strona 11 z 31
- « poprzednia
- 1 ...
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- nastepna »
-
~Abonentka / 2021-09-07 22:56
Witam, to jest jakaś totalna porażka. Pierwsza sprawa konsultantka podpisuje umowę bez uprawnienia abonentki, wystarczy znać parę danych i można robić co się chce. :) pozniej bylo tylko ciekawiej umowa została zerwana przez tą samą panią po tym jak powiedziałem że od rozpoczęcie nowej umowy chcę mieć nowy router bo ten nie obsługuje tej prędkości, pani powiedziała że nie będzie to możliwe (ciekawe czy orientuje sie wogole co to jest router). 3 dni później została podpisana umowa ponownie przez tą samą panią, tym razem z upoważnienjem abonentki (chyba się pani nauczyła po ostatniej rozmowie) :) w tym samym dniu poprosiłem o wymianę routera pani mnie umówiła na najbliższy wolny termin to był 3 października, czekałem cały dzień nikt nie przyjechał więc dzwonie a tam mówią że wizyta została skasowana (powód podobno brak modemów, ale nikt nie raczył nawet zadzwonić i poinformować że nikogo nie będzie tylko sam się musiałem dowiedzieć) i czy chce umówić na 7 pażdziernika, w konsekwencji znów umawiała mnie ta sama pani z którą podpisywałem umowę no nic więc czekam nadzszedł 7 października czekałem cały dzień znów nikt się nie pojawił więc ponownie zadzwoniłem a tam co usłyszałem ? Wizyta skasowana ;) i że ma do mnie oddzwonić ta pani z którą podpisywałem umowę jako że już mam jej serdwcznie dość i tak bym nie odebrał, Ale mimo wszystko nikt nie zadzwonił, więc znów zadzwoniłem do obsługi klienta poprosiłem o wymiane routera i czemu technicy nie orzyjechali jak już druga wizyta była umawiana, jeszcze wczesniej poprosiłem żeby mnie nie odsyłali znów do tamtej pani, i że jak może, na szczęście pani na lini tego nie zrobiła i załatwiła sprawę, zgłosiła to do lokalnego bok z prośbą o wymianę bo jak się okazało tamta pani nawet nie może przez telefon umówić wizyty :D tyllko lokalny BOK może to zrobić. I że wogóle jakieś bzdury są tam popisane w systemie. Na ten moment mam gorszy internet niż miałem :) przy wcześniejszym 600mb/s (mierzone po wifi kilka razy w roznych dniach) mialem okolo 400mb/s teraz mam niecałe 300mb/s a co najlepsze mam smartfon z wifi 6 ax, nowy router jeden z nowszych modeli tplink ax 5ghz 3000m/s podłaczony pod stary router światłowodowy kablem ethernet 1gb/s oraz nową wewnętrzną kartę intela do laptopa gamingowago takze wifi 6 ax 3000mb/s (wszystkie sprzęty oczywiście połączone po wifi do tplinka), Zmiany sprzętu dokonalem ze wzgledu na większą prędkość. Na ten moment mam dalej stary router i mniejszą prędkość. Do tej pory byłem zadowolony niestety wszystko zaczęło się pieprzyć od chwili podpisania nowej umowy z tamtą panią, mam nadzieję że nie będę miał przyjemności już z nią rozmawiać, i że wkońcu przyjedzie technik i wymieni ten router na nowy bo wydaje mi się że ta pani z którą dzisiaj rozmawiałem, wie o co chodzi i załatwiła tą sprawę tak jak trzeba. Mam nadzieję że zostaną wyciągnięte jakieś konsekwencje dla tamtej pani bo inaczej sam je wyciągnę ;), po pierwsze stracony czas a po drugie czy podpisaniem umowy przez osobę nieuprawnioną nie powinien się zająć uokik ? -
