Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Multimedia Polska (TV) opinie

Ocena na podstawie 605 opinii

1.39 / 5

  • Cena/Jakość
    1.33
  • Obsługa klienta
    1.29
  • Oferta
    1.55
  • Cena
    2.00
  • Niezawodność
    1.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~dałam sie złapać a OFERTĘ Świąteczną i / 2020-02-22 19:36
    Ocena: 1.33 / 5
    UWAŻAJ Na OFERTY dziś są a jutro będzie następna, a ty wiążesz się na 2 lata, a jak musisz zrezygnować, bo usługa okaże się niemożliwa do wykonania, to Cię obciążą karą umowną.
    Ja dałam się złapać na ofertę Świąteczną, miała być ważna do świąt TV&internet, przed samymi świętami zamiast poinformować mnie, że nie ma możliwości założenia interentu kablowego, złapali mnie na ofertę i założyli mi TV mimo, że nie mogę korzystać z internetu kablowego, bo TV jest podłączone do niego. Reklamacji nie uwzględnili. Zamiast rozwiązać problem techniczny, odsyłają do sądu.
    Zalety3 miesiące gratis, żeby ściągnąć klienta.
    Wadynie powinni podłączać TV, wiedząc, że nie mogą podłączyć internetu kablowego w OFERCIE TV&internet, tym bardziej że jest to umowa na 2 lata, obarczona karą umowną.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Jebać multimedie / 2020-02-20 19:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedynie co może zrobić to possać jebaććććććććććććććććććććććććć to góóóóóóówwwwwwwwwwwnnnnnnnnnooooooooooooooooo
    WadyWSZYSTKO
  • ~Marylin / 2020-02-19 15:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Mają martwe punkty w umowie. Przy rezygnacji z umowy z ich winy i tak powiedzą, że tryb wypowiedzenia jest inny. Coś sknocili w sieci przez co nie miałem sygnału przez pół roku, ale uczciwie płaciłem, dawałem szansę. Internet nadal nie działa z ich winy, więc rezygnacja, ale i tak mnie obciążyli choć w umowie jest inaczej.
    ZaletyBrak
    WadyTylko
    MiejscowośćGdynia
  • ~Klient1000000 / 2020-02-19 08:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tej firmy najgorsza w swoim rodzaju internet nie działa
    ZaletyBrak
    WadyWszystko co możliwe
    MiejscowośćSkarszewy
  • ~klient / 2020-02-18 15:31
    Ocena: 1.00 / 5
    infolinia jest do niczego. gdy próbowałem się połączyć i wytłumaczyć problem który mnie dotyczy konsultantowi zostałem obsłużony przez wygenerowany automatyczny głos który zostawił mnie z kwitkiem, podziękował i się rozłączył.

    jeżeli multimedia traktują swoich klientów w ten sposób gdzie zamiast rozmowy z człowiekiem jest wysłuchiwanie nagranego głosu i klikanie śmiesznych cyferek które wcale nie pomagają określić danego problemu to ta sytuacja mówi sama za siebie.

