechodziła na czas niedookreślony nie musieli mieć żadnych zgód w tym zakresie.
    Szczerze odradzam, nikt ich nie chce kupić i liczą już tylko na naciągnięcie klienta.
    Wystarczy zapoznać się gdzie jest zarejestrowany udziałowiec tej firmy - Nokzaja na Cyprze. Do tego nawet na swojej stronie nie mają zakładki Kontakt.
    Wątpliwej wiarygodności dostawca usług. Podobne praktyki i brak szacunku dla klienta miał już jeden dostawca usług telefonicznych. Niezbyt dobrze się to im skończyło, dla wielu osób reklamy o powrocie nie pomogą. W przypadku Multimedii będzie podobnie - stracili i stracą bezpowrotnie wielu klientów. Żegnajcie !!!
    WadyNaciągają
    MiejscowośćWarszawa
  • ~xvf / 2019-12-28 16:37
    Ocena: 1.00 / 5
    informacji o odkodowaniu canal+ sport 1.2 niema .O zmianach w ofercie programowej niema żadnych informacji .Jedynie po za plecami abonenta zmiany i abonenci zostają postawieni przed faktem dokonanym
    Zaletybrak
    Wadybrak podstawowych informacji w burze abonenta .naciąganie na usługi a potem rakiem wycofanie się z tego .
    Miejscowośćkair
  • ~FRANKO / 2019-12-26 20:06
    Ocena: 1.00 / 5
    CIOTY BURAKI CALY DZIEN 25.12 2019 BRAK 5 KANALOW BIORA PIENIADZE A NIE WYWIAZUJA SIE Z UMOWY ZARZAD TO BANDA ZLODZIEI I POLGLOWKUW
  • ~Adw / 2019-12-25 16:21
    Ocena: 1.33 / 5
    Koniec promocji to automatyczne potrojenie oplat, zalezy im na kliencie tylko jak sie zlozy rezygnacje. Wczesniej eielominutowe czekanie na infolinii az ktos odbierze.
  • ~Teresa / 2019-12-24 21:41
    Ocena: 2.67 / 5
    Jestem wieloletnim klientem problem z Internetem dziś doszła niedziałające tv
    ZaletyBrak
    WadyCzęste awarie
    MiejscowośćOlsztyn-
  • ~dsn / 2019-12-21 21:12
    Ocena: 1.33 / 5
    2 dni czekania na reakcję op zgłoszeniu usterki, w dobie codziennej pracy z internetem - niewyobrażalne. Po pół roku zmagania się z rozłączeniami, lagami, fatalnym przepływem danych - NIE STWIERDZONO USTERKI. Prędkość średnia z miesiąca to ok 10% tej z umowy. To jest kpina. Działa jak DSL od TP dzielony na 15 osób 10 lat temu...
    ZaletyRzadko spotykane poprawne działania
    Wadyj/w
    MiejscowośćDąbrowa Tarnowska
  • ~Adamro / 2019-12-21 11:27
    Ocena: 2.33 / 5
    Mam bardzo złą opinię na temat Multimedii. Mimo regularnie opłacanego abonamentu często mam odłączaną telewizję i internet. Dzwoniąc z awarią, nie ma opcji rozmawiać z człowiekiem, odpowiada tylko komputer zmieniając tylko godziny usunięcia usterki. Po prostu totalna olewka, czują się bezkarni. Po prostu przyzwyczaili się do tego stanu rzeczy i mają klienta gdzieś.Przy najbliższej okazji zmieniam operatora, na szczęście jest duża konkurencja.
    ZaletyNie ma żadnych, inni dostawcy mają to samo.