-
~Adam / 2021-06-28 11:31
Ustalony termin instalacji 25.06 brak instalatora,
tel. Do BOK Pani nie wie czemu nie dotarł. Nowy termin za kolejny tydzień!!! Brak poszanowania abonenta z 20 letnim stażem.Moja Decyzja o odstąpieniu od umowy. NIE PODPISUJCIE UMOWY Z TĄ FIRMA TOTALNE DNO!!! Szkoda nerwów
WadyWszystkoMiejscowośćKalisz -
~adam / 2023-09-20 12:19
najgorsza firma na rynku, oszukują na umowach nie podpisujcie z nimi umów ZaletybrakWadybardzo dużoMiejscowośćKalisz -
~Adrian / 2019-10-28 00:24
Nie korzustajcie z tv Sharp masa kra abonamentu 3 multi rumu, +nedflix 230zl miesięcznie a i tak nie mogę połączy się z serwerem cholera to szok będę rezygnował z tego gówna ZaletyBrakWadyBrak połączeniaMiejscowośćGorzów Wielkopolski -
~Adrian / 2022-03-14 20:00
Tragedia, doradzam omijanie dużym łukiem. Strata czasu oraz pieniądze. ZaletyBrakWadyMasa, brak kontaktu, trzy krotnie odmówiono serwis w dniu serwisu. Porażka totalna, infolinia to fikcjaMiejscowośćRzeszów -
~adrz / 2018-05-29 09:16
Totalne dno !!! Obsługa koszmarna !!! Zgłoszenie usterki jedna wielka męka !!! Traktują klienta jak zło konieczne !!! Zdecydowanie ni POLECAM!!! MiejscowośćOlsztyn -
~Aga / 2018-06-04 11:03
Ta firma to jakas kpina. Wypowiedzialam umowe I sie zacZelo - Zawsze Cos znajda by klienta naciagnac. OBSLUGa klienta fatalna. Odradzam!
MoZe komus by sie chcialo tym zajac I jakies pismo do rzecznika praw konsumenta? Chętnie bym się dołączyłaMiejscowośćOlsztyn -
~aga / 2018-11-28 12:31
oszuści i złodzieje! Każda kolejna umowa jest dużo droższa od poprzedniej. Gdy zawierasz umowę przez telefon to potem okazuje się, że dostajesz rachunek zawyżoną niespodziankę. Umówiłam się na 11 zł a wystawili 149 zł. Chociaż powinien to być miesiąc jeszcze starej umowy czyli za 98 zł. Zaletytelewizja działaWadyoszukują przy zawieraniu umowyMiejscowośćŁódź -
-
~AGAAGA / 2018-07-17 09:49
Beznadzieja. Obsługa klienta baaardzo nie miła. Naciagacze i tyle . Podnosza opłaty bez uprtzedzenia . Internet co chwile sie rozłącza . NIE POLECAM ! ZaletyZERO ZALETWadyBEZNADZIEJNA OBSŁUGA KLIENTA , NET BEZNADZIEJA , WSZYSTKO NA DUZE NIEEMiejscowośćSzczecin -
~agao / 2021-07-14 20:29
Omijać tą firmę szerokim łukiem! 3 tydzień od podpisania umowy z nimi walczę o to żeby ktoś kompetentny przyszedł i poprawnie zainstalował kartę w moim telewizorze. Dzwonienie na infolinię, kończy się tym, ze albo ci "specjaliści" się rozłączają albo obiecują ze oddzwonią i niestety obietnicy nie dotrzymują. Raz nawet dostałam reprymendę dlaczego ja im blokuję linie. A niby rozmowy nagrywają w trosce o najwyższy poziom świadczonych usług . Kpina! Dodam jeszcze ze 3 razy przychodzili "technicy" którzy nic nie zrobili bo telewizja nie działa jak nie działała. A teraz za te wszystkie usługi wystawili fakture na 170 zł za to ze nic nie działa ! BRAWO! Składanie skarg nic nie daje, bo zostają bez jakichkolwiek odpowiedzi. Tak więc, drodzy internauci nie dajcie się oszukać, jak zrobiłam to ja! Omijać szerokim łukiem w szczególności placówkę w Płocku! ZaletyBRAKMiejscowośćPłock -
