Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Multimedia Polska (TV) opinie

Ocena na podstawie 605 opinii

1.39 / 5

  • Cena/Jakość
    1.33
  • Obsługa klienta
    1.29
  • Oferta
    1.55
  • Cena
    2.00
  • Niezawodność
    1.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Patryk / 2021-03-17 23:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Słaby internet i ciągłe awarie brak dostepu do internetu zanikający internet
    ZaletyŻadne
    WadyAwarie
    MiejscowośćEłk
  • ~Jaa / 2021-03-15 18:56
    Ocena: 1.67 / 5
    Totalna poracha, ciągłe awarie zawieszanie się telewizji i internetu. Biuro obsługi nie odbiera i z nikim żywym nie da rady porozmawiać. W stacjonarnym biurze obsługi nic nie mogą. Po 2 tygodniowej awaria internetu dostałem 12 zł. zwrotu. Wszystko po połączeniu z Wektrą.
    MiejscowośćGorzów Wielkopolski
  • ~Miiiki / 2021-03-08 17:59
    Ocena: 2.00 / 5
    Uwaga
    Vectra oszukuje klientów twierdząc że nie można rozwiązać umowy bez kary mimo, że ATM Rozrywka był kanałem gwarantowanym!
    Nie maja prawa brać kary jak się wypowie umowę bo skoro to był kanał gwarantowany to są to zmiany warunków umowy! Kręcą, kłamią i próbują naciągać przepisy
    WadyKłamstwa i oszustwa w bok
    MiejscowośćWarszawa
  • ~xyi / 2021-02-27 09:20
    Ocena: 1.00 / 5
    vectra multimedia KALISZ obiecywali poprawę oferty programowej niema nic .O tym że ATM ROZRYWKA nie nadaje niem informacji wcale . abonenci stracą cierpliwości i odejdą do konkurencji gdzie będą traktowani poważnie anie jak skarbonka bez dna .
    Zaletybrak
    Wadybrak informacji o zmianach w ofercie programowej 2021 .obiecywali wiele nic z tego niema .dlaczego ?
    Miejscowośćkalisz
  • ~Rafola / 2021-02-23 16:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. W związku z tym że multimedia zmieniła swoją listę programową dostałam maila że mogę zrezygnować z ich usług bez żadnych konsekwencji. Po wysłaniu do nich pisma z potwierdzeniem nadania twierdzą że go nie dostali...Po 3-miesięcznym wyjaśnianiu sytuacji i chodzenia do biura wyszło tak że muszę zapłacić zaległe faktury i karę za zerwanie umowy. Trzymajcie się z daleka. Załatwianie u nich spraw i to w szczególności tych na ich niekorzyść graniczy z cudem.
    WadyWszystko na nie
    MiejscowośćKraśnik
  • ~xyd / 2021-02-20 10:04
    Ocena: 1.00 / 5
    vectra multimedia polska nie ma zamiaru w prowadzać do oferty programowej nowych kanałów . obiecywali wiele ale nic niema do tej pory . Informacji o okresie przejściowym kiedy vectra tv faktycznie w prowadzi ofertę programową swoją wymiana dekodera będzie potrzebna tego niema .rzetelnej informacji na piśmie .TVP DOKUMENT I OD 1 03 2021 nowe TVP NAUKA ,TVP MUZYKA Zaletybrak
Wadybrak rzetelnej informacji .
Miejscowośćkalisz
  • ~Mariusz / 2021-02-15 16:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Tylko nie multimedia,tak częste awarię że masakra!!!
    ZaletyBrak
    MiejscowośćGdansk
  • ~xyz / 2021-02-10 14:17
    Ocena: 1.00 / 5
    vectra multimedia polska powinna podjąć radykalne kroki i wycofać z oferty kanały POLSATU SPORTOWE I TVN .A dodać TVP DOKUMENT ,TVP NAUKA Zaletybrak
  • Wadyignorowanie abonenta .brak rzetelnej informacji o zmianach w ofercie programowej .
    MiejscowośćKalisz
  • ~Anna / 2021-02-10 09:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszustwo oszustwo oszustwo. Porażka dramat nigdy więcej o ile zdołam się od nich uwolnić umowa skonstruowana w sposób by ją przedłużyć ukryte koszty.Z daleka od oszustów.
    ZaletyBrak
    WadyOszustwo
  • ~Grzegorz / 2021-02-09 08:05
    Ocena: 2.00 / 5
