strona 19 z 31
- « poprzednia
- 1 ...
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- nastepna »
-
~Michał / 2020-04-05 11:56
Niedziela - nie działa mi interet, telefon, telewizja cyfrowa. Na inforlinii informacja iż w moim regionie jest awaria do godziny 14-tej.
Codzienna praca z internetem od Multimediów to dramat - przerwania po kilka razy dziennie to standard. -
-
~Piotr / 2020-04-04 17:58
Najgorsza firma usług internetowych z jaką się spotkałem. Przy zawieraniu umowy zostałem zapewniony, że usługa łącza internetowego zostanie założona w ciągu najbliższego tygodnia(najpewniej za dwa dni). Po tygodniu wykonałem telefon - dowiadując się, że dopiero dzisiaj zlecenie zostało przekazane i będzie wykonane w tym tygodniu. Po następnym tygodniu wykonuję kolejny telefon - mają być w najbliższy poniedziałek. We wtorek otrzymuję wiadomość, że z związku z epidemią zawieszają działalność obsługi technicznej, Ja to rozumiem, ale co z dwoma wcześniejszymi tygodniami, w których wedle zawartej umowy powinno odbyć się podłączenie? ZaletyNie poznałem - podobno w miarę szybkie łącze.WadyOpóźnienia,
Terminowość usług,
Kompetencje pracowników,
Jakość usług,MiejscowośćTarnów -
~vhy / 2020-04-03 11:46
informowanie o tym że POLSAT romans zmieni nazwę na seriale od 6 04 2020 niema nic . konkurencja daje bonusy odkodowuje dla abonenta kanały CANAL + sport HD 1,2 i wiele innych .A tu nic kpiny . ZaletybrakWadyinformowanie informacji o tym że POLSAT ROMANS ZMIENI nazwę na seriale niema wcale .MiejscowośćKalisz -
~Jerzy / 2020-04-01 12:26
Nie szanuje się wieloletnich klientów.Ciągła podwyżka cen,bardzo złe podejście do klienta.! ZaletyBrakWadySameMiejscowośćBytom -
~Przemek / 2020-03-31 12:28
najgorsza sieć internetowa jak z jakiej korzystałem, traegia ZaletybrakWadyobsługa klienta
numeru telefonu, żeby porozmawiać z konsutlatnetem
reklamacje tylko przez email
na czacie można porozmawiać tylko przez 3 minuty, automoatyczne wylogownienie i rozmowę od początku trzeba zaczynać.
modemy wifi działąją tragicznie, przez cały czasy są problemy, pomimo, że na danym kanale brak innych siedzi wififMiejscowośćWarszawa -
~Piotr / 2020-03-25 20:02
Reklama po załączeniu dekodera i reklama po każdej (!) zmianie kanału. Biuro obsługi mówi, że nie można ich wyłączyć i że są sezonowe. Pytam kiedy sezon się skończy - nie wiedzą. Odsyłają od Działu Technicznego do Ogólnego i z powrotem. ZaletyDobra jakość programów.WadyCoraz więcej reklam!!!MiejscowośćInowrocław -
~vhy / 2020-03-25 18:11
konkurencja daje bonusy dla abonentów a multimedia polska nic .POLSAT odkodowuje kanały ,UPC ,VECTRA TV . A tu nic jak zawsze nic . ZaletybakWadyinformowanie o zmianach niema , o zmianie operatora niema wcale .MiejscowośćKalisz -
~MARCIN / 2020-03-24 22:44
Złodzieje, przy podpisywaniu umowy inna staWka a po otrzymaniu faktury wyższa kwota, życzę wszystkim pracownikom Multimedia wszystkiego najgorszego Zaletynie maMiejscowośćWałbrzych -
-
~vxh / 2020-03-22 09:01
widać jedno że informowanie o zmianach operatora z multimedia polska na vectra tv w dniu 31 .O1 .2020 brak .A podobno abonenci mieli być po informowani . o zmianach w ofercie programowej oczy wiście nie ma nic. ZaletybrakWadybrak informacji o zmianach w ofercie i o tym że vectra tv nowym operatorem jest.MiejscowośćKalisz -
~ANDRZEJ / 2020-03-21 18:21
