Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Merlin.pl opinie

Ocena na podstawie 1789 opinii

3.96 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    3.79
  • Dostawa
    3.89
  • Poziom cen
    3.81
  • Łatwość zamawiania
    4.31
  • Asortyment
    4.13

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~O.G. / 2012-10-18 07:54
    Ocena: 2.20 / 5
    Zamówiona płyta miała zmasakrowane pudełko (niepęknięte, a ZMASAKROWANE). Nie było to zaskakujące - była beznadziejnie zabezpieczona do transportu. Dwukrotnie wysłałem reklamację korzystając z formularza na www.merlin.pl. podając nr zamówienia, opisując sytuację itp. Bez odzewu. Kompletne dno.
    W tym samym czasie zamówiłem kilka płyt z Anglii - wszystkie porządnie zapakowane, dostarczone w idealnym stanie. A ceny wraz z przesyłką nie wyższe niż w merlin.
    Zaletybrak
    Wadyfatalne zapakowanie, uszkodzony towar, brak reakcji na reklamace
  • ~pm / 2009-02-27 17:53
    Ocena: 2.20 / 5
    Nie polecam, w razie reklamacji lub zwrotu zaczynają się schody, obsługa nagle przestaje rozumieć co sę do nich mówi i pisze, jest niekompetentna, sto razy zadają te same pytania byle tylko przedłużyć sprawę i nie oddać kasy.ŻENADA! przedłużają proces chyba po to żeby klienta zmęczyc na tyle że da spokój, ale poddawajcie się! z takimi trzeba walczyć inaczej wszystkich nas udupią!!!! ŻENEDA
    Zaletyminusy zasłaniają wszelkie plusy
    Wadyfatlna obsługa, fatalny przepływ informacji, ślimacze tempo wszystkiego masakra
  • ~Rafal / 2017-09-16 01:30
    Ocena: 2.20 / 5
    Obsługa klienta spędza większość dnia na odpowiadaniu na negatywne opinie więc nie ma czasu dbać o klienta :-)
    "Wysyłamy w 24 godziny" to kłamstwo w żywe oczy. Na informacje co się dzieje z zamówionym i zapłaconym towarem nie ma co liczyć jeśli się nie zadzwoni lub napisze do nich samemu. a i wtedy to problem z wyciągnięciem informacji. A u konkurencji taniej, szybciej i często darmowa dostawa. Tak więc to był mój ostatni raz z Merlinem.pl. Innym radzę tez nie tracić czasu i nerwów.
    ZaletyTest na cierpliwość może
    WadyZa mało miejsca - kłamcy i fatalna obsługa klienta z tych największych
    wielokrotnie,
  • ~Ravau / 2019-05-30 11:39
    Ocena: 2.20 / 5
    Zdecydowanie odradzam. Po tygodniu prób jedyna informacja na temat zamówienia, którą chyba tak można nazwać to automatyczna odpowiedź na fb. Napisali w niej, że inwentaryzacja zakończyła się powodzeniem i wszystkie zamówienia klientów zostaną realizowane od najstarszych. Spoko. Dlaczego w trakcie składania swojego zamówienia nie zostałem poinformowany o tym? Wszystkie produkty z mojego koszyka świeciły się jako dostępne na wysyłkę w 24h lub 48h. Zero odpowiedzi na maile, a infolinia jest po prostu nieczynna od 2 dni (odpowiada syntezator mowy, heh). W takiej sytuacji nie mam nawet gwarancji, że prośba o anulowanie zamówienia i odstąpienie od umowy sprzedaży zostanie odebrana, już nie wspominając o jej respektowaniu. Na dodatek przyszedł automatyczny @ z ich systemu sprzedażowego, mówiący o tym że dostępne produkty jednak nie były dostępne i ściągają je z jakiejś tam hurtowni, guzik mnie to interesuje, dostępne to dostępne, a jak nie są to chciałbym zrezygnować. Rozumiem, że firma może się rozbudowywać, przeprowadzać inwentaryzacje itd, ale o takich sytuacjach informuje się klientów, a nie bezmyślnie przyjmuje się zamówienia w nieskończoność.
