Obsluga klienta bardzo zla,nieprofwsjonalna.
Biuro obslugi klienta nieczynne od gtudnia(jest koniec maja).
Bledy w wystawianiu faktur.
Zla obsluga dotyczy infolinii.
W biurze obslugi-bardzo milo,profesjonalnie,zachecajaco.
Infolinia sprawila,ze nigdy nie bede klientem firmy
MiejscowośćPuck
~Miko / 2020-05-21 10:11
Ocena: 2.33 / 5
Oferta naprawdę dobra. Dużo programów z pakietem eleven i internetem 150 Mb za 69 zł. Niestety jakość tych usług to tragedia. Dekoder sam się restartuje co 2 godziny, kanały znikają, trzeba ich szukać na nowo. Funkcje timeshift i catchup nie działają jak powinny, również gdy ich używałem restartował się dekoder. Niestety po 4 dniach od podpisania z nimi umowy musiałem ją odstąpić.
ZaletyDobra oferta (tv + internet) w dobrej cenie
WadyKompletnie nieczytelny EPG, dekoder samoistnie się restartuje podczas oglądania TV, fuknce timeshift i catchup nie działają poprawnie
MiejscowośćWrocław
~Dawid / 2020-05-18 13:17
Ocena: 1.00 / 5
Już na etapie ulotek kłamią. W ulotce internet telewizja 60 zł , a jak się okazuje 69 tylko 3msc za darmo więc średnio wychodzi 60 zł msc. Wiec jeśli ktoś chce cię wydymać już na takim etapie to jest źle. Do tego panie na infolini muszą pracować za karę, w innym wypadku nie były by tak chamskie....
MiejscowośćLublin
~Michał / 2020-05-16 00:53
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo niestabilny internet... Moj 241 letni dziadek jest bardziej stabilny niż to zaje**ne cos!!!
ZaletyNic
WadyWszystko
MiejscowośćTarnów
~vgy / 2020-05-12 12:45
Ocena: 1.00 / 5
UPC potrafi dać bonusy abonentom a multimedia polska nic .abonenta ma w nosie .UPC DAJE CANAL + w bonusie a tu nic .informacji o zmianie operatora niema ,traktuje się abonenta jak skarbonkę .Ale abonent może z rezygnować i odejść do konkurencji .np orange tv ,polsat cyfrowy .
Zaletybrak
Wadyignorowanie abonenta .brak informowania o zmianie operatora na vectra tv 31 .01 2020
MiejscowośćKalisz
~Taka prawda / 2020-05-10 16:05
Ocena: 1.00 / 5
Maja klijenta w dupie! Patrza byle sprzedac, a jak juz to zrobia pluja na ciebie urzedniczym traikotem, ktorego nie ogarniesz ! I maja cie gdzies wtedy (czyli po podpisaniu cyrografu) nie jestes juz milym klijentem tylko niechcianym problemem. Niby mozesz zmienic lokacje... Gowno tam nigdzie nie maja.
ZaletyNic
WadyWszystko
MiejscowośćSuwalki
~Mg / 2020-05-09 10:11
Ocena: 1.67 / 5
Sprzedałem mieszkanie i nie mogę zrezygnować z telewizji i internetu. Nie ma możliwości przeniesienia na nowy adres. Z Orange nie było problemu.
Internet za te pieniądze lepiej wziąć od konkurencji.
ZaletyNie ma
WadyObsługa klienta
MiejscowośćAugustów
~cvn / 2020-05-08 17:19
Ocena: 1.00 / 5
informowanie o tym że zmienił się operator do tej pory niema nic . O tym że sprzedali usługę prąd ORANGE TV informacji nie było wcale .robienie z abonenta w balona to motto jest tej firmy .31.o1 2020 niema nic do tej pory że vectra jest nowym .
Zaletybrak
Wadylekceważenie abonenta .
Miejscowośćkalisz
~Dzorcz / 2020-05-07 13:13
Ocena: 2.00 / 5
Multimedia: Na koniec umowy zabierzemy ci telewizor . Paczka usług, o której mowa powyżej, zawiera telewizję kablową dostarczającą 150 kanałów telewizyjnych, z czego 58 jest gwarantowanych. 79 udostępnianych kanałów ma jakość HD. Do tego w pakiecie otrzymujemy Internet o szybkości 150 Mb/s oraz 40-calowy telewizor LED marki Manta. Całość kosztuje razem 128 zł lub 132 zł, jeśli nie zgodzimy się na e-fakturę. Jeśli wczytamy się w regulamin, dowiemy się, że operator nie ceni zbyt wysoko swojego telewizora, który tylko udostępnia abonentowi. Ten po zakończeniu umowy powinien zwrócić w ciągu 14 dni sprzęt udostępniającemu, a jeśli tego nie zrobi, Multimedia Polska ma prawo zażądać zapłaty kary umownej w wysokości... 49 zł (słownie: czterdzieści dziewięć złotych). Jeśli umowę abonencką rozwiążemy po 36 miesiącach, kara umowna za brak zwrotu telewizora wynosi już tylko złotówkę.
