Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Multimedia Polska (TV) opinie

Ocena na podstawie 605 opinii

1.39 / 5

  • Cena/Jakość
    1.33
  • Obsługa klienta
    1.29
  • Oferta
    1.55
  • Cena
    2.00
  • Niezawodność
    1.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~roberek3 / 2019-08-18 12:09
    Ocena: 1.33 / 5
    To jeden z najgorszych dostawców mediów. (miałem do czynienia z 4)
    Dostarczone usługi fatalnej jakości jak i mniemanie tej firmy o sobie.
    Usługa zamówiona przez internet. Instalatorzy pracujący na akord. po 20 min wyszli bo jakoby wszystko działało.
    Tv obraz fatalny, prawdopodobnie nie potrafili dostarczyć prawidłowego sygnału. Po kilku minutach na prawie wszystkich programach następowała "pikselizacja" co mówi o jakości sygnału. Internetu do końca nie sprawdziłem bo zrezygnowałem w opcji odstąpienia od umowy. Ludzie nie dajcie się nabierać jakoby nie było kosztów w przypadku odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni. wyegzekwowanie tego jest tylko sądowne. zdzierstwo i jeszcze raz zdzierstwo. MASAKRA.
    Zaletyj.w.
    Wadyj.w.
    MiejscowośćGliwice.
  • ~Sylwester / 2019-01-12 20:51
    Ocena: 1.33 / 5
    Raczej porównał bym ją do organizacji oszustów, każdemu radzę z daleka omijać firmę multimedia. Nawet nie zasługuje w nazwie z dużej litery:-).
    Zaletybrak
    Wadywycofanie się bardzo utrudnione, oszukują na zwrocie sprzętu
    MiejscowośćŁódź
  • ~Taszkent / 2021-06-24 10:28
    Ocena: 1.33 / 5
    Szkoda gadać, czekam na koniec terminu umowy na cz.o. i koniec współpracy.
    ZaletyW porównaniu z innymi operatorami - brak zalet.
    WadyJakość, obsługa, awaryjność, obsługa urządzenia Wi-Fi (routera +AP), reakcja na zgłoszenie awarii, jakość/rzetelność obsługi zgłoszenia, brak możliwości negocjacji umowy.
    MiejscowośćSrargard
  • ~TERESA / 2019-01-14 16:22
    Ocena: 1.33 / 5
    FIRMA NIE DO POLECENIA INNYM. DOT. REKLAMACJI 622/2019. PRZEDSTAWICIEL OFEROWAL TELEFONICZNIE ZUPELNIE CO INNEGO A CO INNEGO PRZEŁĄCZYLI.
    ZaletyNIE MA
    ZADNYCH ZALET
    WadyFIRMA NIE WIAYGODNA
    MiejscowośćCZĘSTOCHOWA
  • ~Ula / 2020-11-27 13:33
    Ocena: 1.33 / 5
    Multimedia Świdnica ( dolnośląskie ). Totalna porażka. Koronawirus obnażył jak słabą mają strukturę sprzętową. Ciągle urywa transmisję a reklamacji nie masz jak złożyć bo biuro obsługi wywala cię cały czas na koniec menu wyboru. Fajny trick na wyrzyganie się na klienta. Wysłany formularz reklamacji z załącznikiem - odpisują, że brak załącznika. Farsa, blaga. Firma krzaczek. Uciekajcie gdzie tylko można. Każdy będzie od nich lepszy.
    WadyBrak opieki nad klientem, nie opłaca się być stałym klientem bo nowi mają lepsze warunki
    MiejscowośćŚwidnica
  • ~vyz / 2020-09-19 12:47
    Ocena: 1.33 / 5
    informowanie o zmianach ofercie programowej niema żadnej . multimedia polska abonenta ma w nosie . miała być informacja na piśmie o tym że vectra tv przejęła niema nic .kanały się pojawiają i znikają bez żadnej informacji o przyczynach .
    Zaletybrak
    Wadyignorowanie abonenta
    Miejscowośćkalisz
  • ~vyz / 2020-09-26 12:44
    Ocena: 1.33 / 5
    zmiany w prowadzane przez multimedia polska robią bałagan i chaos . zamiast w prowadzenia tematycznych kanałów to nie . kanał znika pojawia się zapchaj dziur indyjski i inne abonent niema nic do gadania .
    Zaletybrak
    Wadyignorancja abonenta
    MiejscowośćKalisz
  • ~Wiktoria / 2020-02-25 15:12
    Ocena: 1.33 / 5
    W ogóle internet nie działa , nie po to się płaci za wi-fi zeby siedzieć na danych komórkowych .
    MiejscowośćTorun
  • ~xyh / 2022-07-12 15:43
    Ocena: 1.33 / 5
    widać że kompetencji w biurze abonenta niema i nie było .nowy kierownik również nie ma żadnych kompetencji i wiedzy jedynie regułki nauczone nic poza tym .vectra KALISZ niby jest ale poprawy niema . oferta programowa przeciętna jak u pozostałych operatorów obsługa klienta dramat brak kompetencji wśród obsługi .
    Zaletybrak
    Wadybrak informowania o zmianach w ofercie programowej 2022 niema żadnej aktualnej lipiec . o tym że nowy kanał ma się pojawić nic niema .SPORTOWA TV od 1 08 2022 ma być. informacji na piśmie do abonenta niema wcale .
    Miejscowośćkalisz
  • ~zenek / 2016-06-17 10:37
    Ocena: 1.33 / 5
    Ciągłe nękanie sms, mail, listy że zostanie wyłączona telewizja analogowa (od pierwszych sms mija już pół roku i działa). Na zapytanie konsultanta w punkcie we Władysławowie:
    A: Kiedy wyłączycie tv analogową ?
    B: "nie wiem kiedy wyłączymy ale wyłączymy",
    A: no dobra to oferujecie w zamian ?
    B: "pakiet telewizji cyfrowej".
    A: Będę płacił tyle samo ?
    B: "za kanały co Pan ma to 10 zł. więcej".
    A: A co z umową pozostaje na czas nieokreślony ?
    B: "nie, nie cena o 10 zł. większa jak Pan podpisze umowę na 24 miesiące"

