Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Merlin.pl opinie

Ocena na podstawie 1789 opinii

3.96 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    3.79
  • Dostawa
    3.89
  • Poziom cen
    3.81
  • Łatwość zamawiania
    4.31
  • Asortyment
    4.13

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Piotr / 2018-12-20 10:34
    Ocena: 1.40 / 5
    Ten sklep to dramat!!! jedno zamówienie zaginęło, w drugim pudełka od gier poniszczone, a trzecie jest niekompletne, mimo że czekałem ponad tydzień aż je skompletują! Nie polecam!!!
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~Staniław / 2022-12-15 21:39
    Ocena: 1.40 / 5
    Przykład z ostatnich dni.
    W celu ratowania samotnej 85letniej kobiety która zasłabła w nocy policja, straż i pogotowie wyłamują drzwi.
    Kobieta zostaje uratowana, aczkolwiek drzwi nadają się do wymiany. Opiekując się nią na drugi dzień montuje prowizoryczne zamknięcie, uzupełniając go od środka przez zamieszkującą sznurkiem i szukam drzwi i wykonawcy montażu. Na nieszczęście trafiam do Merlin, drzwi do wymiany na stanie nie ma, ale ściągniemy dla Pana i polecimy montaż, nic nie wspominając jak długo to może trwać. Płacę za to z góry, montażysta robi wizję lokalną i udaje się z jego dokumentami do sklepy. I co się okazuje... drzwi będą za miesiąc, wystawiają emerytce fakturę do zapłat w kwocie ca. 1500 zł i każą czekać miesiąc, a może i więcej. 1500 zł to w tym przypadku 3/4 jej emerytury. Czyli co?, Merlin jest tak biedne, że musi się finansować przez miesiąc zobowiązaniami klientów. Nie stać was na skredytowanie produkcji drzwi w ww. kwocie?? śmieszne i żałosne, tym bardziej, że sytuacja o której na wstępie znana była wszystkim sprzedającym jak również odpowiedzialnym decydentom w tym czasie, którym przedstawiałem fakty. Zero empatii, zrozumienia i powiem wprost - niekompetencja pracowników sklepu.
    Na marginesie powyższego dodam:
    1. wydrukowano w sprawia ca. 20 stron dokumentów, złożyłem bodaj 6 - 8 podpisów nie mając przy sobie okularów, bo nie przyszło mi do głowy, że po 65 latach funkcjonowania w polskich realiach przyjdzie na polski rynek taki Merlin i będzie ćwiczył klientów i emerytów.
    2. proponuję również wprowadzenie nowej jednostki odległości, tzw. 1 RM, bo na moją propozycje, aby ściągnąć przedmiotowe drzwi z Katowic, gdzie są - powiedziano mi że to za daleko!!!
    Zaletybrak
    Wadyi.w.
  • ~Staniław / 2022-12-15 21:40
    Ocena: 1.40 / 5
    Przykład z ostatnich dni.
    W celu ratowania samotnej 85letniej kobiety która zasłabła w nocy policja, straż i pogotowie wyłamują drzwi.
    Kobieta zostaje uratowana, aczkolwiek drzwi nadają się do wymiany. Opiekując się nią na drugi dzień montuje prowizoryczne zamknięcie, uzupełniając go od środka przez zamieszkującą sznurkiem i szukam drzwi i wykonawcy montażu. Na nieszczęście trafiam do Merlin, drzwi do wymiany na stanie nie ma, ale ściągniemy dla Pana i polecimy montaż, nic nie wspominając jak długo to może trwać. Płacę za to z góry, montażysta robi wizję lokalną i udaje się z jego dokumentami do sklepy. I co się okazuje... drzwi będą za miesiąc, wystawiają emerytce fakturę do zapłat w kwocie ca. 1500 zł i każą czekać miesiąc, a może i więcej. 1500 zł to w tym przypadku 3/4 jej emerytury. Czyli co?, Merlin jest tak biedne, że musi się finansować przez miesiąc zobowiązaniami klientów. Nie stać was na skredytowanie produkcji drzwi w ww. kwocie?? śmieszne i żałosne, tym bardziej, że sytuacja o której na wstępie znana była wszystkim sprzedającym jak również odpowiedzialnym decydentom w tym czasie, którym przedstawiałem fakty. Zero empatii, zrozumienia i powiem wprost - niekompetencja pracowników sklepu.
    Na marginesie powyższego dodam:
