A oto poniżej opis sytuacji i treść mojego maila do sklepu. Witam, nie wiem, czy tego maila mam traktować jako reklamację, czy jako uwagi. W tym momencie mam mieszane uczucia co do Waszego sklepu. A to ze względu na to , że jedna transakcja wypadła dobrze, ale z realizacji drugiego zamówienia jestem bardzo niezadowolony. Mianowicie parę faktów: Zamówienie zostało złożone 24.10.2011.Płatność kartą płatniczą czyli przedpłata. Książka i płyta. Wydanie książki zostało przesunięte, pomimo, że u Państwa była data wstawiona konkretna. Ale bywa, a ponieważ jest to nowość, więc zgodziłem się zaczekać z realizacją całego zamówienia. Nigdzie nie było podane jak długo mam czekać. W tym czasie pozycja 2 płyta figurowała cały czas jako zarezerwowana. Nadszedł wreszcie ten upragniony dzień i na stronie internetowej pojawiła się informacja, że zamówienie jest realizowane (obie pozycje). Następnie przychodzi mail, że zostaje wysłana tylko książka - bez jakiegokolwiek wyjaśnienia dlaczego. I faktycznie kurier dostarcza książkę (22.11.2011). Na mój telefon z prośbą o wyjaśnienie, Pani z uporem maniaka powtarza mi, że płyta została uszkodzona, i że sklep jest w porządku i wywiązał się z realizacji zamówienia. I nie ma już tej pozycji i nic nie można zrobić. I wszystko jest pięknie i ładnie. Ale ja nie mam rzeczy, za którą zapłaciłem! A w tym czasie na stronie internetowej figuruje adnotacja, że zamówienie zostało zrealizowane zarówno przy pierwszej jak i drugiej pozycji. Może trochę przydługi wstęp, ale to w kwestii wyjaśnienia sytuacji. A teraz zasadnicze pytania na które chciałbym uzyskać odpowiedz: 1. Czy sklep w pełni wywiązał się z realizacji zamówienia? 2. Czy sklep dołożył wszelkich starań, aby klient był zadowolony? 3. Jakiego rodzaju uległa uszkodzeniu płyta? 4. Czy wykonany został telefon z wyjaśnieniem, że zarezerwowana płyta uległa uszkodzeniu, jakimś słowem przepraszam i zaproponowaniem jakiegoś rozwiązania np. przesyłki innego wydania tej pozycji? 5. Czy naprawdę taki duży sklep posiada tylko jedną płytę w danym asortymencie? 6. Czy obracanie czyimiś pieniędzmi przez ponad miesiąc bez słowa wyjaśnienia jest w porządku? (Kwota za zakupy została pobrana z mojej karty zaraz następnego dnia po zamówieniu) 4. Czy ja jako klient mam być zadowolony z realizacji tego zamówienia? W tym momencie jest 1:1. Zastanowię się czy zaufać Państwu jeszcze raz, ponieważ dbanie o klienta nie jest najmocniejszą Państwa stroną. Z wyrazami szacunku Jacek Tywoniuk
WadyBrak dbałości o zadowolenie kliienta. Przecież jest ich dużo i znajdą się inni.
~basia / 2011-11-23 16:11
Ocena: 4.80 / 5
Asortyment róznorodny,proste zamawianie,wysyłają rzeczywiscie w ciągu 24 h,dostawa w dniu następnym-jestem bardzo zadowolona i polecam!!!LIczę,że w gorącym okresie przedświątecznym nie zawiodą!
~gamalka615 / 2011-11-23 10:19
Ocena: 4.20 / 5
Jestem zadowolona z realizacji zamowienia i oceniam działanie firmy na 5 Małgorzata Gajewska
ZaletyFirma jest najlepiej zaopatrzonym sklepem jesli chodzi o pozycje do nauki angielskiego.
Wadynie mam uwag
cena mi odpowiadała
~Asia / 2011-11-22 21:19
Ocena: 4.50 / 5
Jedyne, do czego można mieś pretensje, to że dostawa tylko w godzinach pracy. Ale gdyby było inaczej, to byłoby też drożej ;-)
~basiolek2 / 2011-11-22 20:23
Ocena: 5.00 / 5
Zawsze znajdę to co poszukuję i otrzymuję bardzo szybko. Dla mnie jest to najlepsza ksiegarnia internetowa. SUPER
Zaletysą dostępne
Wadybrak
długo i bardzo tanio
~nataliaj / 2011-11-22 17:38
Ocena: 5.00 / 5
W Merlinie kupuję od kilku lat. Nigdy mnie nie zawiedli - towar przychodzi zgodnie z planem, w dobrym stanie pod wskazany adres. Najczęściej korzystam z opcji odbioru osobistego. Mogę towar obejrzeć na miejscu i jest to opcja tańsza. Mają też bogatszą i tańszą ofertę niż inne księgarnie internetowe. Nie ma też problemu z wymianą towaru, który jest wadliwy (np. ostatnio zakupiłam książkę bez kilkunastu stron, co okazało się dopiero podczas czytania), a po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji zwracają koszty poniesione przy wysłaniu do nich towaru. Nie ma też problemu z przesunięciem daty odbioru zamówienia - kontakt mailowy ze sklepem jest rewelacyjny - szybki i sprawny.
Zaletyna czas, z informacją o możliwości odbioru, bogata oferta, tanio, reklamacje rozpatrywane bez problemu - pokrywają koszty wysłania reklamacji jeśli ją uznają
Wadynie znam
w b. m-cu
~nieszka.k / 2011-11-22 12:42
Ocena: 5.00 / 5
Bardzo polecam sklep Merlin. kupiłam perfumy w świetnej cenie.Dotarły błyskawicznie.