    Osoby (starsze osoby) które załatwiały swoje sprawy przede mną też narzekały, że ten konsultant "nabił ich w butelkę" przepisał im umowy z tv analogowej na cyfrową i dorzucił promocyjne pełen pakiet tv na 3 miesiące i zapomniał powiedzieć, że po 3 miesiącach cały pakiet zostaje i trzeba ze niego płacić ~ 200 zł za miesiąc. Wykorzystując wiek tych ludzi wciskał im też prąd z multimedi a potem przychodziły faktury z multimedi i energii :-)
    Zaletybrak
    Wadynierzetelna obsługa, wciskanie dodatkowo płatnych usług na siłę,
    Władysławowo - Punkt obsługi klienta
  • ~życzliwy / 2020-10-11 10:56
    Ocena: 1.33 / 5
    brak informowania abonenta multimedia polska o zmianach jakie zajdą na koniec tego miesiąca . ignorowanie abonenta to standard tej firmy .zmiany w ofercie zachodzą poza plecami abonenta bez informacji o tym po fakcie .np visad natura i history .kończą nadawanie a informacji o tym niema .
    Zaletybrak
    Wadyignorancja abonenta i brak informacji o zmianach w ofercie programowej 2020 .
    MiejscowośćKalisz
  • ~???? / 2019-10-16 12:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Bez przerwy problem z internetem bądź telewizją. Masakra
    ZaletyZadanie
    WadyDługo by wymieniać
    MiejscowośćStargard
  • ~. / 2021-01-19 17:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo słaby internet, nie spełnia kryteriów z umowy, zrywa.
    ZaletyNie na
    WadyBardzo zła obsługa klienta
    MiejscowośćWarszawa
  • ~~D / 2021-10-21 23:52
    Ocena: 1.00 / 5
    To są zwykli złodzieje każą płacić za internet 30mbs 65zl plus za ruter wifi miesięcznie place 3zl za to ze mam bezprzewodową sieć w 21 wieku gdzie u innych operatorów to jest za darmo zero jakichkolwiek lepszych propozycji z ich strony dopiero jak powiedziałem ze już z nimi nie przedłużę umowy to zaproponował mi gościu przez tele internet 600mbs za 60zl myślał że mnie przekupi ale nie dawajcie się nabrać fajnie wygląda to na papierze a w rzeczywistości jest inaczej

