Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Multimedia Polska (TV) opinie

Ocena na podstawie 605 opinii

1.39 / 5

  • Cena/Jakość
    1.33
  • Obsługa klienta
    1.29
  • Oferta
    1.55
  • Cena
    2.00
  • Niezawodność
    1.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~MAX / 2020-12-16 16:15
    Ocena: 3.00 / 5
    A ja uzyskałem taką odpowiedz od etatowych pracowników MULTIMEDIA :umowa obowiązuje od m-ca wrzesień a kanały POLSATU(
    (SPORTOWE) były gwarantowane do lipca w związku z czym nie przysługuje mi BEZKOSZTOWE przeniesienie się do VECTRA lub
    bezkosztowa rezygnacja.Gdybym miał umowe np.od czerwca ,maja to tak.A tak to nie !
    Zaletyok
    Wadyczęsto zawiesz się dekoder NX4.C
    MiejscowośćGliwice
  • ~Lolita / 2020-12-11 19:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Aneks do umowy nie ma mocy prawnej wysłany na email,nie dajcie się oszukać.Tak multimedia oszukują o nie dostarczeniu kanałów Polsat,aneks musi być podpisany przez abonenta,poczta i adres mogą już nie istnieć. Wypowiadamy i dajmy im się okradać!!!
    ZaletyNie ma
    WadySame wady,kłamią i oszukują,a to już Vectra,a nie multimedia,choć oszukują że są wspòłwłaścicielami,a to kłamstwo
    MiejscowośćKwidzyn
  • ~vyr / 2020-12-11 17:03
    Ocena: 1.00 / 5
    vectra multimedia polska nie daje żadnej informacji o zmianach w ofercie programowej cyfrowej 2020/21 . O tym że wycofują kanały POLSATU owszem poinformowali ale co dadzą za to już nie .Abonenta traktują jak skarbonkę ignorują przy okazji . dodają kanały zabierają bez informowania abonenta o przyczynach .
    Zaletybrak
    Wadyignorowanie abonenta . brak informowania o zmianach w ofercie programowej cyfrowej . nie podana żadnej przyczyny .
    Miejscowośćkalisz
  • ~Małgorzata / 2020-12-11 13:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna z gorszych firm działających na Polskim rynku. Wprowadzają ludzi w błąd.
    Nie polecam.
    MiejscowośćGdynia
  • ~radzi / 2020-12-09 09:25
    Ocena: 1.67 / 5
    Bardzo utrudniony kontakt.
    Przedstawiciele stacjonarni oraz obsługa infolinii niekompetentna.
    Oferta jest OK ale dodatkowo dochodzą ukryte koszty.

    Zaletybrak
    WadyUkryte koszty - opcja nagrywarki miała być w cenie, a okazało się, że trzeba sobie dokupić nagrywarkę oraz usługę odpłatną co miesiąc.
    Zerwanie umowy miało być bez dodatkowych kosztów o czym zostałem poinformowany przez infolinię oraz w biurze stacjonarnym - po 2 miesiacach dostałem pismo o zapłacenie kary za zerwanie umowy.
    MiejscowośćTarnów
  • ~yfd / 2020-12-06 16:17
    Ocena: 1.00 / 5
    wszyscy operatorzy na czele Z POLSATEM CYFROWYM dodają na święta bożego narodzenia 2020 kanały odkodowane ponad 40 .A multimedia polska vectra nie da nic jak zawsze bo abonenta ma za skarbonkę .
    Zaletybrak
    Wadyignorowanie abonenta i robienie wszystkiego za plecami .
    MiejscowośćKalisz
  • ~pawel / 2020-12-05 12:28
    Ocena: 1.50 / 5
    Witamy w firmie Multimedia.
    Jak mogę pomóc?
    7993939 12:15:45
    witam , tydzien temu w piatek okolo 17:30 przeduzylem umowe o kolejny rok , 600mega + kanaly co mialem z hbo = 95zl miesiecznie ,
    pani przez telefon powiedzuala abym 1 grudnia zrestartowal router i bedzie 600mega ,zrobilem to i nadal mam tylko okolo 230mega , zglaszalem to juz 2 razy na czacie , za kazdym razem na czacie dostawalem informacje ze skontaktuje sie ze mna telefonicznie ktos z multimedii , czekam juz tydzien czasu i nadal cisza , prosze o natychmiastowy kontakt telefoniczny , w przeciwnym razie rezygnuje z przedluzenia umowy ! napomkne tez ze juz to zglaszalem przez formularz zglozszeniowy na stronie multimedi i nadal sie ze mna nikt nie skontaktowal , nie rozumnie jak mozna tak lekcewazyc klienta ! , ostatni raz zglaszam ta sprawe , jezeli nikt sie ze mna nie skontakruje to rezygnuje z umowy ! 504 974 715
    7993939 12:16:08
    tylk o prosze mi nie pisac ze ktos sie ze mna skontaktue ! .....
    7993939 12:19:18
    ponadto pani powiedziala ze faktura za grudzien bedzie 95zl , a widze ze jest juz 11.86 !
    7993939 12:19:58
    dlaczego mam jakas note odsetkowa 0,60zl ???
    7993939 12:21:53
    halo jest Pani ?

