Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Merlin.pl opinie

Ocena na podstawie 1789 opinii

3.96 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    3.79
  • Dostawa
    3.89
  • Poziom cen
    3.81
  • Łatwość zamawiania
    4.31
  • Asortyment
    4.13

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~cyprian / 2011-09-14 23:14
    Ocena: 1.33 / 5
    Jak poniżej w innych opiniach . Zamówione ksiązki i zapłacone 01.09.2011 w terminie 12 dni nie otrzymałem . Gdyby córka doczytała sie o tak długiej realizacji zamówienia to nie pozwoliłbym jej złożyć zamówienie. 14 dnia od zapłaty przysłano informację o brakach i opcjach realizacji . Wybrałem rezygnacje w obawie że ksiązki dotrą pod koniec semestru, może.. Wogóle skandaliczna obsługa telefoniczna , z uwagi na ochronę danych osobowych nie przekazano informacji o stanie realizacji zamówienia jakby chodziło o informacje szpiegowskie . Taki biznes jest prawie nadużyciem , po zaksięgowaniu wpłaty kupuje się ( lub nie ) zamówione produkty i dalej z godną marżą wysyła się zamawiającemu . Ludzie bierzcie się za e handel ! Pokażcie Merlinowi jak szanuje się klientów bo jak nie my to zrobią to Chińczycy którzy wysyłają towar w tym samym dniu i po max 5ciu dniach roboczych kupiony produkt jest u klienta .Merlinowi Dziękuję .
    Zalety???
    Wadylogistyka ,
  • ~ona79 / 2011-08-31 14:28
    Ocena: 2.60 / 5
    ODRADZAM tyn pseudo sklep internetowy... Złozyłam zamówienie 18.08.2011 przewidywany termin wysyłki 29.08. 30 sierpnia dowieduje sie ze nie jest mozliwa realizacja całego zawówienia bo brakuje jednej pozycji, wiec z owej pozycji rezygnuje. Wysyłka miała nastąpić kolejnego dnia (24 godziny od rezygnacji) czyli 31.08. Dziś mamy 31 .08 i pani z "obsługi klienta" poinformowałą ze przesyłka nastapi w ciagu kolejnych 24 godzin (bo maja opóźnienia) ;D Na moje pytanie czy jutro tez mi da taka samą odpowiedz, stwierdziła ze nie moze zagwarantowac ze przesyłka sie nie opóźni. ŻENADA to najdelikatniejsze określenie na ludzi pracujących w tym pseudo sklepie.
    WadyBrak kompetentnych pracowników, panie klepią w kółko i to samo te same regółki (jak nakręcone ;D)
  • ~agnika303 / 2011-08-31 13:36
    Ocena: 1.80 / 5
    Trudno złożyć zamówienie, obsługa beznadziejna - pytasz o stan realizacji zamówienia np rozmawiasz długo o zmianie adresu dostawy, dzwonisz po kilku dniach i okazuje się że nie dostali potwierdzenia zamówienia i nie jest ono relizowane, a kilka dni wcześniej Pani długo z Tobą rozmawiała że tego i tego z Twoim zamówieniem sie nie da zrobić (nie podając w ogóle że jest ono nie przyjęte do realizacji)
    ZaletyTylko znana nazwa sprzed lat
    WadyŻadne
  • ~sebo / 2011-08-10 17:38
    Ocena: 4.50 / 5
    moja transakcja była udana
  • ~niko / 2011-08-09 23:58
    Ocena: 5.00 / 5
    W odróżnieniu do większości opinii, mam pozytywne doświadczenia z tym sklepem.
    Zamawiałem po raz kolejny w Merlinie i ponownie wszystko odbyło się bardzo sprawnie.
    W weekend złożyłem 2 zamówienia, które w poniedziałek zostały wysłane a we wtorek były już u mnie.
    Odbiór towaru w Paczkomacie - tanio, szybko, z dokładną informacją o przesyłce, no i nie trzeba "czatować" ma kuriera.