    Internet mi od mniej więcej roku zrywa połączenie jak jest mocno obciążona linia np pobieraniem a także oglądaniem youtube potrafi zerwać neta na parę sec.Jak zakładali internet to dali mi jakiś stary używany ruter po kimś ogólnie nie polecam
    ZaletyNie ma
    WadyMnóstwo szkoda wymieniać
    MiejscowośćWyszków
  • ~A / 2018-08-30 20:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Zawarłam umowę na odległosc, czyli przez telefon. W potwierdzeniu pismenym, czyli mailowym tejze umowy BRAK jest tego, co bylo ustalane telefonicznie. Napisalam reklamację, na ktora nikt nie odpowiedzial. Na infolinii KAZDY konsultant mowi co innego. Nie polecam. Ta firma, obsluga katastrofalna.
    Zaletyzadnych
    WadyNa infolinii KAZDY konsultant mowi co innego
    MiejscowośćTrojmiasto
  • ~A / 2019-10-28 20:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Multimedia jest mega słaba... albo internet zamula albo nic nie działa ani TV ani internet. Nie polecam. Jeśli macie możliwość szukajcie innych rozwiązań.
  • ~a / 2020-02-13 16:57
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM. PO skonczeniu umowy rachunki z 80 zł przychodzą po 270 zł... zamiast poinformowac klienta jakos dbac o niego zaproponowac korzystna oferte... skupiaja sie na zacheceniu nowych tracac jednoczesnie aktualnych poprzez takie postepowanie.... NIE POLECAM
  • ~Aa / 2021-03-19 17:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Największe dziadostwo na rynku, Internetu ciągle nie ma. Obsługa na infolinii tragedia
    ZaletyBrak
    WadyBrak
    MiejscowośćWroclaw
  • ~abonent / 2023-08-05 15:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeżeli już chcecie zostać klientem Multimedia Polska lub Vectry to podpisujcie umowy na najmniejsze pakiety bez dodatkowych tj Canal+,HBO,Netflix itp bo jak Wam dowalą cenę później to się za głowę chwycicie pomimo że w ofercie jest niższa cena bo wprowadzili klauzulę waloryzacyjną o której nic nie mówią przy zawieraniu umowy np, przez telefon. To jest szczera i dobra rada uważajcie na to. Takim działaniem powinien szybko zająć się UOKIK i UKE w trybie pilnym.
    Zaletybrak
    Wadybraknie strony na wypisanie wad
    MiejscowośćInowroclaw
  • ~Abonentka / 2021-09-07 22:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam, to jest jakaś totalna porażka. Pierwsza sprawa konsultantka podpisuje umowę bez uprawnienia abonentki, wystarczy znać parę danych i można robić co się chce. :) pozniej bylo tylko ciekawiej umowa została zerwana przez tą samą panią po tym jak powiedziałem że od rozpoczęcie nowej umowy chcę mieć nowy router bo ten nie obsługuje tej prędkości, pani powiedziała że nie będzie to możliwe (ciekawe czy orientuje sie wogole co to jest router). 3 dni później została podpisana umowa ponownie przez tą samą panią, tym razem z upoważnienjem abonentki (chyba się pani nauczyła po ostatniej rozmowie) :) w tym samym dniu poprosiłem o wymianę routera pani mnie umówiła na najbliższy wolny termin to był 3 października, czekałem cały dzień nikt nie przyjechał więc dzwonie a tam mówią że wizyta została skasowana (powód podobno brak modemów, ale nikt nie raczył nawet zadzwonić i poinformować że nikogo nie będzie tylko sam się musiałem dowiedzieć) i czy chce umówić na 7 pażdziernika, w konsekwencji znów umawiała mnie ta sama pani z którą podpisywałem umowę no nic więc czekam nadzszedł 7 października czekałem cały dzień znów nikt się nie pojawił więc ponownie zadzwoniłem a tam co usłyszałem ? Wizyta skasowana ;) i że ma do mnie oddzwonić ta pani z którą podpisywałem umowę jako że już mam jej serdwcznie dość i tak bym nie odebrał, Ale mimo wszystko nikt nie zadzwonił, więc znów zadzwoniłem do obsługi klienta poprosiłem o wymiane routera i czemu technicy nie orzyjechali jak już druga wizyta była umawiana, jeszcze wczesniej poprosiłem żeby mnie nie odsyłali znów do tamtej pani, i że jak może, na szczęście pani na lini tego nie zrobiła i załatwiła sprawę, zgłosiła to do lokalnego bok z prośbą o wymianę bo jak się okazało tamta pani nawet nie może przez telefon umówić wizyty :D tyllko lokalny BOK może to zrobić. I że wogóle jakieś bzdury są tam popisane w systemie. Na ten moment mam gorszy internet niż miałem :) przy wcześniejszym 600mb/s (mierzone po wifi kilka razy w roznych dniach) mialem okolo 400mb/s teraz mam niecałe 300mb/s a co najlepsze mam smartfon z wifi 6 ax, nowy router jeden z nowszych modeli tplink ax 5ghz 3000m/s podłaczony pod stary router światłowodowy kablem ethernet 1gb/s oraz nową wewnętrzną kartę intela do laptopa gamingowago takze wifi 6 ax 3000mb/s (wszystkie sprzęty oczywiście połączone po wifi do tplinka), Zmiany sprzętu dokonalem ze wzgledu na większą prędkość. Na ten moment mam dalej stary router i mniejszą prędkość. Do tej pory byłem zadowolony niestety wszystko zaczęło się pieprzyć od chwili podpisania nowej umowy z tamtą panią, mam nadzieję że nie będę miał przyjemności już z nią rozmawiać, i że wkońcu przyjedzie technik i wymieni ten router na nowy bo wydaje mi się że ta pani z którą dzisiaj rozmawiałem, wie o co chodzi i załatwiła tą sprawę tak jak trzeba. Mam nadzieję że zostaną wyciągnięte jakieś konsekwencje dla tamtej pani bo inaczej sam je wyciągnę ;), po pierwsze stracony czas a po drugie czy podpisaniem umowy przez osobę nieuprawnioną nie powinien się zająć uokik ?
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2268
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1668
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 746
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 467
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 317
Toya (TV)
Ocena: 4.28, ilość opinii: 216
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3913
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3496
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960