Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Merlin.pl opinie

Ocena na podstawie 1789 opinii

3.96 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    3.79
  • Dostawa
    3.89
  • Poziom cen
    3.81
  • Łatwość zamawiania
    4.31
  • Asortyment
    4.13

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~dorrrrka / 2009-01-27 14:23
    Ocena: 2.33 / 5
    Gdybym przeczytała wasze opinie wcześniej nie popełniłabym tego głupstwa i nie zamawiałabym w tym sklepie. Totalne dno. Na realizację zamówienia czekałam dwa tygodnie, nie dostałam zamawianego produktu - chodziło o kolor komórki, a dla kobiety ma to ogromne znaczenie!
    Po zlożeniu reklamacji jak do tej pory a jest to kolejny tydzień nie dostałam żadnej odpowiedzi.
    Zaletyjak dla mnie żadnych.brac pieni ądze każdy umie
    Wadyobsługa, dostawa i cała reszta
  • ~gonia / 2014-12-27 15:08
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie polecam! Moja wcześniej opłacona przesyłka powędrowała w zupełnie obce ręce, wydano ją bez problemu,a moje dzieci bez prezentu na święta.
    WadyBrak kontroli dostawy,brak zainteresowania ze strony merlin.pl historią zagubionej przesyłki
  • ~Magik / 2014-05-27 14:25
    Ocena: 2.25 / 5
    Nie polecam, brak kontaktu (mailowego) w sytuacjach ważnych dla kupujących. Bardzo długi czas wysyłki i dostawy. Zdecydowanie za długi. To nie był 1 raz z takim opóźnieniem.
    ZaletyDuży wybór
    WadyWolna obsługa po wpłaceniu. Za wolna
  • ~Agnieszka / 2021-05-18 18:28
    Ocena: 2.20 / 5
    Proszę Państwa- nigdy więcej zakupów w tym sklepie. Książki miały być prezentem dla bliskiej mi osoby. Zakupiłam 14 kwietnia. Od tego momentu dzwonię- oczywiście bez skutku, wysyłam kolejne maile ( na jeden po 20 kwietnia dostałam nawet przepraszające wyjaśnienie o tzw. trudnościach logistycznych). Teraz już nawet Merlin nie odpowiada na kolejne ponaglenia i obecnie już żądanie zwrotu pieniędzy. Procedura zakupu jest zaskakująca i dotąd mi nieznana, brak jest bowiem informacji, iż produkt aktualnie może być niedostępny. To chyba jednak nie jest powszechna praktyka. Klient płaci i finalizuje zakup, który i tak może zgodnie z regulaminem zakupów sklepu być niemożliwy do realizacji . To jednak nie do końca uczciwe.
  • ~Anna Dominika / 2012-12-26 11:18
    Ocena: 2.20 / 5
    Zawiodłam się na Merlinie. Zamówiłam płytę S. Sojki z kolędami w połowie listopada, widniała informacja, że płyta jest dostępna, po czym przed samymi Świętami otrzymałam maila, że płyty nie ma. Płyta miała być prezentem. Wydaje mi się, że wypadałoby aktualizować stan magazynu na stronie internetowe. Totalny brak profesjonalizmu.
    Zaletyniby duży asortyment
    Wadydługi czas realizacji zamówienia, nie pawdziwy stan magazynu
    nie doczekałam się
  • ~D.K. / 2007-12-13 21:59
    Ocena: 2.20 / 5
    Juz trzeci raz się poważnie nacięłam. I to koniec moich zakupów na merlinie!