WadyPrzyzwyczailiśmy się już do tego, ze operatorzy do swoich ofert dodają różne urządzenia, przy czym sprzęt w rodzaju modemu czy dekodera jest często nam tylko wypożyczany na czas trwania umowy. Multimedia Polska w podobny sposób traktuje telewizor, który udostępnia w swojej paczce usług.
MiejscowośćWrocław
~Ja / 2020-05-05 16:35
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma z jaką miałem do czynienia. Co chwile awarie, internet pojawia się i znika a gdy zgłaszam reklamację to oni po kilku dniach zawsze odpowiadają, że wszystko jest ok, to problem u mnie... U mnie, na ich modemie i ich łączu, więc jak u mnie?
Perfidnie wytrenowani w zbywaniu klienta i wciskaniu ciemnoty, że białe jest czarne. Sowieci kiedyś stosowali podobne techniki.
Wadyciągłe awarie
MiejscowośćKraków
~lisowski / 2020-04-29 11:45
Ocena: 1.33 / 5
14 dni jestem bez netu.Dwoje dzieci w wieku szkolnym.Dokupuje net u operatora kom.Codzienne tel .do multimediów to strata czasu.Kto może to omijać szerokim łukiem.slabi są.slabi są!
ZaletyBrak
WadyWszystko
Miejscowośćtrzebinia
~Jolanta / 2020-04-28 10:29
Ocena: 1.00 / 5
Beznadziejna firma, szukjcie gdzie indziej, lepszej telewizji i internetu
MiejscowośćGdynia
~fit / 2020-04-22 09:58
Ocena: 1.00 / 5
widać informowanie o zmianach nie istnieje wcale . O tym że Vectra tv przejmie multimedia polska niema nic .abonent jest pozostawiony sobie ,promocje konkurencja daje na odkodowane kanały tu nic jedynie bajki dla dzieci a dla reszty nic .
Zaletybrak
Wadybrak informacji rzetelnej o zmianie operatora i jaka oferta programowa obowiązuje i od kiedy ?
MiejscowośćKalisz
~mdhied / 2020-04-21 04:11
Ocena: 5.00 / 5
Od 11 lat korzystam tylko z internetu. Obecnie 120mbit za 30zł.
- Działa stabilnie
- W kabel sa wpuszczone muxy dvb-t
- Kontakt z pomocą techniczną OK. Tak jak wszędzie: pierwsza linia czyli lecą skryptem standardowe odłącz/podłącz/zresetuj. Jak rozumiesz co oznaczają lampki na terminalu czy potrafisz odczytać moc&snr z modemu/routera to od razu zbijasz rozmowe tłumacząć w czym problem - wtedy to działa skutecznie i informacja leci do kogo trzeba.
- Należy pamiętać aby wypowiedzieć umowę, najlepiej dzień po podpisaniu aby to operator pamiętał o nas, a nie na odwrót. Inaczej po końcu umowy zacznie się takt cennikowy, a on jest słony. Tutaj minus za to, operator szuka w tym dodatkowego źródła dochodu: klient zapłaci stawke cennikową lub przedłuży umowe na niekorzystnych warunkach aby w ową niekorzystną stawkę cennikową nie wpaść.
ZaletyCena
Jakość
WadyKoniec umowy terminowej = wzrost stawki za usługi z sufitu. Operator szuka w tym extra dochodu.
MiejscowośćWrocław
~TOMASZ / 2020-04-18 22:26
Ocena: 1.00 / 5
Oszuści i złodzieje. Moja pierwsza umowa opiewała na kwotę 70zł miesięcznie. Następnie wypowiedziałem umowę, bo PAMIĘTAJCIE NORMALNE NEGOCJACJE WCHODZĄ W GRĘ DOPIERO PO WYPOWIEDZENIU UMOWY i udało mi się wynegocjować 50 zł/m. Następnie po zakończeniu wynegocjowanej umowy zaczęli mi przysyłać faktury po 100 zł/ miesiąc. Nigdy na taką kwotę umowy nie podpisywałem, umowy kompleksowej też nie, A Z USŁUG NIE KORZYSTAŁEM. Tu nie chodzi o pieniądze, ale o fakt - jesteśmy na każdym kroku oszukiwani. Do tego należy dodać, że przez rok usługi nie działały a ja musiałem płacić, ale to temat na pózniej . Dla mnie to OSZUŚCI I ZŁODZIEJE. Jestem w trakcie zgłaszania sprawy do UOKIK i wszystkim proponuje to samo, jeżeli nie mają tam swojego człowieka to jak im karę nałożą to im gały wyjdą, a jak mają człowieka to trzeba atakować aż się ustrój zmieni. Są w trakcie przejęcia przez Vektrę
MiejscowośćPuck
~Rozczarowany / 2020-04-15 10:54
Ocena: 1.67 / 5
Nie zapomnijcie wypowiedzieć umowy w odpowiednim czasie.
