Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Multimedia Polska (TV) opinie

Ocena na podstawie 607 opinii

1.39 / 5

  • Cena/Jakość
    1.33
  • Obsługa klienta
    1.29
  • Oferta
    1.55
  • Cena
    2.00
  • Niezawodność
    1.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~m / 2021-01-22 16:23
    Ocena: 1.00 / 5
    mam takie pytanie bo niby juz wygaslo ze mozn rozwiazac umowe do konca grudnia za brak polsatu,moze ktos wie dlaczego bylo tylko pare dni i to wchodzily do tego swieta,ja zawarlam umowe z multimedia a teraz jest wektra multimedia i nie moge rozwiazac umowy mimo ze to oni nie dotrzymuja warunkow
    Zaletyzero
    Wadywszystko co mozliwe
    MiejscowośćWrocław
  • ~oszukana / 2021-01-22 09:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Multimedia to jedna wielka tragedia. Nieuczciwość i beznadziejna jakość. W ubiegłym roku w połowie października przedłużyłam umowę na nową wyższą prędkość internetu telefonicznie. Montera umówili mi po dwóch tygodniach. Przedłużając umowę informowałam, że szczególnie zalezy mi na szybkim internecie, który będzie dostępny w kazdym pomieszczeniu (mieszkam w niewielkim mieszkaniu). Pani zapewniała, że bez problemu tak będzie, a gdyby był problem to zwykłe urządzenie wzmacniające sygnał wystarczy. Po wizycie montera okaząło się, że deklarowan prędkość 300 to bajeczka. Siedząc przy routerze miałam w okolicach 100. U córki 10... Urządzenie wzmacniające sygnał, zakupione za własne środki nie pomogło.
    Gdy chciałam odstąpić od umowy, niestety było juz za późno, a jakości nie mogłam sprawdzić zanim mi nie udostępnili deklarowanej prędkości. Żenada. Internet ostatnio ciagle się zacina, rwie. Trzeba ciagle restartować modem, zmieniać kanały na takie gdzie niby ma byc lepszy dostęp - bajeczka... (takich rad udzielili mi gdy zgłosiłam reklamację: prosze sobie zainstalować wifi analyzer, wtedy będzie Pani mogła wybrać kanał o lepszej dostępności, u nas wszystko jest ok. Ostatnio zmieniam kanały kilka razy dziennie i niestety nic, dalej się rwie lub wcale nie działa). Nauka zdalna nie jest łatwa w tej sytuacji. Przestrzegam, bo nie dość że jakość żadna, oszukują to jeszcze z deklarowanej prędkości ma się 30%.
    Gdy chce się zgłosić problem b biurze obsługi Klienta, można porozmawiać tylko z automatem, i wciskać kolejne przyciski w nadzieji, że w końcu odezwie się konsultant - niestety bez skutku. Jak jakimś cudem uda się porozmawiać z konsultantem, po kilkukrotnej próbie połączeń do różnych działów - operatorzy sa nieuprzejmi, robiąc z nas głupków i twierdząc, że z ich strony wszystko jest ok...
    Zaletybrak
    Wadyjak wyżej opisane
  • ~vyt / 2021-01-21 10:13
    Ocena: 1.00 / 5
    informowanie o zmianach w ofercie programowej niema nic .obiecywali że po wycofaniu kanałów POLSATU dodadzą inne nie dodano nic . VECTRA MULTIMEDIA POLSKA obiecuje wiele a nie robi nic . ABONENT w końcu przejrzy na oczy i odejdzie od nie rzetelnego operatora kablowego do takiego co będzie traktował jak partnera a nie jak skarbonkę . POLSAT CYFROWY ,ORANGE TV , CANAL + 4k , NETTIA TV .
    Zaletybrak
    Wadybrak rzetelnej informacji o ofercie programowej vectra multimedia polska czy vectra .
    Miejscowośćkalisz
  • ~. / 2021-01-19 17:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo słaby internet, nie spełnia kryteriów z umowy, zrywa.
    ZaletyNie na
    WadyBardzo zła obsługa klienta
    MiejscowośćWarszawa
  • ~N / 2021-01-19 17:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszukiwanie przy przedłużeniu i zrywaniu umowy. Obsługa fatalna, panie z infolinii niemiłe i zwyczajnie głupie.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~fk / 2021-01-19 17:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Nic gorszego nie mogło się zdarzyć naiwnym Polakom jak podpisanie podchwytliwej umowy na dostarczenie usług telewizyjnych i internetowych z tą firmą. Omijajcie szerokim łukiem ich przedstawicieli. Wielkie kłamstwo.