    Kupowałam co jakiś czas rózne towary. 3 razy zdarzyło się, że nie mieli zamówionego przeze mnie towaru,a mimo to wciąż na stronie byłą reklama, że dostarczają w ciągu 3-5 dni! Wysyłają kiedy chcą i co chcą. Raz zrezygnowałam z zamówienia, raz czekałam i tak ze 3 razy opóźniali przesyłkę. Ale dałam im ostatnią szansę na początku grudnia. I co? Tym razem już dali popis. Zamówiłam karty pamięci na ponad 400zł. Miały być w terminie 3-5 dni.Na moim zamówieniu pojawił sie jednak póxniejszy termin. Pomyślałam że trudno-do swiąt dojdą. Okazało się, że w dniu który wyznaczyli przysłali mi maila, ze kart nie mają. Że mogą być za 7 dni. Albo wcale! A reklama nadal widnieje i naciągają kolejnych kupujących! Zrezygnowałam z zamówienia i wystąpiłam o zwrot nadpłaconych pieniędzy. I czekam!!! Świeta za chwilę, a ja mam zamrożone pieniądze na ich koncie i nie mam prezentów! Nigdy już w merlinie nic nie kupie! Nie polecam!
    Zaletytańsze ceny
    Wadyczęsty brak towaru choć widnieje na stronie info np. dostawa 3-5 dni; beznadziejny kontakt z obsługą klienta; na zwrot nadpłaty oczekuje sie strasznie długo-efektem jest zamrożenie pieniedzy i nerwy
  • ~elly / 2012-03-22 08:36
    Ocena: 2.20 / 5
    Jestem klientką sklepu Merlin od kilku lat. Porównując poziom obsługi, stwierdzam, że zdecydowanie się pogorszył. Asortyment pozostaje bogaty, ale reszta - pozostawia wiele do życzenia. Po dokonaniu transakcji - kompletny brak kontaktu z klientem. Brak informacji, na kiedy przewidywany czas dostawy. Potem - 9 dni czekania na dostawę, chociaż produkty oferowane miały maksymalny czas dostawy - 5 dni. Mały wybór, jeśli chodzi o odbiór osobisty, po paczkę trzeba jeździć daleko. Brak informacji, że paczka przyszła. Musiałam sama sprawdzać w systemie, co się z nią dzieje. Jednym słowem - obsługa klienta poniżej krytyki. W dzisiejszych czasach, przy takiej konkurencyjności w sklepie, który nie oferuje najtańszych cen na rynku, naprawdę można by spodziewać się czegoś więcej.
    Jestem zdecydowanie BYŁĄ klientką Merlina. Nie polecam, odradzam - jest wiele innych sklepów internetowych, dla których nie tylko zyski są ważne, ale klient, zwłaszcza stały, przede wszystkim.
    Zaletybogaty asortyment
    Wadyfatalna obsługa klienta, mały wybór punktów odbioru osobistego, bardzo długi czas realizacji zamówienia
    od 2 tygodni, w sumie na programy edukacyjne dla dzieci wydałam prawie 150 zł
  • ~eM / 2020-01-26 12:00
    Ocena: 2.20 / 5
    Nie polecam sklepu. Obsługa klienta jest na zerowym poziomie. Zamówiona paczka nie dotarła do mnie, po moim zapytaniu dwukrotnie zostałam wprowadzona w błąd, że została wysłana jeszcze raz, a po blisko miesiącu oczekiwania, okazało że paczka jednak nie zostanie wysłana (oczywiście, nie otrzymałam żadnej informacji ze strony sklepu, dopiero po kontakcie z mojej strony). Pieniądzy które miały zostać zwrócone do końca zeszłego tygodnia, nadal nie otrzymałam, odpowiedzi doczekałam się dopiero po kilku kolejnych wiadomościach, żeby dowiedzieć, że pieniądze jednak jeszcze nie zostaly wysłane..
    WadyObsługa klienta
  • ~emka / 2008-12-31 10:44
    Ocena: 2.20 / 5
    Chciałabym przestrzec wszystkich przed korzystaniem z punktu odbioru przesyłek w Gdańsku, przy ul. Dmowskiego. Naprawdę lepiej już zapłacić kilka złotych za dostawę, niż być narażonym na brak profesjonalizmu obsługi- np kazano mi zapłacić za przesyłkę, która była już opłacona przelewem, pan nie wiedział, że powinnam się podpisać na fakturze, itp. Ponadto paczki odbierane osobiście są pakowane w przezroczystą folię, więc obsługa robi chamskie uwagi na temat zawartości przesyłki!!!
