MiejscowośćLublin
strona 15 z 31
- « poprzednia
- 1 ...
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- nastepna »
-
~Dobre / 2020-12-23 19:38
Witam pisze jasno, nie polecam nikomu tego shitu. Ciagle problemy z internetem(przynajmniej 2-3)w tygodniu.Zacina sie chcialem wyrazic swoja opinie juz wczesniej ale niestety zablokowali mi adres IP pewnie wlasnie dlatego ze chcialem wyrazic negatywna ocene a nie pozytywna :) -
-
~Ryszard / 2020-12-23 11:06
Skorzystałem z okazji i rozwiązałem umowę ale z tv z internetu nie można umowa była zawarta oddzielnie i będę płacił za internet do grudnia nie korzystając z niego.Bo nie ma sygnału. MiejscowośćWARSZAWA -
~MAX / 2020-12-16 16:15
A ja uzyskałem taką odpowiedz od etatowych pracowników MULTIMEDIA :umowa obowiązuje od m-ca wrzesień a kanały POLSATU(
(SPORTOWE) były gwarantowane do lipca w związku z czym nie przysługuje mi BEZKOSZTOWE przeniesienie się do VECTRA lub
bezkosztowa rezygnacja.Gdybym miał umowe np.od czerwca ,maja to tak.A tak to nie !ZaletyokWadyczęsto zawiesz się dekoder NX4.CMiejscowośćGliwice -
~Lolita / 2020-12-11 19:02
Aneks do umowy nie ma mocy prawnej wysłany na email,nie dajcie się oszukać.Tak multimedia oszukują o nie dostarczeniu kanałów Polsat,aneks musi być podpisany przez abonenta,poczta i adres mogą już nie istnieć. Wypowiadamy i dajmy im się okradać!!! ZaletyNie maWadySame wady,kłamią i oszukują,a to już Vectra,a nie multimedia,choć oszukują że są wspòłwłaścicielami,a to kłamstwoMiejscowośćKwidzyn -
~vyr / 2020-12-11 17:03
vectra multimedia polska nie daje żadnej informacji o zmianach w ofercie programowej cyfrowej 2020/21 . O tym że wycofują kanały POLSATU owszem poinformowali ale co dadzą za to już nie .Abonenta traktują jak skarbonkę ignorują przy okazji . dodają kanały zabierają bez informowania abonenta o przyczynach . ZaletybrakWadyignorowanie abonenta . brak informowania o zmianach w ofercie programowej cyfrowej . nie podana żadnej przyczyny .Miejscowośćkalisz -
~Małgorzata / 2020-12-11 13:56
Jedna z gorszych firm działających na Polskim rynku. Wprowadzają ludzi w błąd.
Nie polecam.MiejscowośćGdynia -
~radzi / 2020-12-09 09:25
Bardzo utrudniony kontakt.
Przedstawiciele stacjonarni oraz obsługa infolinii niekompetentna.
Oferta jest OK ale dodatkowo dochodzą ukryte koszty.
ZaletybrakWadyUkryte koszty - opcja nagrywarki miała być w cenie, a okazało się, że trzeba sobie dokupić nagrywarkę oraz usługę odpłatną co miesiąc.
Zerwanie umowy miało być bez dodatkowych kosztów o czym zostałem poinformowany przez infolinię oraz w biurze stacjonarnym - po 2 miesiacach dostałem pismo o zapłacenie kary za zerwanie umowy.MiejscowośćTarnów -
~yfd / 2020-12-06 16:17
wszyscy operatorzy na czele Z POLSATEM CYFROWYM dodają na święta bożego narodzenia 2020 kanały odkodowane ponad 40 .A multimedia polska vectra nie da nic jak zawsze bo abonenta ma za skarbonkę . ZaletybrakWadyignorowanie abonenta i robienie wszystkiego za plecami .MiejscowośćKalisz -
-
~pawel / 2020-12-05 12:28
Witamy w firmie Multimedia.
Jak mogę pomóc?
7993939 12:15:45
witam , tydzien temu w piatek okolo 17:30 przeduzylem umowe o kolejny rok , 600mega + kanaly co mialem z hbo = 95zl miesiecznie ,
pani przez telefon powiedzuala abym 1 grudnia zrestartowal router i bedzie 600mega ,zrobilem to i nadal mam tylko okolo 230mega , zglaszalem to juz 2 razy na czacie , za kazdym razem na czacie dostawalem informacje ze skontaktuje sie ze mna telefonicznie ktos z multimedii , czekam juz tydzien czasu i nadal cisza , prosze o natychmiastowy kontakt telefoniczny , w przeciwnym razie rezygnuje z przedluzenia umowy ! napomkne tez ze juz to zglaszalem przez formularz zglozszeniowy na stronie multimedi i nadal sie ze mna nikt nie skontaktowal , nie rozumnie jak mozna tak lekcewazyc klienta ! , ostatni raz zglaszam ta sprawe , jezeli nikt sie ze mna nie skontakruje to rezygnuje z umowy ! 504 974 715
7993939 12:16:08
tylk o prosze mi nie pisac ze ktos sie ze mna skontaktue ! .....
7993939 12:19:18
ponadto pani powiedziala ze faktura za grudzien bedzie 95zl , a widze ze jest juz 11.86 !
7993939 12:19:58
dlaczego mam jakas note odsetkowa 0,60zl ???