    zero szacunku do klienta, rozmowa a raczej słuchanie robota który mi w niczym nie pomógł.
  • ~Maniek / 2020-02-14 17:09
    Ocena: 2.00 / 5
    Przez 3 lata miałem internet w multimedia. Był u mnie kilka razy serwisant wymienił rozgałęźnik i tydzień był spokój. Na odczepnego zwiekrzyli mi na chwilę priorytet, mają za słaby sprzęt na tyle klientów, miałem w umowie 150mbit a w rzeczywistosci dochodziło do 30mbit a zazwyczaj był jeszcze wolniejszy. I często znika całkiem na parę minut.
    ZaletyŻadnych
    WadyPrędkość o wiele niższa niż w umowie.
    Przerwy w dostawie kilka razy dziennie.
    Niestabilny co chwilę wywala z serwisów jak netflix HBOgo a nawet you tube
    MiejscowośćMalbork
  • ~Kamil / 2020-02-14 10:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Transfer pływa , rozłączenia o północy , wykaz kanałów niegwarantowany , oferta sensowna dopiero po złożeniu wypowiedzenia.
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Skazany na multimedia / 2020-02-13 23:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Umówisz się telefonicznie na cenę, monter przyjdzie za miesiąc, rzuci dekoder i pójdzie, po czym dostajesz fakturę o połowę wyższą niż się umawiałeś a prędkość o połowę niższą. Wycofać się nie możesz bo 14 dni minęło, chyba Że zabulisz 1000zł. Zareklamujesz, to cię straszą, że jak monter zmierzy prędkość swoim sprzętem i będzie właściwą, a na pewno będzie, to też zabulisz za nieuzasadnione wezwanie. Czyli pełnia szczęścia.
    ZaletyPoznajesz wiele osób przez telefon z działu reklamacji obsługi technicznej oraz kobsultacji firmy multimedia.
    WadyTracisz czas i pieniądze na telefony i opłaty za kiepski internet.Korzystasz zkomputera tylko wtedy gdy musisz, bo irytuje cię że drogo kupiłeś kiepski produkt.
    MiejscowośćJanów Lubelski korzystam z internetu
  • ~a / 2020-02-13 16:57
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM. PO skonczeniu umowy rachunki z 80 zł przychodzą po 270 zł... zamiast poinformowac klienta jakos dbac o niego zaproponowac korzystna oferte... skupiaja sie na zacheceniu nowych tracac jednoczesnie aktualnych poprzez takie postepowanie.... NIE POLECAM
  • ~mrvlo / 2020-02-12 18:48
    Ocena: 1.33 / 5
    3 lata męki. Przy nowej umowie obiecywali, że jak będą problemy to serwis od razu rozwiąże. G. prawda. Na infolinii przez tydzień "Jest awaria w okolicy". Nikt nie pomoże. Jakość usług spadła do 0.
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Maciek / 2020-02-10 17:01
    Ocena: 3.00 / 5
    Hej, mam multimedie od kilku lat. jak sie dowiedzialem o likwidacji biur w Warszawie, to zacząłem czytac komentarze i jestem trochę przerażony przedłużeniem umowy. Umowa kończy mi się w maju 2020, stad moje pytanie czy przedłużać czy nie? co prawda place za tv in int 67 zl. dzisiaj na infolinii zaoferowali kontynuacje za 72 zl (no stały klient do wydojenia, ale wiem mala kwota..). jak najlepiej wypowiedzieć umowę - telefonicznie czy pismo poleconym do Gdyni? i co ze sprzętem, czy wysłać czy lepiej zawieść im osobiście dla pewności? dajcie znać.
    Zalety.............
    Wady........................
    MiejscowośćWarszawa
  • ~KZ / 2020-02-05 13:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Podobna instytucja bazująca na starszych nieporadnych ludziach jak sprzedaż garków.
    Zdanie sprzętu po zerwaniu umowy niemożliwe nawet po uregulowaniu wszelkich płatności, tzn jest 3 dni robocze po zakończeniu umowy chyba po to aby utrudnić życie ludziom bądź zarobieniu na tym kasy. Zupełnie niezrozumiałe dlaczego wcześniej nie. Informacje na infolinii nierzetelne.
    ZaletyBRAK
    WadySAME WADY
    MiejscowośćGdańsk
  • ~vxd / 2020-02-04 15:53
    Ocena: 1.00 / 5
    widać że informowanie o przejęciu przez VECTRA TV niema nic .Abonenci nie mają żadnej informacji jaka umowa będzie obowiązywać i warunki o tym nic niema .dlaczego ?
    Zaletybrak
    Wadyinformowanie o przejęciu przez vectra tv niema nic .
    MiejscowośćKalisz
  • ~Bogerel / 2020-02-01 23:45
    Ocena: 1.67 / 5
    Serdecznie odradzam multimadia. Moim zdaniem kompletny brak dbałości o klienta. A po zakończeniu umowy można powiedzieć nawet o braku przyzwoitości.
  • ~nik / 2020-01-28 17:05
    Ocena: 1.00 / 5
    informowanie o tym że VECTRA TV przejmie niema .Abonenci dowiedzą się po fakcie .Ale jak zostaną potraktowanie umowy zawarte tego nie wie nikt .traktowanie abonenta że informacji nie potrzebuje bo i tak zostanie .O tusz nie bo odejdzie do konkurencji .
    Zaletybrak
    Wadyinformowanie o zmianach operatora niema >VECTRA TV przejmie ale na jakich warunkach i oferta programowa kogo obowiązuje w końcu i do kiedy ?
    MiejscowośćKalisz
  • ~kris83 / 2020-01-25 16:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam,

    Chciałem tylko ostrzec przed tą firmą - korzystałem z ich usług 6 lat po wypowiedzeniu umowy dostałem rachunek za sam internet w wysokości 169 zł za miesiąc ponieważ skończyła się "promocja"...Wypowiedzenie liczy się od następnego miesiąca obciążono mnie za 2 miesiące - 338 zł. Banda oszustów!!
    ZaletyBrak
    WadyZłodzieje
    MiejscowośćŚwidnica
  • ~Arkadiusz / 2020-01-24 20:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy dostawca internetu z jakim się zetknąłem. Nie polecam
    WadyNieuczciwe podejście do klienta
    Kruczki w umowie
    MiejscowośćWrocław
  • ~asblack28 / 2020-01-24 11:03
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorszy dostawca internetu w Polsce
    kończąca się promocja skutkuje podwojeniem opłat, umowa pełna kruczków
  • ~Niezadowolony klient. / 2020-01-21 20:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet znów nie działa. Dobrze że mam z komórki. Próba zgłoszenia na infolinii to odbijanie się o automat z infolinii. Na częste przerwania (praktycznie codziennie) nie ma recepty. Można usłyszeć że to wina innych sieci które zakłucają sygnał- ściema bo miałem net z innej firmy i nie miałem problemów.
    ZaletyCiut niższa cena która nie tłumaczy problemów z internetem.
    WadyProblemy z internetem
  • ~Ewelina / 2020-01-21 12:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak dla mnie ta firma jest nie kompetentna,albo pracują ludzie którzy nie mają pojęcia o swojej pracy???
    ZaletyBrak
    WadyNiekompetentność
    MiejscowośćBlachownia
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2266
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1662
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 741
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 605
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 309
Toya (TV)
Ocena: 4.19, ilość opinii: 194
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4470
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4413
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3884
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3493
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2924