Od tygodnia próbuję reklamować książkę - brakowało kartek. Wiadomo - chcę szybko, to idea netu. Szukam telefonu - brak, ok, jest czat, siadam do czatu - pani mnie spławia, zębym napisał maila, piszę maila, pani mnie spławia bo nie ma numeru zamówienia, podaję numer zamówienia, pani mnie spławia , bo nie ma loginu, podaję login, pani mnie spławia, bo trzeba to wysłać z maila, z którego się logowałem (to nic, że wysyłąm z danych firmy, któa była u nich na fakturze). Stracone 5 dni!!!! I nawet nikt nie zapytał w czym jest problem!!! To tragedia - tak złej obsługi mogę oczekiwać od Urządu w PRL lat 60 ale nie nowoczesnego sklepu, któy chciałby być polskim Amazonem. ŻENADAZaletyniewiele, dostępność z paska mojej przeglądarki i szerokość oferty
Wadydo czasu reklamacji tylko nie za wysoka cena i czas oczekiwania, bo wielu rzeczy nie mają na półkach
5 dni