7993939 12:21:53
halo jest Pani ?
dodam ze to juz 4 czat bez odpowiedzii!!!!Zaletybrak !!!Wadyolewanie klienta !! obsluga klienta dramat , czat to jakis zart !
nie polecam !!!!!Miejscowośćkwidzyn -
~Marek / 2020-12-03 17:09
Nie polecam Multimedia !!! od przeszło dwóch miesięcy występują zakłucenia w odbiorze TV o Internecie nawet nie wspomnę zglaszałem kilkanaście razy a multimedia ma to gdzieś a jak chcą ze mną przedłużyć umowę to dzwonią kilka razy dziennie. Poczytajcie opinie o multimedia żeby nie było że się czepiam. Multimedia? Chyba raczej MULTITRAGEDIA! MiejscowośćGdynia -
~Ula / 2020-11-27 13:33
Multimedia Świdnica ( dolnośląskie ). Totalna porażka. Koronawirus obnażył jak słabą mają strukturę sprzętową. Ciągle urywa transmisję a reklamacji nie masz jak złożyć bo biuro obsługi wywala cię cały czas na koniec menu wyboru. Fajny trick na wyrzyganie się na klienta. Wysłany formularz reklamacji z załącznikiem - odpisują, że brak załącznika. Farsa, blaga. Firma krzaczek. Uciekajcie gdzie tylko można. Każdy będzie od nich lepszy. WadyBrak opieki nad klientem, nie opłaca się być stałym klientem bo nowi mają lepsze warunkiMiejscowośćŚwidnica -
~Kacper / 2020-11-21 02:10
Internet to droga krzyżowa i nie jest taki sam jak jest podany na umowie ZaletyBrakWadyInternet leży -
~vyz / 2020-11-17 13:24
o nowym kanale TVP DOKUMENT nie ma żadnej informacji . Abonent nie jest informowany o niczym .kanał się pojawia a drugi znika . PISMA na ten temat do abonenta niema wcale . ZaletybrakWadyignorowanie abonenta i brak informowania o zmianach w ofercie programowej w 2020 .MiejscowośćKalisz -
~Mariusz / 2020-11-15 00:54
W Afryce mają lepszy , bardziej stabilny internet niż w Multimedia POlska .. ZaletyKanały TV działająWadyNet - leży i zdycha .. Konsola podłączona PO KABLU z modemem - traci łączność z netem po kilku minutach ...MiejscowośćKonin -
~xyd / 2020-11-14 13:20
multimedia polska vectra niema zamiaru informowania abonenta o zmianach zachodzących . Oferta programowa kiedy zostanie dostosowana do obecnego stanu po przejęciu przez vectra tv .brak oczywiście rzetelnej informacji o tym jaka będzie procedura w podpisywaniu umowy ewentualnej jakie warunki cenowe będą . na piśmie abonent nie dostał nic . ZaletybrakWadyignorowanie abonenta . nie informowanie o zmianach robienie zmian za plecami .w stawia się kanał TBN .MiejscowośćKalisz -
~Kasia / 2020-11-09 08:46
Czekam do końca umowy i podziękuję za ich usługi. Od trzech dni usuwają awarie i nic. Mam dość. ZaletyZadnychWadyWszystkieMiejscowośćKraśnik -
-
~xyt / 2020-11-05 13:42
wszyscy operatorzy canal + i pozostali dają priomocje dla abonenta na święta .multimedia polska vectra jak zawsze nic nie da . Abonent nie informowany o zmianach programowych zachodzących . ZaletybrakWadyignorowanie abonenta , wprowadzanie zmian bez informowania o tym abonenta wcale .MiejscowośćKalisz -
~Klient / 2020-11-01 13:17
Dziwnym trafem gdy z infolini dzwonią i pytają się czy nie chce Pan szybszego internetu i gdy im odmawiasz bo 60 mega Ci w zupełności starczy NAGLE oglądanie filmów, granie w różne gry, korzystanie po prostu z internetu jest NIEMOŻLIWE (już od kilkunastu dni). Na teście prędkości internetu z tego 60 zostaje maksymalnie 10.
Nic tylko czekać na koniec umowy i pożegnanie się z nimi. Jakość usługi mizerna tak jak załatwianie problemów z ich strony...
Zdecydowanie nie polecam.ZaletyLegendy głoszą, że kiedyś jakieś byłyWadyTe same co u wszystkich klientów. Zacznijcie słuchać ludzi to wyjdziecie na tym lepiej tak jak My.MiejscowośćGdynia -
~fyz / 2020-10-16 14:17
multimedia polska vectra niema zamiaru informować abonenta o zmianach w ofercie programowej i o zmianie operatora też nie .ignorowanie abonenta to standard tej firmy ,abonent dowiaduje się po fakcie . ZaletybrakWadysame wady .ignorowanie abonenta ,brak rzetelnej informacji na piśmie o zmianie operatora na vectra tv .brak przedstawienia oferty programowej nowego operatora .MiejscowośćKalisz -
~Edek / 2020-10-14 21:47
Powtarzają się awarie. Trochę popada deszcz i przez kilka dni nie można doprosić się o naprawę. Byłem głupi że mam u nich telefon, telewizję i internet. Ale tylko do końca umowy i pidziękuję za to dziadostwo. ZaletyDużo programówWadyCzęste awarieMiejscowośćPruszcz Gdański
strona 15 z 31
- « poprzednia
- 1 ...
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- nastepna »