~Agata / 2023-06-05 23:46
Już od roku mamy problem z tą firmą, nie działa nic za co płacę. WadyNiekompetentni pracownicyMiejscowośćKwidzyn -
~aggemonka / 2022-08-02 19:15
masakra, ciagle zaniki tv, internetu, na technika we Wro trzeba czekac 2 tygodnie i nic ich nie interesuje , a potem okazuje sie ze chodzi jeszcze gorzej niz przedtem odradzam stanowczo, tylko kłopoty ZaletybrakWadywszystko żle chodziMiejscowośćwrocław -
~Agnieszka / 2021-06-09 16:07
Kiedyś myślałam,że nizej dna sięgnąć nie można,ta pseudo firma MULTIDUPA zrobiła jednak podkop i sięgnęła dno dna????????????Nic gorszego na Polskim rynku nie było,nie ma i nie będzie!!!???????????????????????????? ZaletyBrak!!!WadyIstnienie tych złodziei!!!MiejscowośćChełm lubelskie -
~Agnieszka / 2022-10-03 10:42
W końcu po latach zmieniliśmy miltimedię na Orange i jesteśmy w głębokim szoku, jaka różnica jest w ofercie programowej i internetu. Multimedia jest bardzo daleko za murzynami. Możemy jedynie żałować z mężem, że nie zmieniliśmy dostawcy telewizji i internetu wcześniej. MiejscowośćInowrocław -
~AK / 2020-03-04 15:27
Obsługa w biurze obsługi klienta tragiczna, podczas składania reklamacji spotkałam się z hamstwem, ignorancją oraz brakiem wiedzy że strony Pań tam pracujących. Problem techniczny nie został rozwiązany przez dwóch serwisantów.. Nie polecam nikomu tej firmy. MiejscowośćZamość -
~akt / 2019-10-09 19:51
Ta firma powinna zniknąć z rynku !!! Internet wiecznie "muli" chociaż pracuje na bardzo dobrym sprzęcie i mam wykupioną w tej podłej firmie największą prędkość,
Obsługa fatalna !!! Dzwoniąc człowiek włąściwie nie ma możliwości porozmawiania z konsultantem bo jest ciągle przełaczany gdzie włącza się automat !!!
Już nie mówiąc żeby porozmawiać z kimś z szofostwa !!! Nie ma takiej możliwości !!!
Złodziejska firma !!!ZaletyżadnychWadywszystkoMiejscowośćSzczecin -
-
~Ala / 2019-06-13 16:48
Najgorsza firma z jaką kiedykolwiek przyszło mi współpracować, najgorszy dostawca internetu, telewizji oraz tragiczna obsługa klienta. Zmuszona byłam podpisać z nimi umowę na wynajmowanym mieszkaniu ze względu na lokalizację, ale szczerze odradzam. Jeśli macie jakąkolwiek inną możliwość na usługi telekomunikacyjne wybierzcie kogokolwiek innego! Wadycałość działania tej firmy to jedna wielka wadaMiejscowośćWrocław -
~aldek / 2021-04-07 14:02
Bardzo kiepska jakość obrazu, częste awarie , pan majster nie potrafił ustawić dekodera z multimedi smiech na sali ZaletybrakWadysame wadyMiejscowośćGorzów Wlkp. -
~aldek / 2021-06-06 19:21
To co wyprawia ta pseudo firma to dramat tylko awarie brak sygnału zero wiedzy przez obsługę klientów. ZaletyHahaWadySame wady -
~aldona / 2023-08-07 17:08
Oszukańcza i zachłanna firma traci podwójnie.Nie wywiązują się i łamią zasady podpisanych umów. Zaletynie w tej firmieWadyoszustwo na umowach,zachłanność ,niekompetencja i dużo tego jeszczeMiejscowośćToruń
strona 11 z 31
- « poprzednia
- 1 ...
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- nastepna »