Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Merlin.pl opinie

Ocena na podstawie 1789 opinii

3.96 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    3.79
  • Dostawa
    3.89
  • Poziom cen
    3.81
  • Łatwość zamawiania
    4.31
  • Asortyment
    4.13

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~ona / 2011-07-26 21:39
    Ocena: 1.60 / 5
    Opryskliwe traktowanie klienta, opoznianie wysylki, nieterminowosc.
  • ~PATRYCJA / 2014-12-11 11:36
    Ocena: 1.60 / 5
    ZAMÓWIENIE ZŁOŻONE W PONIEDZIAŁEK W CZWARTEK JESZCZE NIE OTRZYMAŁAM TOWARU CHOĆ DEKLARACJE SKLEPU 48H. DZWONIENIE DO BIURA OBSŁUGI KLIENTA I PROSZENIE SIĘ O REALIZACJE ZAMÓWIENIA ZA KTÓRE ZAPŁACIŁAM . OCZYWIŚCIE CAŁEGO ZAMÓWIENIA NIE OTRZYMAM W CAŁOŚCI I NAWET NIE WIEM CZY OTRZYMAM .NAJGORSZY SKLEP INTERNETOWY . NA PEWNO BĘDĘ SKŁADAĆ SKARGĘ W URZĘDZIE OCHRONY KONKURENCJI I KONSUMENTÓW.JEŚLI NIE POSIADAJĄ TOWARU POWINNI ZDJĄĆ Z OFERTY A NIE SPRZEDAWAĆ GO I BRAĆ ZA ZAMÓWIENIE KASĘ
    ZaletyBRAK TAKI SKLEP NIE MA ZALET
    WadyWSZYSTKO
  • ~przemek-35 / 2010-09-09 18:22
    Ocena: 1.60 / 5
    Czas realizacji niby do 5 dni roboczych a w rzeczywistości diabli wiedzą ile po 5 dniach raczyli skontaktować się że nie mogą zrealizować całości zamówienia po uzgodnieniu realizacji częściowej mija dwa dni a jeszcze nie wysłali przesyłki nie polecam
    Zaletybrak
    Wadysame ------
    7 dni roboczych i jeszcze nie ma
  • ~Radzik85 / 2020-05-04 18:57
    Ocena: 1.60 / 5
    Witam. Zamówiłem 2 książki 14.04.2020 roku, których nie dostarczono mi do dnia dzisiejszego. Po tygodniu firma Merlin napisała mi maila, że mają opóźnienie. Kilka razy próbowałem skontaktować się z firmą za pokocha infolinii, bezskutecznie za każdym razem. Infolinia informuje żeby pisać maile i że sukcesywnie na maile odpisują. Napisałem 3 wiadomości. W ostatnim mailu wezwalem firmę o zwrot pieniędzy. Nie dostałem odpowiedzi ani zwrotu pieniędzy do dziś. W dzisiejszych czasach firma Merlin ma problem z odpisaniem maila, brak słów. ODRADZAM ZAKUPY W FIRMIE MERLIN, NIE SZANUJĄ KLIENTÓW. ZAMAWIAJCIE WSZĘDZIE TYLKO NIE W MERLIN.
    ZaletyBrak
    WadyBrak szacunku do klienta i oszukiwanie. Przywlaszczanie pieniędzy
  • ~Rafał / 2021-06-08 19:03
    Ocena: 1.60 / 5
    Bardzo zły kontakt z obsługą, a właściwe brak kontaktu. Naliczony rabat nie wiedzieć czemu został usunięty. Połowy produktów brakowało w zamówieniu i od 8 dni nie mogę doczekać się zwrotu pieniędzy za niewysłane produkty. W dwóch słowach NIE POLECAM!!!
    Zaletybrak
    WadyBardzo zły kontakt, brak w sklepie towarów wystawionych jako dostępne, bardzo długi czas oczekiwania.
  • ~Ranzes / 2015-12-04 14:20
    Ocena: 1.60 / 5
    Dołączyłem do grona "nabitych w butelkę" klientów byłego sklepu internetowego merlin.pl. Jestem (byłem) klientem tego sklepu od stycznia 2009 roku. Owszem zdarzały się sytuacje, że były przesunięcia w realizacji zamówień (może i faktycznie wynikały z faktu, że sklep handlował towarem, którego nie miał na składzie, ale przy produkcie widniała informacja : Towar dostępny).