    Multimedia,dzwoni w ciągu dnia do klientów zeby złapać klienta i przedłużyć umowę. A jak już się im uda podpisać kolejną umowę to w razie problemów to już nie można się do Multimedia dodzwonić. Pani konsultant z infolini zaproponowala nową umowę , z usługą gdzie powiedziała, że trzeba wymienić Dekoder ponieważ do tej usługi musi być wymiana Dekodera.Oczywiscie wcześniej tavusluga działała na starym dekoderze przyszedł technik wymienił dekoder i usługą nie działa Konsultant z infolini wprowadził mnie w błąd dzwoniąc i mówiąc że nie działa ta usługa, każą składać reklamację, Nie można się do Multimediów dodzwonić Nie odbierają telefonów, jak już się dodzwonisz to mówią że oddzwonia i na tym się kończy, Bo nie oddzwaniaja Naliczyli mi rachunek koło 700zl za wymianę dekodera i jakieś opłaty dołączyli dzwoniąc do nich mówią że pomyłka,. Ogólnie Ostatni raz tam mam z nimi umowę NIE POLECAM Multimediów są Nie wiarygodni i Zalewają klientów A przejęła ich Wektra i działają pod przykrywką.
    ZaletyBardzo Słabe
    MiejscowośćOpoczno
  • ~Grzegorz / 2021-02-09 07:44
    Ocena: 2.00 / 5
    Przedłużylem umowę z Multimedia. Pani konsulat z infolini zawierając że mną umowę WPROWADZIALA mnie wkład do usługiwpisala wymiana Dekodera. Ponieważ mówiła, że trzeba wymienić. Więc przyszedł technik i wymienił. Natomiast okazało się ZE Dekoder nie powinien być wymieniony bo ten wymieniony nie obsługuje określonych funkcji , które zawarlem w umowie. Dodzwonić się da infolinię to MASAKRA , nie odbierają telefonów. Jak się już udało dodzwonić to mówią że ktoś do Ciebie zadzwoni osoba która się tym zajmuje. NIE oddzwaniarz w ogóle. Zaliczyli rachunek z kosmosu 700zl gdzie na infolini mowie ze to pomyłka. Ostatni raz tam jestem klientem w Multimediach SA Nie wiarygodni, Nie dotrzymuje terminów. Zrywają klienta NIE POLECAM TAM SIE Z NIMI WIAZAC Umowa. A jeszcze przejęła ich Wektra. Wektra przejęła Multimedia NIW POLECAM ICH USLUG same problemy
    ZaletyBardzo Słabe
    MiejscowośćOpoczno
  • ~Arecki / 2021-02-08 12:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia na każdej płaszczyźnie. Wisienką na torcie jest to, że nawet po ustaniu umowy bezprawnie Ci ją przedłużają, a żeby ją wypowiedzieć często trzeba przejść przez sąd.
    MiejscowośćWrocław
  • ~XFGAE / 2021-02-06 22:11
    Ocena: 1.00 / 5
    SZAJS I OSZUŚCI NIE CHCĄ WYMIENIĆ DEKODERA A I TAK TWIERDZĄ ŻE WIEDZĄ O PROBLEMIE Z AKTUALIZACJĄ I PROBLEM TECHNICZNY POLEGA NA BRAKU SOFTU W IP3000
    ZaletyBRAK
    WadySAME TRAGEDIA
    MiejscowośćSZMELC MEDIA GDYNIA
  • ~Guciek / 2021-01-28 14:00
    Ocena: 3.00 / 5
    to jest powazna firma ??? zeby kilka razy w miesiacu !!! , kilka razy DZIENNIE !!!! wyszukiwala kanaly ????!!!! Ledwo skonczy wyszukiwac , znowu polecenie wyszukiwania , za 10 min powtorka !!!TO JEST CHORE !!!! TAK JAK I MULTIMEDIA
    Zaletyjest spory wybor kanalow
    Wadykilka razy w m-cu , w dniu skanuje kanaly !!! ledwo zeskanuje - znow powtarza, za 10 min powtorka !!!
    MiejscowośćGliwice
  • ~xid / 2021-01-26 12:18
    Ocena: 1.00 / 5
    TVP NOWE kanały od marca TVP NAUKA ,TVP MUZYKA TVP DOKUMENT .ale przecież VECTRA MULTIMEDIA POLSKA nie ma zamiaru dodać żadnego kanału do oferty programowej nawet jak jest darmo .Obiecują poprawę oferty programowej ale to tylko obiecanki cacanki . RZETELNEJ informacji niema w cale .ABONENT w końcu odejdzie do konkurencji .
    Zaletybrak
    Wadyignorowanie abonenta informacji rzetelnej też brak .
    MiejscowośćKalisz
  • ~wkurzony klient / 2021-01-25 22:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Robią naprawy pod stołem, źle obsługują klientów.
    Nie przychodzą do klientów gdy jest serwis wzywany.
    ZaletyPopsuli się
    WadyMasę wad nie wykonują napraw,
    brak wiedzy fachowej, zbywają ludzi, nie szanują klientów, bo firm o tam charakterze jest sporo
    MiejscowośćGdynia
  • ~cyt / 2021-01-24 14:07
    Ocena: 1.00 / 5