    1. wydrukowano w sprawia ca. 20 stron dokumentów, złożyłem bodaj 6 - 8 podpisów nie mając przy sobie okularów, bo nie przyszło mi do głowy, że po 65 latach funkcjonowania w polskich realiach przyjdzie na polski rynek taki Merlin i będzie ćwiczył klientów i emerytów.
    2. proponuję również wprowadzenie nowej jednostki odległości, tzw. 1 RM, bo na moją propozycje, aby ściągnąć przedmiotowe drzwi z Katowic, gdzie są - powiedziano mi że to za daleko!!!
    Zaletybrak
    Wadyi.w.
  • ~xxx / 2015-08-25 12:02
    Ocena: 1.40 / 5
    Masakra!!!! nie polecam!!! zmówiłam płytę na którą czekałam ponad tydzień czasu. Przed zamowienie zadzwniłam pytając czy na pewno dojdzie za dwa dni potrwiedzono mi termin realizacji. Niesety jak sie okzala kłamią!!
    Wadynie polecam!!!
  • ~Zaneta / 2018-03-12 14:19
    Ocena: 1.40 / 5
    Koszmarrrrrr . Nikomu nie życzę zakupów tam . Dwa podejścia. Dwa różne produkty . Za każdym razem to samo . Czekanie czekanie czekanie . Po tygodniu odpowiedz ze produktów jednak nie ma .
    WadyBrak informacji o zamówieniu po czym anulacja.
  • pakopk / 2010-06-28 08:21
    Ocena: 1.40 / 5
    zrobilem zakup za kilkaset zlotych przelalem kase na ich konto i po trzech tygodniach dostaje maila ze zamowienie nie moze byc zrealizowane poniewaz kilka pozycji juz nie ma a inne zmieniły cene oczywiscie na wyzsza /czemu ssa u nich na stronie do ch..... , zmienilem te kilka pozycji na te ktore byly na ich stronce i znowy po tygodniu okazuje sie ze czegos nie ma znowu zmieniłem na to co bylo zeby w koncu zrealizowali dostawe i co znowu po kilku dniach dostaje maila ze przesylka została wyslana ale nie zrealizoeana w calosci. Poniewaz to co wczesniej zamowilem tez sie zdezaktualizowało , mało tego faktura oczywiscie sie nie nadawała do niczego bo nie zgadzała sie z proformą wystawiona przez nich wprawdzie tylko o 20 groszy ale dostałem buree od ksiegowej ze wiecej takich zakupów nie bedzie. Mimo korespondencji i próśb zeby sprostowali fakture to nic nie wskorałem duzo telefonów maili przełaczania nawet nie bylo z kim pogadac sensoewnie tylko kazdy przelacza odsyła do nastepnego jeszce bardziej nikompetentnego pracownika.Ksiązki mialy dojsc na dzien dziecka a doszly trzy tygodnie po ich swiecie mimo ze zapewniali telefonicznie ze w ciagu tygodnia wszsytko zalatwia . SKLEP TRAGEDIA dostawa po miesiacu Merlina SZEROKIM ŁUKIEM
    Zaletyniby duży wybór
    Wadydostawa, czas realizacji, komunikacja z klientem, niekompetencja pracowników obslugi i dzialu ksiegowego
    5 dni 800 zł
  • ~cyprian / 2011-09-14 23:14
    Ocena: 1.33 / 5
    Jak poniżej w innych opiniach . Zamówione ksiązki i zapłacone 01.09.2011 w terminie 12 dni nie otrzymałem . Gdyby córka doczytała sie o tak długiej realizacji zamówienia to nie pozwoliłbym jej złożyć zamówienie. 14 dnia od zapłaty przysłano informację o brakach i opcjach realizacji . Wybrałem rezygnacje w obawie że ksiązki dotrą pod koniec semestru, może.. Wogóle skandaliczna obsługa telefoniczna , z uwagi na ochronę danych osobowych nie przekazano informacji o stanie realizacji zamówienia jakby chodziło o informacje szpiegowskie . Taki biznes jest prawie nadużyciem , po zaksięgowaniu wpłaty kupuje się ( lub nie ) zamówione produkty i dalej z godną marżą wysyła się zamawiającemu . Ludzie bierzcie się za e handel ! Pokażcie Merlinowi jak szanuje się klientów bo jak nie my to zrobią to Chińczycy którzy wysyłają towar w tym samym dniu i po max 5ciu dniach roboczych kupiony produkt jest u klienta .Merlinowi Dziękuję .
    Zalety???
    Wadylogistyka ,
  • ~B. / 2023-03-08 10:15
    Ocena: 1.20 / 5
    Zwykle złodziejstwo !!!!!!!;
    Omijać to dziadostwo szerokim łukiem !!!!
    Ani pieniędzy ani dostawy !!
    ZaletyŻadnych
    WadyCały ten złodziejski sklep to wada
  • ~doro / 2010-10-04 12:50
    Ocena: 1.20 / 5
    Witam,

