Infolinia to dramatyczne komunikaty , z których niemożliwe jest połaczenie się z przedstawicielem. Odsyłana na 5 różnych numerów , straciłam jedynie czas , sprawa dalej nie załatwiona. Stacjonarnie również spławiona na infolinię. 1.5 godziny stania w kolejce 2 razy jednego dnia. Kolejna stara czasu. Pani stwierdziła , no cóż i tak będzie trzeba zapłacić , bo skończyła się firmy dobra wola i w ramach bezpromocyjnego przedłużenia kolejnej umowy , doliczyliśmy Państwu miesięcznie po 120 zł do dotychczasowego abonamentu ale jeszcze żeby było bardziej fair, nikt Was o tym nie poinformuje, no bo po co Abonent ma cokolwiek decydować! Jednym słowem firma oszustów , skoro tak traktuje się wieloleteniego Klienta to strach pomyśleć co zrobią z nowym . Nie polecam! a co więcej ODRADZAM
Wadydramatyczne warunki, infolinia i obsługa klienta
MiejscowośćToruń