    dodam ze to juz 4 czat bez odpowiedzii!!!!
    Zaletybrak !!!
    Wadyolewanie klienta !! obsluga klienta dramat , czat to jakis zart !
    nie polecam !!!!!
    Miejscowośćkwidzyn
  • ~Marek / 2020-12-03 17:09
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam Multimedia !!! od przeszło dwóch miesięcy występują zakłucenia w odbiorze TV o Internecie nawet nie wspomnę zglaszałem kilkanaście razy a multimedia ma to gdzieś a jak chcą ze mną przedłużyć umowę to dzwonią kilka razy dziennie. Poczytajcie opinie o multimedia żeby nie było że się czepiam. Multimedia? Chyba raczej MULTITRAGEDIA!
    MiejscowośćGdynia
  • ~Ula / 2020-11-27 13:33
    Ocena: 1.33 / 5
    Multimedia Świdnica ( dolnośląskie ). Totalna porażka. Koronawirus obnażył jak słabą mają strukturę sprzętową. Ciągle urywa transmisję a reklamacji nie masz jak złożyć bo biuro obsługi wywala cię cały czas na koniec menu wyboru. Fajny trick na wyrzyganie się na klienta. Wysłany formularz reklamacji z załącznikiem - odpisują, że brak załącznika. Farsa, blaga. Firma krzaczek. Uciekajcie gdzie tylko można. Każdy będzie od nich lepszy.
    WadyBrak opieki nad klientem, nie opłaca się być stałym klientem bo nowi mają lepsze warunki
    MiejscowośćŚwidnica
  • ~Kacper / 2020-11-21 02:10
    Ocena: 1.33 / 5
    Internet to droga krzyżowa i nie jest taki sam jak jest podany na umowie
    ZaletyBrak
    WadyInternet leży
  • ~vyz / 2020-11-17 13:24
    Ocena: 1.00 / 5
    o nowym kanale TVP DOKUMENT nie ma żadnej informacji . Abonent nie jest informowany o niczym .kanał się pojawia a drugi znika . PISMA na ten temat do abonenta niema wcale .
    Zaletybrak
    Wadyignorowanie abonenta i brak informowania o zmianach w ofercie programowej w 2020 .
    MiejscowośćKalisz
  • ~Mariusz / 2020-11-15 00:54
    Ocena: 1.67 / 5
    W Afryce mają lepszy , bardziej stabilny internet niż w Multimedia POlska ..
    ZaletyKanały TV działają
    WadyNet - leży i zdycha .. Konsola podłączona PO KABLU z modemem - traci łączność z netem po kilku minutach ...
    MiejscowośćKonin
  • ~xyd / 2020-11-14 13:20
    Ocena: 1.00 / 5
    multimedia polska vectra niema zamiaru informowania abonenta o zmianach zachodzących . Oferta programowa kiedy zostanie dostosowana do obecnego stanu po przejęciu przez vectra tv .brak oczywiście rzetelnej informacji o tym jaka będzie procedura w podpisywaniu umowy ewentualnej jakie warunki cenowe będą . na piśmie abonent nie dostał nic .
    Zaletybrak
    Wadyignorowanie abonenta . nie informowanie o zmianach robienie zmian za plecami .w stawia się kanał TBN .
    MiejscowośćKalisz
  • ~Kasia / 2020-11-09 08:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekam do końca umowy i podziękuję za ich usługi. Od trzech dni usuwają awarie i nic. Mam dość.
    ZaletyZadnych
    WadyWszystkie
    MiejscowośćKraśnik
  • ~xyt / 2020-11-05 13:42
    Ocena: 1.00 / 5
    wszyscy operatorzy canal + i pozostali dają priomocje dla abonenta na święta .multimedia polska vectra jak zawsze nic nie da . Abonent nie informowany o zmianach programowych zachodzących .
