Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Merlin.pl opinie

Ocena na podstawie 1789 opinii

3.96 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    3.79
  • Dostawa
    3.89
  • Poziom cen
    3.81
  • Łatwość zamawiania
    4.31
  • Asortyment
    4.13

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~katar / 2011-01-16 22:45
    Ocena: 2.00 / 5
    Oszukaństwo, piszą na swojej stronie, że dowóz w 24 h - mi dostarczano przesyłkę w 2 tyg i to z warszawy do warszawy. Dodzwonić się na infolinię jest trudno, a jeśli już się uda, to osoby po drugiej stronie za każdym razem mówią coś innego (żeby zweryfikować informację najlepiej zapamiętać nazwisko konsultanta-niestety). Brak szacunku dla klienta. Jeśli będziecie chcieli kiedykolwiek skorzystać z usług merlina, to nastawcie się na dużą dozę cierpliwości i spory zapas czasu - ja osobiście bardzo odradzam.
    Zaletyobietnice
    Wadybrak spełnienia obietnic
  • ~aleksy / 2011-01-05 22:41
    Ocena: 4.20 / 5
    witam serdecznie, sklep jak sklep ... - internetowy:) Widzac wasze opinie smiac sie chce, 90% nagatywnych opinii znikneło by po przeczytaniu regulaminu, ktorego nie czytacie! Tez pracuje z klientami (troche inna branża) i wiem jak to jest. Klient nie przeczyta regulaminu a pozniej pisze negatywy. Najpierw trzeba sie zapoznac z wszystkimi warunkami i opisami na stronie a nastepnie dokonac zakupu. Merlin moim zdaniem jest jednym z niewielu sklepów które z czystym sumieniem polecam!
    Zaletywszystko
    Wadynic
  • ~magda / 2010-12-23 08:19
    Ocena: 4.20 / 5
    Przeczytałam negatywne opinie użytkowników już po złożeniu zamówienia na merlin.pl (mój błąd).Byłam już prawie pewna że nie dostanę zamówionych perfum na święta (prezent dla taty, w dodatku przedpłata na konto).Jednak muszę powiedzieć, że w moim przypadku wszystko odbyło się bez większych problemów.
    Zamówienie-10 grudnia, odbiór przesyłki w punkcie-16go. Infolinia działa bez zarzutu, dzwonilam dwa razy i całkiem uprzejma Pani rzetelnie odpowiedziała na wszystkie pytania o moją paczkę.
    A co do wypowiedzi poprzednika-powinien nauczyć się czytać ze zrozumieniem-i zamiast "dostarczamy w ciągu 24 godzin" zobaczyć że napis brzmi "WYSYŁAMY w ciągu 24 godzin".
    Opinia pozytywna, nie mam zastrzeżeń.
    Zaletymożliwość monitorowania stanu wysyłki
    Wadypunkt odbioru- w ciągu 4 dni jakie miałam na odebranie paczki (4 przedświąteczne dni) w punkcie odbioru-księgarni PWN-urządzono inwentaryzację i zamknięto go na 4 spusty.Musiałam się dobijać.
    zetaw kosmetyczny JOOP, 159zł.
  • ~Hp / 2010-12-17 09:29
    Ocena: 3.20 / 5
    10 grudnia złożyłam dwa zamówienia , zwracając szczególną uwagę na termin realizacji zamówienia - przy każdym produkcie było "dostarczamy wciągu 24 godzin". I co? Dziś mamy 17 grudnia - z jednego zamówienia zrezygnowałam bo okazało się, że termin realizacji określili mi na 13 stycznia 2011 (!!!) a na drugie zamówienie ciągle czekam. Podobno dziś mają wysłać. Dlatego kliencie MERLINA pamiętaj!!!! Prezenty gwiazdkowe zamawiaj w październiku!
    ZaletyDuży asortyment, atrakcyjne ceny w promocji.