    Naprawdę byłam zaszokowana takim podejściem do klienta, nawet panie w mięsnym za komuny były uprzejmiejsze:) Oczywiście jest to moje ostatnie zamówienie w Merlinie.
  • ~jacekk72 / 2012-05-29 15:31
    Ocena: 2.20 / 5
    Zamówiony towar był kiepskiej jakości twarda okładka na której były ślady odgnieceń dziwne? a przedewszystkim nie staranne sklejenia okładki do reszty książki skandal.
    Zaletybrak
    Wadyślady odgnieceń na twardej okładce, źle sklejona książka
    kupiony produkt miał być prezentem , kosztował ponad 50 zł
  • ~jarmich / 2012-03-22 11:55
    Ocena: 2.20 / 5
    Kiedyś to był dobry sklep internetowy z dobrymi cenami i szybkimi realizacjami. To już przeszłość. Ceny są teraz raczej wysokie, obsługa słaba a przypadki reklamacyjne są bardzo nieprofesjonalnie obsługiwane. Nie polecam.
    Zaletyduży wybór asortymentu
    Wadyceny i jakość obsługi
  • ~Jasmine / 2022-01-13 10:18
    Ocena: 2.20 / 5
    Zamowienie zlozone i zaplacone 3/12/2021, do dzis 13/01/2022 nie dotarlo!!!!!! Brak odpowiedzi na emaile!!!Telefoniczny kontakt niemozliwy-od razu rozlaczone polaczenie!!!!
    NIE ZAMAWIAJCIE NIC OD TEJ FIRMY!!!!!!!!!!!!
  • ~jerzy / 2015-11-13 18:02
    Ocena: 2.20 / 5
    tragedia!!! Wystawiają towar,którego nie mają - po miesiącu anulują samowolnie zamówienie, tłumacząc się, że nie ma towaru u dostawcy. Od paru lat kupowałem w Merlinie i nie miałem zastrzeżeń, ale teraz ich działania przypominają bankrutujące biuro podróży.
    Zaletyduży wybór towaru, którego nie ma
    Wadybrak towaru, który jest w ofercie
    wcale go nie kupiłem, bo nie było go u dostawcy
  • ~jjj / 2011-07-26 15:32
    Ocena: 2.20 / 5
    Wydluzajace sie terminy. Klient traktowany jest w tej firmie jak intruz.
  • ~Koniotop / 2012-08-31 13:52
    Ocena: 2.20 / 5
    Oferowane towary czesto niie sa w zgodzie z faktycznym stanem sklepu. Czesto dochodzi do anulowania zakupu(nie z winy klienta) tylko w odpowiedzi dostajemy meil informujacy ze towar jest niedostepny. Poczym mozemy wejsc ponownie na strone Merlina i co widzimy? Towar ciagle w ofercie!
    To zniecheca i powtarza sie coraz czesciej, bez dbania o utrzymanie klienta.
    Zaletyczytelna i ladna strona internetowa
    Wadystan aktualizacji ofetry, brak promosji czy tez kompensacji anulowanego zamowienia...
    Wielokrotnie anulowano moje zamownienia,pomimo ze jestem czestym klientem.
  • ~krzysiek u / 2012-10-19 09:11
    Ocena: 2.20 / 5
    nie polecam. w momencie zamowienia kilku roznych towarow (np. ksiazki, plyty kompakotwe i gry) wysylane sa one z kilku magazynow (i to jest w porzadku - rozumiem), a za kazda przesylke kasuja osobno (i tu jest problem). Lepiej isc do media marktu albo saturna. produkty multimedialne sa tam w tej samej cenie albo taniej. Biuro obslugi klienta Merlina odpisuje lakoniecznie i de facto nie pomaga. NO MORE MERLIN. pisze szczerze. chcecie ksiazki zamowcie je u wydawcow - maja niezle promocje - wystarczy zapisac sie do subskrybcji;) nawet empik ma lepsze promo od czasu do czasu jak cos ich tchnie. Aj Hejt Merlyn.
    Zaletyprosty adres www
    Wadyproblemy z logistyka za ktore klient musi placic, BOK
    tydzień, drożej niż w saturnie
  • ~Marcin / 2014-03-18 14:39
    Ocena: 2.20 / 5
    Po tygodniu łaskawie dostałem informację, że moje zamówienie nie będzie realizowane....