    Zaletybrak
    Wadyignorowanie abonenta , wprowadzanie zmian bez informowania o tym abonenta wcale .
    MiejscowośćKalisz
  • ~Klient / 2020-11-01 13:17
    Ocena: 1.33 / 5
    Dziwnym trafem gdy z infolini dzwonią i pytają się czy nie chce Pan szybszego internetu i gdy im odmawiasz bo 60 mega Ci w zupełności starczy NAGLE oglądanie filmów, granie w różne gry, korzystanie po prostu z internetu jest NIEMOŻLIWE (już od kilkunastu dni). Na teście prędkości internetu z tego 60 zostaje maksymalnie 10.
    Nic tylko czekać na koniec umowy i pożegnanie się z nimi. Jakość usługi mizerna tak jak załatwianie problemów z ich strony...
    Zdecydowanie nie polecam.
    ZaletyLegendy głoszą, że kiedyś jakieś były
    WadyTe same co u wszystkich klientów. Zacznijcie słuchać ludzi to wyjdziecie na tym lepiej tak jak My.
    MiejscowośćGdynia
  • ~fyz / 2020-10-16 14:17
    Ocena: 1.33 / 5
    multimedia polska vectra niema zamiaru informować abonenta o zmianach w ofercie programowej i o zmianie operatora też nie .ignorowanie abonenta to standard tej firmy ,abonent dowiaduje się po fakcie .
    Zaletybrak
    Wadysame wady .ignorowanie abonenta ,brak rzetelnej informacji na piśmie o zmianie operatora na vectra tv .brak przedstawienia oferty programowej nowego operatora .
    MiejscowośćKalisz
  • ~Edek / 2020-10-14 21:47
    Ocena: 3.00 / 5
    Powtarzają się awarie. Trochę popada deszcz i przez kilka dni nie można doprosić się o naprawę. Byłem głupi że mam u nich telefon, telewizję i internet. Ale tylko do końca umowy i pidziękuję za to dziadostwo.
    ZaletyDużo programów
    WadyCzęste awarie
    MiejscowośćPruszcz Gdański
  • ~Paweł / 2020-10-13 20:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziadostwo, wywala co 5 minut. Serwisanci przyjeżdżają w ciągu 2 miesięcy 7 razy i nie potrafią naprawić usterki. Namawiają na kupno wzmacniaczy, które nie działają przez to, że internet w ogóle nie działa. Jak dzwonie na infolinie czekam 40 minut to wyłączają się bo znają już mój numer klienta.
    Zaletybrak
    Wadywywala internet co chwile
    MiejscowośćLublin
  • ~Marek / 2020-10-12 20:01
    Ocena: 2.00 / 5
    Jakość usług to tragedia tv i Internet nie polecam ,nalicza jakieś noty obciążenia w kwocie 240zl za brak zwrotu modemy a zwrócić to w punkcie obsługi graniczy z cudem (kolejki) BANDA OSZUSTÓW Wezmę sobie adwokata i też zażądam zwrotu za cały okres umowy za tą jakość usług jakie oferuje Mulimedia
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2266
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1662
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 741
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 605
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 309
Toya (TV)
Ocena: 4.19, ilość opinii: 194
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4468
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4413
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3883
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3493
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2922