    asortyment - jezeli dostawa nie jest realizowana nawet w ciagu podanych w regulaminie 7 dni to oznacza ze towaru najprawdopodobniej nie maja na stanie

    latwosc zamawiania jesli towaru po dwóch tygodniach nie ma to za latwosc zamawiania równiez nalezy sie zero.

    Poziom cen porównywalny z innymi sklepami

    Za dostawe i odsluge powinni dostac zero a nie 1 od pol godziny usiluje skontaktowac sie z konsultantem i od poł godziny slysze stay on the line! Odradzam nie róbcie tam zakupów szkoda nerwów i czsu na próby odzyskania zakupionego towaru

    Zaletyzadnych
    Wadywszystkie wymienione powyzej
    jeszcze go nie otrzymalam
  • ~GG / 2021-05-21 11:02
    Ocena: 1.20 / 5
    Poziom obsługi pozostawia wiele do życzenia, sklepu nie polecam i nie wróce tam. Książka dostępna na stronie, po 2 tygodniach żadnej informacji co z moim zamówieniem, na pytanie dostałem tekst o problemach logistycznych i czy chcę czekać do 14 dni - tak, chcę - w tym czasie książka zostaje zaznaczona jako niedostępna. Po 3 tygodniach ciszy sprawdzam na stronie - książka znów dostępna z informacją wysyłka w ciągu 48 godzin. Piszę zapytanie- cisza... kolejne i dostaję po 4 tygodniach od poprzedniego maila dokładnie ten sam gotowy tekst o problemach i konieczności czekania do 14 dni. W odpowiedzi wysyłam screena ze strony, że książka jest dostępna (od jakiegoś czasu) i żądanie natychmiastowego zwrotu pieniędzy. Kolejnego dnia w cudowny sposób dostaję mailem fakturę i info o przygotowanej przesyłce. Żadnych przeprosin, ja tej książki już nie chciałem, została wysłana wbrew mojej woli.
    Zaletybrak
    Wadyolewanie klienta
  • ~jackob / 2007-12-18 17:38
    Ocena: 1.20 / 5
    Jak widzę ich reklamę to od razu mam zamiar wyjść...
    Nie dostarczyli mi zamówienia, a pisali ze dostawa bedzie na 100% za 2dni, czlowiek placi i sie pozniej tylko denerwuje, poza tym zero kontaktu z nimi!
    Zaletyw merlinie ja ich nie widzę
    Wadyzero kontaktu
    -
  • ~krzysztof / 2010-09-13 18:29
    Ocena: 1.20 / 5
    nr zamówienia 6317870 z dnia 30.08.2010 obsługa i reklamacje to KATASTROFA.
    Potwierdzili wysyłkę produktów 08.09.2010 dziś jest 13.09.2010 i nie została wysłana. Między czasie informowali mnie wiele razy zawsze błędnie. Próbowali, abym dopłacił do zamówienia choć to nie powinno mieć miejsca. Zamówiłem książek za ponad 300 zł taką kwotę zablokowałem na karcie i choć książek "nazbierali" za 250zł - 4 książki nie byli wstanie dostarczyć i musiałem z nich zrezygnować to chcieli abym 33 złote dopłacił. NORMALNY SKANDAL. Pisałem e mail do Pani Prezes Anny Bogdańskiej, ale albo nie chciała, albo nie umiała pomóc. W każdym razie jest godzina 18:25 dzień 13.09.2010 w historii zamówień od 11.09.2010 wpis przygotowane do wysyłki, ale wysyłki nie ma!!!!
    KATASTROFA UWAGA OSZUKUJĄ.
    ZaletyProsty sposób zamówień. Może po to aby wciągnąć gościa....
    WadyOszukują w informacji, dają fałszywe e maile, próbują wyłudzić nienależną kasę. KATASTROFA FIRMA.
    ZAMÓWIŁEM, ZAPŁACIŁEM I NIE MAM.
  • ~Ola / 2021-09-21 23:30
    Ocena: 1.20 / 5