    WadyTermin realizacji zmówienia.
  • ~Antymerlinfan / 2010-12-14 08:18
    Ocena: 2.60 / 5
    Zamówienie 4 grudnia, wszystko pięknie do czasu. 13 grudnia informacja, że zamówienie nie zostanie zrealizowane bo nie ma towaru u dostawców. Jak nie ma towaru to po cholerę go sprzedajecie!?
    Nie da się do nich dodzwonić. Ogólnie syf. Odradzam zakupy w merlin.pl!
    ZaletyBrak plusów
    WadyWszystko, całkowity brak kontaktu, długi czas realizacji, w ostatnim dniu mówią że towaru brak i można ich w d... pocałować
  • ~Andrju / 2010-11-27 14:49
    Ocena: 2.60 / 5
    Zamowilem w merlin.pl kilka plyt z opoznionym terminem dostawy. Plyty mialy byc wyslane do znajomej, ktora akurat podrozowala i miala wrocic za 2 tygodnie. Jak gdyby nigdy nic 2 dni po zlozeniu zamowienia otrzymalem e-mail potwierdzajacy wysylke zamowienia. Napisalem wiadomosc, w ktorej opisalem, ze wybralem w systemie opcje z opoznionym terminem dostawy, i ze prosze o wstrzymanie zamowienia. W odpowiedzi pracownica biura obslugi klienta napisala po prostu, ze przesylka zostala wyslana w ogole nie odnoszac do tego, co napisalem. Probowalem tez telefonicznie rozwiazac sprawe, ale inna pracownica biura obslugi klienta, powiedziala w bardzo arogancki sposob, ze moge sobie zadzwonic do DHL. Nigdy wiecej zakupow w merlin.pl. Serdecznie wszystkim odradzam.
  • ~e.cz. / 2010-11-26 20:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłam towar ,który był w ofercie na stanie sklepu (zam.nr 6569847),cena to ponad 1150 zł .Nie ma możliwości opłaty przy odbiorze .Po wysłaniu tej sumy na konto Merlin.pl ,otrzymałam e-mail mówiący o braku towaru .I TU SIĘ ZACZĘŁO.Wysłałam zgodnie z poleceniem nr konta bankowego ,na który sklep ma ZWRÓCIĆ mi w/w kwotę .Odpowiedzi na moje e-maile ZERO ,oczywiście pieniądze nie są zwrócone ,kontakt z Biurem Obsługi Klienta to groteska .Jak już się odezwą ,to informacja dotycząca mojej sprawy żadna ,pani nic nie wie . jestem zaniepokojona faktem ,że mogę stracić moje pieniądze . Odradzam jakiekolwiek zakupy w tym sklepie
    Zaletybrak
    Wadysame minusy
  • ~pit / 2010-11-03 00:15
    Ocena: 4.20 / 5
    sprzedają towar niezgodny z opisem na stronie;
    jednak kontakt w moim przypadku był bardzo dobry; przesyłka przyszła szybciej niż się spodziewałem; przeprosili i bezproblemowo uwzględnili reklamację i zwrot kasy - za to wielki plus!
    Zaletyw moim przypadku dobry kontakt; szybka wysyłka; bezproblemowa reklamacja i zwrot kasy
    Wadytowar niezgodny z opisem na stronie
  • ~Marcin / 2010-11-03 00:17
    Ocena: 3.00 / 5
    To już nie ten sam Merlin co kiedyś. Przeszli na masówkę, nie przejmują się pojedynczym klientem. Kupiłem na urodziny chrześnicy słownik angielsko-polski dla dzieci z płytą CD. Płyty oczywiście nie było. Zareklamowałem (przy okazji, w ramach reklamacji - jeśli ktoś nie mieszka w Warszawie, produkt trzeba przesłać pocztą), przeprosili i dostałem... słownik bez płyty. Na kolejne maile dostawałem coraz bzdurniejsze odpowiedzi. Dałem sobie z nimi spokój. Książki kupuję już tylko w Gandalfie (i tak jest taniej)