  • ~Sev / 2007-10-01 20:58
    Ocena: 2.20 / 5
    W dniu 6 sierpnia złożyłem zamówienie na czterotomową ksiązkę będącą prezentem na 12 sierpnia. Zamówienie zrealizowano dopiero 20 sieprnia, paczkę otrzymałem 27 sierpnia, jednak zawierała wyłącznie tom pierwszy z zamówionych czterech. Zadzwoniłem z reklamacją i dowiedziałem się, ze żeby mogli mi nadesłać wszystkie tomy muszę w ramach reklamacji odesłać tom pierwszy. Książkę odesłałem 29 sierpnia tym samym składając reklamację. W dniu 10 września poinformowano mnie, iż reklamacja została uwzględniona i wysłano do mnie cały komplet. Niestety jednak przesyłka, którą otrzymałem w dniu 12 września, zawierała ZNOWU WYŁĄCZNIE TOM PIERWSZY. Natychmiast złożyłem ponowną rekalację, która do dzisiaj nie odniosła skutku (absolutny brak odpowiedzi na emaile reklamacyjne, sprzeczne informacje udzielane przez telefon). W dniu dzisiejszym pracownik BOK telefonicznie poinformował mnie, że teremin realizacji tego zamówienia to 27 listopada (sic!), więc oczywiście zrezygnowałem z czekania na pozostałe trzy tomy. Za książki, których nigdy (pomimo dwukrotnej reklamacji) nie otrzymałem zapłaciłem 27 sierpnia. Żaden z pracowników merlin.pl nie zaproponował zwrotu zapłaconych 162 złotych, twierdzą, że nie otrzymali ode mnie żadnego emaila w tej sprawie.
  • ~sommer / 2008-12-14 15:56
    Ocena: 2.20 / 5
    To moje ostatnie zamówienie w Merlinie, po zeszłorocznych przejściach z dostawą - w tym roku postanowiłam zamówić duuuzo wcześniej. Pomijam fakt niedostępności towaru, fakt rozdzielenia zamówień - kompletna bzdura, moje zamówienia dostępne w ciągu 24 h idą już drugi tydzień. Obsłudze w Merlinie gratuluję dobrego samopoczucia i oby w tym roku prezenty pod choinkę odzwierciedliły ich zaangażowanie.
  • ~werona / 2020-08-05 10:01
    Ocena: 2.20 / 5
    Dzień dobry,

    chciałam wyrazić opinię dotyczącą podejścia przez sklep Merlin do klienta. Złożyłam zamówienie na ubranka dla lalki. Do ofert na ubranka był dodany rysunek przedstawiający jaka jest możliwość wyboru spośród 4 opcji ubrań. Na dole było napisane że ubranka wysyłane są losowo. Zakupiłam 2 sztuki. Po pierwsze dostałam towar dopiero po tygodniu, po drugie otrzymałam ubranka których nie było na zdjęciu!!!! a po trzecie dostałam 2 sztuki tego samego towaru, ok rozumiem że towar wysyłany jest losowo, ale chyba nie trudno się domyśleć, że jeśli klient zamawia 2 sztuki i nie pisze w uwagach że chce otrzymać 2 szt tego samego produktu to chciałby otrzymać 2 różne stroje. tO BYŁO MOJE OSTATNIE ZAMÓWIENIE W TEJ FIRMIE!!