    Zamówiłam książki z przedpłatą, zamówienie nie dotarło, brak kontaktu ze sklepem, głuchy telefon, brak odpowiedzi ze strony sklepu. Niestety zgłaszam to na policję
    ZaletyBrak
    WadyBrak
  • ~PS / 2021-06-07 16:50
    Ocena: 1.20 / 5
    Pierwszy raz dałam się tak nabrać, bo zaufałam marce. Myślałam, że jest to solidna firma z wieloletnią tradycją. Nie dajcie sie nabrać. Zamówienie z 25 maja 2021 nie jest realizowane, dostałam automatyczną odpowiedź, że są problemy ze skompletowaniem. Wysyłałam kilka maili, chcąć ustalić czego nie mają i spotkałam się z kompletnym brakiem reakcji. Infolinia nie działa, odsyłają do mailowania. Na maile nikt nie odpowiada, to automat. Najgorsze, że TAM NIKT NIE PRACUJE I NIE MA Z KIM ROZMAWIAĆ!!! Zażądałam więc mailowo anulowania zamówienia i zwrotu pieniędzy. Oczywiście nadal cisza w eterze i ponad 250 zł przepadło. Sklepem powinien zająć sie stosowny organ, by ludzie nie padali ofiarą oszustów.
  • ~Rafal / 2022-12-15 10:00
    Ocena: 1.20 / 5
    Zamówienie złożyłem 8.12.2022 do dziś brak przesyłki, brak również odpowiedzi na pytanie meilowe, na jakim etapie jest zamówienie. Wszystkie produkty, które zakupiłem miały status wysyłki w ciągu 24h lub od ręki.
    WadyNie realizują zamówień, brak kontaktów
  • ~sebastianek105 / 2009-08-25 16:25
    Ocena: 1.20 / 5
    Potwierdzam - sprzedają to czego nie mają.....czyli Oszukują klienta !!!!
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~1985 / 2014-10-14 15:38
    Ocena: 1.00 / 5
    nikomu nie polecam tego sklepu , obsługa klienta bezczelna i beznadziejna , kalendarza na nowy rok nie mam bo anulowali mi zamówienie brak słów.
    Zalety-
    Wadykontakt , brak towaru , kiedyś nie chcieli mi oddać pieniędzy , oszukaństwo z oddaniem pieniędzy
    nie mam bo anulowali mi bezczelnie zamówienie
  • ~aanna / 2020-04-30 22:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Również zamówiłam 2 książki i nadal ich nie mam, ciągle przedłużają czas wysyłki. Na email odpowiedzieli że epidemia -bla bla bla...
    NIE POLECAM!!! OSZUŚCI!!!
    Czekam na zwrot pieniędzy, w innym wypadku zgłoszę sprawę do organów ścigania.
    ZaletyBrak
    WadyPełno
  • ~Ada / 2021-05-30 18:12
    Ocena: 1.00 / 5
    ODRADZAM! Książki miały status "dostępne". Mimo tego przez 2 tygodnie nie dotarły do adresata. Zero kontaktu. Wreszcie po licznych monitach doszło do anulowania zamówienia. Na pieniądze czekam drugi tydzień. Jeśli nie dojdą, zgłaszam sprawę na Policję.
    ZaletyBrak.
    WadySame wady.
  • ~Ada / 2021-10-25 13:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści. Brak kontaktu, pieniędzy, na telefony nie odpowiadają.
    Zaletyżadne
    WadyNaciągacze
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1697
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1679
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 979
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 696
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 622
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 330
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976