  • ~rybar / 2011-07-31 11:12
    Ocena: 3.00 / 5
    Zamówienie złożyłem 23.07 na książkę,płytę CD,kartę pamięci i wodę toaletową.Na początku okazało się,że zamówienie podzielą na dwie przesyłki płatne oddzielnie każda!!!29.07 dostałem maila z informacją,że na wodę toaletową trzeba będzie czekać jeszcze 14 dni,jeśli w ogóle będzie osiągalna(w momencie zamawiania czas oczekiwania do 5 dni).Z zamówienia ,w którym była woda i karta pamięci zrezygnowałem,a druga paczka z książką i płytą nadal nie została wysłana.Reasumując:bardzo duże koszty wysyłki,brak dostępności towarów i przedłużająca się dostawa spowodowały,że był to mój ostatni zakup w Merlinie.
    WadyDuże koszty wysyłki,brak towaru,długi czas dostawy
  • ~ona / 2011-07-26 21:39
    Ocena: 1.60 / 5
    Opryskliwe traktowanie klienta, opoznianie wysylki, nieterminowosc.
  • ~jjj / 2011-07-26 15:32
    Ocena: 2.20 / 5
    Wydluzajace sie terminy. Klient traktowany jest w tej firmie jak intruz.
  • ~anonim / 2011-07-26 14:39
    Ocena: 3.40 / 5
    Zdecydowanie odradzam zakupy w tym sklepie. Panie obslugujace klienta splawiaja klientow, nie udzielajac im zadnych konkretniejszych informacji. Zenada.
  • ~ja612 / 2011-07-26 14:36
    Ocena: 3.00 / 5
    Panie z biura obslugi klienta w ogole nie przejmuja sie niczym, nie udzielaja nawet najprostszych informacji dotyczacych terminu zrealizowania zamowienia, jesli przewidywany termin zostale przekroczony.
  • ~walo / 2011-07-18 15:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Podane przy towaarach terminy nie potwierdzają się. Np. zamówiłem mapę Lasów Janowskich (podany termin wysyłki 7 dni). Po dwóch tygodniach od chwili złożenia zamówienia napisali mi, że potrzebne jest jeszcze dwa tygodnie abym mógł towar otrzymać bez gwarancji dla mnie, że ten termin wystarczy. Sprzeczne odpowiedzi z MERLIN na moje interwencje.
    Wadypodane terminy wysyłki nie potwierdzają się
  • ~MarkyMark / 2011-06-07 14:02
    Ocena: 3.00 / 5
    Od tygodnia próbuję reklamować książkę - brakowało kartek. Wiadomo - chcę szybko, to idea netu. Szukam telefonu - brak, ok, jest czat, siadam do czatu - pani mnie spławia, zębym napisał maila, piszę maila, pani mnie spławia bo nie ma numeru zamówienia, podaję numer zamówienia, pani mnie spławia , bo nie ma loginu, podaję login, pani mnie spławia, bo trzeba to wysłać z maila, z którego się logowałem (to nic, że wysyłąm z danych firmy, któa była u nich na fakturze). Stracone 5 dni!!!! I nawet nikt nie zapytał w czym jest problem!!! To tragedia - tak złej obsługi mogę oczekiwać od Urządu w PRL lat 60 ale nie nowoczesnego sklepu, któy chciałby być polskim Amazonem. ŻENADA
    Zaletyniewiele, dostępność z paska mojej przeglądarki i szerokość oferty
    Wadydo czasu reklamacji tylko nie za wysoka cena i czas oczekiwania, bo wielu rzeczy nie mają na półkach
    5 dni
  • ~Mimoza / 2011-06-02 17:42
    Ocena: 1.40 / 5
    Ten sklep to jakieś totalne nieporozumienie! Szkoda, że wcześniej nie przeczytałam opinii na temat tego sklepu bo na pewno wówczas nie złożyłabym tam zamówienia! Nie dość że nie dotrzymują terminów, to wysyłają uszkodzony towar, później kombinują z terminami reklamacji. Konsultowałam się z Rzecznikiem Praw Konsumenckich-ponoć bardzo mają informacje od klientów, których oszukał ten sklep!
    Nie kupujcie tam!!! Ja już tam w życiu nie złoże zamówienia-moi znajomi również.... :/
    Zalety-
    Wadyjest ich tak dużo, że aż nie mam siły ich wymieniać....
  • ~Anonymus / 2011-05-24 10:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Od wielu lat zaopatruje, przepraszam, zaopatrywalam sie w Merlinie, kupujac duza ilosc ksiazek.
    Juz pare razy mialam mniejsze lub wieksze problemy z dostawa. Tym razem mam juz dosc ciaglego przesuwania terminu dostawy - tymbardziej ze ksiazki mialy byc prezentem, ktory teraz bedzie lezal na polce. NIE POLECAM tego sklepu!