    Ale to co zrobił sklep w ostatnim okresie, przechodzi wszelkie dopuszczalne normy działalności handlowej. w dniu 26.10.2015 r. złożyłem zamówienie na 3 pozycje książkowe (w tym jedną w przedsprzedaży) i jak zawsze dokonałem przedpłaty i spokojnie czekałem na realizację zamówienia, gdyż pozycja w przedsprzedaży miała się ukazać dopiero w połowie listopada. 19-go listopada dostałem informację, że dostawa się przesunie jeszcze o tydzień - potwierdziłem oczekiwanie. Ale gdy i ten termin minął zacząłem się już trochę niepokoić i zadzwoniłem do BOK. Tam zostałem poinformowany, że w ciągu kilku dni otrzymam odpowiedź. Zażądałem odpowiedzi w ciągu 24 godzin, której oczywiście nie dostałem. I znów telefon do BOK, oczekiwanie w kolejce do konsultanta (byłem 8-my), by w końcu dowiedzieć się, że moje zamówienie nie zostanie zrealizowane w ogóle ze względu na jakieś tam przekształcenia w firmie. Od 2-go grudnia z BOK prowadzę bezsensowną korespondencję e-mail, dostaję propozycje zamiany moich należności na 120% bon, który mam otrzymać w najbliższym czasie a bon będzie do zrealizowania, gdy sklep niebawem się otworzy w nowej odsłonie.
    Pikanterii dodaje fakt, że sklep dopiero w dniu dzisiejszym na swojej stronie umieścił informację o zaprzestaniu realizacji zamówień. Z informacji zamieszczonej na stronie wynika, że w dniu 27.11 br. właściciel marki podpisał umowę z nowym partnerem strategicznym : http://merlin.pl/info/about_firm/main.html, więc oczywistym jest fakt, że od dłuższego czasu firma prowadziła rozmowy handlowe. Dlatego to jest totalne świństwo, brak poszanowania dla klientów przyjmowanie zamówień, gdy wiadomo jest, że ich się nie zrealizuje. Nie wiem, czy ostatnimi działaniami firmy nie powinna zająć się jakaś instancja sprawująca nadzór nad działalnością tego typu placówek.
    A nowemu właścicielowi marki Merlin mogę powiedzieć tylko tyle : Polska to nie Ukraina, a stracone zaufanie będzie bardzo ciężko odzyskać.
  • ~Tomi!!!! / 2015-10-15 18:32
    Ocena: 1.60 / 5
    Przestrzegam przed tym pseudo sklepem. Kupiłem zeszyt ćwiczeń dla dziecka wysyłka miała być w 24 h efekt był taki że po tygodniu zadzwoniłem i powiedziano mi że transakcja którą zawarłem była tylko zaproszeniem do transakcji w sumie czekałem 2 tygodnie ale to nie wszystko bo zeszyt ćwiczeń przyszedł bez naklejek i teraz muszę to reklamować a sklep Merlin będzie to rozpatrywał 14 dni. PORAŻKA nie kupujcie tam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ~totalna klapa / 2010-07-24 14:22
    Ocena: 1.60 / 5
    Popieram w 100% niektóre z opinii na tej stronie, a zwłaszcza osoby, które długo czekały na przesyłkę lub nie otrzymały produktu wcale!!!!
    Identyczna sytuacja spotkała mnie. Długie oczekiwanie, maile z informacją o brakach. Jak to możliwe jak zamówienie złożyłam i produkt był? Dodam, że ceny produktów znacznie przewyższają ceny tych samych produktów oferowanych przez inne sklepy. Poza tym napisałam kiedyś do konsultanta pytanie, czy będzie dostepny produkt, na zakupie którego bardzo mi zależało, a osoba ta przysłała mi odpowiedź, że mają produkty, które widać na stronie. Najpierw przetarłam oczy, a potem pomyślałam, ze widocznie jakaś kretynka siedzi po drugiej stronie i zakupu w efekcie dokonałam na allegro.
    NIE POLECAM!!!
