Zawsze uważałem, że kupno książek, zwłaszcza książek powinno odbywać się w 'realu', że trzeba ją obejrzeć, powąchać(sic!) itp. Ostatnio przekonuję się do księgarń internetowych, zwłaszcza do Merlina (niezłą mają wyprzedaż teraz). Nie będę ukrywała że wpływ na to mają nizsze ceny. Ostatnio kupiłam tam za niezłe pieniądze tą książkę http://merlin.pl/Przedostatnie-marzenie_ Angela-Becerra/browse/product/1,614052.h tml oraz rozmowy z Kołakowskim. Teraz czekam na maila potwierdzającego możliwość odbioru.
Zaletycena, kontakt,
Wadymało punktów do odbioru
~emka / 2008-12-31 10:44
Ocena: 2.20 / 5
Chciałabym przestrzec wszystkich przed korzystaniem z punktu odbioru przesyłek w Gdańsku, przy ul. Dmowskiego. Naprawdę lepiej już zapłacić kilka złotych za dostawę, niż być narażonym na brak profesjonalizmu obsługi- np kazano mi zapłacić za przesyłkę, która była już opłacona przelewem, pan nie wiedział, że powinnam się podpisać na fakturze, itp. Ponadto paczki odbierane osobiście są pakowane w przezroczystą folię, więc obsługa robi chamskie uwagi na temat zawartości przesyłki!!! Naprawdę byłam zaszokowana takim podejściem do klienta, nawet panie w mięsnym za komuny były uprzejmiejsze:) Oczywiście jest to moje ostatnie zamówienie w Merlinie.
~sommer / 2008-12-14 15:56
Ocena: 2.20 / 5
To moje ostatnie zamówienie w Merlinie, po zeszłorocznych przejściach z dostawą - w tym roku postanowiłam zamówić duuuzo wcześniej. Pomijam fakt niedostępności towaru, fakt rozdzielenia zamówień - kompletna bzdura, moje zamówienia dostępne w ciągu 24 h idą już drugi tydzień. Obsłudze w Merlinie gratuluję dobrego samopoczucia i oby w tym roku prezenty pod choinkę odzwierciedliły ich zaangażowanie.
~pmrozik / 2008-11-27 13:00
Ocena: 2.60 / 5
Zgadzam się z innym opiniami tutaj, że merlin.pl kiedyś był w porządku a ostatnio wszystko zaczeło się psuć.
Zamówiłem książki dla dziecka do drugiej klasy.
1. Towar przyszedł z 3 dniowym opóźnieniem, a pisałem wyraźnie że gdyby w ciągu dwóch dni się nie wyrobili, to sam pojadę odebrać towar.
2. Nie da rady się do nich dodzwonić.
3. Nie odpowiadają na maile, potem twierdząc że nie doszły.
4. Skontaktowałem się z nimi w końcu przez czat na stronie kontaktowej, i Pani od razu chciała mnie odesłać z kwitkiem, natomiast ja byłem uparty ale w gruncie rzeczy nic nie załatwiłem. Usłyszałem że a. linia telefoniczna jest zepsuta b. maile nie dotarły oraz c. skrzynka bok@merlin.pl już nie działa, a taki adres jest podany na odwrocie faktury w razie reklamacji.
5. Dostałem dzisiaj odpowiedź z działu obsługi klienta, że przepraszają za niedogodność związaną z dostawą, czyli ich zdaniem opóźnienie, które jest winą firmy UPS. To, że przysłali nie tą książkę co chciałem, nie zostało zauważone.
ZaletyBiorąc pod uwagę minusy, nie ma żadnych plusów
WadyObsługa klienta nie istnieje, towar opóźniony i nie ten co zamawiałem
~Auri / 2008-11-14 16:44
Ocena: 4.40 / 5
Jak dla mnie sklepik pierwsza klasa ;] kazdemu moge polecic. Asortymencik nie maly, sposob zamawiania mi sie podobal bez zadnych ceregieli, ceny w porzadku aczkolwiek widywalem nizsze... ale nieznacznie, co do obslugi i reklamacji nie moge za wiele powiedziec gdyz nie kozystalem z tego i mam nadzieje ze nie bede ale za to najwiekszy plus jaki moge dac to dostawa w tym momecie to uklon w strone sklepu. Ku mojemu zaskoczeniu towar zamowiony przeze mnie odebralem juz po okolo 14h ( zamawiany kolo 21 wieczorem ). Kazdy moze ma inne doswiadczenia ze sklepami internetowymi ale moje sa w tym przypadku jak najbardziej pozytywne.
~konwicki / 2008-11-13 21:23
Ocena: 2.80 / 5
Jeden z towarow okazal sie niedostepny, przez co przesylka sie opoznila. Z 8 plyt CD 3 mialy popekane pudelka. Poza tym ktos przy pakowaniu sie pomylil i wlozyl do paczki nie te plyte co trzeba - bedzie reklamacja. Ogolnie to moj pierwszy i ostatni zakup w tym sklepie.
