Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Multimedia Polska (TV) opinie

Ocena na podstawie 605 opinii

1.39 / 5

  • Cena/Jakość
    1.33
  • Obsługa klienta
    1.29
  • Oferta
    1.55
  • Cena
    2.00
  • Niezawodność
    1.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marta / 2021-05-20 15:34
    Ocena: 2.00 / 5
    Po 10 latach bycia klientem Multimedia , nie dość że zostałam w bezczelny sposób oszukana na kilkaset złotych to jeszcze załatwić jakąkolwiek sprawę bez stracenia wszelkich nerwów to granica cudu.
    Infolinia to dramatyczne komunikaty , z których niemożliwe jest połaczenie się z przedstawicielem. Odsyłana na 5 różnych numerów , straciłam jedynie czas , sprawa dalej nie załatwiona. Stacjonarnie również spławiona na infolinię. 1.5 godziny stania w kolejce 2 razy jednego dnia. Kolejna stara czasu. Pani stwierdziła , no cóż i tak będzie trzeba zapłacić , bo skończyła się firmy dobra wola i w ramach bezpromocyjnego przedłużenia kolejnej umowy , doliczyliśmy Państwu miesięcznie po 120 zł do dotychczasowego abonamentu ale jeszcze żeby było bardziej fair, nikt Was o tym nie poinformuje, no bo po co Abonent ma cokolwiek decydować! Jednym słowem firma oszustów , skoro tak traktuje się wieloleteniego Klienta to strach pomyśleć co zrobią z nowym . Nie polecam! a co więcej ODRADZAM
    Wadydramatyczne warunki, infolinia i obsługa klienta
    MiejscowośćToruń
  • ~ntr / 2021-05-17 16:18
    Ocena: 1.00 / 5
    widać że vectra multimedia KALISZ niema zamiaru informować o tym kiedy i czy pojawi się w ofercie TVP 4k o tym nic niema . Filmax i filmax 4k też miał być a niema . abonenci w końcu odejdą do konkurencji i będzie klapa .A obiecywali tyle a to tylko strach w oczach był wywiązać się z obietnic nie zamierzają wcale bo poco .
    Zaletybrak
    Wadynie informowanie o zmianach w ofercie programowej 2021 na maj .niema nic
    Miejscowośćkalisz
  • ~Marcin / 2021-05-14 11:55
    Ocena: 2.00 / 5
    Multimedia to skandal, prawo i RODO mają za nic. Samowolnie zmienili mi warunki umowy bez mojej zgody i wiedzy. Powłączali mi zgody na kontakt marketingowy i profilowanie mimo że przy podpisaniu umowy NIE wyraziłem na to zgody i nękali telefonami od rana do nocy. Nie sposób dodzwonić się do obsługi klienta cokolwiek wyjaśnić, na infolinii często trzeba czekać i słuchać muzyki ponad godzinę aż ktoś łaskawie odbierze telefon (chyba że dzwonisz podpisać nową umowę wtedy odbierają w ciągu pół minuty). Nie ma możliwości wprowadzić żadnych zmian przez eBOK, na czacie z eBOK też kompletna olewka standardowe odpowiedzi tam chyba bot rozmawia nie człowiek. Utrudniają wypowiedzenie umowy. Nie przyjmują wypowiedzenia mailowo, żądają podpisów kwalifikowanych, przesłane poleconym uwzględniają tylko wg. własnego widzimisię, nie uwzględniają daty stempla pocztowego. Sygnał TV cyfrowej często przerywany, awarie. Internet nieco lepiej ale też średnio raz w tygodniu są przerwy. Łącze niestabilne nie nadaje się do pracy. Unikać jak ognia.
    Wadyj.w.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~PAWEL / 2021-05-13 17:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Pisanie opinii na temat nierzetelnej i oszukańczej obsługi klientów w bok. to niepotrzebna strata czasu jak wyjaśnił mi gburowaty pracownik takiego biura w Łodzi. Od dawna wiadomo że multimedia stosuje oszukańcze metody naliczania opłat za usługi a z komentarzy nic sobie nie robi i twierdzi że tak ma być.
