Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Multimedia Polska (TV) opinie

Ocena na podstawie 605 opinii

1.39 / 5

  • Cena/Jakość
    1.33
  • Obsługa klienta
    1.29
  • Oferta
    1.55
  • Cena
    2.00
  • Niezawodność
    1.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~życzliwy / 2020-10-11 10:56
    Ocena: 1.33 / 5
    brak informowania abonenta multimedia polska o zmianach jakie zajdą na koniec tego miesiąca . ignorowanie abonenta to standard tej firmy .zmiany w ofercie zachodzą poza plecami abonenta bez informacji o tym po fakcie .np visad natura i history .kończą nadawanie a informacji o tym niema .
    Zaletybrak
    Wadyignorancja abonenta i brak informacji o zmianach w ofercie programowej 2020 .
    MiejscowośćKalisz
  • ~hty / 2020-10-09 09:32
    Ocena: 1.00 / 5
    informacji o tym że POLSAT VISAT NATURA I POLSAT VISAT HISTORY kończy nadawanie . multimedia polska nie informuje w cale abonenta o tym .
    Zaletybrak
    Wadyignorowanie abonenta i brak informowania o zmianach w ofercie programowej na koniec miesiąca x 2020
    MiejscowośćKalisz
  • ~LOLO / 2020-10-06 21:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Po zmianie operatora zniknęło wiele kanałów jakie lubiałem oglądać.Próba połączenia z konsultantem to czasooczekiwania 45 minut. Poświęciłem ten czas czekając na połączenie . Pod koniec było kilkakritnie oczekiwanie po 3 minuty a mineła godzina i wreszcze sygnał zamilkł. Automat w Multimedia chyba sie zaciął.Chyba zrezygnują z usł€g choć byłem klientaem Diana stalowa Wola jaka multimedia wykupił. Jednak do tej pory takich skandali jakie widz.ę nie było.Chyba czas sie pożegnać.
    Zaletybrak
    Wadywszystko do kitu
    MiejscowośćRudnik nad Sanem
  • ~xyz / 2020-10-04 17:05
    Ocena: 1.00 / 5
    zamiast rzetelnej informacji nie ma nic .multimedia polska nie ma zamiaru informowania abonenta o zmianach jakie zachodzą że Vectra tv jest nowym operatorem ,a przedstawienie oferty programowej warunków umowy niema nic okres przejściowy jest o tym informacji niema .w biurze abonenta też oczywiście informacji niema obsługa jest nie kompetentna nie potrafi udzielić żadnej rzetelnej informacji .
    Zaletybrak
    Wadybrak kompetentnego pracownika .by udzielił rzetelnej informacji .
    MiejscowośćKalisz
  • ~Beata / 2020-10-03 20:34
    Ocena: 2.67 / 5
    Jestem od kilkunastu lat abonentem Multimediów, teraz niestety przyjdzie mi zmienić operatora. To co się stało z kanałami to jakiś cyrk. Nic nie mogę znaleźć, wszystko porozrzucane, nie ma żadnej chronologii. Przestałam ogladać telewizję, więc nie widzę sensu płacić za coś czego nie używam. a i jeszcze jedno, ostatnio internet to jakaś porażka. Płacę bardzo wysoki abonament bo mam naprawdę dużo usług a wychodzi, ze z nich nie korzystam. Czas się pożegnać.
    ZaletyMiłe Panie w BOK-u
    WadyIgnorancja klienta. Wierny klient, który jest tyle lat kompletnie nie jest doceniany.
    MiejscowośćKętrzyn
  • ~Rychu / 2020-10-02 17:11
    Ocena: 2.67 / 5
    Stanowczo odradzam. Wczoraj monter podłączył internet i telewizję. Po uruchomieniu dekodera poinformował, że kanały będą się aktualizowały kilka (!) godzin. Dzisiaj bez zmian - na ekranie widnieje napis "Brak autoryzacji - zadzwoń...". Wczoraj wieczorem czas oczekiwania 41 minut - rozłączyliśmy się z nadzieją, że przez noc coś się przeładuje. Dzisiaj: chat nie działa. Infolinia rano: ok. 1h 20 minut oczekiwania na połączenie, ostatnie "czas oczekiwania 2 minuty" powtarzane było przez ponad 10 minut, ostatecznie musiałem przerwać połączenie. Infolinia wieczorem: czas oczekiwania 19 minut, teraz minęło 36 minut i nadal brak połączenia.