Zalety- duzo towarow
Wady- cala reszta
~Pawel / 2008-10-17 14:38
Zamówiłem kilkanaście książek równo tydzień temu. Zacząłem się zastanawiać co się dzieje więc zadzwoniłem. Jeden, drugi, trzeci ... ale nikt nie odbiera. Wszedłem zatem na Chat z konsultantem. Szanowna pani odpowiedziala zebym oczekiwal na mail potwierdzajacy przekazanie paczki kurierowi. Poniewaz Piaseczno gdzie mają magazyn jest ode mnie 10 minut drogi samochodem zapytalem czy dostanę paczkę tego samego dnia. Konsultantka chciała mi wcisnąć, że kurier ma 24h na dostarczenie paczki... nie dodała jednak że 24h robocze. Zapytałem więc jak to jest, że nie dość, że czekam jak ten głąb tydzień czasu aż łaskawy pseudo-pośrednik merlin.pl ściągnie wszystkie książki do siebie a nastepnie wysyła paczkę kurierem który 5 km będzie jechał przez 3 dni. Niestety odpowiedzi już nie uzyskałem. Drodzy Zainteresowani, najprawdopodobniej merlin dowozi te książki dorożkami, czyżby był to powrót do średniowiecza ? kończąc już opis tego marnego sklepu. Jest pewien plus w całej tej pseudofirmie ponieważ najwyraźniej zatrudniają osoby niepełnosprawne co jest rzadkie w dzisiejszych czasach. Skąd taki pomysł? otóż dawno nie spotkałem się z tyloma imbecylami jak u nich.
Zaletyczytając czas dostawy można się naprawdę dobrze pośmiać, + za humor.
Wadyjak w opisie.
jeszcze go nie mam, nadal czekam na powóz konny z przesyłką
~sebastian.b@interia.eu / 2008-09-05 21:15
Ocena: 1.00 / 5
1wszy raz dokonałem zakupu, zrezygnowałem i to był ostatni raz w sklepie Merlin....brak słów szkoda wycierania klawiatury...
Zaletyżadne
Wadywszystko odnośnie zamówienia
nie udało mi się ocenić produktu-nie dotarł
~kaszanka / 2008-09-04 16:10
Ocena: 3.60 / 5
Informacja przy produkcie 3-5 dni oznacza w moim przypadku, że zamówienie złożone (i o zgrozo opłacone przelewem) 11 dni temu, dalej jest w trakcie realizacji! Na moje pytanie, jak mogę zrezygnować i odzyskać pieniądze - obsługa nie była tak miła i nie odpowiedziała:( wrrrrrr, koszmar, a nie sklep internetowy!! Zamówiłam w sierpniu podręczniki dla syna - mamy wrzesień, szkoła się rozpoczęła, książek nie ma, kasy tez oczywiście nie....
~Geanna / 2008-08-18 14:02
Ocena: 4.80 / 5
Wiele razy kupowałam w Merlinie. I nie mam na co narzekać. Przesyłki docierają w wyznaczonym terminie, towary nienaruszone. Jak dla mnie, jeden z najlepszych sklepów Internetowych. Polecam.
Zaletyasortyment, łatwość zamawiania, dostawa
Wadyceny
~Ania G. / 2008-05-12 14:02
Ocena: 4.75 / 5
Zamówiłam prezenty dla synka i dla córki znajomych na Komunię. Dotarły szybko, odebrałam osobiście w punkcie na Waryńskiego więc o dostawie nie pisze, obłsuga w punkcie miła.
Polecam.
~klient / 2008-03-04 16:32
Ocena: 2.60 / 5
Żebym wcześniej przeczytał opinie na temat tego sklepu bym się zastanowił, przed złożeniem u nich zamówienia.
ZaletyDuży wybór, sposób płatności
Wadyniestety cała reszta
nie mam, mam nadzieje, że kiedyś dotrze
~geget / 2008-02-16 20:33
Ocena: 4.40 / 5
Korzystałem z Merlina już kilka razy. Zawsze byłem zadowolony. Dostawa w terminie, ściągają niedostępne nigdzie indziej płyty. Polecam.
Zaletyjakość obsługi, dostawa, serwis www
Wadyceny
~JackRabbit Slim / 2008-02-14 15:54
Ocena: 2.80 / 5
Jeśli przy towarze pisze że dostarczają w ciągu 3-5 dni tzn że nie otrzymasz go nigdy - dwa razy zamówiłem i dwa razy otrzymałem po tygodniu maila że towaru nie ma i nie wiedzą kiedy będzie. Pozdrowienia dla Merlin Elektronika
~Azirafal / 2008-01-14 17:34
Ocena: 5.00 / 5
19 grudnia zamówiłem prezenty. 22 grudnia w domu czekała na mnie paczka z merlina. Jak dla mnie - obsługa i wszystko - cacy, żadnych kłopotów, żadnych przestojów, wszystko na czas i profesjonalnie. Za rok powtarzam procedurę :)
ZaletyAsortyment, fachowość, wiarygodność i pewność marki, ceny + darmowa dostawa.