    Wady- Niekompetentni i bardzo nieuprzejmi pracownicy dzialu obslugi klienta,
    - Nieterminowe wysylki
  • ~alinka / 2011-05-23 18:08
    Ocena: 4.40 / 5
    zamawiałam książkę, szybka realizacja zamówienia - wysyłka na kolejny dzień, informacja o stanie zamówienia. jedyny minus to droga przesyłaka.
    Zaletyszybkość
    Wadydroga przesyłka
  • ~niki / 2011-05-20 16:52
    Ocena: 1.80 / 5
    kupiłam u nich tabletki do odkanieniania i filtr do wody zrobiłam przelew i ok po tygodniu informacja że jest problem z realizacją zamówienia tabletki nie są obecnie dostępne ! wyszło na to że dostałam tylko filtr na który czekałam ponad tydzień (wysyłka kurierem) w dziale obsługi klienta żadych przeprosin itd. nie ma i koniec więc pytam czy to jest normalne żeby ofreować klientowi towar którego nie ma usunęłam konto w merlinie i nie polecam tego sklepu
    Zaletybrak
    Wadyniekompetencja
    3 tygodnie ok 50 zł
  • ~Lulu / 2011-04-28 14:50
    Ocena: 2.40 / 5
    Byłam stałym klientem merlina przez ponad 5 lat. Raczej nie miałam z niczym problemów do czasu jak obsługa pomyliła się w zamówieniu i nie dostraczyła mi go na czas. Wtedy zaczeły problemy z reklamacją trwające w nieskończoność oraz opieszałość pracowników. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam ani odpowiedzi na moje zapytanie ani nawet słowa "przepraszamy". Kiedy zarządałam zwrotu pieniędzy okazało się, że całą sprawę trzeba sprawdzić mertorycznie i poczułam się jak intruz, który bezczelnie chce zwrotu pieniędzy! Nie przypuszczałam, że można potraktować tak stałego klienta, który naprawdę wydał sporo pieniędzy w tym sklepie.
  • ~M. Zurek / 2011-04-26 14:51
    Ocena: 2.00 / 5
    Cztery zamówienia w ostatnich tygodniach i wszystkie cztery opóźnione, nawet do dwóch tygodni. Opłata za zamówienia niedostarczone w terminie zostaje pobrana, jej zwrotu Merlin odmawia, twierdząc, że "zamówienie zostało zrealizowane". Na czym polega realizacja zamówienia, które nie dociera do klienta? Spektakularnie niski poziom usług, kosmiczna nierzetelność, niewydolna obsługa klienta, powtarzająca komunały i niezdolna rozwiązać najprostszej kwestii.
  • ~am / 2011-03-17 11:10
    Ocena: 2.80 / 5
    zamówiłam produkty z oferty dostępnej w 24 H. Zamówienie opłaciłam, po czym zaniepokojona brakiem dostawy po 3 dniach sprawdziłam co się dzieje. Merlin dokonał zwrotu przelewu bez poinformowania mnie o tym!!!!!!!! a w statusie wpisali oczekiwanie na zapłatę!
    a paczkę (ponownie przeze mnie opłaconą) planują wysłać po 14 dniach od pierwotnego zamówienia.............. z prezentem nie zdążę. NIE DOTRZYMUJĄ TERMINÓW I NIE INFORMUJĄ.... kiedyś przynajmniej była informacja o zwłoce w dostawie, teraz nic. Coraz gorszy sklep.
  • ~N. / 2011-01-20 15:31
    Ocena: 3.60 / 5
    Zaraz po dokonaniu zamówienia zrobiłam przelew, bo było napisane wysyłka 24h, a zależało mi na czasie. Po 2 dniach przelew został zaksięgowany, a od 3 dni widnieje status "zamówienie przygotowane do wysyłki". Pani konsultant powiedziała, że jak wyślą zamówienie, dostanę maila. Świetnie. Gdzie ta wysyłka 24 h?
    ZaletyTowar, ceny.
    WadyDostawa, obsługa klienta.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.50, ilość opinii: 1693
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1673
Gandalf.com.pl
Ocena: 4.66, ilość opinii: 1298
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 977
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 692
Komputronik.pl
Ocena: 3.40, ilość opinii: 618
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4486
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4417
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3889
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3494
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2929