    W dalszym ciągu mają szeroki wybór produktów. Łatwo poruszać się na stronie. Poza słabą jakością obsługi klienta nie do przyjęcia jest też "kombinowanie" z odrębnymi przesyłkami książkowymi i z multimediami. Pomyśleć, że na początku wystarczyło 50 zł a przesyłka była darmowa, sami (tak jak Amazon) dzielili przesyłki (żeby część wysłać szybciej) i nie brali za to dodatkowej opłaty. Ale to już tylko przeszłość.
    ZaletyAsortyment, łatwość zamawiania
    Wadydostawa, obsługa i reklamacje
    3 tygodnie, ok. 20 zł
  • ~buke / 2010-10-20 15:50
    Ocena: 1.80 / 5
    w katalogu na stronie podawane informacje są nieprawdziwe dotyczące dostępności produktów czy terminów realizacji. książki są wybrakowane, płyty uszkodzone.
  • ~mateuzos / 2010-10-08 05:16
    Ocena: 4.25 / 5
    Merlin.pl jest gigantem. Służy do zrobienia zakupów z wielu dziedzin w jednym miejscu. Niektórzy mogą mieć problem z odróżnieniem go od sklepu specjalistycznego. Trzeba się liczyć z tym, że na stanie może nie być wszystkich towarów prezentowanych w ofercie!
    Ja kupowałem w tym sklepie dwa razy i już jestem pewien, że zostane stałym klientem. Odpowiadają mi ceny i w związku z tym, że wchodząc do tego sklepu łowie w oceanie a nie w sadzawce to skłonny jestem poczekać na skompletowanie towaru do wysyłki.
    Pozdrawiam internautów obdarzonych wyczuciem.
    Zaletyna tej witrynie zmieści się praktycznie wszystko
    Wadybrak możliwości zakupu jako gość (bez posiadania konta) dla szybkiego zamawiania.
    na razie kupuje do 70 zł dla jednego zamówienia.
  • ~doro / 2010-10-04 12:50
    Ocena: 1.20 / 5
    Witam,

