nie kupujcie internetu z multimedii, obsluga klienta to dno a częste awarie trwają po kilka dni skandal
Zaletybrak
Wadyciągłe awarie (brak telewizji i internetu)
~Kala / 2020-02-29 19:31
Ocena: 1.00 / 5
Muszę korzystać z internetu z własnego telefonu bo ten rozłancza dość często.
Do obsługi klienta trzeba przebijać się przez automat kilka razy.
Na infolinni słyszy się że to inne sieci zakłucają.
Gdybym nie miał porównania to bym może w to uwierzył.
Ludzie piszcie do UOKIK bo ja też tam będę pisał.
ZaletyMiała być niska cena a trzeba płacić za dane komórkowe z własnego telefonu,
WadyBardzo częste rozłączanie.
~kalewal / 2018-03-17 23:21
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy operator w Polsce, to jest po prostu oszust..
Nagrywam wszystkie rozmowy z nimi i ich o tym informuję.
Faktury nie zgadzają się z umową, są oczywiście wyższe. Reklamacja - to sprawdzimy - wszystko jest okey taka jest ich odpowiedź.Jest to decyzja ostateczna.
Nikt kto ma możliwość skorzystać z oferty innego operatora niech Multimedia omija z daleka.
Zaletyżadnych
Wadywszystkie
MiejscowośćNowa Ruda - Dolnośląskie
~Kam / 2022-06-01 17:36
Ocena: 1.00 / 5
Złodzieje i naciągacze! Uwaga bo przedłużają umowę bez zgody klienta!
ZaletyBrak
WadyWszystko
MiejscowośćChrzanów
~Kamil / 2019-09-11 20:38
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy dostawca internetu na świecie. Tylko czekam aż skończy mi się umowa i uciekam jak najdalej od tej firmy . Zdecydowanie nie polecam !!!
ZaletyBrak
WadyWszystko
MiejscowośćGdynia
~Kamil / 2020-02-14 10:00
Ocena: 1.00 / 5
Transfer pływa , rozłączenia o północy , wykaz kanałów niegwarantowany , oferta sensowna dopiero po złożeniu wypowiedzenia.
MiejscowośćOlsztyn
~Kamil / 2023-02-03 07:46
Ocena: 1.00 / 5
Nie ma internetu brak szacunku dla klijenta nie działa sieć i nie działają wifi brak szacunku dla klijenta multimedia Polska
ZaletyNie ma wif
WadyBrak internetu
MiejscowośćRzeszów
~Karmelek / 2024-10-28 20:24
Ocena: 1.00 / 5
Multimedia to jedna wielka banda oszustów, zmieniają sobie cenę abonamentu kiedy chcą. Np dodatkowa opłata za dostęp do usługi z wykorzystaniem dekodera. Uzasadnienie firmy multimedia, cytuję : ponosimy coraz większe koszty , w związku z zatrudnieniem profesjonalnej kadry, jej szkolenie i wdrożenie nowoczesnych procedur,a także nieustające wydatki.Sytuacja gospodarcza nadal nie sprzyja - wysoka inflacja itp. To jest kpina. Omijajcie multimedia z daleka.
MiejscowośćStargard
~Karo / 2020-09-29 20:05
Ocena: 1.00 / 5
Odradzam ,porażka !!! 2lata mam multimedia i ciągle problem z telewizją albo coś naprawiają albo nie mam telewizji przez 3 tygodnie której nie mogą naprawić..
Zaletybrak zalet
Wadytechnicy
MiejscowośćToruń
~Karol / 2022-08-09 21:49
Ocena: 1.00 / 5
Chyba każdy użytkownik to zrozumie, bez komentarza.
Zaletybrak
Wady-zupełnie nieopłacalne 30zł za (teoretycznie) 6MBps
-skoki pingu
-powolne ładowanie się stron internetowych
-problemy psychiczne wiążące się z ciągłym denerwowaniem się na wolną prędkośc internetu
MiejscowośćKolbuszowa
~Kasia / 2020-09-16 07:35
Ocena: 1.00 / 5
Dawno nie widziałam firmy która jest tak negatywnie nastawiona do klienta. Bardzo hamska obsługa w biurze terenowym.Na infolini zero chęci do pomocy. Jak jest już jakiś problem zostaniesz z nim sam mówię o awarii usług lub sprzętu.
Zdecydowanie nie polecam.
WadyBrak pomocy hamstwo opryskliwość
MiejscowośćKutno
~Kasia / 2020-11-09 08:46
Ocena: 1.00 / 5
Czekam do końca umowy i podziękuję za ich usługi. Od trzech dni usuwają awarie i nic. Mam dość.
