Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Merlin.pl opinie

Ocena na podstawie 1789 opinii

3.96 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    3.79
  • Dostawa
    3.89
  • Poziom cen
    3.81
  • Łatwość zamawiania
    4.31
  • Asortyment
    4.13

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Michał / 2020-04-16 22:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Po tygodniu zorientowali się ze asortyment w tej cenie już się sprzedał... A dalej można go kupić
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Michał / 2022-01-19 19:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Od ponad 3 miesięcy nie mam ani książek ani pieniędzy. Automat mailowy odpowiadający w kółko to samo. Trzymać się z daleka.
    WadySam fakt istnienia sklepu.
  • ~Michał / 2022-01-22 16:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak realizacji zamówienia od dnia 4.01. brak kontaktu
    Zaletybrak
  • ~Micky96 / 2016-04-24 15:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam zakupów w tej księgarni!! Zamówiłam tam dwie książki w listopadzie, ponieważ na stronie była informacja, że są na stanie. Wysłałam pieniądze, po czym dostałam wiadomość że książki nie są dostępne. Starałam się o zwrot pieniędzy,dzwoniłam- nikt nie odbierał telefonu, pisałam e-maile, niestety bez odzewu. Klienci nie zasługują na takie traktowanie...
  • ~mili lili lavi / 2013-12-17 22:12
    Ocena: 1.00 / 5
    opinia negatywna : nikomu nie polecam kupować w tym sklepie , zostałam oszukana otrzymałam używaną płytę cd , płyta była porysowana i pudełko też w bardzo dużym stopniu było porysowane i na pudełku były ślady po odklejonych naklejkach , brak słów .
    Zaletybrak
    Wadyoszukaństwo , czasem wysyłają używany towar
    wyrzuciłam do kosza na śmieci
  • ~mili lili lavi / 2013-12-25 20:12
    Ocena: 1.00 / 5
    ciekawe czy by było wam przyjemnie otrzymać używaną płytę cd , brak słów !!!!!!!!!!!!!!!!!
    Zaletytylko darmowy punkt odbioru
    Wadynieuczciwość
    wyrzuciłam ha ha ha
  • ~Miranda / 2019-04-17 08:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Już tydzień czekam na zamówienie nie polecam!!! Żałuję że nie przeczytałam opinii przed zakupem bo bym się nie zdecydowała :(((prezent miał być dla synka na święta i już nie dojdzie Dziecko załamane ja też :(
    WadyBrak kontaktu nieprawdziwe i formacje odnośnie wysyłki wi ę przenoszą na pocztę polską ze paczka od nich wyszła i nie wiedzą co dalej po czym w statusie zamówienia wyświetla się że jeszcze nie wysłane Żenada!!! Omijać szerokim lukiem
  • ~Monika / 2022-01-25 20:33
    Ocena: 1.00 / 5
    OSZUŚCI!!!
    Zamówiłam książkę której nie mieli na stanie, opłaciłam 15.01.2022, wczoraj wysłałam mail z zapytaniem o stan realizacji, z automatu dostałam odpowiedź, iż pracownicy zapoznają się że spawa i odpowiedzą. Szukałam telefonu na stronie by zadzwonić. Dziś napisałam mail z prośbą o zwrot zapłaconych pieniędzy za brak realizacji zamówienia. Strona już nie działa i wyświetla się błąd 523.
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Monika / 2022-02-20 16:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Do dzisiaj nie otrzymałam pieniędzy za anulowane zamówienie na początku stycznia. Nie odpowiadają na maile. Odradzam zakupy w tym sklepie.
    ZaletyBrak
    WadyOszuści
  • ~moon1002 / 2021-06-18 16:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Trzymajcie sie od Merlina z daleka. Firma nie realizuje zamowien, telefonu nikt nie odbiera, na maile nikt nie odpowida. Na Ceneo Merlin zablokowal mozliwosc wpisywania opnii.
  • ~mslo / 2022-03-11 11:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówienie złożone pod koniec stycznia. Nie ma żadnego kontaktu z firmą a strona merlin.pl od ponad dwóch tygodni przestała działać. Dzisiaj złożyłem skargę do UOKiK. Omijać ten sklepik szerokim łukiem.
    Zaletyaktualnie - żadnych
    Wadyoszuści i złodzieje
  • ~nehemad / 2012-03-06 18:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam, powiem krótko. Jeżeli chcecie zamawiać coś w przedsprzedaży to stanowczo odradzam. Zamówiłem 31/01 grę Mass Effect 3 edycja kolekcjonerska dziś wspaniałomyślnie dostałem info, że niestety brak na magazynie - o przepraszam, sam zaciekawiony wszedłem aby sprawdzić stan dostawy - maila mimo przeciwnego zdania biura obsługi nie otrzymałem. Regulamin mówi, że bonusowe: "Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów i realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień na te towary, aż do wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży", czyli zamawiajcie i miejcie nadziej że dla was starczy - myślę że to niepoważne pochodzenie do klienta, bo jeżeli zbiera się zamówienia nie mając pojęcia ile ma się towaru to ... W punkcie obsługi - telefonicznie tylko "rozkładają ręce" - trudno.
    Zaletymoże i jakieś są nie wiem
    WadyNieodpowiedzialne podejście do klienta.
    nie dostarczono
  • ~Niezadowolny klient / 2021-03-03 20:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam zakupy w tym sklepie. Po odesłaniu zamówienia musiałem się dopytywać kiedy dostanę zwrot moich pieniędzy. Po dwóch mailach dostałem na raty swoje pieniądze, a kosztów za zwrot nie otrzymałem. Obsługa sklepu pozostawia wiele do życzenia.
    W dziale "książki" znajdują się audiobooki, których nie da się odróżnić od zwykłej książki, tylko trzeba się dopatrywać na zdjęciu tego.
  • ~niezadowolona / 2015-02-24 19:48
    Ocena: 1.00 / 5
    jedną z 6 płyt musiałam wyrzucić do kosza na śmieci bo była porysowana i miała brązowe odpryski i tą samą płytę kupiłam raz jeszcze w salonie empik ,absolutnie nie polecam tu kupować płyt cd i dvd blu-ray , filmów itp. , chyba że chcecie otrzymać towar w popękanych pudełkach , z tego zakupu jestem bardzo niezadowolona i poirytowana co popsuło mi kompletnie humor , brak słów !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Zaletydarmowy odbiór w małpce
    Wadybezczelna obsługa, uszkodzony towar
    brak słów !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ~Nitas / 2016-12-20 09:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadzieja. Złożyłem zamówienie i je opłaciłem. Na stronie była informacja, że towar wysyłają w ciągu 48 godzin.