Żeby opisać całą sytuację potrzebował bym z godzinę,więc tylko parę słów.Parę tygodni temu zrezygnowałem z umowy i żałuję tylko jednej rzeczy,że nie zrobiłem tego wcześniej.Multimedia Rawa Mazowiecka oszuści,siedzi tam stara blondyna co kłamie prosto w oczy a potem sie wszystkiego wypiera,serwisant nie lepszy od niej,tylko partoli robotę,dziadostwo,oszuści i złodzieje !!! itp 21.03.2020 MiejscowośćRAWA MAZOWIECKA -
~Krzysztof / 2020-03-21 12:50
Dzwoni konsultant dn 21.03 2020 z propozycją przedłużenia umowy proponuje przedłużenie za tą samą kwotę co dotychczas czyli 95zł.Za chwilę dzwonię do biura obsługi z zapytaniem i z nadzieją wynegocjowania niższej ceny a tu zdziwienie bo kolejny konsultant proponuje już cenę o 10zł wyższą.Mówię że chyba zrezygnuje z usług w całości rozwiązując umowę.I teraz najlepsze konsultant straszy że po rozwiązaniu umowy chociaż za 10dni się kończy, zapłacę ponad 500!!!!!zł opłaty za miesiąc(telewizja i internet 30mb po kablu)500zł!!!ZŁODZIEJE.Ludzie nie zawierajcie umów z tym dziadostwem ZaletyŻadnych(jakość jak na obecne czasy tragedia)WadyCeny (oszuści i złodzieje) jakośćMiejscowośćToruń -
~Marcin / 2020-03-20 20:15
Dawno nie spotkałem tak żałosnego podejścia do klienta, w dodatku stałego. Beznadziejny kontakt, naliczanie opłat z kosmosu na fakturach... żenada ZaletyBrakWadyPodejście do klienta, wysokie opłatyMiejscowośćBielsko-Biała -
~Cosmo / 2020-03-18 14:40
a ja mam dobre doświadczenia z nimi pozdrawiam, nie wiem co tu więcej pisać ZaletydużoWadynwmMiejscowośćWarszawa -
~Dcg / 2020-03-18 11:37
Obsługa koszmarna
Ludzie w biurze w Łodzi jak w salonie z trumnami - same trupy! Infolinia tylko nagabuje A problemów nie rozwiązuje..ZaletyZeroWadySameMiejscowośćAleksandrów Łódzki -
~hendrix / 2020-03-17 18:22
Złodzieje, naciągacze, i skutwysyny pierwszej próby. Nie dość, że zmienili nr konta bez uprzedzenia i dostali pieniądze za pol roku z gory, to tydzień po "wyjaśnieniu" sprawy odcięli mi neta w samym apogeum epidemii. ZaletyKiedyś i tak wszyscy ich pracownicy skonczą w grobieWadyBrak słów na opisanie tego, jak bardzo są tragiczni. -
~Wojciech / 2020-03-07 13:24
Żenujące podejście do stałego Klienta, po zakończeniu okresu umowy - doliczają chore sumy, a później dzwonią żeby Klient podpisał umowę na preferencyjnych warunkach (robią ludzi w ch.. i myślą, że podpiszą z nimi kolejną umowę). Dno i sto metrów mułu - każdy Klient z ulicy ma lepszą ofertę niż stały! Zastanówcie się nad swoim postępowaniem WadyObsługa i podejście do stałe Klienta.
Jakość usługMiejscowośćSzczecin -
-
~Renata / 2020-03-06 10:57
Internet bardzo często zanika, tv również przycina. Obsługa np może na 2. Duże pieniądze za wątpliwe usługi. Nie polecam WadyPrawie same wadyMiejscowośćGdynia -
~AK / 2020-03-04 15:27
Obsługa w biurze obsługi klienta tragiczna, podczas składania reklamacji spotkałam się z hamstwem, ignorancją oraz brakiem wiedzy że strony Pań tam pracujących. Problem techniczny nie został rozwiązany przez dwóch serwisantów.. Nie polecam nikomu tej firmy. MiejscowośćZamość -
~Kala / 2020-02-29 19:31
Muszę korzystać z internetu z własnego telefonu bo ten rozłancza dość często.
Do obsługi klienta trzeba przebijać się przez automat kilka razy.
Na infolinni słyszy się że to inne sieci zakłucają.
Gdybym nie miał porównania to bym może w to uwierzył.
Ludzie piszcie do UOKIK bo ja też tam będę pisał.ZaletyMiała być niska cena a trzeba płacić za dane komórkowe z własnego telefonu,WadyBardzo częste rozłączanie. -
~Rexx / 2020-02-26 20:52
Nie polecam tego szajsu, internet jest nie stabilny, wywala co parę minut. ZaletyBRAKWadyWSZYSTKOMiejscowośćŚwinoujście
strona 19 z 31
- « poprzednia
- 1 ...
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- nastepna »