ZaletySzybko, profesjonalnie
Wadybrak
1 mies
~hannawak / 2011-11-22 06:12
Ocena: 4.20 / 5
DZIĘKUJĘ ZA BARDZO DOBRĄ OBSŁUGĘ. ASORTYMENT U wAS NIE MA WYGÓROWANYCH CEN, CHOCIAŻ DLA STAŁYCH KLIJENTÓW MOGLIBYŚCIE MIEĆ CHOCIAŻ PRZED ŚWIĘTAMIE JAKIEŚ WIĘKSZE PROMOCJE POZDRAWIAM HANNA WAKULIŃSKA
ZaletyJAKOŚĆ TOWARÓW
WadyNE MAM
4 lata
~ciacho / 2011-11-21 23:19
Ocena: 5.00 / 5
Szybka dostawa . Przesyłka w bardzo dobrym stanie .
~alicja / 2011-11-21 23:41
Ocena: 1.00 / 5
Książka (opłacona z góry) nie została w ogóle doręczona, na maile nie odpowiadali. Po ponad trzech tygodniach od złożenia zamówienia i trzech mailach z reklamacjami zwrócili pieniądze, ale nie odpisali, nic nie wyjaśnili i nie przeprosili.
ZaletyNie miałam okazji poznać
WadyNiedoręczony towar, brak kontaktu
Nie mam produktu, ponieważ go nie otrzymałam.
~elutka / 2011-11-21 08:24
Ocena: 4.50 / 5
1) Wydanie książek estetyczne, a nawet eleganckie. 2) umożliwienie zamawiania przez internet jest nowoczesym i najszybszym sposobem zamawiania 3) ceny książek umiarkowane, ale zbyt drogie koszty przesyłki 4) szybka 5) nie mam zdania, nie miałam kontaktu i potrzeby
Dopiero dwukrotnie skorzystałam z usług Państwa sklepu, ale jestem b. zadowolona. Dziękuję i pozdrawiam
Zaletyjw
Wadyjw
~awaria5 / 2011-11-20 13:27
Ocena: 3.40 / 5
Wszystko co związane jest z samym produktem jest godne najwyższych ocen
ZaletyCena, dostępność unikalnego wydawnictwa
WadyDostawa kurierska... zwykle zamawiam w sklepach obsługiwanych przez inne firmy kurierskie. Firma obsługująca Merlin.pl czyli DHL sprawiła, że na zakupy w Merlinie zdecyduję się w OSTATECZNOŚCI. To przykre ale nie stać mnie na tracenie kolejnego dnia na próby odebrania towaru i wykonywanie wielu telefonów z reklamacjami do DHL. Firmy z taką tradycją nie powinny zatrudniać niekompetentnych i nieuczciwych kurierów. Merlin powinien zmienić firmę kurierską
3 miesiące , 56 PLN
~irena / 2011-11-18 07:11
Ocena: 3.75 / 5
zamówiona książka odpowiada moim oczekiwaniom, jestem zadowolona. Cena za zamówiony produkt moim zdaniem jest zbyt wysoka. Czas dostawy, bardzo długi.
Wadydługi czas realizacji zamówienia
~gretka64 / 2011-11-17 11:09
Ocena: 5.00 / 5
produkt całkowicie spełniający moje oczekiwanie, przesyłka dostarczona błyskawicznie
Zaletysuper dostawa
Wadybrak
1 tydzień 60zł
~meduza / 2011-11-16 08:33
Ocena: 4.60 / 5
warto tu kupować, ale potrafią namieszać w koszyku i przechowalni
Zaletytania dostawa kurierem, podgląd zamówienia i dostawy
Wadyopóźniona reakcja na meila, zanim zapłacisz sprawdź jeszcze raz koszyk i ceny
kupuję od niedawna
~Subolka / 2011-11-16 08:39
Ocena: 3.40 / 5
Wszystko ok, tylko 7 dni roboczych na dostawę to zdecydowanie za długo!
~Michał / 2011-11-16 07:58
Ocena: 5.00 / 5
Zarówno wybór, jak i profesjonalność serwisu, terminowość dostaw są na najwyższym poziomie
Zaletywybór
Wadybrak
~kupujaca9999 / 2011-11-14 22:47
Ocena: 4.80 / 5
Mianowicie jestem zaskoczona jak fira profesjonalnie podchodzi do sprawy, to jak zostalam powaznie potraktowana jako klient zaowocuje na dalsza wspolprace :) napewno bede kozystac z uslug sklepu merlin ksiaki otrzymalam po dwoch dniach swietna sprawa. Moze to dziwne ze az tak komplementuje ale juz mialam tyle nieprzyjemnosci zwiazanych z kupowaniem na podobnych stronach miedzy innymi allegro ze napisane normalnej opini "polecam" nie oddawaloby mojego podziekowania za profesjonalizm serdecznie pozdrawiam i w 100 procentach polecam
Zaletyszybkosc dostawy i powane potraktowanie
Wadybrak
aaass
~19531201 / 2011-11-14 10:36
Ocena: 4.25 / 5
transakcja przebiegała sprawnie, nie mama zastrzeżeń
~michalsbp / 2011-11-13 21:09
Ocena: 5.00 / 5
Posiadają szeroki asortyment. Znalazłem zabawkę, która jest trudno dostępna