strona 13 z 31
- « poprzednia
- 1 ...
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- nastepna »
-
~asblack28 / 2020-01-24 11:03
najgorszy dostawca internetu w Polsce
kończąca się promocja skutkuje podwojeniem opłat, umowa pełna kruczków -
-
~asd / 2019-06-24 14:22
tragedia . faktura miala byc na 40zl przyszla na 80... ZaletybrakWadyduzoMiejscowośćgorzow -
~Assele / 2023-04-13 22:40
Internet jest tragiczny. Codzinnie jest brak internetu. WadyCodzinnie brak internetu.MiejscowośćKętrzyn -
~aven / 2022-07-23 17:29
Gdynia Redłowo, internet prawie codziennie się wiesza. Dzieci dostają nerwicy. Odradzam !!!
Na szczęście za miesiąc koniec cyrografu na 12 miesięcy. Nigdy więcej multimiedi.ZaletyBrakMiejscowośćGdynia -
~Babcia / 2018-11-25 17:01
Rok temu podpisana umowa na telefon komórkowy. W pakiecie brak internetu !!!! Brak możliwości wysyłania MMS !!! Po próbie włączenia MMS (włączeniu transmisji danych) zaczęli naliczać po 50 - 70 zł miesięcznie za internet w telefonie. Pani w okienku Multimedia stwierdziła jednoznacznie, że abonament nie posiada możliwości transmisji danych i opłaty są niepoprawnie naliczone. Ale wysłali wezwanie do zapłaty. Po złożeniu reklamacji przez Rzecznika Praw Konsumenta są nawet skłonni zwrócić pieniądze pod warunkiem podpisania kolejnej umowy na telefon. Brak słów. -
~Bar / 2021-09-18 13:12
Okropna złodziejska firma. Nikomu nie polecam. Nie wywiązują się z umowy. Umowa zawierana na inną kwotę, rachunek poraz KOLEJNY NIEPRAWIDŁOWO NALICZONY OCZYWIŚCIE ZA DUŻY. Na infolinii nikt nic nie wie, na mailu głucha cisza. NIKOMU NIE POLECAM FIRMY MULTIMEDIA POLSKA. ZŁODZIEJSTWO I OSZUSTWO ZaletyBrakWadyOkropna złodziejska firma. Nikomu nie polecam. Nie wywiązują się z umowy. Umowa zawierana na inną kwotę, rachunek poraz KOLEJNY NIEPRAWIDŁOWO NALICZONY OCZYWIŚCIE ZA DUŻY. Na infolinii nikt nic nie wie, na mailu głucha cisza. NIKOMU NIE POLECAM FIRMY MULTIMEDIA POLSKA. ZŁODZIEJSTWO I OSZUSTWOMiejscowośćKonin -
~bardzoniezadowolonyklient / 2018-12-23 01:16
Przestrzegam!! Najgorsza firma!!! Po zakończeniu okresu umowy zamiast po ludzku przejść na ta sama ofertę tylko na czas nieokreślony to zwiększają abonament ponad dwukrotnie bez informowania!! Po pół roku się zorientowałem, ze mam niedopłatę 450zl jak mi odcięli! Do tego beznadziejna jakość połączenia i tandetny router oraz dekoder tv! ???????????? MiejscowośćGdańsk -
~bardzoniezadowolonyklient / 2018-12-23 01:16
Przestrzegam!! Najgorsza firma!!! Po zakończeniu okresu umowy zamiast po ludzku przejść na ta sama ofertę tylko na czas nieokreślony to zwiększają abonament ponad dwukrotnie bez informowania!! Po pół roku się zorientowałem, ze mam niedopłatę 450zl jak mi odcięli! Do tego beznadziejna jakość połączenia i tandetny router oraz dekoder tv! ???????????? -
-
~Bart / 2023-09-01 11:46
Tragedian, na naprawienie usterki czeka się 2 tygodnie, infolinia składająca się z niczego niewiedzacych studentów, bardzo nie polecam Miejscowośćbrzostek -
~Beata / 2019-07-08 18:20
UWAGA UWAGA!!! Jeżeli ktokolwiek będzie miał ochotę na wykupienie usługi internet telewizje w tej firmie niech się zastanowi tysiąc razy. OSZUŚCI, OSZUŚCI, OSZUŚCI,OSZUŚCI. Za oddanie sprzętu zapłaciłam kasę. Sprzęt wzięli, kasę każą zapłacić. Zaletynie maWadyNa czym mogą to opłaty biorą.Jak by mogli to by z człowieka skórę zdarli i sprzedaliMiejscowośćŁódź -
~Beata / 2023-06-26 17:31
Najgorsza firma z jakąkolwiek miałam do czynienia. Wieczny brak Internetu za to ceny z kosmosu. Odradzam z całego serca. Gdyby była opcja 0 taką ocenę bym wystawiła ZaletyBrakWadyWieczny brak internetu średnio 5 dni w tygodniuMiejscowośćTorun -
~becik777 / 2017-08-22 22:19
Szkoda slow,beznadzieja,wylaczyli mi tv i int.przez 3 dni tlumaczylam kretynom,ze pomylili kable,ze odlaczyli mnie zamiast kogos innego,mialam racje.Ale to ja naciskalam,oni mieli to gdzies.Zaden pracownik nie mial czasu,aby w 3 min. to naprawic.Zero przeprosin,zadnej satysfakcji finansowej.Po prostu dno konsumenckie. Zaletyzalet brakWadywszystko -
~Beti / 2020-01-09 17:24
Naciągacze , ciągle coś nowego naliczają .Trudno zakończyć z nimi umowę
Infolinia - odsyłają człowieka od jednego konsultanta do drugiegoZaletyBrakWadysame wadyMiejscowośćChojnów -
~bodzio / 2019-12-20 03:54
Mam bardzo złą opinię na temat tej firmy. Mimo regularnie opłacanego abonamentu często mam odłączaną telewizję i internet. Żadne interwencje nie pomagają.Firma czuje się bezkarna. Po prostu przyzwyczaili się do tego stanu rzeczy i uważają to za normalne. Poważnie myślę o zmianie dostawcy. MiejscowośćToruń -
~Celina / 2020-05-22 14:12
Obsluga klienta bardzo zla,nieprofwsjonalna.