    zamiast rzetelnej informacji w vectra multimedia polska . nie ma nic ,tylko obiecanki cacanki . nie potrafią napisać do abonenta pisma o tym jak faktycznie wygląda sytuacja. VECTRA multimedia polska nie potrafi oficjalnie kogo oferta obowiązuje faktycznie i od kiedy 2021 rok .Abonent informacji rzetelnej nie dostanie w cale tylko obietnice bez pokrycia .
    Zaletybrak
    Wadyignorowanie abonenta . brak rzetelnej informacji o zmianach w ofercie programowej cyfrowej tv .
    MiejscowośćKalisz
  • ~Kinjamax / 2021-01-23 12:26
    Ocena: 5.00 / 5
    Korzystam z internetu stacjonarnego 300mb/s i jestem bardzo zadowolona, wszystko działa bez zarzutów. Internet z Multimedii mam od 1,5 miesiąca i abi razu sie nie zaciął ani nie zawiesił, wszystko na plus.
    ZaletySzybkość inwrernetu, cena usługi
    WadyBrak
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~m / 2021-01-22 16:23
    Ocena: 1.00 / 5
    mam takie pytanie bo niby juz wygaslo ze mozn rozwiazac umowe do konca grudnia za brak polsatu,moze ktos wie dlaczego bylo tylko pare dni i to wchodzily do tego swieta,ja zawarlam umowe z multimedia a teraz jest wektra multimedia i nie moge rozwiazac umowy mimo ze to oni nie dotrzymuja warunkow
    Zaletyzero
    Wadywszystko co mozliwe
    MiejscowośćWrocław
  • ~oszukana / 2021-01-22 09:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Multimedia to jedna wielka tragedia. Nieuczciwość i beznadziejna jakość. W ubiegłym roku w połowie października przedłużyłam umowę na nową wyższą prędkość internetu telefonicznie. Montera umówili mi po dwóch tygodniach. Przedłużając umowę informowałam, że szczególnie zalezy mi na szybkim internecie, który będzie dostępny w kazdym pomieszczeniu (mieszkam w niewielkim mieszkaniu). Pani zapewniała, że bez problemu tak będzie, a gdyby był problem to zwykłe urządzenie wzmacniające sygnał wystarczy. Po wizycie montera okaząło się, że deklarowan prędkość 300 to bajeczka. Siedząc przy routerze miałam w okolicach 100. U córki 10... Urządzenie wzmacniające sygnał, zakupione za własne środki nie pomogło.
    Gdy chciałam odstąpić od umowy, niestety było juz za późno, a jakości nie mogłam sprawdzić zanim mi nie udostępnili deklarowanej prędkości. Żenada. Internet ostatnio ciagle się zacina, rwie. Trzeba ciagle restartować modem, zmieniać kanały na takie gdzie niby ma byc lepszy dostęp - bajeczka... (takich rad udzielili mi gdy zgłosiłam reklamację: prosze sobie zainstalować wifi analyzer, wtedy będzie Pani mogła wybrać kanał o lepszej dostępności, u nas wszystko jest ok. Ostatnio zmieniam kanały kilka razy dziennie i niestety nic, dalej się rwie lub wcale nie działa). Nauka zdalna nie jest łatwa w tej sytuacji. Przestrzegam, bo nie dość że jakość żadna, oszukują to jeszcze z deklarowanej prędkości ma się 30%.
    Gdy chce się zgłosić problem b biurze obsługi Klienta, można porozmawiać tylko z automatem, i wciskać kolejne przyciski w nadzieji, że w końcu odezwie się konsultant - niestety bez skutku. Jak jakimś cudem uda się porozmawiać z konsultantem, po kilkukrotnej próbie połączeń do różnych działów - operatorzy sa nieuprzejmi, robiąc z nas głupków i twierdząc, że z ich strony wszystko jest ok...
    Zaletybrak
    Wadyjak wyżej opisane
  • strona 13 z 31
    Dodaj własną opinię »

    Zobacz również

    nc+
    Ocena: 1.60, ilość opinii: 2265
    Cyfrowy Polsat (TV)
    Ocena: 1.47, ilość opinii: 1662
    Netflix
    Ocena: 2.12, ilość opinii: 741
    Multimedia Polska (TV)
    Ocena: 1.39, ilość opinii: 605
    CDA Premium
    Ocena: 1.66, ilość opinii: 309
    Toya (TV)
    Ocena: 4.19, ilość opinii: 194
    Play
    Ocena: 1.39, ilość opinii: 4464
    VECTRA
    Ocena: 1.60, ilość opinii: 4412
    Orange
    Ocena: 1.40, ilość opinii: 3882
    UPC Internet
    Ocena: 1.81, ilość opinii: 3493
    Netia Szybki Internet
    Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
    Plus
    Ocena: 1.44, ilość opinii: 2918