  • ~An / 2019-01-22 20:16
    Ocena: 2.00 / 5
    Radze omijac szerokim łukiem. Brak towaru mimo dostepnosci, dlugi czas oczekiwania na zwrot pieniedzy, nie mila i nie rzetelna obsluga, dlugi czas zanim poinformowali o braku towaru
    WadyBrak towaru mimo dostepnosci, dlugi czas oczekiwania na zwrot pieniedzy, nie mila i nie rzetelna obsluga, dlugi czas zanim poinformowali o braku towaru
  • ~Antyfanka / 2010-07-24 14:02
    Ocena: 2.00 / 5
    Jak zwykle czekam na przesyłkę dłużej niż podają na stronie. Rozumiem, że mają dużo zamówień, ale chyba nie zatrudniają 5 osób. Albo zatrudniają nie takie jak trzeba. Sprawa do przemyślenia. Ceny wygórowane - zanim coś zamówicie obejrzyjcie inne strony, bo na 100% znajdziecie tam dużo tańszy produkt. Podają np., że perfumy są dostępne z 50% rabatem i zaznaczają ile kosztowały przed promocją - tylko, że ta cena, to chyba ma jakąś poczwórną marżę, bo w innych sklepach ten sam produkt bez promocji kosztuje prawie tyle ile u nich w promocji. Jakieś nieporozumienie. Ja również dostałam któregoś razu maila, ze nie ma kilku produktów. Nie rozumiem jak to możliwe skoro przy składaniu zamówienia był. Ogólnie nie polecam!!! Jeśli ktoś zamawia przez internet, to nie na tej stronie. Odradzam!!!
    Zaletynie ma
    Wadyceny, brak towaru już po złożeniu zamówienia, kiepski asortyment, strasznie długa dostawa....
    x
  • ~Arkadiusz Jędrasik / 2012-02-10 20:47
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam współpracy z merlin.pl. zakupiłem u nich box urodzinowy Anne-Sophie Mutter - 40 CD (Zamówienie nr 7692530). zwróciłem go, bowiem nie spełnił moich oczekiwań. do dziś merlin.pl nie oddał mi za ten box pieniędzy. ba posunęli się nawet do tego, że gdy oddałem im box, to mi go ponownie próbowali przysłać. jest to sklep, z którym współpracowałem 10 lat. trochę na mnie zarobili, ale okazali się oszustami, którzy okradli mnie na prawie 800 złotych. już trzy miesiące jak mi nie odpowiadają, czy oddadzą mi moje pieniądze. UWAŻAJCIE NA MERLIN.PL
    Zaletynie ma prawie żadnych, zważywszy na fakt wypełniania swojego regulaminu
    Wadynie iddali pieniędzy za zwrócony towar!!!
    oddałem produkt, a pieniędzy do dziś nie mam
  • ~Arsen / 2015-10-15 14:08
    Ocena: 2.00 / 5
    W ostatnim czasie zero zdolności do realizacji w czasie określonym w ich specyfikacji. Zwykle przychodzi mail , że nie mogą zrealizować zamówienia w tym czasie.
    Zaletyasortyment
    Wadyna zakupy trzeba czekac około 2 tygodni.
  • ~arseno / 2009-03-17 10:07
    Ocena: 2.00 / 5
    Koszmarna obsługa... po czterech kolejnych zamównieniach nie zrealizowanych w pełni i o czasie z winy Merlina, szefowa BOK w Merlin, do której "bardzo trudno się dostać", potrafiła odpisać "że wszystko to jest zgodne z prawem". Zero zabiegania o klienta,

    przeniosłem się do innych sklepów i nie żałuję. Konkurencyjne ceny a obsługa... odrazu widać że im zależy. Polecam zrobić podobnie , nie stracicie nic
  • ~Isiak / 2015-12-21 18:48
    Ocena: 2.00 / 5
    Naciągacze i oszuści. Od dawna jestem klientem tego sklepu ale to co zrobili
    w listopadzie przechodzi wszelkie pojęcie. Jako zaufanemu dostawcy dokonałam przedpłaty i czekam, czekam... Dostaję wreszcie informację iż zamówienie mogą zrealizować w części, zgadzam się na to i w dalszym ciągu nic. Wreszcie jest informacja o zmianach w firmie i proponują bon. W bonach nie płaciłam! Żądam gotówki - i dalej nic. Sprawą zainteresuję UOKiK. Ostrzegam przed tym sklepem
    Zaletybrak
    Wadysame minusy
    umowa nie zrealizowana
  • ~ja / 2014-06-24 21:29
    Ocena: 2.00 / 5
    to samo od nowa!
    Zaletyczytelna strona internetowa
    Wadybrak zgodnosci towaru z faktycznym stanem, brak bonusow dla stalych klientow.