  • ~Ika / 2020-03-07 14:25
    Ocena: 1.50 / 5
    Info, że wysyłka w 24h. Po 3 dniach info, że nie mają produktu (na stronie cały czas produkt figuruje jako dostępny), że oczekują od dostawcy, że bardzo im przykro itp.
    WadyBrak towaru (który teoretycznie jest dostępny), nieprawdziwy czas wysyłki, brak płatności za pobraniem, wprowadzanie klienta w błąd
  • ~Agnieszka / 2022-03-13 19:50
    Ocena: 1.40 / 5
    Podpisuję się obiema rękami pod postami dotyczącymi braku zwrotu zapłaconych pieniędzy wynikających z rezygnacji z zamówienia artykułów!!! SKLEP WIDMO -ale dopiero od chwili jak zrezygnowałam z zamówienia (z uwagi na informację od MERLIN.PL że realizacja będzie opóźniona i można dokonać rezygnacji) :(:(:( Pieniędzy nie otrzymałam do dziś, choć wiadomość wysłałam kilkakrotnie, jedynie informację jeden raz, że złożyli realizację zwrotu środków do księgowości. KPINA I PORAŻKA!!! Zakładam ze smutkiem i złością że nie otrzymam już moich pieniędzy (dobrze że nie zamówiłam więcej produktów, u mnie "tylko" jeden:( ), w głowie mam wielki WYKRZYKNIK! jak można tak postępować???!!! Nie kupujcie tam!
    Zaletynie znalazłam :(
    Wadyzero kontaktu, zero reakcji, zero uczciwości, brak profesjonalizmu!!!
  • ~Angel / 2019-09-19 12:10
    Ocena: 1.40 / 5
    Zamówienie zostało nawet szybko zrealizowane (3 dni ), tylko nie dostarczono zamówionego artykułu. Pomylono zamówienie a na reklamacji usłyszałam że jedyne co mogę dostać to zwrot kosztów przesyłki.
  • ~anonim / 2013-06-04 17:49
    Ocena: 1.40 / 5
    Nigdy nie dotrzymują czasu dostawy
    czekasz i czekasz a maila o ewentualnych niedostępnych rzeczach dostajesz o 22 ostatniego dnia podanego na zamówieniu.
    Nigdy nie wiesz czy dostaniesz to co zamówisz
    Zaletyduży asortyment
    Wadyczas realizacji, cena, fatalny kontakt,
  • ~Bartek / 2015-11-20 10:49
    Ocena: 1.40 / 5
    Merlin.pl umożliwia składanie zamówieniń na wybrane produkty dostępne na stronie internetowej, a następnie w bardzo nieprofesjonalny sposób je odwołuje. Jestem bardzo niezadowolony i odradzam wszystkim korzystanie z oferty tej firmy.
    Zaletybrak
    Wadynie realizuje zamówień
    w ogóle do mnie nie dotarł - sklep nie zrealizował zamówienia
  • ~Danuta Profaska / 2012-12-06 11:02
    Ocena: 1.40 / 5
    dot. zamówienia nr 8778673 . Zamawiam książki 1-2 w roku. Chciałam skorzystać z promocji 20%, która wiązała się z użyciem karty visa. Mimo prób nie udało się dokonać zapłaty kartą, lecz mimo to otrzymałam potwierdzenie z Merlin. pl, że zapłata dokonana została za pomocą karty. Zamówienie dokończyłam, wybierając zapłatę gotówką przy odbiorze i wskazując datę realizacji zamówienia na dzień 29.11.2012r. Presylkę otrzymalam kilka dni przed wskazanym przeze mnie terminem realizacji, co naraziło mnie i kuriera na pewne perturbacje, bo przybył bez zapowiedzi, a ja nie miałam wystarczającej ilości gotówki. W sprawie tej skierowałam 2 maile z uwagami. Na żaden nie otrzymałam odpowiedzi. Czuje się zlekceważona, bo nie otrzymałam żadnego wyjaśnienia w związku z zaistniałą sytuacją i oszukana, ponieważ reklamowanej promocji nie udało się zrealizować, a ja za dostawę musiałam zapłacić pełną kwotę . Dotychczas z usług księgarni byłam zadowolona, jednak realizacja ostatniego zamówienia skłania mnie do zmiany opinii na zdecydowanie negatywną i szukanie rzetelniejszego dostawcy. Jeśli z jakichkolwiek przyczyn doszło do takiej sytuacji, należały mi się co najmniej wyjaśnienia. Czuję się ZLEKCEWAŻONA.