Umowa kończy mi się z końcem kwietnia 2020, oczywiście miałem promocyjne usługi na internet, kwota około 45 zł/m-c. Umowy nie wypowiedziałem, bo nie pamiętałem, że mi się kończy i zaproponowano mi przedłużenie jej na nowych promocyjnych zasadach - ta sama prędkość za prawie 60 zł. Pomyślałem sobie, wypowiadam umowę i podpisuję z konkurencją. Otóż nie, bo jak wypowiem umowę, to obowiązuje mnie już normalna cena regulaminowa, bez promocji, za maj, która wynosi jedyne 600 zł za tę prędkość internetu co mam obecnie/m-c. Jedyne co mi pozostaje to podpisać umowę na najkrótszy możliwy okres z tą firmą, czyli na rok i wypowiedzenie jej odpowiednio wcześnie, bo znowu będę musiał zgodzić się na jakąś promocję. Niestety bezterminowa oferta (którą bym wypowiedział w maju lub czerwcu) mnie nie dotyczy, ponieważ miałem obecnie terminową umowę i muszę terminową podpisać ponownie.
ZaletyBrak
Wady1. Po prostu cwaniactwo i zamiast zachęcać klientów ciekawą ofertą, to oni mają takie regulaminy, że jeżeli odpowiednio wcześnie nie wypowiesz umowy i nie przyjmiesz nowej oferty promocyjnej, to musisz zapłacić dla przykładu 140 zł za - uwaga - 1 Mb/s !!! Tak więc pozostaje Ci przyjąć kolejną ofertę promocyjną i tym samym zostajesz wiernie z firmą która o Ciebie dba :)
2. Internet czasami szwankuje i zrywa. Są dni gdzie cały dzień internet działa jakby chciał a nie mógł.
MiejscowośćGdynia
~fny / 2020-04-12 12:24
Ocena: 1.00 / 5
informacji o zmianie operatora niema .bonusy konkurencja daje a tu nic jak zawsze .Abonenta ma się w nosie .POLSAT, Zaletybrak
Wadybrak informowania o zmianach .zamiast tego następuje wymiana kanały ale o tym że nastąpi niema nic .
MiejscowośćKalisz
~michal / 2020-04-06 11:33
Ocena: 1.67 / 5
Z całego serca odradzam tego operatora. Mają haniebny sposób okłamywania użytkowników. Proszę za żadne skarby nie wierzyć ludziom z obsługi klienta. W mojej sytuacji przeprowadzki oraz przenoszenia usług, okłamali mnie kilkukrotnie! I tu nie chodzi, że kwestie były 'niedogadane' lecz jawnie pani przez telefon mówiła mi jedno, a operator zrobił coś zupełnie odwrotnego. Nie mogę przedstawić wszystkich momentów kiedy mnie okłamali (więcej mogę opisać jeśli ktoś napisze na multimedia.oszusci@gmail.com). Ale proszę sprawdzić w internecie sprawę sądową, którą MM przegrała i będzie zmuszona do zapłaty 4ml zł kary. Pomimo tego, nadal się nie nauczyli, ponieważ w rozmowie z obsługą klienta, pani uparcie twierdziła, że nie mogę rozwiązać umowy, ponieważ umowa jest na 'usługi cyfrowe', lecz kiedy jej wyrecytowałem paragraf prawa konsumenta (rozwiązanie umowy przed upływem 2tyg od jej podpisania), bez chwili namysłu, potwierdziła, że umowa zostanie rozwiązana - wiedziała, że mnie okłamuje...
~Michał / 2020-04-05 11:56
Ocena: 1.50 / 5
Niedziela - nie działa mi interet, telefon, telewizja cyfrowa. Na inforlinii informacja iż w moim regionie jest awaria do godziny 14-tej.
Codzienna praca z internetem od Multimediów to dramat - przerwania po kilka razy dziennie to standard.
~Piotr / 2020-04-04 17:58
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma usług internetowych z jaką się spotkałem. Przy zawieraniu umowy zostałem zapewniony, że usługa łącza internetowego zostanie założona w ciągu najbliższego tygodnia(najpewniej za dwa dni). Po tygodniu wykonałem telefon - dowiadując się, że dopiero dzisiaj zlecenie zostało przekazane i będzie wykonane w tym tygodniu. Po następnym tygodniu wykonuję kolejny telefon - mają być w najbliższy poniedziałek. We wtorek otrzymuję wiadomość, że z związku z epidemią zawieszają działalność obsługi technicznej, Ja to rozumiem, ale co z dwoma wcześniejszymi tygodniami, w których wedle zawartej umowy powinno odbyć się podłączenie?
ZaletyNie poznałem - podobno w miarę szybkie łącze.