    asortyment - jezeli dostawa nie jest realizowana nawet w ciagu podanych w regulaminie 7 dni to oznacza ze towaru najprawdopodobniej nie maja na stanie

    latwosc zamawiania jesli towaru po dwóch tygodniach nie ma to za latwosc zamawiania równiez nalezy sie zero.

    Poziom cen porównywalny z innymi sklepami

    Za dostawe i odsluge powinni dostac zero a nie 1 od pol godziny usiluje skontaktowac sie z konsultantem i od poł godziny slysze stay on the line! Odradzam nie róbcie tam zakupów szkoda nerwów i czsu na próby odzyskania zakupionego towaru

    Zaletyzadnych
    Wadywszystkie wymienione powyzej
    jeszcze go nie otrzymalam
  • ~porlicki / 2010-09-25 23:48
    Ocena: 2.40 / 5
    Prowadzą oszukańczą działalność polegającą na sprzedaży towarów których nie posiadają. Po wielu dniach od zapłaty informują że nie mają towaru za ktory pobrali zapłatę. Oszustwo i wyłudzenie zapłaty.
    WadyBrak sprzedawanego towaru.
  • ~piotrkomenda / 2010-09-14 18:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Chcąc zrobić dziecku niespodziankę będąc daleko od domu zamówiłem w merlin.pl jego wymarzony zestaw lego. do prezentu domówiłem wypasioną latarkę lego,no i zaczęło się!
    Termin maksymalnej realizacji zamówienia był 13 września,tylko zamiast kurierera otrzymałem e-mail że w asortymencie nie mają już jednej z zabawek a dostawcy się spóżniają.
    Jedyny wybór jaki mi dali to czekać jeszcze z tydzień ,a może znajdą innego dostawce i zrealizują zamówienie ,albo mam zrezygnować z jednej zabawki.Tylko zapomnieli o zwrocie pieniędzy.
    Takim sposobem rozczarowane dziecko ,pieniądze poszły w niebo ,a na infolini nikt nie odbiera telefonu tylko muzyczki miożna posłuchać.
    BRAWO!!! Takie rzeczy tylko w polsce i tylko na merlin .pl
    Zaletynie widzę żadnych
    Wadysame minusy
    wciąż czekam!!!170zł
  • ~krzysztof / 2010-09-13 18:29
    Ocena: 1.20 / 5
    nr zamówienia 6317870 z dnia 30.08.2010 obsługa i reklamacje to KATASTROFA.
    Potwierdzili wysyłkę produktów 08.09.2010 dziś jest 13.09.2010 i nie została wysłana. Między czasie informowali mnie wiele razy zawsze błędnie. Próbowali, abym dopłacił do zamówienia choć to nie powinno mieć miejsca. Zamówiłem książek za ponad 300 zł taką kwotę zablokowałem na karcie i choć książek "nazbierali" za 250zł - 4 książki nie byli wstanie dostarczyć i musiałem z nich zrezygnować to chcieli abym 33 złote dopłacił. NORMALNY SKANDAL. Pisałem e mail do Pani Prezes Anny Bogdańskiej, ale albo nie chciała, albo nie umiała pomóc. W każdym razie jest godzina 18:25 dzień 13.09.2010 w historii zamówień od 11.09.2010 wpis przygotowane do wysyłki, ale wysyłki nie ma!!!!
    KATASTROFA UWAGA OSZUKUJĄ.
    ZaletyProsty sposób zamówień. Może po to aby wciągnąć gościa....
    WadyOszukują w informacji, dają fałszywe e maile, próbują wyłudzić nienależną kasę. KATASTROFA FIRMA.
    ZAMÓWIŁEM, ZAPŁACIŁEM I NIE MAM.
  • ~-AssassiN- / 2010-09-13 18:54
    Ocena: 4.60 / 5
    Witam żadko kiedy piszę opinie ale zobaczyłem że piszecie tutaj tyle złych opini że postanowiłem sam napisać.Otóż czas od zamówienia do przysłania to tydzień,obsługa była dobra ponieważ napisałem żeby usunąć jakiś towar,ceny są w miarę nie za drogie a ni nie za tanie,ale są często promocję,tania przesyłka i duża dostępność towarów.Wszystkie książki były ok.
    Zalety-Szybkość wysyłki
    -Dobra obsługa
    -Szybka dostawa
    -Łatwość zamawiania
    -Ceny
    -Duży wybór
    -Dużo promocji
    WadyNie mam
    Mam produkt od dziś za 206zł
  • ~przemek-35 / 2010-09-09 18:22
    Ocena: 1.60 / 5
    Czas realizacji niby do 5 dni roboczych a w rzeczywistości diabli wiedzą ile po 5 dniach raczyli skontaktować się że nie mogą zrealizować całości zamówienia po uzgodnieniu realizacji częściowej mija dwa dni a jeszcze nie wysłali przesyłki nie polecam
    Zaletybrak
    Wadysame ------
    7 dni roboczych i jeszcze nie ma
  • ~piotrst / 2010-09-03 14:29
    Ocena: 2.80 / 5
    Kiedyś była to najlepsza ksiegarnia internetowa -- kupowałem u nich od wielu lat. Niestety w miarę rozwoju pogarszało się ich podejście do klientów -- obecnie osiągnęło DNO. Niedotrzymywanie terminów zamówienia, wykorzystywanie mnóstwa kruczków w regulaminie (typu: skompletowanie zamówienia nie oznacza wysyłki -- bo może to potrwać nawet dwa dni robocze, zawiadamianie o niedostępności książki w ostatnim możliwym terminie, 14 DNI na zwrot pieniedzy w przypadku niedotrzymania terminu, gdy część książek przeniesie się do oddzielnego zamówienia ze względu na termin dostawy, ulegają skasowaniu rabaty związane z wielkością zamówienia itd).
    Słowem: kombinatorstwo na całej linii. Plus kłopoty z kontaktem -- 6 min oczekiwania na połączenie z konsultantem trwało raz ponad godzinę! Odpowiedzi na e-maile po kilku godzinach, albo nawet następnego dnia. PORAŻKA. Zdecydowanie nie polecam.
    Zaletyduży asortyment, niskie ceny
    Wadykiepska obsługa klientów, długie i NIEDOTRZYMYWANE terminy, zły kontakt
    jestem klientem od 2000 r, wydałem u nich kilka tysięcy złotych.
  • ~ktoś / 2010-09-02 12:50
    Ocena: 1.40 / 5
    Pozwalniali ludzi i teraz przyjęli mniej, robią oszczędności na byle czym się da, nawet na paczkach. Pracowałam tam i wiem, jak pakuje się paczki... Ludzie charują... ile się da, ale i tak się nie wyrabiają, bo jest ich za mało... Porażka i żal...
    ZaletyBrak
    WadySzkoda słów, nie da się opisać...
  • ~asiek / 2010-08-20 15:15
    Ocena: 3.20 / 5
    Szkoda, że wcześniej nie znalazłam tej stronki. Niestety podzielam te negatywne opinie co do realizacji zamówień i obsługi klienta.Moja ocena zamyka sie w dwóch słowach: totalna porazka...mogą być też: nigdy więcej etc.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.50, ilość opinii: 1693
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1674
Gandalf.com.pl
Ocena: 4.66, ilość opinii: 1298
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 977
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 692
Komputronik.pl
Ocena: 3.40, ilość opinii: 618
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4486
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4417
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3889
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3494
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2929