Biuro obslugi klienta nieczynne od gtudnia(jest koniec maja).
Bledy w wystawianiu faktur.
Zla obsluga dotyczy infolinii.
W biurze obslugi-bardzo milo,profesjonalnie,zachecajaco.
Infolinia sprawila,ze nigdy nie bede klientem firmyMiejscowośćPuck -
~Cichy / 2022-10-14 18:31
Szczerze odradzam usługi firmy Vectra
Brak kompetencji ze strony działu obsługi i reklamacji , klien zostawiony z nie działającym sprzętem z informacja prosze do sądu , w/w działy kłamią ….
Sprzet reklamowany kilka dni po odbiorze , nie sprawny sprzet to problem klienta a nie firmy która go sprzedaje
Chcesz mieć problem idź do Vectra i podpisz umowę .ZaletyNie ma żadnychWadyOpero profssionalizmu -
-
~cvn / 2020-05-08 17:19
informowanie o tym że zmienił się operator do tej pory niema nic . O tym że sprzedali usługę prąd ORANGE TV informacji nie było wcale .robienie z abonenta w balona to motto jest tej firmy .31.o1 2020 niema nic do tej pory że vectra jest nowym . ZaletybrakWadylekceważenie abonenta .Miejscowośćkalisz -
~cyt / 2021-01-24 14:07
zamiast rzetelnej informacji w vectra multimedia polska . nie ma nic ,tylko obiecanki cacanki . nie potrafią napisać do abonenta pisma o tym jak faktycznie wygląda sytuacja. VECTRA multimedia polska nie potrafi oficjalnie kogo oferta obowiązuje faktycznie i od kiedy 2021 rok .Abonent informacji rzetelnej nie dostanie w cale tylko obietnice bez pokrycia . ZaletybrakWadyignorowanie abonenta . brak rzetelnej informacji o zmianach w ofercie programowej cyfrowej tv .MiejscowośćKalisz -
~Dagmara / 2022-07-14 18:36
Jedno słowo - odradzam.
Klient jest ignorowany i bagatelizowany zwłaszcza jeżeli się nie zna; technicy potrafią nie przyjść a w systemie zaznaczą, że byli; automat niczego nie rozwiązuje; nie da się doprosić o pomoc; przedłużają automatycznie umowę bez zgody; ciągle przerywanie dostawy internetu; telewizor zacina obraz i dźwięk.
Ogólnie dno i 10m mułu.ZaletyNie widzę żadnychWadyBrak miejsca by wszystko opisaćMiejscowośćGdynia -
~Damian / 2021-09-11 20:47
Obsługa klienta fatalna. Internet fatalny. TV nie mam i całe szczęście. Internet działa super ale jak są połączone dwa urządzenia tylko. Do oglądania filmów wolę zrobić hotspota z telefonu niż używać internetu. Umowa była zawarta na internet+Router Ale router tylko pod telefony został zrobiony. Częstotliwość 2,4 oraz 5 Ghz nie jest uruchomiona. Gdy udało się dodzwonić w tej sprawie to poinformowali moich rodziców że trzeba kupić WI-FI gdzie sam router od nich jest również jako Wi-Fi. Uwaga. Polecam każdemu kto ma stalowe nerwy, i lubi się codziennie denerwować. ZaletyBrakWadyWszystko od A do ZMiejscowośćWładysławowo
strona 13 z 31
- « poprzednia
- 1 ...
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- nastepna »