Wadynie zauważyłem
~mati / 2007-12-19 17:26
Ocena: 3.00 / 5
Witam, nigdy tam nie kupowałem bo uważałem ze ceny mają za wysokie ale myslałem ze za tymi cenami stoi jakość obsługi, jednak jakie było moje zdziwienei po słożeniu zamówienia, zero odzewu na maile, telfon 24h na dobe zajęty, z 3 płyt jakie zamówiłem wysłali mi 2 i powiedzieli bym sobie zamówił jeszcze raz tą jedną niestety na moje pytania co z kosztami przesyłki juz mi nikt nie odpowiedział :/ jeden wielki zlew klienta NIGDY WIECEJ TAM NIC NIE ZAMÓWIE a teraz pewnie bede walczył o moje pieniądze bo dział reklamacji ma ten sam numer tel co BOK wiec nie ma szans na dodzwonienie się :/ niech nikt tam nic nie zamawia jest wiele sklepów które mają dużo lepsze ceny i lepszą obsługe a tutaj masakra
Zaletyasortyment
Wadycała reszta
nei odbiore nawet paczki
~jackob / 2007-12-18 17:38
Ocena: 1.20 / 5
Jak widzę ich reklamę to od razu mam zamiar wyjść... Nie dostarczyli mi zamówienia, a pisali ze dostawa bedzie na 100% za 2dni, czlowiek placi i sie pozniej tylko denerwuje, poza tym zero kontaktu z nimi!
Zaletyw merlinie ja ich nie widzę
Wadyzero kontaktu
-
~D.K. / 2007-12-13 21:59
Ocena: 2.20 / 5
Juz trzeci raz się poważnie nacięłam. I to koniec moich zakupów na merlinie! Kupowałam co jakiś czas rózne towary. 3 razy zdarzyło się, że nie mieli zamówionego przeze mnie towaru,a mimo to wciąż na stronie byłą reklama, że dostarczają w ciągu 3-5 dni! Wysyłają kiedy chcą i co chcą. Raz zrezygnowałam z zamówienia, raz czekałam i tak ze 3 razy opóźniali przesyłkę. Ale dałam im ostatnią szansę na początku grudnia. I co? Tym razem już dali popis. Zamówiłam karty pamięci na ponad 400zł. Miały być w terminie 3-5 dni.Na moim zamówieniu pojawił sie jednak póxniejszy termin. Pomyślałam że trudno-do swiąt dojdą. Okazało się, że w dniu który wyznaczyli przysłali mi maila, ze kart nie mają. Że mogą być za 7 dni. Albo wcale! A reklama nadal widnieje i naciągają kolejnych kupujących! Zrezygnowałam z zamówienia i wystąpiłam o zwrot nadpłaconych pieniędzy. I czekam!!! Świeta za chwilę, a ja mam zamrożone pieniądze na ich koncie i nie mam prezentów! Nigdy już w merlinie nic nie kupie! Nie polecam!
Zaletytańsze ceny
Wadyczęsty brak towaru choć widnieje na stronie info np. dostawa 3-5 dni; beznadziejny kontakt z obsługą klienta; na zwrot nadpłaty oczekuje sie strasznie długo-efektem jest zamrożenie pieniedzy i nerwy
~filipoza / 2007-12-12 09:09
Ocena: 2.60 / 5
Jakiś czas temu zamówiłem kilka rzeczy - w sumie 2 zamówienia. Bardzo mi na nich zależało - chciałem zorientować się kiedy mogą do mnie dotrzeć i to było pierwsze przykre doświadczenie gdyż w godzinach pracy telefon BOK był nieczynny. Następnie gdy na drugi lub też trzeci dzień mogłem już z paniami rozmawiać okazało się, że trzeba czekać około tygodnia na część towaru - poinformowałem panią aby anulować zamówienie po czym wysłałem 2 e-maile w jednym pisałem o anluowaniu zamówienia w drugim pisałem co zrobić z pieniędzmi. W międzyczasie wyjechałem za granicę. W jakim byłem szoku gdy okazało się, że paczka jednak przyszła. Próbuję się do nich dodzwonić i klasycznie "wszyscy konultanci są zajęci" po czym zrywa połączenie. No cóż - NIE POLECAM!
ZaletyAsortyment
WadyCała reszta
~mateunio / 2007-11-27 23:16
Ocena: 5.00 / 5
stanowczo jestem za. merlin jeszcze mnie nigdy nie zawiodl, wszystko dostarczaja szybko, zawsze informuja o statusie paczki, no i wielki asortyment, rozszerzany wraz z rozwojem sklepu na inn dzialy. jak dla mnie super :)