    ZaletyBrak
    WadyGburowata obsługa klienta. Brak rzetelnej informacji o opłatach za usługi. Złe traktowanie klienta w bok.
    MiejscowośćŁódź
  • ~xyf / 2021-05-06 19:27
    Ocena: 1.00 / 5
    kanał TVP HISTORIA 2 miał być a niema wcale . widać że zamiast obiecywania może czas na refleksje . vectra multimedia polska niech w końcu poinformuje rzetelnie kiedy vectra przejmie i na jakich warunkach ma być .
    Zaletybrak
    Wadybrak rzetelnej informacji o zmianach programowych 2021 maju .
    MiejscowośćKalisz
  • ~kate / 2021-05-05 12:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kontaktu z konsultantem BOK (tylko i wyłącznie automat????).Brak możliwości kontaktu z osobą pracującą w punkcie jeśli takie jest już w mieście, chyba się boją reakcji ludzi. Wieczny problem z internem a gdy człowiek zjawi się w punkcie to najlepsza rada- zwiększyć internet, ale ile razy się go nie zwiększy to ten sam problem jest cały czas. Ciągła zmiana kanałów w dekoderach. Moja cierpliwość już się skończyła,oby do końca umowy i bye bye.
    Zaletyżadnych!!!!!!!!!!
    Wadysłaby internet, ciagłe zmiany w kanałach, brak kontaktu z konsultanem
    MiejscowośćŻory
  • ~faraon / 2021-04-28 17:16
    Ocena: 1.00 / 5
    widać informacji rzetelnej o tym że TVP 4k ma być dodane do oferty niema nic . ANTENA TV ma podobno ruszyć i informacji o tym też brak .Abonenci w końcu odejdą do konkurencji i klapa będzie .jak się nie szanuje to tak jest .
    Zaletybrak
    Wadybrak rzetelnej informacji o zmianach w ofercie programowej 2021 od maja .
  • ~ElPepe / 2021-04-14 17:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Jednym zdaniem to jest machina do wyciągania jak największej ilości pieniędzy od klientów.
    ZaletyBym bym nie normalny gdybym dał jakiekolwiek zalety.
    Wady-Artefakty na ekranie
    -Częsty brak internetu
    MiejscowośćGorzów Wielkopolski
  • ~Tragedia / 2021-04-14 15:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia opryskliwa obsługa, tragiczny internet.......................................
    Zaletybrak
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Piotrek / 2021-04-14 14:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Zmiana kanałów, pytam czemu ma służyć? Czy naprawdę było to konieczne jak większość osób się przyzwyczaiła?
    ZaletyBrak
    WadyZmiany wprowadzają chaos
    MiejscowośćŁódź
  • ~maxs / 2021-04-12 14:36
    Ocena: 1.00 / 5
    widać że vectra multimedia polska wprowadza zmiany numeracji kanałów na dekoderze .robiąc bałagan .informacji dla abonenta niema rzetelnej wcale , tylko chaos .
    Zaletybrak
    Wadybrak rzetelnej informacji na piśmie do abonenta o faktycznej sytuacji kto jest operatorem i od kiedy .vectra tv a do kiedy multimedia polska 2021 .
    Miejscowośćkalisz
  • ~Kinga / 2021-04-12 07:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Poszukuję, osób które tak jak zostały obciążone ogromnymi kosztami za brak zwrotu sprzętu.
    Zwróciłam sprzęt, rozliczyłam się z multimedia i teraz dostałam wezwanie windykacyjne na kwotę ponad 500 zł za ok. 6 letniego pendrive do Internetu.
    Wadybrak kontaktu z infolinią po zakupie.
  • ~Heniek / 2021-04-08 11:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie wiem jak ta firma moze działac na rynku i dlaczego UOKiK po tylu licznych skargach i przegranych sprawach sądownych pozwala na działanie tej firmie , firma PALI MOSTY z wieloletnimi klientami ,wysyłaja monity do zapłaty po wypowiedzeniu umowy mimo że kilku letnie dekodery które sie zawieszaja zostały zwrócone , obsługa klienta to jakaś kpina ,na reklamacje odpisuje automat bez mozliwosci odpowiedzi , zero podejscia do klienta w 21 wieku , żadnej mozliwosci złozenia reklamacji u kompetentnej osoby za to monity wysyłaja jacyś kierownicy lub zastępcy kierowników kolejna kpina omijac z daleka bo jak będziecie chcieli wypowiedzieć umowe to nikt wam nie pomoże ale Kierownicy od monitów do zapłaty sie odezwa na 100 %...