    Zaletyszeroki wybór tytułów
    Wadyniemożliwość skorzystania z promocji, przedterminowa dostawa i brak reakcji na reklamację
    książki wartości 296,94 zł, kore mam od daty dostarczenia i zapłaty
  • ~janek / 2019-06-10 16:58
    Ocena: 1.40 / 5
    Oprócz faktu, że zamówienie zostało zrealizowane po bardzo długim okresie czasu, wysłane przez inny podmiot prawny, na nieco inną sumę niż w fakturze pro forma ( płatność za pobraniem), merlin pl sprzedał mi śmieci tzn. PRZETRMINOWANE PRODUKTY !!!!!!!! JAKO KONSUMENT ZAPŁACIŁEM ZA CUDZE ŚMIECI I ICH UTYLIZACJĘ. bECZELNOŚC I CHAMSTWO
    ZaletyŻADNYCH
    WadySAME
  • ~Krzysztof / 2021-05-31 17:58
    Ocena: 1.40 / 5
    Ostrzegam przed zakupami w tym sklepie. Sprzedają towar, którego nie posiadają. Brak kontaktu z obsługą. Nie odpowiadają na maile.
    Zaletybrak zalet
    WadyNieuczciwy sprzedawca
  • ~ktoś / 2010-09-02 12:50
    Ocena: 1.40 / 5
    Pozwalniali ludzi i teraz przyjęli mniej, robią oszczędności na byle czym się da, nawet na paczkach. Pracowałam tam i wiem, jak pakuje się paczki... Ludzie charują... ile się da, ale i tak się nie wyrabiają, bo jest ich za mało... Porażka i żal...
    ZaletyBrak
    WadySzkoda słów, nie da się opisać...
  • ~Kyniek / 2012-07-16 16:02
    Ocena: 1.40 / 5
    Niestety osoby pracujące w tym sklepie nie mają pojęcia co sprzedają i tworzą błędne opisy. Kupiłem klawiaturę (TRACER Splash TRK-11MK USB) ze złączem USB - przysłali mi ze złączem PS2. Napisałem że dostałem wersję niezgodną z tym co zamawiałem, a nawet z rachunkiem (na rachunku jest wersja USB) co mi odpisali? Że jeśli uważam że produkt posiada wady fabryczne to mam odesłać na własny koszt. W ani jednym zdaniu nie ustosunkowali się do problemu który opisałem : Dziękujemy za korespondencje nadesłaną do naszej księgarni oraz przepraszamy za zaistniałą sytuacje. Każdy towar zakupiony w naszym sklepie posiada gwarancję producenta i podlega wymianie, jeśli posiada wady fabryczne lub został uszkodzony mechanicznie w trakcie przesyłania. ....[...]
    Zaletyniczym pozytywnym się nie wyróżniają
    WadyPracownicy nie wiedzą co sprzedają, w razie problemu wklejają kawałki regulaminu nie czytając nawet tego co napisał klient.
    3 dni
  • ~Mimoza / 2011-06-02 17:42
    Ocena: 1.40 / 5
    Ten sklep to jakieś totalne nieporozumienie! Szkoda, że wcześniej nie przeczytałam opinii na temat tego sklepu bo na pewno wówczas nie złożyłabym tam zamówienia! Nie dość że nie dotrzymują terminów, to wysyłają uszkodzony towar, później kombinują z terminami reklamacji. Konsultowałam się z Rzecznikiem Praw Konsumenckich-ponoć bardzo mają informacje od klientów, których oszukał ten sklep!
    Nie kupujcie tam!!! Ja już tam w życiu nie złoże zamówienia-moi znajomi również.... :/
    Zalety-
    Wadyjest ich tak dużo, że aż nie mam siły ich wymieniać....
  • ~Paweł / 2020-04-06 19:33
    Ocena: 1.40 / 5
    Pieniadze pobrane przesylki nie ma . Mija ponad tydzien. Produkt oczywiscie dostepny na stronie. Oszusci.
    ZaletyBrak
    WadyOszusci
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1697
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1679
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 979
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 696
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 622
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 330
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976