Nigdy nie zamówię nic w sklepie merlin.pl, wystawię opinie gdzie tylko się da, oczywiście negatywną, oraz poinformuję również wszystkich, których tylko mogę, aby nie dali się nabierać na sztuczki tego sklepu. Postanowiłam kupić w sklepie merlin.pl grę, edycję kolekcjonerską - zakup przedpremierowy. Zamawiając, w chwili zakupu, gra była DOSTĘPNA (nie " zapytaj o dostępność", lub tym podobne). Kupiłam, a pieniądze przelałam od razu na konto, którymi dysponowali sobie przez ponad dwa tygodnie (przypuszczam po opiniach, że nie tylko moimi). Po dniu premiery, po około dwóch tygodniach oczekiwania, dostałam informację, iż zamówienie może się opóźnić, i mam prawo zrezygnować lub poczekać na rozwinięcie sytuacji (zaznaczyli, że jeśli nie znajdą innych dostawców, mogą je anulować). Zaczekałam, ale dzień później otrzymałam maila, że takich dostawców nie znaleźli i anulowali moje zamówienie. W regulaminie zastrzegli sobie, że mają prawo tak zrobić, tzn. wystawić towar, którego nie ma.... Zaletyzwrot pieniędzy po 4 dniach od anulowania zamówienia (ale przez 18 dni ich nie miałam)
WadyZerowy poziom jakości obsługi klienta! Niezrealizowane zamówienie, dziecinne traktowanie klientów (albo podział na lepszych i gorszych, bo może jednak ktoś otrzymał produkt, który zamówił, tego nie wiem), ogólnie całość to jeden wielki minus.
Nie mam! Zapłaciłam około 230 zł.