    MiejscowośćWrocław
  • ~AT / 2020-09-30 15:37
    Ocena: 1.67 / 5
    Byłem abonentem Multimediów przez kilkanaście lat. Było zupełnie normalnie.Pod koniec terminu ostatniej umowy nie informowano mnie o możliwości zmian, a rachunki z miesiąca na miesiąc były wyższe. Postanowiłem zmienić pakiet TV, ale okazało się, że i tak będę musiał płacić jak dotychczas, bo promocje nie dotyczą stałych klientów???? i muszę płacić więcej. Złożyłem rezygnację 5.08.20, ale musiałem zapłacić abonamenty do końca września. Po przyjściu do BOK w Łodzi, aby zwrócić sprzęt Operatora okazało się, że nie wpisano do systemu faktu rezygnacji z usług, a Pani w okienku kilkakrotnie dopytywała mnie gdzie złożyłem rezygnację (było to w tym samym BOK). Nie potrafiła też powiedzieć dlaczego numer telefonu stacjonarnego może być przeniesiony dopiero miesiąc po upływie okresu wypowiedzenia. Chciałem porozmawiać z osobą kompetentną lub uzyskać jakikolwiek kontakt do kierownika BOK lub osoby decyzyjnej. Żadnej informacji nie uzyskałem. Ze strony Pani z okienka nie było żadnej próby uzyskania wiadomości dlaczego w systemie nie ma rezygnacji z usług. Nie polecam usług tego BOK
    MiejscowośćŁódź
  • ~Ewan / 2020-09-29 22:11
    Ocena: 4.33 / 5
    Już nie narzekam, udało mi się pod wieczór samodzielnie przeinstalować kanały, dekoder działa ok. Po tych zmianach mam jeszcze lepszy obraz odbioru telewizji. Od dawna korzystam z usług Multimediów ( telewizja kablowa i internet). Oceniam pozytywnie. W moim mieście bardzo miła kompetentna pani w Biurze Obsługi Klienta, pozostała kadra również ok. Nowy operator zapowiada dodatkowe atrakcje programowe także z regionu.
    ZaletyPrzez wiele lat dobrze świadczone usługi przez tego operatora, nieliczne awarie, zawsze szybko usuwane. Sądzę, że w przyszłości będzie jeszcze lepiej.
    WadyMogła by być niższa opłata miesięczna.
    MiejscowośćBiłgoraj, Biłgorajski, LUBELSKIE
  • ~Karo / 2020-09-29 20:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam ,porażka !!! 2lata mam multimedia i ciągle problem z telewizją albo coś naprawiają albo nie mam telewizji przez 3 tygodnie której nie mogą naprawić..
    Zaletybrak zalet
    Wadytechnicy
    MiejscowośćToruń
  • ~Ewan / 2020-09-29 09:21
    Ocena: 3.33 / 5
    Piszę z Biłgoraja. Uważam, że przy narzucanej nam zmianie kanałów, to nie odbiorca ale pracownicy Multimediów powinni dokonywać przeinstalowania. Osoby starsze zwykle nie mają pojęcia jak to zrobić w dekoderze. Do tej pory od lat wszystko działało jak należy, pomysł ze zmianami kanałów jest bez sensu. Dziś od rana na ekranie mojego telewizora napis "Brak sygnału". Nie potrafię przeinstalować zmian kanałów na dekoderze. Całkiem sporo płacę za usługi Multimediów, chociaż jestem abonentem tej firmy od ponad dwudziestu lat. Oczekuję więc, żeby jak najszybciej operator Multimedia umożliwił mi odbiór telewizji.
    ZaletyDo tej pory od wielu lat wszystko działało jak należy. Do dzisiaj, czyli do 29 września 2020r.
    WadyBez sensu zmiana kanałów od dziś. W tej sytuacji od rana nie mam obioru telewizji. Oczekuję pomocy pracowników MUltimediów, żeby dokonali mi przestrojenia kanałów w dekoderze. Nie każdy samodzielnie to potrafi, zwłaszcza seniorzy.
    MiejscowośćBiłgoraj
  • ~vyz / 2020-09-26 12:44
    Ocena: 1.33 / 5
    zmiany w prowadzane przez multimedia polska robią bałagan i chaos . zamiast w prowadzenia tematycznych kanałów to nie . kanał znika pojawia się zapchaj dziur indyjski i inne abonent niema nic do gadania .