  • ~jaga / 2022-02-18 12:27
    Ocena: 2.00 / 5
    Rozbój z biały dzień!!! złodziejstwo w biały dzień!!!
    Dałam się nabrać, na dużą kwotę 75 złotych.
    Proszę omijać ten sklep!!!!
    Zaletybrak
    Wadyzłodziejstwo
  • ~katar / 2011-01-16 22:45
    Ocena: 2.00 / 5
    Oszukaństwo, piszą na swojej stronie, że dowóz w 24 h - mi dostarczano przesyłkę w 2 tyg i to z warszawy do warszawy. Dodzwonić się na infolinię jest trudno, a jeśli już się uda, to osoby po drugiej stronie za każdym razem mówią coś innego (żeby zweryfikować informację najlepiej zapamiętać nazwisko konsultanta-niestety). Brak szacunku dla klienta. Jeśli będziecie chcieli kiedykolwiek skorzystać z usług merlina, to nastawcie się na dużą dozę cierpliwości i spory zapas czasu - ja osobiście bardzo odradzam.
    Zaletyobietnice
    Wadybrak spełnienia obietnic
  • ~kieltan / 2011-09-15 09:33
    Ocena: 2.00 / 5
    Zamówiłem atlas samochodowy i mapę. Niestety nie doczytałem o tym, że Merlin na realizację zlecenia ma aż 7 dni (w innych sklepach max 48 godz.) I niestety spełnił się czarny scenariusz. Po 7 dniach okazało się, że paczka jeszcze nie została wysłana. Po 14 dniach zacząłem się niepokoić i próbowałem skontaktować się z działem obsługi klienta. Bezskutecznie. Po 18 dniach otrzymałem zawiadomienie, że nie mogą zrelizować mojego zamówienia, ponieważ nie mają towaru, który zamówiłem.... I tak się zastanawiam, to po co jest dostępny na stronie. Teraz czekam na zwrot pieniążków. Nie polecam! Szkoda nerwów.
  • ~klient / 2009-06-29 15:37
    Ocena: 2.00 / 5
    ostatnie 3 zamowienia musialem anulowac z powodu niemożnosci skompletowania zamowienia
    przyczyna - towar owszem, mają w ofercie, gorzej z jego posiadaniem.
    Sklep sprzedaje towary ktorych faktycznie nie ma i mieć nie bedzie!!! kpina
  • ~klientka / 2013-12-21 17:11
    Ocena: 2.00 / 5
    Sklepu nie polecam, produkty, które widnieją jako dostępne nie są w sprzedaży, jako prezent gwiazdkowy wybrałam zabawkę dla dziecka, było info, ze dostęna, okazało się po kilku dniach, że jednak nie dotrze do świąt to po tych kilku dniach napisałam maila, zeby podobą zabawkę przysłali skoro tamtej nie ma (zresztą też dostępna) a tu "zonk" tuż przed świętami, bo też po kolejnych kilku dniach odpowiedź, że tej zabawki też nie wyślą, mimo wcześniejszych zapewnień, że na pewno zamówienie zrealizują, nie polecam, tak duży sklep niestety nie traktuje każdego klienta na wagę złota, ja na pewno tam zakupów nie zrobie, jednyny plus, że kase szybko oddają, jednak dziecko zostało na święta bez wymarzonej zabawki.....
    Zaletyszybko oddają kasę
    Wadynie realizują zamówień w obiecanym terminie
  • ~Krzyszof / 2015-07-22 17:29
    Ocena: 2.00 / 5
    Nigdy nie kupujcie w tym sklepie ! Maja balagan, nad ktorym nie potrafia zapanowac. Wysylaja inny towar niz zamawiany, a potem przepraszaja i laskawie pozwalaja mi dokonac zwrotu. Warto zaznaczyc, ze juz drugi raz zdarza mi sie cos takiego. Trzeciego razu nie bedzie - czas zlikwidowac konto i zaczac korzystac z uslug konkurencji.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1697
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1679
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 979
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 696
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 622
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 331
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4608
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4458
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3931
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2985