ZaletyZadnych
WadyWszystkie
MiejscowośćKraśnik
~Katarzyna / 2023-06-24 14:39
Ocena: 1.00 / 5
Właśnie rozmawiał z konsultantem panią Pauliną- obsługa na poziomie 00000!!! Stwierdziła że nie ma nic do zaproponowania i się rozłączyła. Mam nadzieję że rozmowy są nagrywane.
~kate / 2021-05-05 12:09
Ocena: 1.00 / 5
Brak kontaktu z konsultantem BOK (tylko i wyłącznie automat????).Brak możliwości kontaktu z osobą pracującą w punkcie jeśli takie jest już w mieście, chyba się boją reakcji ludzi. Wieczny problem z internem a gdy człowiek zjawi się w punkcie to najlepsza rada- zwiększyć internet, ale ile razy się go nie zwiększy to ten sam problem jest cały czas. Ciągła zmiana kanałów w dekoderach. Moja cierpliwość już się skończyła,oby do końca umowy i bye bye.
Zaletyżadnych!!!!!!!!!!
Wadysłaby internet, ciagłe zmiany w kanałach, brak kontaktu z konsultanem
MiejscowośćŻory
~Kinga / 2019-10-29 16:57
Ocena: 1.00 / 5
Wszystko pokręcone. Infolinia, biuro i czat to 3 różne instytucje. Nic nie można załatwić. Nagle kończą się promocje i faktura jest na dwa razy wyższa kwotę. Bałagan. Niekompetentni instalatorzy. Facet mi wmawia, że nie mogę mieć jednej wspólnej anteny dla całego bloku (a mam-nowy blok). Godziny otwarcia biura- chyba dla ludzi co nie pracują. Czat bezużyteczny, bo po kilku minutach wygasa sesja. Niestety jesteśmy na nich skazani, bo nic innego jeszcze u nas w bloku nie ma.
MiejscowośćSzczecin
~Kinga / 2021-04-12 07:48
Ocena: 1.00 / 5
Poszukuję, osób które tak jak zostały obciążone ogromnymi kosztami za brak zwrotu sprzętu.
Zwróciłam sprzęt, rozliczyłam się z multimedia i teraz dostałam wezwanie windykacyjne na kwotę ponad 500 zł za ok. 6 letniego pendrive do Internetu.
Wadybrak kontaktu z infolinią po zakupie.
~klient / 2019-10-20 23:58
Ocena: 1.00 / 5
Siedza GLORIE w w biurze obsługi klienta na klienta patrzą jak na wariata po co przyszedł co on chce wszystko z łaski obsługa ŻENADA jednym słowem DZIADOSTWO!!!!!!!!
Zaletyzalet zadnych
Wadysame wady od obsługi do jakości ŻENADA
MiejscowośćMalbork
~klient / 2020-02-18 15:31
Ocena: 1.00 / 5
infolinia jest do niczego. gdy próbowałem się połączyć i wytłumaczyć problem który mnie dotyczy konsultantowi zostałem obsłużony przez wygenerowany automatyczny głos który zostawił mnie z kwitkiem, podziękował i się rozłączył.
jeżeli multimedia traktują swoich klientów w ten sposób gdzie zamiast rozmowy z człowiekiem jest wysłuchiwanie nagranego głosu i klikanie śmiesznych cyferek które wcale nie pomagają określić danego problemu to ta sytuacja mówi sama za siebie.
zero szacunku do klienta, rozmowa a raczej słuchanie robota który mi w niczym nie pomógł.
~Klient / 2022-03-09 17:53
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma na świecie. Nie polecam tej firmy bubel i chłam. Każdy kto może niech omija ja z daleka.zero kontaktu z firmą.polaczenie się z infolinia graniczy z cudem. Nie odbierają tylko infolinia cały czas każe wybierać a nie można normalnie do człowieka się dodzwonić. Przyjmują zgłoszenia o awarii i nie przyjeżdżają na nią nie informując nikogo. Brak punktu multimedia jest tylko Vectra gdzie nic nie załatwisz. Firma tragedia,większego główna nie widziałam. Klientów mają za nic
WadyBubel, najgorsza firma świata, brak kontaktu z człowiekiem tylko infolinia czyli sekretarka, awrie aby usunąć czekasz ponad 2 tygodnie
MiejscowośćWarszawa
~KLIENT / 2022-08-11 12:33
Ocena: 1.00 / 5
CO TU DUŻO PISAĆ, TRAGEDIA OFERTA, TRAGEDIA PODEJSCIE DO KLIENTA, NALICZANIE DODATKOWYCH OPŁAT, A PÓŹNIEJ NALICZANE ODSETKI. NIE MA NIC Z CZEGO BYŁBYM ZADOWOLONY