    Zaletyobraz w Telewizorze
    Wadyinfolinia to kpina , wolny internet zawiesza sie , programy sie same skanuja , na 2 dekoderach w dwóch róznych pokojach inne programy lub ich brak mimo tej samej oferty , brak kontaktu z kompentna osoba ,brak działu reklamacji odpisuje automat na który nie mozna odpowiedzieć
    Miejscowośćśląsk
  • ~aldek / 2021-04-07 14:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo kiepska jakość obrazu, częste awarie , pan majster nie potrafił ustawić dekodera z multimedi smiech na sali
    Zaletybrak
    Wadysame wady
    MiejscowośćGorzów Wlkp.
  • ~phi / 2021-04-07 12:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy operator. Ich infolinia ot jakis zart... zamiast polaczyc z konsultantem mamy automatyczny serwis ktory nic nie naprawia za to traci sie pol godziny klikajac w kolejne cyferki na telefonie. A gdy juz tracimy nerwy to serwis stwierdza wspanialomyslnie ze juz nam pomogl i rozlacza sie.
    Parodia.
    Zaletybrak
    WadyBOK nie dziala, internet co chwile sie zawiesza, brak kontaktu z jakakolwiek zywa osoba.
    MiejscowośćPruszcz Gdanski
  • ~fty / 2021-04-03 15:11
    Ocena: 1.00 / 5
    vectra multimedia Kalisz wcale nie ma zamiaru informować o zmianach w ofercie programowej cyfrowej 2021 . rzetelnej informacji niema wcale obiecywali wiele a wyszło jak zawsze nic .Abonent się w końcu opamięta i odejdzie do konkurencji gdzie będzie traktowany jak partner a nie jak skarbonka bez dna .
    Zaletybrak
    Wadybrak informowania o zmianach w ofercie programowej cyfrowej 2021 . w stawianie gniota tureckiego .
    Miejscowośćkalisz
  • ~dalia45 / 2021-04-01 18:53
    Ocena: 3.33 / 5
    KILKA RAZY ZA DNIA I KILKA RAZY W TYGODNIU MAM "szukanie kanałów " I PO KILKA RAZY skanowanie !!!! Mozna nerwicy sie nabawic !
    Zaletyduzo programow
    Wadynon stop skanowanie programow (tych samych !!! )
    MiejscowośćGliwice
  • ~Patrycja / 2021-03-29 14:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Niestety jako wieloletni Klient MultiMedia nie polecam operatora. Dopóki byłam klientem aktywnym, wciskano mi każdą promocję, natomiast gdy umowa stałą się na czas nieokreślony to zapomniano o moim istnieniu i nie przedstawiano żadnych promocyjnych pakietów. Po skończonym czasie promocyjnym nie poinformowano mnie o żadnych nowych promocjach, zero kontaktu a rachunek naliczony x2 na ponad 250zł. Nie uwzględniono żadnej reklamacji ponieważ złożyłam ostatecznie wypowiedzenie umowy. Czuję się oszukana, naciągnięta jako stały Klient od 7 lat. Tak się nie robi.
    Wadynie dbają o stałych Klientów
    MiejscowośćRzeszów
  • ~Aa / 2021-03-19 17:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Największe dziadostwo na rynku, Internetu ciągle nie ma. Obsługa na infolinii tragedia
    ZaletyBrak
    WadyBrak
    MiejscowośćWroclaw
  • ~Roman / 2021-03-19 15:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziadostwo i oszustwo, wciskaja do pakietów jakieś płatne dodatki o których nie informują przy podpisywaniu umowy.
    PRZESTRZEGAM PRZED MULTIMEDIAMI!!!
    MiejscowośćŁódź
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2265
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1662
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 741
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 605
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 308
Toya (TV)
Ocena: 4.19, ilość opinii: 194
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4462
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4411
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3882
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3493
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2918