    Zaletynegatywna ocena
    Wadyza długo by wymieniać, na każdym polu same wady
    MiejscowośćNowy Dwór Gdański
  • ~Piotr / 2021-01-16 13:15
    Ocena: 1.67 / 5
    Firma z którą nigdy się nie należy wiązać !!!!!!!!!!!. Próby rozwiązania umowy to droga przez mękę. Brak jakiejkolwiek możliwości połączenia drogą telefoniczną. W przypadku zadawania trudnych pytań firma zrzuca na linię gdzie nikt nie odbiera telefonów !!. Ludzie jak macie trochę rozumu to omijajcie tą firmę dalekim łukiem !!
    Wprowadzają w błąd i próbują za wszelką cenę utrzymać klienta ( czytaj : obciążać go kolejnymi kosztami !!)
    Wszystkie rozmowy najlepiej rejestrować !!
    Powinien się do nich dobrać UOKiK
    ZaletyDobry sygnał.
    WadyObsługa klienta to katastrofa !!!! Jej po prostu nie ma !!
    MiejscowośćŁódź
  • ~fyt / 2021-01-08 14:43
    Ocena: 1.00 / 5
    brak rzetelnej informacji o tym kiedy faktycznie vectra multimedia polska będzie mieć ofertę programową vectra . O tym abonent nie jest informowany jedynie obietnice bez pokrycia są dawane .POLSATU kanały miały być usunięte sportowe i informacyjne od 1.01 2021 a tu są i obietnice że poprawi się oferta programowa bez pokrycia .
    Zaletybrak
    Wadybrak rzetelnej informacji na piśmie do Abonenta o tym jak ma to wszystko wyglądać .I kiedy VECTRA FAKTYCZNIE PRZEJMIE MULTIMEDIA POLSKA .CZYJA OFERTA PROGRAMOWA Obowiązywać będzie dekodery trzeba wymienić ?
    MiejscowośćKalisz
  • ~Wku...ony / 2021-01-07 20:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Teagiczna obsługa, internet- brak stabilnego połączenia.
    Często wyłączają internet ba około 15 min.
    ZaletyBrak zalet
    WadyZa dużo by je wszystkie wymienić
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Janusz / 2021-01-05 15:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat telewizja słaby obraz internet się zawiesza ciągle. Biuro obsługi nieporozumienie
    MiejscowośćSzczecin
  • ~fty / 2021-01-05 14:09
    Ocena: 1.00 / 5
    vectra multimedia polska nie informuje rzetelnie o zmianach .rzekomo obiecuje promocje dla abonenta tylko ich brak . Obiecywanie poprawy oferty programowej cyfrowej od 1 01 2021 nie ma nic .kanały sportowe POLSATU miały zniknąć a są niech w końcu powiedzą otwarcie rzetelnie bez kłamania i obiecywania jak ma być .
    Zaletybrak
    Wadyignorowanie abonenta .brak rzetelnej wyczerpującej informacji o tym kiedy znikną kanały POLSATU SPORTOWE I inne .
    Miejscowośćkalisz
  • ~gogo / 2021-01-05 13:29
    Ocena: 1.00 / 5
    DNO,DNO,DNO.......................................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ZaletyHAHAHAHAHAHA
    MiejscowośćKalisz
  • ~xyz / 2020-12-31 14:44
    Ocena: 1.00 / 5
    nowe kanały się pojawiają a vectra multimedia nie dodaje żadnego kanału .NADAJE TVP DOKUMENT ,novelas + , FILM MAX . A vectra multimedia polska nie daje nic obiecywali że wzbogacą ofertę programową o podobne kanały sportowe a informacji rzetelnej niema wcale .w końcu abonenci się wykruszą i odejdą do konkurencji .
    Zaletybrak
    Wadyignorowanie abonenta .brak rzetelnej informacji w biurze abonenta o tym na jakich warunkach ewentualna umowa z vectra tv i oferta programowa jaka obowiązuje od 1 01 2021 .niema nic .