    Ponownie witamy ze sklepu internetowego Merlin.pl!


    Przepraszamy, niestety nie możemy zrealizować zamówienia nr 10303730
    złożonego 10-03-2014.

    Pozycje
    (tytuł, liczba egzemplarzy, wartość)
    1. TELSOESAA0005 - Magnetyczna ładowarka biurkowa do SONY Xperia DK31, 1 szt., 109,99zł
    nie są dostępne u naszych dostawców
    Zamówienie zostało anulowane z powodu braku zamówionych towarów u dostawców.
    Jednocześnie informujemy, że aktualizacja informacji o terminie realizacji i dostępności produktu wyświetlana na naszych stronach uaktualni się w ciągu najbliższej doby.

    Sprawdź warunki zwrotu pieniędzy

    brak słów...
    Zaletyczasami można znaleźć towary których już nigdzie nie ma, ale też niekoniecznie je dostaniemy jak uda nam się zamówić
    Wadyczas realizacji zamówień, towary są tylko teoretycznie dostępne,
  • ~MattNest / 2022-02-05 21:14
    Ocena: 2.20 / 5
    Zamówienie o numerze 55972738 złożyłem w dniu 23 grudnia 2021 roku. Obejmuje ono trzy książki, które są powszechnie dostępne w innych księgarniach. W Merlin.pl czas oczekiwania na wysyłkę miał wynosić do 48 godzin. Co tydzień kontaktowałem się ze sklepem, aby zapytać o status wysyłki, jednak ciągle się on opóźniał. W końcu w dniu 29 stycznia 2022 roku sklep poinformował mnie, że zamówienie skompletował i będzie wysłane w najbliższy poniedziałek, tj. w dniu 31 stycznia 2022 roku. Dziś mamy już 5 lutego 2022 roku, a zamówienie nadal nie jest wysłane. Realizacja trwa już niemal półtora miesiąca, sklep zaś sam ze swojej inicjatywy o niczym mnie nie informuje. Dobre czasy Merlin.pl już minęły. Zdecydowanie odradzam robienie zakupów w tym sklepie.
  • ~Michal / 2013-09-13 11:00
    Ocena: 2.20 / 5
    Problem zaczął się po potwierdzeniu zamówienia oraz otrzymaniu płatności przelewem. Dopiero wówczas otrzymałem informację, że części towaru nie mają... I przypomina się cytat z filmu Miś, w którym szatniarz mówi: "nie mamy pańskiego płaszcza i co pan nam zrobi" skoro już mamy pańskie pieniądze. Prawdopodobnie towar będzie za tydzień. Zrezygnowałem z tego towaru, odebrałem pozostałą (dostępną ) część. Czułem się jak ich zakładnik a dostępną cześć towaru otrzymałem po prawie 2 tygodniach. Nadpłaty jak sprawdzałem po tygodniu to ciągle nie zwrócili.
    Wadyklientów którzy juz zpałacili za towar traktują jak zakładników zmieniając warunki
  • ~nigol00 / 2012-01-12 12:58
    Ocena: 2.20 / 5
    Szeroka oferta produktowa. Niestety z upływem czasu coraz mniej konkurencyjne ceny towarów oraz wysokie koszty przesyłki. Dzielenie zamówień z różnych magazynów - pomyłka!
    Zaletyszeroka gama towarów
    WadyCeny. Dzielenie zamówień - różne magazyny. Wysokie koszty dostawy.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1697
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1679
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 979
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 696
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 622
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 330
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976