    Zaletybrak
    Wadyignorancja abonenta
    MiejscowośćKalisz
  • ~Krysia 64 / 2020-09-24 20:11
    Ocena: 2.67 / 5
    Po aktualizacji zmiana kanałów tragedia totalny bałagan w chronologii ,by znaleźć konkretną pozycję trzeba przewinąć cały spis.Porazka!!!wielka
    ZaletyBrak
    WadyCałe multimedia żadnych pozytywow
    MiejscowośćGrudziądz
  • ~nabity w balon przez multimedie / 2020-09-22 20:43
    Ocena: 1.00 / 5
    dekodery wielka kicha dźwięk się spóźnia obraz się zacina
    Instalator tłumaczy ze wina wejścia HDMI na telewizorze tak na obu u mnie w domu u sąsiada to samo
    witam w klubie oszukanych przez multimedia pisa do nich bez odzewu
    pani która przyjęła zgłoszenia każe pisać listownie skargę , 21 wiek po co poczta elektroniczna istnieje nabijanie klienta w butelkę odczekam te dwa lata i nigdy w życiu multimedii w moim domu
    oferta programowa to kicz to samo mam na telewizji naziemnej
    gdyby nie Internet dla syna nigdy bym nie dopuścił do tego by być klientem multimedia
    Zaletyzadnej pozytwnej wartosci
    Wadysame wady
    MiejscowośćNowy Dwór Gdański
  • ~vyz / 2020-09-19 12:47
    Ocena: 1.33 / 5
    informowanie o zmianach ofercie programowej niema żadnej . multimedia polska abonenta ma w nosie . miała być informacja na piśmie o tym że vectra tv przejęła niema nic .kanały się pojawiają i znikają bez żadnej informacji o przyczynach .
    Zaletybrak
    Wadyignorowanie abonenta
    Miejscowośćkalisz
  • ~Kasia / 2020-09-16 07:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Dawno nie widziałam firmy która jest tak negatywnie nastawiona do klienta. Bardzo hamska obsługa w biurze terenowym.Na infolini zero chęci do pomocy. Jak jest już jakiś problem zostaniesz z nim sam mówię o awarii usług lub sprzętu.
    Zdecydowanie nie polecam.
    WadyBrak pomocy hamstwo opryskliwość
    MiejscowośćKutno
  • ~Anna / 2020-09-13 17:31
    Ocena: 4.00 / 5
    Nie ma telewizji juz od 4 dni.na
    infolini czas oczekiwania 30min.kpina.
    MiejscowośćDębica
  • ~Krzysztof N. / 2020-09-12 16:17
    Ocena: 1.50 / 5
    Banda oszustów i kłamców. Przez trzy dni 7,8,8 08 br, byłem pozbawiony całkowicie tv, internetu,telefonu.Po tych trzech dniach przyszedł serwisant i stwierdził, że dekodery i-can 2410w muszą być wymienione.Udałem się więc do biura obsługi, gdzie przyjęto ode mnie zgłoszenie, a serwisant potwierdził, że sporządził,protokół dot. wymiany dekoderów. Obiecano mi, że zostaną wymienione jak najszybciej.Do dnia dzisiejszego tj.12.09, br. nic się nie dzieje, a multimedia włączyła automat z głupim nagraniem który powtarza w kółko od kilku dni, że awaria zostanie usunięta o 23-ciej.I co? I NIC. Ja i moja rodzina i więKSZOść LUDZI Z OSIEDLA podjęło już decyzję o rezygnacji, bo jak można tak traktować ludzi.
    MiejscowośćDębica
  • ~Krystian / 2020-09-08 11:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Po aktualizacji i zmianie układu kanałów Po prostu tragedia
    Jestem w stanie zrezygnować z tego powodu z multimedia układ kanałów wg tematyki A nie jak kiedyś od pochodzenia nie ma już logicznej kolejności kanałów
    Ktos przekombinowal i to strasznie
    Nie jestem już zadowolonym klientem
    ZaletyBrak
    WadySame wady po aktualizacji i wyszukiwaniu od kanału 101 a od 1 kanału same radia
    MiejscowośćBarlinek
  • ~życzliwy / 2020-09-05 14:57
    Ocena: 1.00 / 5
    informacji o tym że multimedia polska jest przejęte przez vectra tv niema .zmiany w ofercie programowej są ale bez informowania abonenta bo poco po fakcie się dowie .
    Zaletybrak
    Wadyignorowanie abonenta i robienie abonenta w balona .
    MiejscowośćKalisz
  • ~Aleksandra / 2020-09-02 17:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Infolinia dział techniczny oczekiwanie 40 min , przesada
    MiejscowośćSzczecin
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2266
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1662
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 741
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 605
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 309
Toya (TV)
Ocena: 4.19, ilość opinii: 194
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4468
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4413
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3883
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3493
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2922