    MiejscowośćKalisz
  • ~Kamil / 2020-12-30 23:24
    Ocena: 1.33 / 5
    Korzystałem z firmy multimedia od 14 lat 12 lat było w porządku . Ale ostatnie 2 lata to totalne dno. Umowa na papierze dość dobra 300 mb + pakiet super box za 59,90 zł ale to na papierze ładnie wygląda i podczas podpisywania lub wyrażanie zgody na nową umowę i tyle z tej firmy pozytywów reszta to pasmo nie udolności operatora w każdym zakresie. Internet do 300mb występował tylko w zakresie 60-100mb, wifi z routera zacinało się i przerywało połączenie , zacinanie się nawet z kabla co jest nie dopomyślenia u innych operatorów , choć firma multimedia pobiera opłatę w wyskości 9 zł za bezprzewodową sieć multimedialną, próby wezwania technika kończyły się na przyjeździe i rozmowie "po co pana tak szybki internet" . Telewizja bardzo mierna zacina się piksele się pojawiała na dekoderze pomiar jakości sygnału wykazywał 20 procent przyjazd technika i ustawienie wzrastał do 30 2 dni i spowrotem do 20 i zakłócenia.Jest to spowodowane przestarzałą instalacją w bloku oraz brakiem fachowości . Udało mi się rozwiązać umoweę przed czasem zapłaciłem kary umownę i nie chcę mieć doczynienia z tą firmą .
    MiejscowośćWyszków
  • ~kubaols / 2020-12-30 11:56
    Ocena: 1.00 / 5
    We październiku przysłali fakturę niemal o 100% wyższą. Na próbę reklamacji kwoty faktury odpisali, że we wrześniu wygasła promocja na jakieś programy i teraz są płatne. A jak się nie podoba to sugerują drogę sądową.
    Nie było żadnej informacji o promocji, o wygaśnięciu promocji i możliwości rezygnacji z dodatkowo płatnych kanałów. Oczywiście dodzwonić się z wyjaśnieniem nie można.
    Ale przy zgłoszeniu wypowiedzenia oczywiście piszą, że dlaczego, że może nie zapoznaliśmy się z ich jakże wspaniałą ofertą, że może jeszcze przemyśleć...
    ZaletyDziała
    WadyJak w opisie.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Mirek / 2020-12-30 11:25
    Ocena: 1.67 / 5
    Od wakacji ciągłe problemy z internetem. Praktycznie co drugi dzień w godzinach wieczornych nie ma połączenia. Konsultant w Szczytnie bardzo nie miły. Przy zawieraniu umowy potrafił normalnie rozmawiać.
    Wadyj.w.
    MiejscowośćSzczytno
  • ~vyx / 2020-12-29 14:30
    Ocena: 1.00 / 5
    TVP DOKUMENT wszyscy mają a vectra multimedia polska do oferty nie doda wcale . obiecuje cuda po wycofaniu kanałów POLSATU SPORTOWYCH nic niema informacji żadnej . o tym jak ewentualna oferta vectra tv 2021 ma wyglądać niema nic .rzetelnej informacji o szczegółach niema w biurze abonenta .
    Zaletybrak
    Wadyignorowanie abonenta przez vectra tv
    MiejscowośćKalisz
  • ~ZBUKU / 2020-12-28 23:27
    Ocena: 1.00 / 5
    nie ma internetu nigdy, utrata pakietow na poziomie 30% caly czas, ping ms w okolicach 1000 przy ABONAMANCIE 300MB+, dzieki dzieki ! pozdrawiam
    Zaletybrak
    Wadywysoki ping
    brak kontaktu
    brak naprawy
    MiejscowośćSędziszów Małopolski
  • ~hoobmangigakox / 2020-12-28 23:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Internetu nie ma, utrata pakietów stałe 30%, ms w okolicach 1000.
    ZaletyBrak
    WadyTak duzo ze ciezko opisać
    MiejscowośćSędziszów Małopolski
  • ~nik / 2020-12-25 15:33
    Ocena: 1.00 / 5
    W związku z wycofaniem kanałów sportowych POLSATU poważnie trzeba rozważyć odejście od vectra multimedia polska .chyba że oferta zostanie wzbogacona o kanały sportowe inne .znając vectra multimedia polska to 2021 nie zostanie nic dodane do oferty programowej . ignorowanie abonenta spowoduje odejścia masowe .
    Zaletybrak
    Wadyignorowanie abonenta , w prowadzanie kanałów za plecami abonenta i wycofywanie też bez powiadomienia na piśmie .
    Miejscowośćkalisz
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2276
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.48, ilość opinii: 1686
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 757
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 607
CDA Premium
Ocena: 1.65, ilość opinii: 326
Toya (TV)
Ocena: 4.38, ilość opinii: 252
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4690
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3961
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3505
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3026