    Po trzech dniach zamiast książki dostałem maila, że "względu na brak dostępności produktu u dostawcy" planują wysłać przesyłkę za cztery dodatkowe dni. Nie wysłali jej, a zamiast tego przyszedł mail "zamówienie zostało już skompletowane i przygotowane do odebrania przez przewoźnika." Minęły kolejne trzy dni, przez które nic się nie działo więc zadzwoniłem. Pani potwierdziła, że status zamówienia jest taki, jak w mailu ale ona sprawdzi w magazynie i do mnie oddzwoni. Nie oddzwoniła. Dzwonię więc sam na drugi dzień (minęły już prawie dwa tygodnie od opłacenia towaru.) - kolejna panienka odbiera po pół godzinie wydzwaniania i mówi to samo, co wczorajsza: sprawdzi w magazynie i oddzwoni. Kiedy pani oddzwoni? Pytam. "Jak dostanę odpowiedź z magazynu" pada odpowiedź. Aha, więc to może być i w przyszłym roku? Dopytuję się. "Jest taka możliwość" odpowiada.

    Po wpisach widzę, że nie jestem wyjątkiem. Tą firmą powinien zainteresować się prokurator.
  • ~nn85 / 2014-03-10 01:08
    Ocena: 1.00 / 5
    najpierw w punkcie odbioru obsługa nie chciała mi pomóc nie można było się z nią dogadać tylko powtarzała uparcie my zawsze zwracamy pieniądze, proszę nas tak nie osądzać , doszło do ostrej kłótni między mną a obsługą , w końcu po wysłaniu kilku maili po dwóch tygodniach czekania pieniądze zwrócono za reklamację , najchętniej by wcale pieniędzy nie zwrócili , gdybym 3 maili nie wysłała bardzo niepoważne podejście , brak słów !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Zaletydarmowy odbiór w punkcie
    Wadyniepoważne traktowanie klienta
    -
  • ~okradziona klientka / 2016-02-05 13:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Od 1.11.2015 nie mam ani zamówionego towaru, ani zwrotu pieniędzy, ani możliwości kupienia czegoś innego. Strata ponad 300 zł!!!!
    To po prostu złodzieje!
    Wiedzieli, że mają problemy a i tak przyjmowali zamówienia i brali pieniądze. A ten lakoniczny komunikat z połowy grudnia 2015 r. - wkrótce wrócimy - co to znaczy wkrótce ?? Ile miesięcy? A może lat?
    Zaletyżadnych
  • ~Oszukana / 2021-08-04 21:19
    Ocena: 1.00 / 5
    W czerwcu złożyłam zamówienie, które nie zostało zrealizowane. Do dzisiaj nie odzyskałam pieniędzy pomimo kilkukrotnych próśb o ich zwrot. Przestrzegam przed tym sklepem.
    ZaletyBrak
    WadyZłodzieje
  • ~Oszukany / 2015-01-12 18:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści!!! Zamówiłem kino domowe za ponad tysiąc zl. płacąc częściowo punktami z MyBenefit (które dostałem od pracodawcy) - 550zl plus dopłata przelewem. Towar miał być wysłany do 48h. Po 3 dniach info, że mogę anulować zamówienie lub czekać kolejne 14 dni na zamowienie od dostawcow, po tel do BOK i wiadomości do nich z pytaniem co to ma być, odpowiedz że nic nie mogą zrobić (trzeba czekać) a po kilku nastepnych dniach że zamówienie zostało anulowane. Kolejny telefon do BOK (czas oczekiwania bez komentarza), okazuje się, że nie mają możliwości zamówienia towaru, pieniądze (nadpłata) zwrócą w ciągu 2 dni, a punkty MyBenefit dalej mogę zrealizowac u nich na inne artykuły - NIE MA MOŻLIWOŚCI ZWROTU (zasłaniają się regulaminem). Podsumowując chcąc kupić kino domowe mogę (właściwie teraz już muszę) kupić wszystko inne tylko nie kino. Poszła reklamacja - sprawa w toku....
    ZaletyBRAK!!!
  • ~oszukany / 2019-03-20 20:39
    Ocena: 1.00 / 5
    merlin.pl wziął pieniądze i nie dostarczył zamówienia (książki) !
    Wadyoszuści internetowi
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1697
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1679
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 979
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 696
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 622
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 330
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976