    WadyBardzo częste, dwu, trzydniowe przerwy w dostawie tv i internetu.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Mariusz / 2019-12-20 17:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga w Gliwicach na tych oszustów. Po zgłoszeniu się do tej firmy o usługę telewizji i internetu, firma przez 13 dni się nie odzywał w ogóle, w 14 dniu zgłosili się że będą instalować telewizję i internet, powiedziałem że w wyniku braku kontaktu nie wiedziałem czy będzie instalacja czy nie bo nikt w Gliwicach w biurze się nie określił a internet już mam to proszę o instalację tylko telewizji ale firma zainstalował jedno i drugie czego sobie nie rzyczylem. Dlaczego instalują w 14 dniu? Dlatego że klient już nie mam możliwości odowalania się po zgłoszeniu telefonicznym, bardzo cfane. Na infolinii zgłaszałem odstąpienie pierwszy raz ale żadnego potwierdzenia wysłać mi nie mogą, dzwonię za dwa dni i mówię że składałem odstąpienie to ktoś mi mówi że w systemie nie ma żadnego odstąpienia ale ona przyjmie, dzwonię dzisiaj pytam się znów że nie dostałem na maila żadnego potwierdzenia ale znów Pani mi mówi że w systemie nie ma żadnego odstąpienia to pytam się co mam zrobić czwarty raz żeby odstąpić to Pani powiedziała że proszę wysłać odstąpienie listem. Czy to jest poważne traktowanie klienta!! W ten sposób przed świętami naciagnieto 4 rodziny. Zglosulismy ten fakt do rzecznika praw konsumenta UM. I naglosnilismy ten fakt również do tv miejskiej imperium. Obsługa biura w Gliwicach jest żenujące, panie z obsługi więcej są na papierosie albo w sklepie Żabka, i dlatego rzadko odbierają telefony a na infolinii zawsze kiedy dzwonię czy to rano ww południe czy popołudniu to czas oczekiwania jest zawsze minuta, czyli nagrane standardowo na sekretarce. Szczerze nie polecam i odradzam.
    ZaletyBrak
    WadyBrak obsługi i decyzyjnosci
    MiejscowośćGliwice
  • ~bodzio / 2019-12-20 03:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam bardzo złą opinię na temat tej firmy. Mimo regularnie opłacanego abonamentu często mam odłączaną telewizję i internet. Żadne interwencje nie pomagają.Firma czuje się bezkarna. Po prostu przyzwyczaili się do tego stanu rzeczy i uważają to za normalne. Poważnie myślę o zmianie dostawcy.
    MiejscowośćToruń
  • ~Michał / 2019-12-12 14:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłem klientem przez kilka lat. Płacilem ok 70-90 zł/mc za tv i net. Gdy się skończył okres umowy dzwonili aby przedłużyć ale nie miałem czasu na rozmowy. Wobec czego po prostu sami przedlużyli umowę automatycznie z ponad dwukrotnie większymi opłatami pok. 200 zl/ m-c!!!! Zanim się zorientowałem za 3 m-ce musiałem zapłacić prawie 600 zl. Rozwiązałem wobec tego umowę. Dzwonili i namawiali żebym nie rozwiązywał. Ale po tym co zrobili byłem nieugiety. Napisałem, że będę splacal 100 zł za m-c. Odpisali że muszę najpierw zaplacic 30% oplat. Nie zaplacilem tylko spłacalem 100 zl-mc. Teraz zostal ok. 170 zl do zaplaty. Wynajeli firme windykacyjna i ścigają mnie. Co za porażka ta Multimedia. Odradzam współpracy!
    WadySłaby kontakt z klientem. Działają na zasadzie złapać i zbajeroeać klienta A później olać.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Monika / 2019-12-10 10:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo wysokie rachunki, długi (bardzo długi) czas oczekiwania na połączenie telefoniczne z konsultantem, brak zazębienia się "promocji" (przy czym określenie promocji MultiMediów to jakaś kpina) a to prowadzi do kilkukrotnego odwiedzenia Punktu Obsługi Klienta. Wieloletniego klienta traktują jak dojną krowę, a dzwoniąc z oferta promocji oferują PODWYŻSZENIE RACHUNKU. eBOK jest nieintuicyjny. Najpierw mówią, że z e-fakturą jest taniej, a potem dostaje się WYŻSZE rachunki. Gdy tylko pojawi się możliwość w postaci zainstalowania na mojej ulicy światłowodu, rezygnuję z usług tej MultiMediów.
    Zaletybrak
    Wadyjak w opini.
    MiejscowośćTomaszów Mazowiecki
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2266
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1662
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 741
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 605
CDA Premium
Ocena: 1.65, ilość opinii: 310
Toya (TV)
Ocena: 4.19, ilość opinii: 194
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4473
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4413
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3884
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3493
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2925